Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    "Любимата" витара ме остави два пъти на пътя последните два дни
    Още на тръгване, докато зареждах газ, забелязах че нещо тече отзад. Пипам - бензин
    Само който не е свалял защитната тава, само той не знае колко е трудно да се свали и да се монтира резервоара, когато е пълен до половината. Успях за половин час въргаляне под нея да махна тавата и да намажа спукания резервоар със сапун, колкото да се добера до Поморие. Там с моя приятел Чанев източихме бензина. Но и това не е лесно. Маркуча влиза в резервоара, но не стига до бензина. Не знам дали моята има някакъв проблем или всички са така, но оттам не може да се точи. Откачих маркуча за обратното гориво от регулатора на налягане, нанизах дълъг маркуч и докато работи на газ за половин час помпата изкара 20-те л.
    Тръгнахме на път, като зареждах по-често, за да не останем без газ.
    В Мъглиж изведнъж педала на съединителя омекна и не можех да превключвам. Жилото
    Всъщност жилото е здраво, но бронята се е разплела и накъсала.
    Паля на втора, в движение някак превключвам на трета и така се добрахме до Ст. Загора.
    По пътя се свързахме с колегата tef4o, който веднага заряза работата си и тръгна по магазините да търси жило.
    Спряхме в началото на града, свалих старото жило, Стефан донесе новото и след 10 мин витарката отново беше в движение.
    Хиляди благодарности на Стефан.
    На другия ден на изкачване на обзорския проход, при бавно каране зад тир, стрелката за температурата стигна средата. Никога не я бях виждал толкова надясно. А звука отпред не се промени. Сега ще трябва да търся виско или да слагам ел.вентилатор. Надявам се, двигателя да не е прегрял и спукал нещо.
    Чудя се дали да не оставя перката да си се върти на празен ход и да добавя вентилатор отпред, че ново виско много пари, а перката на празен ход пак върши някаква работа на равно и в града ако не е много горещо.

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Маркуч принципно не може да влезе в резервоара - има обратен клапан в края на гърловината, едно тоста голямо пластмасово топче. Поразгледай темите, имаше дадени телефони в Сливен, ремонтират ги вискотата е не искаха много пари. Има и в Мицубиши раздела, към края на темата се споменаваше за течност от Ибей. И май вземи звънни на Кольо, може и да стане най-лесно
      Радвам се, че накрая се запознахме наживо, ако и повода да не беше от най-веселите
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Нищо му няма на повода, така се раждат приятелствата
        А виското днес го мъчих да го пълня.
        Намерих флуида, напълних го и като се разфуча....прекалил съм с пълненето.
        Отворих го пак и отсипах малко, събрах го и сега си е като преди. Но как да разбера дали работи, без да хвана някой баир, не знам.
        Мислех си пак да го отворя и да долея още малко, но е голяма играчка и ме домързя.
        Флуид мога да намеря за който му се занимава.

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Моят проблем се оказа кабелен, мамка му. Недобър контакт в псовата клема на акумулатора. Там за три обувки(за стартера и динамото една обща, за лебедката, и един тънък кабел за захранване на другите консумативи по витарата. Стягам, стягам, ама все нещо не е в ред. Засега стана, пали от чукване, но си имам едно наум.
          Ако някой знае нчаин за надеждно вързване на три кабелни обувки-да казва.

          Иване, при мен е виското от разглобената витара на Трифон(трент). Ако се спазарите с него-мога да ти го пратя по куриер, или по някакъв друг начин.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
            Но как да разбера дали работи, без да хвана някой баир, не знам.
            Аз моята я пробвах така - запалих я и хванах перката с ръка докато стрелката на температурата стигне до средата(12.00ч.) като я пуснах по звука се усеща дали сее включила и ако не можеш да я спреш пак с ръка е ясно
            898450701

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Трифон ми предложи виското си, но то ще е последен вариант.
              Ако не стане пълненето, смятам да сложа двустепенен ел. вентилатор от френска таратайка и да оставя виското да си се врътка на празен ход. Който е достатъчен в повечето случаи.
              Температурата като се вдига, а виското не се обдухва, то не се нагрява достатъчно, за да се задейства. Температурата на в. помпа не е достатъчна. Това са мои разсъждения, след като го отворих и разгледах.

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Виското се топли и охлажда от въздуха идващ от радиатора. Затова са и тези ребра по него, ако вземаше "сигнал" отвътре-нямаше да има ребра. Управляващия параметър е температурата на въздуха който излиза от радиатора. Което пък означава, че перката винаги трябва да се върти(за да има поток от въздух към виското).
                Не знам дали тази течностще ти свърши работа, дано, но се съмнявам. Аз бих зацепил намъртво перката(тип москвич или жигули), и само термостата ще се грижи за правилната температура на мотора. Това с виското е малко нещо преосигуряване според мен. Щом има термостат-да си сложат един електрически вентилатор, и всичко ще е наред.
                Ма мода...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Коле, не е до мода. Ако си забелязал, на всичко, що е с надлъжен мотор, слагат виско. Просто това е начина всичко да става плавно, когато и колкото трябва. На колите с напречен мотор, просто няма избор, затова ги мъчат с ел. вентилатори.
                  Москвича е друга бира и от друго време.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Коле, не е до мода. Ако си забелязал, на всичко, що е с надлъжен мотор, слагат виско. Просто това е начина всичко да става плавно, когато и колкото трябва. На колите с напречен мотор, просто няма избор, затова ги мъчат с ел. вентилатори.
                    Москвича е друга бира и от друго време.
                    И москвича , и ладата , и волгата са същата бира, но руснаците не са познавали виското и затова са твърдо зацепени.
                    После на 2106 и нататък обаче са сложили ел. Предполагам, щото не искат да внасят флуида от врага, а сами не могат да го произведат.

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Вчера сложих на витарката предпазна мрежа.........,защото идва ловния сезон.

                      Последно редактирано от ники72; 29-07-11, 10:44.

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Ако някой знае нчаин за надеждно вързване на три кабелни обувки-да казва.
                        Аз използвах такъв накрайник

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT9719 (600 x 450).jpg
Прегледи:1
Размер:88.3 КБ
ID:5292140Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT9776.jpg
Прегледи:1
Размер:160.1 КБ
ID:5292141
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Туй нещо сигурно струва доста парички. Аз съм по евтините решения, винаги има начин да стане евтино и здраво. Само остава да го измисля
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            .
                            Ако някой знае нчаин за надеждно вързване на три кабелни обувки-да казва.
                            Кербовката и забравяш за проблема.
                            http://vbox7.com/play:398e8b82

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Те са кербовани бе. Въпросът е как да се стегнат трите обувки към клемата на акумулатора. Ползвам обикновен накрайник, но вместо кабела съм стегнал един болт. Та именно към болта стягам обувките с гайка, но понякога не дава добър контакт, а там тока си е голям, и добрия контакт е важен.
                              Все ще го измисля, ама ще бера ядове докато стане.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Кербоваш трите кабела в една обувка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X