От: Какво направих днес за любимата "Витара"
"Любимата" витара ме остави два пъти на пътя последните два дни
Още на тръгване, докато зареждах газ, забелязах че нещо тече отзад. Пипам - бензин
Само който не е свалял защитната тава, само той не знае колко е трудно да се свали и да се монтира резервоара, когато е пълен до половината. Успях за половин час въргаляне под нея да махна тавата и да намажа спукания резервоар със сапун, колкото да се добера до Поморие. Там с моя приятел Чанев източихме бензина. Но и това не е лесно. Маркуча влиза в резервоара, но не стига до бензина. Не знам дали моята има някакъв проблем или всички са така, но оттам не може да се точи. Откачих маркуча за обратното гориво от регулатора на налягане, нанизах дълъг маркуч и докато работи на газ за половин час помпата изкара 20-те л.
Тръгнахме на път, като зареждах по-често, за да не останем без газ.
В Мъглиж изведнъж педала на съединителя омекна и не можех да превключвам. Жилото
Всъщност жилото е здраво, но бронята се е разплела и накъсала.
Паля на втора, в движение някак превключвам на трета и така се добрахме до Ст. Загора.
По пътя се свързахме с колегата tef4o, който веднага заряза работата си и тръгна по магазините да търси жило.
Спряхме в началото на града, свалих старото жило, Стефан донесе новото и след 10 мин витарката отново беше в движение.
Хиляди благодарности на Стефан.
На другия ден на изкачване на обзорския проход, при бавно каране зад тир, стрелката за температурата стигна средата. Никога не я бях виждал толкова надясно. А звука отпред не се промени. Сега ще трябва да търся виско или да слагам ел.вентилатор. Надявам се, двигателя да не е прегрял и спукал нещо.
Чудя се дали да не оставя перката да си се върти на празен ход и да добавя вентилатор отпред, че ново виско много пари, а перката на празен ход пак върши някаква работа на равно и в града ако не е много горещо.
"Любимата" витара ме остави два пъти на пътя последните два дни
Още на тръгване, докато зареждах газ, забелязах че нещо тече отзад. Пипам - бензин
Само който не е свалял защитната тава, само той не знае колко е трудно да се свали и да се монтира резервоара, когато е пълен до половината. Успях за половин час въргаляне под нея да махна тавата и да намажа спукания резервоар със сапун, колкото да се добера до Поморие. Там с моя приятел Чанев източихме бензина. Но и това не е лесно. Маркуча влиза в резервоара, но не стига до бензина. Не знам дали моята има някакъв проблем или всички са така, но оттам не може да се точи. Откачих маркуча за обратното гориво от регулатора на налягане, нанизах дълъг маркуч и докато работи на газ за половин час помпата изкара 20-те л.
Тръгнахме на път, като зареждах по-често, за да не останем без газ.
В Мъглиж изведнъж педала на съединителя омекна и не можех да превключвам. Жилото
Всъщност жилото е здраво, но бронята се е разплела и накъсала.
Паля на втора, в движение някак превключвам на трета и така се добрахме до Ст. Загора.
По пътя се свързахме с колегата tef4o, който веднага заряза работата си и тръгна по магазините да търси жило.
Спряхме в началото на града, свалих старото жило, Стефан донесе новото и след 10 мин витарката отново беше в движение.
Хиляди благодарности на Стефан.
На другия ден на изкачване на обзорския проход, при бавно каране зад тир, стрелката за температурата стигна средата. Никога не я бях виждал толкова надясно. А звука отпред не се промени. Сега ще трябва да търся виско или да слагам ел.вентилатор. Надявам се, двигателя да не е прегрял и спукал нещо.
Чудя се дали да не оставя перката да си се върти на празен ход и да добавя вентилатор отпред, че ново виско много пари, а перката на празен ход пак върши някаква работа на равно и в града ако не е много горещо.
Коментар