Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Днес си смених ангренажните вериги и всички джаджи около тях, сложих си газов инжекцион, смених си антифриза и водната помпа, свещите и разни други работи, и неделя и паля гумите към Резово
    SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Първоначално публикуван от forski Преглед на мнение
      Днес си смених ангренажните вериги и всички джаджи около тях, сложих си газов инжекцион, смених си антифриза и водната помпа, свещите и разни други работи, и неделя и паля гумите към Резово
      Какъв angrenaven комплект избра в крайна сметка? От къде за колко пари, за колко ти го поставиха.
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Най общо казано около 900лв.
        Ремонтния комплект с доставка до ЕКОНТ излезе около 480 лева.
        Марка не мога да ти кажа защото не ги поръчвах аз, и стана една дълга и широка за разправяне ...
        Частите се поръчаха от Ebay.uk а от къде дойдоха в крайна сметка и какво стана не знам
        Мога да кажа че най ниската цена която намерих тук беше 550лв. и около 1000 пъти съжалих че не ги поръчах от тук. Защото с поръчката от ибей, и последващите филми с Габко, които ги возиха от Англия до тук дойдоха при мен след точно един месец.
        Частите дойдоха в бели кутий, без марка и лого на тях, подредени в найлонов плик. Както и да е, на вид са същите като тези които свалихме, и паснаха идеално.
        В БГ частите които ми предложиха бяха на BG Automotiv поръчани най вероятно пак от там, доставката е два дни на цена 550лв. на мен тези от UK ми дойдоха на цена 480лв. и 30 дена нерви така че ...
        Цена на труд ... кой както намери, на мен цялото упражнение ми излезе 900лв. като освен ремонтния комплект сменихме и антифриза+водната помпа, като бонус имаше и монтиран газов инжекцион. Механика при който си ремонтирам колата ми каза че труда за всичко по-тази кола му е
        20часа. Веригата наистина беше охлабила доста, и на студен двигател тракаше като дизел, като загрееше колата опихваше осезаемо, но на студено беше чудо. Един съвет в тази насока към тези които са решили да купуват този двигател, задължително да го чуят как работи студен! Аз като ходих на оглед преди да я купя, колата ми я докараха добре загряла и резултата е този. Инъче след отварянето на мотора, констатацията е че изглежда в добро здраве, без сериозни износвания и нагари, най вероятно нормално сервизиран и експлоатиран двигател.
        М/у другото зъбните колелета нямат никакво видимо износване, видимо износени са само успокоителите, двете малки вериги също изглеждат като нови. Мисълта ми е такава че ако могат да се купят само успокоителите, банана и веригата като компоненти цената може би ще падне още.
        Последно редактирано от forski; 13-08-16, 07:12.
        SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Работата с веригите е доста "лукава".
          Ако са износени до степен, като ги повдигнеш от зъбното колело да правят корем, нещата са ясни, има явно разтягане. Но не винаги е така.
          Сравнение м-у нова и стара верига може да направиш, като ги съпоставиш двете на странично провисване, т.е, като ги вземеш и държиш на ръб, да видиш свободния им край колко различно провисва.
          Колкото до колелата. Проблема е, че в процеса на работа те се сработват с износената верига. Т.е. има тенденция за изостряне на зъба. В началото, това разбира се е незабележимо с просто око, но просто няма да работят всички зъби по окръжността, а само първите няколко, с няколко прешлена, и в-у тях усилието ще е по-голямо, съответн и износването все по-инензивно.
          Ако пък туриш нова верига в-у старо колело, износеното колело ще се стреми да напасне веригата към себе си, и по този начин ще я разтегне преждевременно. Не че не може да се направи де.

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            За 1.6 8в в Англия Ангренаж, ролка и водна помпа 42£ или Ина или СКФ


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Днес смених предните накладки с TRW, преди няколко месеца сложих Remsa (испански) но скърцат ужасно, ако някой реши да купува такива да има едно на ум.
              Смених и спирачната течност с YACCO DOT4, монтирах и защити за диф, ск.кутия и раздатка made by Стоян Дифендъра, чудесна изработка

              п.п. Останаха ми комплект чисто нови задни накладки(неразпечатвани) NIPPARTS, явно предния собственик е сменял такива преди продажбата. Ако на някой му трябват задни накладки за 2.5V6 да пише на Л.С. давам ги наполвин )
              SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Дай снимка на защитата да видим, че и аз се замислям

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Това са снимки от колата на Стоян, който ги изработи. Абсолютно същите са но без надписа SUZUKI. Нямам апарат под ръка за да ги снимам !

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_suz.JPG
Прегледи:2
Размер:106.0 КБ
ID:5731072Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_suz1.JPG
Прегледи:2
Размер:130.9 КБ
ID:5731071
                  SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    На forski вместо надпис е с отвори като на снимката, но пак е поцинкована Всичко друго е същото.

                    http://www.offroad-bulgaria.com/atta...9&d=1426355132
                    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Мерси за снимките @forski Супер са Стояне
                      А за нормална Витара стават ли, гледам че са на гранд?

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Колеги някой сменял лие седалки (салон) на Гранд Витара?
                        Проблема ми е че седалките ми идват малко тесни, и малко ниски. Салона е такъв:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:sedalki GV.jpg
Прегледи:1
Размер:55.9 КБ
ID:5731560

                        Салона от фейслифтовата Витара пасва ли без преправяне на по-старата такава? И като цяло заслужава ли си смяната на салона с цел по-удобни седалки, с този тип:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:sedalki GV1.jpg
Прегледи:1
Размер:54.7 КБ
ID:5731561
                        Моля ако има колега който кара кола с такива седалки да сподели, как са от към комфорт.
                        SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Аз съм карал с тези от Гранд витара след 2005г, къса база, бях ги сложил на старата ми витара 93, много са удобни за ръст над 180см и над 85кг, даже имам един комплект, приготвен за сегашната.

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Аз съм баш толкова, 185-86кг. демек пасват седалките, и предните и задните без да се налага преправяне?
                            SUZUKI SX4 S-CROSS 1.4 Boosterjet

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=126856

                              За къса база, ти си дълга, предните ще станат без много преправяне, за задните не знам. Салона не е евтин, под 200 лв за предните няма цена, заедно със задните за кб около 300 лв, за дб сигурно около 400 лв.

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Здравейте,
                                След дълго мислене за смяна на мотор, взех че реших да турбинирам Витарата.
                                В момента действам по въпросаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:15310453_1429852183699622_286529086_n.jpg
Прегледи:1
Размер:92.9 КБ
ID:5736148

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X