Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Задната част е захваната, да. И с "пропадането" на предната част наистина се получава завъртане. Но Иван Попов писа, че самия диференциал не слизал надолу. И затова ми стана интересно как ще се получи разтоварването на каретата. Ако е така както го описа Славин-значи сваляне все пак има.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Днес в ТЕАМАХ-са видях една автомобилна лебедка за с теглително усиле 1350 кг(или нещо в тоя порядък) на РАЙДЕР и цената беше никаква . Някой слагал ли е такава ? истина ли е тази сила ?Д ая купя ли ?
      899180483

      Коментар


      • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Ти сериозно ли? Тези 1300 оки са нещо към 3000 либри, даже по-малко. Такива слагат по АТВ-тата. За витара трябват поне 6000. ПО-добре 9000 за да си сигурен, че ще те измъкне отвсякъде. Аз съм се насочил към такава, но ще почака до жътва. Освен ако не изпадне нещо изгодно дотогава

        А За Райдер-или добро или нищо. Затова ще замълча
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Така....Някой колега изработвал ли си е задни носачи или преправял неговите с удължаване?Как според вас е по-добре или по-лесно:Да се направят нацяло нови задни носачи,по подобие на "Калмини"?Да се отрежат задните и да се направят регулируеми?Или да се отрежат оригиналните и да се "наставят" със заварка?
          Предния диф,в задната част:"Калмини" дават още една подложка,която не разбирам каква функция изпълнява-завърта ли го,сваля ли го,вдига ли го?Нужна ли е или върши работа само с цял,оригинален кит на "Калмини" ? По снимките съдя,че предния амортисиор на "Калмини" е пробит не симетрично-постигат завъртане,както ние с разпробиване,шайби,заварка ли?
          Слагам една снимка,на която се вижда перфектния ъгъл на каретата ,мисля с кит-а на "Калмини"(ако съдя по цвета и някои детайли).Как го постигат?С носачите,с планките за дифа,или съвкупност от всичко по малко?
          Извинявам се за дългия пост,но мисля,че си заслужава да помислим върху тези неща,да споделим опит,мнения и да се опитаме да доизкусурим лифта,по най-добрия възможен начин...
          Поздрави-Николай
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от nikman; 22-02-10, 06:50.
          Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

          Коментар


          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Намам нищо против окачването на калмини и неговото турско копие ,но за мен имат два големи недостатъка : 1/ На снимката - окачване Калмини :



            Купувате една камара части за една чанта долари и трябва да намерите подходящия сервиз за незнам колко дни и още една чанта с левчета за да ви ги монтират и при това всичките тези сини железа са без гаранция / същото важи и за жълтите железа / .
            2/ И при двата модела окачване след монтажа им колата стои почти хоризонтално ,но след първото каране леко офф предницата кляка с 2 см. и така продължава прогресивно докато навивките на пр. пружини почти се допрът една в друга или се счупят .
            При нашия сиромашки лифт крайният резултат е същият да не кажа и по-добър във височина и в издръжливост . Имам и къса и дълга Витара повдигнати от мен по моя начин ,които ги карам и тествам ежедневно и съм на разположение всекидневно да ги сравним с калмини или друго подобно монтирано на някаква Витара .
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Колеги вьрху това окачване са мислили доста хора и сигурно са пробвали доста повече от нас .Преди да купя витара с калмини /хамериканско/ и монтирано в холандия и аз мислех че е без значение лифта на витарката но уверявам ви не е така .Калминито е едно наистина добро окачване..КОИТО ИСКА ДА ГО ПРОБВА ДА ЗАПОВЯДА.

              Коментар


              • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Някой може ли да обясни, защо тая щанга е със "зададено" огъване?
                Прикачени файлове

                Коментар


                • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Вероятно за да не стои много надолу и да не опъва въжето на ръчната .
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Както писах преди няколко поста , и аз живо се интересувам от повдигането на Витарката ! Като лаик по темата, мога само да кажа следното:
                    -първо през "камъка" да премине гумата , а не щангата ....
                    А ти , какво мислиш ?
                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Според мен е в името на по-голям просвет. Колкото се може по-малко ниски точки.
                      А иначе ако действително калминските и турските пружини каталясват с времето е доста тревожно, защото се губи смисъла от цялото "упражнение"
                      Практиката поне до сега показва - Вартбургова пружина, умора няма.

                      Коментар


                      • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Първоначално публикуван от иж-12 Преглед на мнение
                        ...
                        А ти , какво мислиш ?
                        Аз съм чул че стоманата като се деформира се променя структурата.
                        После една тръба като и се зададе посока на огъване, по лесно се сгъва в тая посока.

                        Коментар


                        • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
                          Извинявам се за дългия пост,но мисля,че си заслужава да помислим върху тези неща,да споделим опит,мнения и да се опитаме да доизкусурим лифта,по най-добрия възможен начин...
                          Поздрави-Николай

                          Не съм най-големия разбирач по окачванията, ама знам че на срещата в Копривщица ще има поне една къса и една дълга Витари с окачване тип Иван Попов и всички интересуващи се ще могат да видят и разпитат Иван на живо. (чувал съм че не отказва студена бира)
                          Ако искаш да разсмееш Господ - разкажи му плановете си.

                          Коментар


                          • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Andro , аз мойте оригинални "прави" щанги ( отзад Витарата всепак е много лека) ги изкривих при съвсем бавно падане от канал без ограничители ... Та си мися , че ако бяха Калминските , нямаше да има проблем при БАВНОТО опиране на шасито заради самото "огъване" . Мислиш ли , че трябва да се реже и заварява ?
                            Последно редактирано от иж-12; 22-02-10, 23:13.
                            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                            Коментар


                            • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Първоначално публикуван от иж-12 Преглед на мнение
                              Мислиш ли , че трябва да се реже и заварява ?
                              Това за резака и електрожена е подписа на Андро, а не предложение
                              Иначе калминската е крива заради въжето на ръчната, както е казал Травелинг.
                              Имам един въпрос обаче: При по-дълга щанга ще стои добре в нормално положение, но при потъване на гумата в калника няма ли да отива назад и да опира?
                              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                              Коментар


                              • До: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Славин,мисля ,че гумата колкото повече "пада",толкова повече отива напред.Т.Е.ако удължим тръбата,дори ще стане по-добре.Направих тест и мисля,че се вижда.НО тази която се вдига към калника,май отива назад и застава посредата (както казваш ти).Трябва да се тества пак и да се видят ползите и евентуално вредите от по-дългите щанги.Дали евентуално кривината на калминските не оказва и тя някакво влияние?
                                Прикачени файлове
                                Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X