Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Субару

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Покупка на Субару

    Говорим за ангренажна верига все пак не за ремък.
    Нямам намерение да я карам докато дойде време да и се сменя ангренажната верига. Тука ги продават на по 400 х.км с небутната мотор. Въпроса беше , ако и изтърват дънките на тъпата помпа, тя се помещава заедно с веригата в маслена баня. От там маслото на майонеза и докато се усетиш мотора е чао.
    Щом са я навряли там , значи са я направили читаво, но въобще като решение ми е странно.

    Коментар


    • От: Покупка на Субару

      Да не би да има някакво дренажче за навън?
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • От: Покупка на Субару

        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
        Да не би да има някакво дренажче за навън?
        Не може да е конструиран двигателя така, че като изпусне водната помпа, да се смеси маслото с водата...има нещо, което някой знае, ама ние не..
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • От: Покупка на Субару

          http://my.cardone.com/Imagesftp/55/5573711-01.jpg
          До колкото може да се види от снимката , има някакъв отвор върху цилиндичната част която е между маслото и водата. Има О пръстен към водата и ако имаше още един О пръстен към маслото и отвора да остане между двете бих си изфантазирал , че този отвор е за в случай , че помпата протече и има респективно канал от блока на вън , така , че да забележиш че тече помпата. Да ама няма.

          Коментар


          • От: Покупка на Субару

            Що не си караш Субару-то и се радваш на живота, а си се замислил за неща които хипотетично могат да станат. Ако вземем да го мислим детайл по детайл кога, как и какво може да се случи, то сън няма да ни хване. Приеми че конструкторите са си свършили добре работата, нали това им е работата. Те да мислят за тези неща, а от нас бензин, редовна поддръжка и радоста че караме такива автомобили.

            Коментар


            • От: Покупка на Субару

              Първоначално публикуван от plaskom Преглед на мнение
              Що не си караш Субару-то и се радваш на живота, а си се замислил за неща които хипотетично могат да станат. Ако вземем да го мислим детайл по детайл кога, как и какво може да се случи, то сън няма да ни хване. Приеми че конструкторите са си свършили добре работата, нали това им е работата. Те да мислят за тези неща, а от нас бензин, редовна поддръжка и радоста че караме такива автомобили.
              Така е..ония мъничките човечета с дръпнатите очички са умували когато му е било времето..,а нашата работа е да се наслаждаваме на усещането когато натиснем газта и ония шестимата под капака полудеят на лево на десно..
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • От: Покупка на Субару

                Първоначално публикуван от plaskom Преглед на мнение
                Що не си караш Субару-то и се радваш на живота, а си се замислил за неща които хипотетично могат да станат. Ако вземем да го мислим детайл по детайл кога, как и какво може да се случи, то сън няма да ни хване. Приеми че конструкторите са си свършили добре работата, нали това им е работата. Те да мислят за тези неща, а от нас бензин, редовна поддръжка и радоста че караме такива автомобили.
                Това е много добре казано.

                Два пъти вече пиша и трия ето това мнение:- Че е достатъчно за новособственика на Аутбек 3.0 да разучи лосТчетата, лампичките и да провери(не лично) консумативите според ръководството, след това да го затвори и да се наслаждава на автомобила.
                Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                Коментар


                • От: Покупка на Субару

                  Пичове, аз на автомобилчето не спирам да му се кефя, не съм и тръгнал да сменям водни помпи и други чудесиии, не съм луд. Просто ме учудва техническото решение, силно се надявам да не е като пежо 205 с общо мазане на мотор и скоростна кутия , каквото някога притежавах. Безкрайно много и невероятни иновативни решения. по френски, все още имам лоши спомени!
                  Проблемът е така да се каже теоритичен, субаруто е супер, за сега. ..
                  Като е студено, усещам едно ама много дискретно претрисане, което не ми допада, ама едвам се долавя.Върви като разпрано!
                  Надявам се да не ми изпратят някоя глобичка...кво да направя , не ме свърта , понаритвам го...
                  Между другото , има ли някакъв начин на тач панела да показва по - смислени неща освен напрежението от алтернатора, има ли някакви други опции, примерно температура на масло в двг и с.к.?

                  Коментар


                  • Re: Покупка на Субару

                    силно се надявам да не е като пежо 205 с общо мазане на мотор и скоростна кутия
                    Спокойно, не е, автомобила е много добре помислен все пак е продукт на фуджи хеви индъстри. Само си смени всички масла и си карай, ако си я поддържаш ще те слуша.

                    Коментар


                    • От: Покупка на Субару

                      Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                      силно се надявам да не е като пежо 205 с общо мазане на мотор и скоростна кутия
                      Де бре па ти.. ако те чуе Субатуто няма да ти отвори вратите да влезеш в него..
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • От: Покупка на Субару

                        Здравейте колеги! Следя с интерес темата и имам следните въпроси, ако позволите:
                        1. Прилики и разлики между Subaru Outback и Subaru Legacy?
                        2. Кога и какви са промените в моделните линии на тези модели след 2000-та г.?
                        3. Кои двигатели са за предпочитане:
                        а) 2.0 R - 121 kW (165 PS)
                        б) 2.5 - 110 kW (150 PS) или (165 PS) при по-новите
                        в) или по-редкия 3.0 R 180 kW (245 PS)
                        4. За дизелите какво ще кажете - 110 kW (150 PS)?
                        5. Kak обективно може да се сравни системата 4X4 на Subaru с тази на Audi quattro?
                        Някакви особености? Разлики в скоростните кутии? Особености при автоматиците? Какво препоръчвате?
                        Спрял съм се на вариант с газова уредба. Koи модели са с турбо? Честно казано карал съм SAAB 95 с турбо и...
                        та се колебая между тези 2 марки, като съм се насочил към леките автомобили. Варианта за Jeep в Германия (за разлика от БГ) просто не е най-практичното решение.

                        Благодаря предварително за вниманието и отделеното време.
                        Последно редактирано от ivied; 31-05-13, 21:26. Причина: след 2000 г., турбо, Audi quattro

                        Коментар


                        • От: Покупка на Субару

                          Загледай 3.0 след 2004г, карал съм и по- добри коли , но това е просто ама много невероятно добро за парите си. Проблема е газта, там май само течна фаза, не знам дали си струва. От моята камбанария , определено не. 2.5 е ултра куц, смятай какво ще да е 2.0 на легаси.За Бг определено малко повече клирънс е много добре дошъл, на твое място бих гледал само аутбак. Чел съм само , че дизела , много бивал, не съм карал. От куатро на ауди по-далечко , щото боли джоба. Ако си се загледал в повдигнато комби, може би само волво хс 70 може да се конкурира със аутбек.
                          Днеска карах един супърб, много куца кола, не рабрах кога почва да върви..., а уж от 1750 оборота до 5500 мотора е в максимален въртящ момент-1.8 турбо бензин, къде беше и въртящият момент...не ми стана много ясно. Колата е на колега който постоянно ме бъзикаше , че субаруто ми било старичко, ама като се качи да я кара друго заприказва...
                          Разликата между аутбак и легаси е клирънса, респективно окачването, както и ,че няма 3.0 с механична кутия на аутбек, от което , май никой нищо не е загубил. Легаси има повече проблеми с окачване, там е малко като старите ситроени , може да му променяш клирънса, което е супер , докато не се счупи, после струва много да се възстанови. Аутбек има само саморегулиращи амроматизатори от зад, които , могат да се сменят с нормални в случай на издънка. Качи се покарай, сравни...не слушай колко много горял 3.0, напълно е поносимо за това което доставя като удоволствие автомобила . Задължително тази модификация е с лсд заден диф , при другите е малко неясно.
                          Мога само да кажа , че моята ме кара да се усмихвам всеки ден, докато я карам.

                          Извинявам , се сега погледнах , че се местонахождаваш из ГДР, да допълня-3.0 е с верига, т.е няма ангренажни ремъци за които да плащаш, сменяш масла , антифриз, съединител съшо няма, сменяш мало на с.к. наливаш бензин и караш. Т.е всички разходи които ще правиш по колата ще са минимални като труд, ще си плащаш основно маслата , което за там , не е малко като цифра.
                          Последно редактирано от kikimora; 31-05-13, 22:53.

                          Коментар


                          • От: Покупка на Субару

                            Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                            Здравейте колеги! Следя с интерес темата и имам следните въпроси, ако позволите:
                            Колега, ще падне голямо преписване и то от поне няколко български форума, за ти се отговори систематизирано на многото въпроси. Куатро срещу АВД много дъфкана тема, приеми ги за равностойни. Моя автомобил не е Ауди, нищо японско няма в него , но за разлика от мен за много други това е автомобила.
                            Двигателите на Субару по хубост или по разход? 3.0 по хубост, 2.2, после 2.0. 2.5 се явява относително по-капризен, относително муден не мисля че е!
                            Задвижването, обикновено където има Автомат, няма среден диф(при 3.0 не знам). Мен това не касае, а дали теб те интересува....не знам. Легаси или Бек- Легасито вози по-комфортно!, по-стабилно стои на пътя, компромиси наложени заради просвета при Бека. От двете най-ми пасва по-високото вътре Фори, по не ме изморява, а опит дал господ. Боксер дизел-отличен мотор, икономичен, но все още с някои детски болести.

                            ПП Е, това си е чисто субективно мнение, но моето мнение!
                            Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                            Коментар


                            • От: Покупка на Субару

                              Мога само да кажа , че нямам забележки как стои аутбака ми на пътя , независимо как го тормозя. Чакам с нетърпение зимата, която тука продължава минимум 6 месеца. Повече , след следващата зима.
                              П.П разликата от почити 100 коня между 2.5 и 3.0 се чувства, повярвай.

                              Коментар


                              • От: Покупка на Субару

                                Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                                Загледай 3.0 след 2004г, карал съм и по- добри коли , но това е просто ама много невероятно добро за парите си. Проблема е газта, там май само течна фаза, не знам дали си струва. От моята камбанария , определено не. 2.5 е ултра куц, смятай какво ще да е 2.0 на легаси.За Бг определено малко повече клирънс е много добре дошъл, на твое място бих гледал само аутбак. Чел съм само , че дизела , много бивал, не съм карал. От куатро на ауди по-далечко , щото боли джоба. Ако си се загледал в повдигнато комби, може би само волво хс 70 може да се конкурира със аутбек.
                                Днеска карах един супърб, много куца кола, не рабрах кога почва да върви..., а уж от 1750 оборота до 5500 мотора е в максимален въртящ момент-1.8 турбо бензин, къде беше и въртящият момент...не ми стана много ясно. Колата е на колега който постоянно ме бъзикаше , че субаруто ми било старичко, ама като се качи да я кара друго заприказва...
                                Разликата между аутбак и легаси е клирънса, респективно окачването, както и ,че няма 3.0 с механична кутия на аутбек, от което , май никой нищо не е загубил. Легаси има повече проблеми с окачване, там е малко като старите ситроени , може да му променяш клирънса, което е супер , докато не се счупи, после струва много да се възстанови. Аутбек има само саморегулиращи амроматизатори от зад, които , могат да се сменят с нормални в случай на издънка. Качи се покарай, сравни...не слушай колко много горял 3.0, напълно е поносимо за това което доставя като удоволствие автомобила . Задължително тази модификация е с лсд заден диф , при другите е малко неясно.
                                Мога само да кажа , че моята ме кара да се усмихвам всеки ден, докато я карам.

                                Извинявам , се сега погледнах , че се местонахождаваш из ГДР, да допълня-3.0 е с верига, т.е няма ангренажни ремъци за които да плащаш, сменяш масла , антифриз, съединител съшо няма, сменяш мало на с.к. наливаш бензин и караш. Т.е всички разходи които ще правиш по колата ще са минимални като труд, ще си плащаш основно маслата , което за там , не е малко като цифра.
                                Веригата и 3.0 са за предпочитане... Почвам да се оглеждам за такава... Добре, сега разбирам защо трудно се намират под 200 000 км, тук особено с газова... Стана ми интересно с тези "саморегулиращи амроматизатори отзад, които , могат да се сменят с нормални в случай на издънка." Каква ще да е тази система? Иначе, де, за консумативите и маслата хич не ми пука, предпочитам истински и скъпи, пред кой знае какви и скъпи...
                                Има няколко вериги автосервизи, които предлагат фиксирани цени... но предпочитам да намеря сервиз на Субару и там да ги сменят... Опита си е опит все пак... За ауди куатро-то попитах просто като база за сравнение... Не си падам особено по тях и особено по-новите...
                                Благодаря за ободряващите и насърчаващи встъпителни думи!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X