Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Субару

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Покупка на Субару

    Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
    Пълно=празно, резервоар<=>джоб . Всъщност ако едно от двете е пълно, разхода +-литър е без значение и засичането губи смисъл. Най-точното засичане е до преливане, защото пистолетите на колонките не изключват еднакво. Това съм го правил в един период от няколко години, но пък тогава не се сетих да засичам точно разхода ......
    Както се каза и по-горе разхода зависи от конкретните условия, а при Субару разликата между възможните минимален и максимален е доста по-голяма, спрямо други автомобили. Т.е. Субару знае 8 и 18 (като лафа за 2 и 200).
    Ако ще се вманиячаваме толкова, най-точното засичане е да си прелееш горивото, което ще ползваш предварително в съд, на който се знае точната вместимост, след което от този съд да наливаш в автомобила и отново, така много пъти. Естествено, че пистолетите лъжат и естествено, че разхода може да е много различен от стила на каране, маршрута и ако говорим за градско - по кое време на деня се изминава този маршрут. Затова и казах по-горе, че се замерва от десетки наливания, за да се добие представа за среден разход.

    Мерене на разход от рода сипах за 50лв. и стрелката беше едикъдеси и после минах 60км до вкъщи и стрелката дойде едикъдеси и следователно така като гледам колата ми харчи толкова наистина се отразява по-добре на джоба отколкото подхода пълно до пълно, но резултата от калкулацията е в най-добрия случай "на око".

    Още нещо - не само Субару знае 2 и 200. Всеки един автомобил поставен в коренно различни условия и/или експлоатиран различно може да даде разлика в разход 50%.

    Коментар


    • От: Покупка на Субару

      Пресен пример..със 100 октана ми даде 14.5/100..демек 0.7-0.8 завишение..,НО се изкушавах често да прехвърлям 4-те хиляди оборота! Пак 100 сипах!
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • От: Покупка на Субару

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        Пресен пример..със 100 октана ми даде 14.5/100..демек 0.7-0.8 завишение..,НО се изкушавах често да прехвърлям 4-те хиляди оборота! Пак 100 сипах!
        миналата година събирах едни точки от екото и понеже за 100 октана са двойни, два месеца карах на него, градско и извънградско, поне 3 резервоара....... нямаше особена разлика нито в разхода, нито във вървенето, но пък събрах точките за раниците в срок
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • От: Покупка на Субару

          На доста познати Субарута-та реагираха със светването на чек-а при пръв досег с Български бензин! То нашия 95 сигурно е към 92, а евентуално 100 октана е 95-96...,та колиците са се "поучудили" що е това дето им се сипва..
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • От: Покупка на Субару

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Още нещо - не само Субару знае 2 и 200. Всеки един автомобил поставен в коренно различни условия и/или експлоатиран различно може да даде разлика в разход 50%.
            Наблюденията ми подсказват, че при Субару това е по-ярко изразено, това и написах, иначе да, за всички важи. Може и особеност на боксера да е, не знам......
            Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

            Коментар


            • От: Покупка на Субару

              Когато карах само на бензин (около 2 години) бях забелязал, че разхода като пари е еднакъв м/у 95 и 100 октана (или 9. С по-хубавия бензин колата ми гореше с около 1/2 литър по-малко и съпответно се компенсираше (горе-долу) по-високата цена.
              Сега вече с по-високите цени на бензина не знам дали това ще е валидно, а и карам на газ вече...

              Относно разхода на Субару, все ми се струва, че е по-скоро нисък сравнен с аналогичен автомобил... Някой има ли идея колко харчи Ауди Куатро 3 литра бензин или 2.6 (мисля имаха такъв бензинов двигател)? Или някой бензинов Пасат 4motion или Волво XC 70? Интересно ми е за сравнение.

              Коментар


              • От: Покупка на Субару

                Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                миналата година събирах едни точки от екото и понеже за 100 октана са двойни, два месеца карах на него, градско и извънградско, поне 3 резервоара....... нямаше особена разлика нито в разхода, нито във вървенето, но пък събрах точките за раниците в срок
                Няма и да усетиш разлика. Най-често е самовнушение, че колата върви повече, а харчи по-малко.
                НапИлените бензини не са нищо повече от маркетинг, както и много други неща.
                Без да съм специалист, но съм чувал от добри профсионалисти,
                че горивните системи /ако не е пипано нещо специално/ са настроени да работят еднакво добре с различни бензини в обхвата 92-105 октана.
                Иначе нямаше да се продават по целия свят.
                Едно от предимствата пък на сравнително големите мотори, какъвто е H-6, е точно всеядността им.
                Еднакво добре горят и по-калпав бензин. Само да не е микс от боклуци.
                В този ред на мисли, за мен, хубав бензин е чистия от примеси евтин бензин, независимо от октановото число.
                Да не говорим, че в БГ при "по-яките" бензини има по-голям мегдан за ментосване.

                С нафтите е малко по-друга "бирата".
                Ама и там големия и прост мотор е доста по-пригоден и икономичен при горене на миксовете по света.

                Коментар


                • От: Покупка на Субару

                  Първоначално публикуван от Dobs Преглед на мнение
                  Относно разхода на Субару, все ми се струва, че е по-скоро нисък сравнен с аналогичен автомобил... Някой има ли идея колко харчи Ауди Куатро 3 литра бензин или 2.6 (мисля имаха такъв бензинов двигател)? Или някой бензинов Пасат 4motion или Волво XC 70? Интересно ми е за сравнение.
                  Точно за това писах и аз..виж разходите, които споделя колегата по-горе и то при мотори по 1800 кубика!! Редови и V-образни шестаци , доколкото имам наблюдения /специално 2.6 Ауди/, харчат с минимум 30% повече!
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • Re: Покупка на Субару

                    На мен ли ми се струва не знам, но опела ми с екотек 1.8 не искаше да работи добре с бензин на шел, винаги прекъсваше, с другите бензиностанции не съм имал проблем, в момента на субару то не му пука какво и откъде му сипвам, не намирам никаква разлика със 100 октановия май му е все тая.

                    Коментар


                    • От: Покупка на Субару

                      Първоначално публикуван от rumbata Преглед на мнение
                      Няма и да усетиш разлика.............
                      не съм и очаквал разлика.....просто споделих опит

                      а 1,8 екотек вярно си е ламя, хем харчи, хем не върви, хем левия крак ми се схващаше в задръстването
                      ________________________________________________
                      Subaru OUTBACK 2,5
                      Hyundai TUCSON 2.0

                      Коментар


                      • От: Покупка на Субару

                        Извинявам се за тъпия си въпрос , но на моето на капачката пише само 95 безоловен бензин, за какво са му тези 100 октана, освен ако приемем идеята , че всичко в Бг е менте и се надяваме 100 октана да отговаря на 95. Степеннта на сгъстяване на 3.0 не е ли 10.7, а на 2,5 10:1, как тогава 3.0 ще понася по-безпроблемно по- долнокачествен бензин? Не съм имал трилитрово ауди и немога да сравнявам , но субаруто ми си е жадно-грубо засичане-пълно пълно 200км извън градско и 200 км градско с един резорвоар, не смятам , че е скромно постижение. За момента сме на среден разход около 13 градско, но съм минал малко км и то със загрял мотор. Субару може да е всичко друго , но не и икономично. Който търси икономии може да се насочи към примерно тойота ярис или урбън круизър, няма как 3 литра бензинов мотор да гори 5 на 100, това е сигурно.

                        Коментар


                        • Re: Покупка на Субару

                          Субару може да е всичко друго , но не и икономично. Който търси икономии може да се насочи към примерно тойота ярис или урбън круизър, няма как 3 литра бензинов мотор да гори 5 на 100, това е сигурно
                          Никой не казва, че е икономично, харчи си доволно горе долу ме интересуваше разхода за да го сравня с мойто 2 литрово с ръчна скоростна, но така като гледам разликата е много голяма. Мисля в перспектива - след години за смяна на мойта с по голяма , че както е тръгнало да сменям масло по 2 пъти в годината не знам колко ще искара мотора още.

                          Коментар


                          • От: Покупка на Субару

                            хей, темата си е покупка, а не разхода на Субару, не че не е важна! Все пак горивата при вас, са най-евтините в Европа, друг е въпроса колко са качествени! Не се оплаквайте. Сигурно са пак най-... некачествените. С това разнообразие от марки и модели газови инжекциони, че и с течна фаза... къв е проблема? По-скоро монтажа ме притеснява. Че "майстори" много... ако искам да я сложа в БГ.
                            А тук цената на LPG уредба започва от 2500 Евро... Или се налага извода: ако е Субару, Аутбек гледам, да е с LPG монтирана тук... Търсенето продължава... Ама не са много, то вече всички коли, вкл. и Субарутата май са изнесени вече за БГ и Полша.
                            39 броя има само с LPG след 2004 г.
                            А до 150 000 км. са само 28! А в радиус 100 км. около мен са само 2. Какво пък... До 200 км. 9 броя. Току виж съм намерил. Но са все 2.5, 121 kW (165 PS) Цените започват от 10000 Евра...
                            Оп, намерих една - единствена
                            14.900 EUR
                            EZ 03/2005
                            78.500 km
                            Autogas (LPG)
                            180 kW (245 PS)
                            Automatik
                            Честно казано на тази цена ще си намеря 2 и 1/2 от другата марка, която ме интересува...
                            А кажете сега, тва не е ли дилема, а вие...горивата, 12-15 на 100 км. Тук газта е 0.77 цента. Пак е наполовина.
                            Последно редактирано от ivied; 06-06-13, 07:36. Причина: една - единствена

                            Коментар


                            • От: Покупка на Субару

                              Субару е по-скоро икономичен автомобил. Трябва да се сравнява със сходни автомобили, а не с Тойота Ярис. Не е ниско бюджетен автомобил, но това е друго.

                              Дани, скапването на мотора е трудна задача, е не е невъзможна, ма нямаш вид на такъв човек. Мотори се правят, намират се и цели, читави на добри цени. Разбира се, ти пожелавам смяна с нещо по-ново и по-желано, пък и по-яко ако решиш!
                              Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                              Коментар


                              • От: Покупка на Субару

                                Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                                Субару е по-скоро икономичен автомобил. Трябва да се сравнява със сходни автомобили, а не с Тойота Ярис. Не е ниско бюджетен автомобил, но това е друго.

                                Дани, скапването на мотора е трудна задача, е не е невъзможна, ма нямаш вид на такъв човек. Мотори се правят, намират се и цели, читави на добри цени. Разбира се, ти пожелавам смяна с нещо по-ново и по-желано, пък и по-яко ако решиш!
                                Аааа, не говоря за малолитражки (тук доказаха, че и хибридите не са толкова икономични или опазващи околната среда), не са за мен, не мога да вляза в тях, а и тук по аутобаните може и да покараш на воля... с 200-250! Все още... Говоря за качествен шведски автомобил, 250 PS, след 2004, (гори 12л./100) все още правен по старите традиции, преди Fu.k GM да се оплескат, който вече не се произвежда, който познавам и обичам, и най-важното, за когото имам перфекционист-майстор...
                                Щото вече не колата, майстора, май трябва да се гледа...
                                Ама, тва е вече друга тема... и дилема.
                                P.S> егати днес ми върви с PS-те... Едни (пуристите) казват, че до 2000 г. били истинските шведски, други (правоверните) казват, че до 93-та били... После не били същите, ама все пак, още не съм колекционер на Old Timer-и... Че то, ако така почна, не знам, какво ще карам изобщо, или как да я изкарвам от гаража като вали, и гараж ще трябва, после той ще се окаже малък, кинти и обмен на части за реставрация... абе филм...
                                Последно редактирано от ivied; 06-06-13, 08:09. Причина: друга тема... и дилема

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X