От: Покупка на Субару
Както писа по-горе колега, спокойно си свали акумулатора. За нивото в АТ проверката се прави на работещ двигател /също достигнало работна температура/, лоста на Д и държиш спирачка, а друг вади щеката и мери. Може и на ръчна /стига да държи/, ако няма кой да ти помогне. За маслото в задния диф - в книжката е дадено 75/90. Няма изискване за добавка. Доколкото аз знам всички ЛСД дифове на Субару са капсуловани и не ползват масло с добавка за ЛСД. Средния съм го виждал и знам , че е така. Заден не съм виждал разглобен, но щом в книжката не сочат друго масло, значи е от същия вид. За смяна на свещите-при Н6 се налага повдигане на двигателя. За турбо моторите също съм чувал, че е така. При Н4 без турбо няма проблем да се смени на място.
Както писа по-горе колега, спокойно си свали акумулатора. За нивото в АТ проверката се прави на работещ двигател /също достигнало работна температура/, лоста на Д и държиш спирачка, а друг вади щеката и мери. Може и на ръчна /стига да държи/, ако няма кой да ти помогне. За маслото в задния диф - в книжката е дадено 75/90. Няма изискване за добавка. Доколкото аз знам всички ЛСД дифове на Субару са капсуловани и не ползват масло с добавка за ЛСД. Средния съм го виждал и знам , че е така. Заден не съм виждал разглобен, но щом в книжката не сочат друго масло, значи е от същия вид. За смяна на свещите-при Н6 се налага повдигане на двигателя. За турбо моторите също съм чувал, че е така. При Н4 без турбо няма проблем да се смени на място.
Коментар