Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
    http://vbox7.com/play:24fc9e3b31
    Това е клипче от сутрешно палене на Патрола при -20градуса, при положение, че не е пален Ден и половина, а времето е било много студено през това време. Акумулатора е BERGA 91Ah 740Ah пусков ток. Ръчната газ е навита, но не до края, а тракането е от купето, не от мотора. Кажете какво Ви е мнението, възможно ли е компресията, която мериха преди доста време, още в самото начало да е била 24 на 4 от цилиндрите, а на 2 - 22 или под нея.
    И друго... много ми е мерак да му промия двигателя хубаво преди смяна на маслото, доста разбрах за отрицателните евентуални последици, кажете с какво става най-добре и някой правил ли го е на такъв мотор?
    Добре пали според мен. Компресията не е била 24/22, защото нямаше да пали с такава компресия.
    Относно "промивката" - ползвал съм такава на Валволин и резултата беше, че след като налях новото масло и запалих двигателя маслото не беше почерняло. Все едно на бензинов двигател.
    За "отрицателни последици" - не вярвам да му стане нещо от десетина минути работа на място.

    Коментар


    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Масления ти филтър с клапан ли е?

      Иначе пали ок.
      Проблемът на промивните масла е, че ако двигателят е тръгнал ще му доразкажат играта.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Масления филтър е някакъв гаден мисля, сега ще сменям масло и съм си взел вече оригинален от Patrol fen и другите два и те ще са оригинални. И аз мислех да ползвам тази на Валволин и ще опитам, пък каквото стане.
        П.П. Паленето е без предварително да съм подгрял веднъж свещите и после пак за клипчето, абсолютно само това е. Ако ги подгрея веднъж преди това става осезаемо по-добре.

        Коментар


        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Някой може ли да обясни как се монтират два акумулатора на Патрола? Какво е необходимо? Искам единия да работи САМО за двигателя, другия за консуматорите. Имам чисто нов Варта 74Ах 680Ах , дали ще стане за втори? И какви чистачки са най-големия размер, който мога да сложа отпред и отзад?

          Коментар


          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            За отпред по големи от 53 см. не може събра. минават на милиметри от уплътненеито.

            Коментар


            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Колеги, днес смених маслото с филтрите. Сложих Motul X-Clean 5/40 и оригинални маслен и горивен, а въздушния VIC. Преди това промих с някаква добавка на Лики Моли и изтече ужасна чернилка, въпреки че смених на 8000км. Нормално ли е лампата на маслото да гасне за 2-3 секунди след запалване? Какво може да му стане на този мотор от пълната синтетика? На колко време е добре да сменя маслото, предвид че е за 15 000км и на колко време да сменям горивния, понеже този го смених на 8к и беше като нов. Карам само със скъпата нафта и 2т масло понякога. И нормално ли е да събере 7литра при предписани 6.4?

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X