Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
    Какви са вашите предположения....
    Най лошите - глава.
    Темата е много дълга, и съм забравил кога и какво е правено, но до колкото си спомням се прави ремонт на двигателя. Ако е така, има някакъв шанс за не добре шлайфани блок-глава, менте гарнитура, или недозатегнати болтове.

    Коментар


    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Най лошите - глава.
      Темата е много дълга, и съм забравил кога и какво е правено, но до колкото си спомням се прави ремонт на двигателя. Ако е така, има някакъв шанс за не добре шлайфани блок-глава, менте гарнитура, или недозатегнати болтове.

      ....и аз мисля така!
      Много изстрада Нисанчето!
      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

      Коментар


      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        С тези симптоми диагнозата е една - спукана глава .За 100% сигурност иди да я видят дали надува ,както и тест за газове в антифриза .Справка къде могат да направят това - виж подписа на Андро .
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Ремонт на двигателя НЕ е правен. Рециклирано е турбото, сменен е изпускателния колектор,ЕГР-а изолиран, водния радиатор, сменени серво спирачки, комплект съединител и двете помпи към него. Това е. Охладителната течност е сменена и е промита системата, а и радиатора е чисто нов. Сменени са и комплект гарнитури към турбото+ гарнитурата на която пасват колекторите. Какви са по-добрите варианти?

          Коментар


          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
            Ремонт на двигателя НЕ е правен. Рециклирано е турбото, сменен е изпускателния колектор,ЕГР-а изолиран, водния радиатор, сменени серво спирачки, комплект съединител и двете помпи към него. Това е. Охладителната течност е сменена и е промита системата, а и радиатора е чисто нов. Сменени са и комплект гарнитури към турбото+ гарнитурата на която пасват колекторите. Какви са по-добрите варианти?
            Щом парното (особено задното) духа студено при загрял двигател и при нормално количество на антифриза почти няма по добри варианти от спукана глава .
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
              ... Какви са по-добрите варианти?
              Както каза Бакалов, има вариант и от загуба на антифриз. Така, че виж има ли. В радиатора, после виж и в разширителния съд. Но, няма да можеш да се ориентираш, защото ако надува ще изхвърли антифриза от радиатора в разширителя и от там на земята. А ти ще си мислиш, че изтича някъде по системата. Затова както се каза - проверка дали надува и тест за изгорели газове. Имай в предвид, че и там има особенности - в много случаи проблема излиза на яве след като двигателя хубаво се натовари и загрее.

              Коментар


              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Не знам от какво, но като го покарах вчера Патрула имаше парно, както обичайното. Каква би била профилактиката на системата на парното? Преливното казанче си стои малко над МIN и си мисля, че не губи вода. Задното радиаторче на парното е изолирано, понеже било изгнило. Все пак като влезе в сервиза ще кажа да направят замервания, за да стане ясно това с главата. Искам съвет относно - какъв горивен и въздушен филтър да сложа, с кои колата се чувства най-добре? Масления ще е оригиналния. И друго - от какво може да ми се върти по-трудно волана? Може ли да се промие системата и може ли да е от маслото? Колеги далече сте ми, иначе с удоволствие щях да го докарам при Вас Патрула!!

                Коментар


                • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  За филтрите всичко друго без филтрон е добре. На марката VIC, която я има в еврото горивния и въздушния са доста добри.

                  Коментар


                  • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Днес доливах антифриз на студен, непален двигател. В радиатора събра към 800мл. , в разширителя 200мл. до МАХ. НО като го наливах в радиатора се пълни до горе, прави балончета и слиза и пак така. Дали това бълбукане е онова за главата? Не смесва масло с антифриз. И откъде се губи - да сложа едно шишенце на маркучето на преливното казанче, за да се види оттам ли го изхвърля?

                    Коментар


                    • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Изчезва през ауспуха!отваряй главата......
                      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                      Коментар


                      • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Честита Нова година!!! Започвам с въпросите:
                        1. Блокажа не ми работи, поради липсата на вакуумните клапанчета за управлението му. Понеже е доста трудно да се намерят оригинални ме посъветваха да търся от други коли, например Голф3, Витара и пр. Нека ако някой знае да препоръча най-добрият вариант на заместителите - доколкото разбрах се купуват два.
                        2. Тече ми масло от масления филтър, какво се прави ако не е от недозатягане или не е пробит?
                        3. По празниците пътувах доста с джипката и се държи доста добре - не загрява по баири - нито на по-ниска скорост, нито на по-висока с по-ниски обороти. Мога ли да удължа дифузьора т.е. да присадя една гума към него, видях го на колега от Пловдив, вашите мнения?
                        4. По-голям маслен радиатор има ли смисъл да се слага, ако да - от по-нова година Патрол или се присажда от друго по-добро?
                        5. Мога ли да изчистя ГНП, понеже по разните пружинки има ръждички и ако да с какво? Спрей за карбуратори или ръждопреубразувател? И какво друго мога да почистя, Тераното прочетох за някаква цедка преди ГНП, има ли такива неща при Патролите?

                        Благодаря отново на всички!

                        Коментар


                        • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Батенце смени сервиза бе.

                          За въпросите:
                          клапаните са същите като на егр-а а той не ти трябва
                          масло тече щото некой си е оставил ръцете
                          не барай нищо дето работи
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            Благодарности на @turtey за идеята с клапаните - така реших проблема, заспаха направо - букси и всичко Вече имам блокаж. И сега малко да се отклоня - от къде мога да намеря снимки на офроуд автомобили с различни лепенки, картинките, че ми е мерак да налепя нещо, но хубаво. Примерно: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tassie0325.jpg
Прегледи:1
Размер:191.1 КБ
ID:5336980

                            Коментар


                            • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Лепенките в повечето случаи са рекламни и ни задължават да ги лепим по джипа когато участваме на състезание .Ще видя дали не е останала някоя лепенка в повече .
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                http://vbox7.com/play:24fc9e3b31
                                Това е клипче от сутрешно палене на Патрола при -20градуса, при положение, че не е пален Ден и половина, а времето е било много студено през това време. Акумулатора е BERGA 91Ah 740Ah пусков ток. Ръчната газ е навита, но не до края, а тракането е от купето, не от мотора. Кажете какво Ви е мнението, възможно ли е компресията, която мериха преди доста време, още в самото начало да е била 24 на 4 от цилиндрите, а на 2 - 22 или под нея.
                                И друго... много ми е мерак да му промия двигателя хубаво преди смяна на маслото, доста разбрах за отрицателните евентуални последици, кажете с какво става най-добре и някой правил ли го е на такъв мотор?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X