Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

    (Извинявам се на модераторите, не можах да разбера как да се включа в благотворителността, за да стана пълен потребител) Още нещо да попитам: Не казаха каква марка е питах само да не е Валео и тн казаха, че не е. Кажете какъв съединител да търся примерно около 700лв комплекта, който да издържи по-дълго време. Не се кара в сериозни условия. Толкова ми поискаха за смяната, не знам нормално ли е.

    Коментар


    • #32
      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

      Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
      ... Кажете какъв съединител да търся примерно около 700лв комплекта, който да издържи по-дълго време. Не се кара в сериозни условия. Толкова ми поискаха за смяната, не знам нормално ли е.
      За толкова пари горе-долу беше оригиналният. Колко ще изкара, в не малка степен зависи и от тебе. Това, дето са ти го поискали за смяната е горе-долу толкова, колкото искат и в София.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #33
        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

        Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
        Хахаха, само не ме разпъвайте на кръст, понеже не съм в час. Ръчната газ сигурно е тази вляво долу до волана? Никога не съм я навивал при палене, а принципно като се навие и след това се връща обратно. Трябва да се държи ли? След такова палене стои на 3-тото деление на оборотите и аз ги качвах с газта на 1000 за около 5-6 минути. И не е претрисане, а направо мощно тресене
        Разбира се че се навива няма мотор който като запали да си държи оборотите като на загрял. Винаги му трябва повече мощност. Като по караш малко и си я връщаш. За смяната найстина ти искат много. Явно не са го правили преди и се притесняват да не се прекарат. Иначе най важното за съеднителя е марката.

        Коментар


        • #34
          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

          Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
          Този маркуч не е вкаран изобщо, в един друг сервиз ми казаха, че може би турбото е изключено и от оная му част е едва ли не капсуловано и да не съм го пипал. Ей такива глупости.

          [ATTACH=CONFIG]299620[/ATTACH]
          Това е управлението на ЕГР-а.

          Коментар


          • #35
            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

            Привет Nikyyyyyy при мен беше абсолютно същия проблем и се започна смяна на подгревни свещи,ремонт на дюзи,ГНП.Накрая се стигна до клапани като свалих главата лъсна проблема три цилиндара зверски надрани.То турбото си работи ама налягането е долу в картера.Като направих една проста аритметика се оказа че подобре е да си търся втора ръка мотор отколкото да правя стария,а и доста части останаха.Идеята е да се свалят дюзите да се качат на стенд и проверка на компресията на мотора от там нататък ще знаеш какво ще трябва да се прави.

            Коментар


            • #36
              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

              Андро, на 20 годишна кола (на 10 също) няма работещ ЕГР. Щом има някво турбо и вдига повече от 1500 оборота значи е запекъл в затворено положение.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #37
                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                Първоначално публикуван от petar.6133 Преглед на мнение
                .... и проверка на компресията на мотора от там нататък ще знаеш какво ще трябва да се прави.
                Именно
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #38
                  От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Андро, на 20 годишна кола (на 10 също) няма работещ ЕГР. Щом има някво турбо и вдига повече от 1500 оборота значи е запекъл в затворено положение.
                  Как пък реши, че "щом вдига повече от 1500 оборота значи е запекък в затворено положение"!?
                  Оборотоите са само един от праметрите които управляват системата на ЕГР-а. Втория много важен параметър е натоварването. Сигнала за натоватване на двигателя идва от потенциометър разположен в ГНП-то и който отчита каква сила сме задали на двигателя (колко сме натиснали педала на газта).
                  Имаме и трети сигнал за темепература на двигателя.
                  Съвкупноста от тия сигнали постъпва в управляващ блок, който казва на два електроклапана кога да оварят, кога да затварят наполовина и кога да затварят напълно клапата на ЕГР-а. И в никакъв случай няма граница от 1500 об/м.
                  Това пък, че нямало работещ ЕГР на 10 и 20-сет год. автомобил няма да го коментирам изобщо! Ти кажи на клиент:" Пич, колата ти е над 10 год. и гаранция че ЕГР-а не ти работи" и гледай.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                    Патрола понеделник ще се взима от сервиза, за да се кара в друг. Бихте ли ме посъветвали какво да им обясня, какво да им кажа да проверят и направят? И от къде мога аз да поръчам оригиналния съединител и да го сложат? Ръчната газ до волана не работи.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                      Според мен проблема е комплексен. Най-вероятно машината е "тотална щета"... Издухан мотор, хъркащи скорости, разбито окачване и кой знае още какво.... Ще иска сериозно наливане на пари за да се възстанови. Със смяна на турбото и съединителя няма да се размине.
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                        Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                        ... Бихте ли ме посъветвали какво да им обясня, какво да им кажа да проверят и направят? И от къде мога аз да поръчам оригиналния съединител и да го сложат? ...
                        Не бързай със съединителя! Поне от това, което казваш тук, има сериозни индикации за по-сериозни проблеми с мотора, които може да наложат основен ремонт. Ако се стигне до там, просто ще е безсмислено да плащаш преди това за смяна на съединител.

                        Както вече се каза повече от веднъж, искай да ти проверят компресията. Замерването ще покаже какво е състоянието на мотора. А, като така и така ще свалят дюзите, това е моментът да се проверят и те. Имай предвид обаче, че самото сваляне на дюзите може да те вкара в известни разходи. При свалянето им доста често се къса тръбичката за нафтата. Нова в наличност не вярвам някой да има, което означава, че ще трябва да се запоява. Освен това, на всяка дюза има по 3 дихтунги, които по-принцип е добре да се сменят. Лошото е, че хем са скъпи, хем трудно се намират. За тези за обратната нафта (медни с 3 отвора) искаха по 5 лв/брой. Може да сложиш и старите, но има вероятност да почне да тече нафта.

                        При всички положения обаче, това ще са ти от по-малките главоболия. Яко друсане на студено и синкав дим от аспуха не са добри признаци ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                          Послушай колегите. Ако се наложи да правиш мотор, ще трябва сваляне и тогава смяната на съединителя ще мине между другото. Иначе сега ще платиш за смяна и после за сваляне-качване на мотор. И тогава може и скоростите да се отворят за ремонт.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                            И един съвет от мен. Смени майсторите. Тия ми се струва че те гъбаркат нещо.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                              Първоначално публикуван от nikyyyyyy Преглед на мнение
                              ... какво да им кажа да проверят и направят...
                              Това не е добра идея. Да им казваш какво да проверят и направят. Ако са добри ще ти се исмеят, ако продължаваш да упорстваш със съветите ще ги ядосаш. Ако пък не са добри, колкото и правилни съвети да даваме, те няма да ги изпълнят правилно.
                              Аз предлагам да направиш следното: Караш им машината, казваш им всички забележки които и на нас каза и ги питаш те какво мислят по въпросите, и какво смятат да направят за твоята кола за да нямаш грижи.
                              После пишеш тук и ще се изясни работата.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблеми с турбо и съединител Nissan Patrol Y60 2.8TD

                                Първоначално публикуван от tomik Преглед на мнение
                                Ако има скъсана мембрана на сервоусилвателя на спирачките, както е написал колегата Андро, оттам ще взима въздух, и оттам ще са проблемите на ниските обороти. Това според мен де.
                                Важи само за бензинови двигатели тоест такива с дроселова клапа!
                                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                                Sofrace Offroad Team

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X