Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
    Та значи все пак намери значението на тръбичката.
    Да...поне това за мен е логичното обяснение....
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      Неприятни случки на пътешествието ни до Тетевен този уикенд.
      След последната горска разходка джипа стоя една седмица без да се кара. Ден преди тръгване преглеждам двигателния отсег. Следва почистване на кабели делко филтър и др. Вниманието ми беше приковано от ужасно замърсената пита на водния радиатор. Замърсена замърсена колко да е замърсена... Почти пита не се вижда от мъхове, усили, насекоми. Нямам време за автомивка понеже се стъмва. Тъмно нетъмно трябва да го измия. 21:00 на светната живачна лампа 400 вата си мия джипа с домашната водоструйка. Всичко ок, но се сещам за радиатора. Отварям капака и започвам миенето му. Паднаха малко боклуци(явно по едрите) като действам внимателно да не повредя ламелите. След това право с струята отпред на питата и си викам евала изми се. Тръгвам си вечерта от вилата и странен шум ме кара да се замисля. Виското при самото запалване се чу и после унемя. Атата викам си тука стана нещо - или се повреди или му е трябвала челна автомивка за да заработи като истинско виско, а не постоянно както беше досега. Да де ама като спря и не се чува може ли тогава когато загрее пак да не го чуя... С тия мисли минах набързо 5-те км. до дома оставих го натоварен и се прибрах да поспя, че ни чака път утре.
      На следващия ден събирам тайфата натоварихме джипа порядъчно с багаж и потеглихме. Не помня къде точно забелязах, че стрелката на температурата отдавна е минала средата посока нагоре. Ей такива очи опулих... Викам господа тука има нещо - май останахме без вискоооо. Започна се едно лудо наблюдаване на стрелката, а уж трябваше да си гледам хубавата Стара планина. Продължихме така като се мча да контролирам загряването с повече пойнерция и изключване на климатика на места и ударна доза подаване на газ с цел охлаждане, но така и не чувам унова бучаштото виско. Наближаваше момента на свършване на горивото(пропан-бутан). Ами сега като няма наблизо бензиностанции... Наложи се да мина на бензин ама и там нямаше кой знае колко. За наше щастие пред нас селед 2км. на бензин се мерна Лукойл. Ура викам си неможахме да закъсаме за гориво. Нареждам се на колонката и отивам да плащам на касата. Касиерката нещо не ще да ми взима прарите - казва не си готов. Вратата се отваря и служитела ми говори - "не ще да зарежда имаш някакъв пробле". Айде бе викам си - да е задържала сачмата... Излизам вънка, а ония вече пробва пред мен как не може да зареди. Осъмних се аз плащам 14 стотинки на касата и продължавам в дирене на друга бензиностанция. След един завой Еко. Заставам на колонката и о чудо заредиха ми 22 литра.
      Както и да е пристигаме в Тетевен лагеруваме две нощи и тръгваме наобратно. Познатата история с загряването. Тая стрелка я намразих. Жега е гладен съм спи ми се. Няма наоколо нищо за ядене. Решавам да си взема кафе спирам на една бензиностанция да заредя и за кафе. Отново някой ми говори - "немога да ви заредя господине сигурно е от топлото". Ядосах се тръгнах си и без кафе останах. Достигаме оная Еко бензиностанция за която споменах по-горе. Естествено заредих ме, а уреда на колонката показваше 15 бара. Влизам да плащам и гледам банички. Хапваме пийваме кафенце и газ към Варна. Остават има няма 150км. когато радиатора на климатика решава ей така да се пръсне. Оставаме без климатик. Намираме една чешма до пътя и спираме. Отварям капака и какво да видя. Навсякъде масло от състемата на климатика. Тоя наистина зверски се е пръснал.
      Помислих малко и се викам даам като нямам охлаждане кой ще ми охлади питата на климатика. Да ама се сещам след белата. Ел перка оригинално нямам. Имам съмнение и във виското така, че съм го оставил на произвола на съдбата.
      Мисля, че на компресора има даъчик за прегряване, но на радиатора със сигурност няма. Мястото на пръсване е точно там където оригинално е монтиран на другите модели ел прка. Явно братята японци са знаели, че там е критична зона. Прибрахме се и вчера свалих водния радиатор. Доста беше забит с усили и чесно доста го мих докато не изкарам и последната тревица застанала между ребрата. А що пепел беше полепнала и що кал се отми... Утре, ще монтирам радиатора и ще сваля този на климатика да видим има ли оправия и колко, ще ми вземат.

      Така, че ако останете без виско и недобро охлаждане имайте едно наум за клиатика...
      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        Малеей....ама ти си изкарал един малък кошмар бре....
        Четейки за патилата ти,вече очаквах и кога ще ти хвръкне покрива и Тераното ще е първото във вариант кабрио...
        Няя се плашиш....нали ако няма какво да се прави по него ще ти е скучно/това на шега разбира се...за повдигане на духа/
        Ще имаш с какво да се занимаваш тия дни....
        П.П.трябваше да свалиш виското и да го застопориш с разпробиване.Не че е правилния ,но поне е спасителния вариант!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

          На климатика аз си имам вентилатор.

          За другото - на филтъра, дето е датчика за вентилатора, имаш и датчик за налягане. Тоест ако всичко е наред, датчика за налягане трябва да изключи компресора. Поне при мен е така. Бяха ми препълнили климатика и точно това се случваше - като стана голямата жега и вдигна яко налягане започна да се изключва аварийно.

          Тъй че, приеми че на радиатора просто му е дошло времето. Не е виското основната причина, макар че ти на това виско му се каниш от половин година. Просто козата си сака пръч. Като е постоянно зацепено хем ти дърпа от конете, хем ще ти скапе и водната помпа, та после много евтино ще ти излезе.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

            И аз като господин Монк, проведох разследване за моя радиатор... И така "ето какво е станало"...

            На радиатора му е дошло времето (Спарки и да си седнал пак си прав), НО по неприятен начин. Дълго време радиатора се триел в задната долна част и лява и дясна кум купето в резултат на което се е изстрил и се е отворил отвор. За съжаление аз нямаше как да го предвидя това. Мога ли да гледам навсякъде за проблеми - немога. В случая е станало някакво съвпадение. Най-интересното обаче е, че по никакъв начин не е нарушавана конструкцията на купето точно там където се е опирал и защо въобще се е опирал немога да кажа. Мога само да ви посъветвам да хвърлите един поглед на вашите машини и да видите има ли проблем или не.
            Ето и малко снимки на проблема.

            Тук се е трил и даже от изспускането си е още мазно



            Тук се е трил в другия край, но още не е стигнало до дупка.



            Тук е проблема



            А това е от другата страна. Там се е трило, но държи.

            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

              Дамянски...на аргон дали няма да може да се завари...????
              Щом е на страничните казанчета ,там е по-дебело и няма какво да се повреди толкова....
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                Ами сигурно, ще може, но за сега не предприемам нищо. Свалил съм го и като амеря някой, който не взима скъпо, ще го правя.
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                  На мен за наваряване на топлообменника ми взеха 10 лв.
                  Така че незнам дали има смисъл да чакаш, всесто да потърсиш някого да го навари и после да го надуете за проверка.
                  Успех
                  Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                  Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                  Opel Campo 3,1 TD '99
                  Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                  Коментар


                  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Ами така е прав си. Ама съм в едно заварено положение... Ту нямам време да търся ту само от приказки ми споменават 50-60 лева... И те така. Трябва да се поразходя и да попитам тук таме с радиатора.
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Ако много се опъват местните, прати ми го и ще го занеса за 10лв да го оправят ;-)
                      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                      Opel Campo 3,1 TD '99
                      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                      Коментар


                      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Понеделник за около 30 лева обещаха...
                        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                        Коментар


                        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                          При демонтирането на радиатора се наложи да развия две връзки на тръбите. При едната обаче не стана толкова лесно, а направо невъзможно. Както и да е тръбата се завъртя и направи възможно изваждането на радиатора. Покрай дупката му съвсем бях забравил да обърна внимание на тая връзка, защото все пак после трябва да я стегна без да има проблеми от сорта на изпускане на фреон. При доразвиването на гайките обаче стана нещо много неприятно. Явно с времето двата детайла(двете гайки) някакси направо са си заварили резбите(от окис ли незнам) и при опит да ги разглобя резбата на едната се омаза непоправимо. Понеже омазаната резба е на тръбичката на радиатора се чудя дали след време да не взема направо нов радиатор. Или защо пък да не се напъна зимата да си събера и останалите малко части и да си обърна дирекцията и тогава да се занимавам с тоя климатик, че и без това после пак, ще имам заигравки. Ей такива мисли ми се въртят в главата и понеже събора е идната седмица се реших, че тая зима, ще се кара без климатична инсталация. Събрах си всичко, а утре остана да си сложа бронята и след събора, ще ми се изчисти малко главата и ще мисля по-трезво какво да правя, защото проблема не се свежда вече до оправяне само на една малка дупчица.
                          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                          Коментар


                          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                            При демонтирането на радиатора се наложи да развия две връзки на тръбите. При едната обаче не стана толкова лесно, а направо невъзможно. Както и да е тръбата се завъртя и направи възможно изваждането на радиатора. Покрай дупката му съвсем бях забравил да обърна внимание на тая връзка, защото все пак после трябва да я стегна без да има проблеми от сорта на изпускане на фреон. При доразвиването на гайките обаче стана нещо много неприятно. Явно с времето двата детайла(двете гайки) някакси направо са си заварили резбите(от окис ли незнам) и при опит да ги разглобя резбата на едната се омаза непоправимо. Понеже омазаната резба е на тръбичката на радиатора се чудя дали след време да не взема направо нов радиатор. Или защо пък да не се напъна зимата да си събера и останалите малко части и да си обърна дирекцията и тогава да се занимавам с тоя климатик, че и без това после пак, ще имам заигравки. Ей такива мисли ми се въртят в главата и понеже събора е идната седмица се реших, че тая зима, ще се кара без климатична инсталация. Събрах си всичко, а утре остана да си сложа бронята и след събора, ще ми се изчисти малко главата и ще мисля по-трезво какво да правя, защото проблема не се свежда вече до оправяне само на една малка дупчица.
                            Е то реално зимата климатик не ти и трябва,а моя /би трябвало и твоя да е така/ дори под +3градуса не мога и да го включа...просто не тръгва,така че имаш време да мислиш и да вземеш най-правилното решение според бюджета и времето си!
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                              В грашка си. Моя го пълних за първи път при минус 10 градуса и си тръгваше безгрижно. Освен на новия модел да са я турили таз екстра, но си е тъпо щото зимата понякога пак ти е нужен климатика за изсушаване на предното стъкло.
                              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                              Коментар


                              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                                по принцип за изсушаването на стъклото и то специално зимата не е задалжително да ползваш климатик,просто включваш вентилатора на 4-та степен и си ок,при колите без климатик няма никъв проблем.обаче има друг пениз,ако искаш по-бързо отопляне можеш да го пуснеш да отопля без да чакаш колата да загрее.освен ако не е по-старо поколение само за студено

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X