Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
    Ще го сменя, но още се чудя как да развия болта на коляновия вал.Дават го 350 NM + лепене. Как се развива това нещо, с какво се държи контра да не се върти вала?
    Най-отдолу на кожуха на маховика има един отвор с резба.Там се навива един болт,на който края му е остърган,така,че да може да застане между зъбите на маховика и да блокира вала.Няма как да се блокира иначе.Трябва си и голям лост за 350Nm.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:187.1 КБ
ID:5321715
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-11-11, 19:24.
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

    Коментар


    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

      Ако говориш за картинката вляво, това е за друго. След като се свали капака на ремъка и се настрои всичко на белези, там се слага блокиращ щифт, за да не се превърти случайно вала.
      Не мисля, че е удачно и безопасно оттам да се блокира.
      Англетата масово пишат по форумите, че развиват със стартера, но нещо не ме кефи такъв варварски подход. А и трябва да се стяга после.
      Оригиналният инструмент за контра е този:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:anti-rotation-tool.jpg
Прегледи:1
Размер:5.2 КБ
ID:5321782, но мисля да направя нещо подобно на този: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cranklock2.jpg
Прегледи:1
Размер:285.2 КБ
ID:5321783
      Последно редактирано от Ivan_J; 27-11-11, 20:07.

      Коментар


      • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

        Това,което си показал е при положение,че двигателя е на земята.Иначе,както е в коша става и с махане на стартера,стига да можеш да пъхнеш щанга между зъбите на маховика.Казвам всичко това от личен опит.И двата метода са изпитани и работят.
        ПС.Ама страшен модератор си имаме,а?Докато споменем нещо и хоп правилната снимчица.Аз трябваше да снимам от книгата,да качвам от апарата и т.н....
        Благодарим ти Петьо!!!
        2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

        Коментар


        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

          Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
          Е, ти сигурно имаш камионски пистолет, аз имам китайски, дето едвам удря с 30Нм, камо ли с 300
          За развиването все някак ще го развия, надявам се, но проблема е със завиването. Ако не държа контра, няма да мога да го стегна с такъв голям момент. Май ще си правя инструмент.
          Някой от Варна да има под ръка свалена шайба, да направя инструмента преди да свалям моята?
          Моят пистолет не е от големите дори не е и от най-добрите единият е Форе а другия Хазерт и досега съм нямал проблем с развиването на някой болт на колянов вал.Малко трудно се вади шайбата за там мисля да си направя скоба за вадене.Не всички излизат трудно,но на моето едното дискавъри я вадих поне 2 часа.Трябва да се направи една планка,която да се захвани за четирите болта и на планката да има централен болт.
          0885719173-Красимир

          Коментар


          • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
            Ако говориш за картинката вляво, това е за друго. След като се свали капака на ремъка и се настрои всичко на белези, там се слага блокиращ щифт, за да не се превърти случайно вала.
            Не мисля, че е удачно и безопасно оттам да се блокира.
            Англетата масово пишат по форумите, че развиват със стартера, но нещо не ме кефи такъв варварски подход. А и трябва да се стяга после.
            Оригиналният инструмент за контра е този:
            [ATTACH=CONFIG]387855[/ATTACH], но мисля да направя нещо подобно на този: [ATTACH=CONFIG]387856[/ATTACH]
            На маховика има два среза.
            Един за ремъка и един с окол 1мм по-широк за затягане на шайбата на КВ.
            Пробвал съм и на двата "пилените" болтове издържат без проблем.

            Коментар


            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

              Доколкото си спомням не срещнах особени трудности при развиването на болта - първа бавна и тръбичка за удължаване на рамото на гедорията, но ваденето на шайбата ми отне няколко часа и не стана, докато не си направих скоба.

              Коментар


              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                Днес започнах със смяната на ремъка.
                Развиването на болта беше най-лесната работа - подпрях ключа на рамата, чукнах стартера и се разви. Май бяха забравили да го залепят и стегнат.
                Направих си скоба, за да извадя шайбата и демпфера. Един от болтовете на водната помпа беше с заоблена глава, та и той ми загуби доста време.
                Нещо не ми харесва водната помпа, леко шуми. А точно сега не ми се дават толкова пари(Бритпарт е 100 лв). Някой да е сменял успешно лагер? Гледам, че за сериите има ремонтен комплект, но за 200тди не намирам.
                А ремъка не знам дали е бил сменян, май не. Седи си боята по болтовете.
                Утре продължавам.

                Коментар


                • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                  Смених го, ма*ка му и ремък!
                  Отне ми два дена, но го направих точно навреме. Този, който извадих, май си беше оригиналния от завода. И ролките също. Ремъка беше се закъсал на едно място, ролките и двете шумят.
                  Докато бях там, регулирах и клапаните, два нямаха никакъв луфт.
                  Направих снимки, ще взема да пусна тема, че като търсих, не намерих.

                  Коментар


                  • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                    Днес му сложихме нови джанти на дедо.. Сигурно се досещате кави.. снимки утре!
                    Георги 00356/ 77777016 Малта
                    Lаnd Rover 110 /Series II‎

                    Коментар


                    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0249.jpg
Прегледи:3
Размер:149.2 КБ
ID:5324718Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0250.jpg
Прегледи:2
Размер:174.5 КБ
ID:5324720Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0251.jpg
Прегледи:2
Размер:149.0 КБ
ID:5324722 Това са снимките.Сека джантите са матови целите.
                      Георги 00356/ 77777016 Малта
                      Lаnd Rover 110 /Series II‎

                      Коментар


                      • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                        Мак 5 или Зу Алой? Ма му тичат на дедо.
                        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                        www.ADV-Bulgaria.com

                        Коментар


                        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                          Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                          Мак 5 или Зу Алой? Ма му тичат на дедо.
                          Новия моделна Мaк 5 със деблок. Гумата не може да стои без него. Вътрешната част кадето се захваща джантата към моста е изрязана на звезда,а не кръгла като на предния модел. ако се вгледаш ще видиш как се захваща. Да и на мен ми харесва как стоят,сега са черен мат целите,гайките и те.. Живот и здраве ще ги разходим до БГ лятото..
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от joro/; 04-12-11, 18:14.
                          Георги 00356/ 77777016 Малта
                          Lаnd Rover 110 /Series II‎

                          Коментар


                          • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                            Ето го точния модел.Mach 5 Double Beadlock.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mach5_db.jpg
Прегледи:1
Размер:40.2 КБ
ID:5324901
                            Георги 00356/ 77777016 Малта
                            Lаnd Rover 110 /Series II‎

                            Коментар


                            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                              Гъзар
                              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                              www.ADV-Bulgaria.com

                              Коментар


                              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                                Купих си теглич и се хванах да го монтирам.
                                Като го гледам как виси като...съм намислил да го скъся - топката на средните отвори, преместих страничните опори нагоре и ще отрежа 50мм отдолу. Дано да не пречи вече толкова.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0176.jpg
Прегледи:1
Размер:97.6 КБ
ID:5334851
                                Сменях каре на кардана и тъй като нямах прахозащитния семеринг, нито маншон под ръка, го тунинговах с неопренов чорап от предница на мотор
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0177.jpg
Прегледи:1
Размер:146.0 КБ
ID:5334852

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X