Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

    Направих по три отвора на капака за да излиза топлината от двигателя по лесно.. Ще видим лятото де дали има ефекта който се очаква.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0160.jpg
Прегледи:3
Размер:110.9 КБ
ID:5314683

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0162.jpg
Прегледи:3
Размер:112.9 КБ
ID:5314684
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-10-11, 20:01.
    Георги 00356/ 77777016 Малта
    Lаnd Rover 110 /Series II‎

    Коментар


    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

      Смених си машинката на прозореца на предната пасажерска врата. Също и моторчето за клапата на климатроника от същата страна.
      Land Rover FREELANDER 2 td4 S 2013г. Facelift
      0886030780

      Коментар


      • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

        Днес дойде време за махане на EGR-а.За целта си поръчах нов маркуч от Дефендър 300 ТДИ,гарнитура и плочка за затапване на колектора.Последва и чистене на кулера ,но за това е говорено много и го пропускам.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0238.jpg
Прегледи:3
Размер:116.2 КБ
ID:5315443Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0239.jpg
Прегледи:3
Размер:172.9 КБ
ID:5315444Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0240.jpg
Прегледи:3
Размер:136.4 КБ
ID:5315445Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0241.jpg
Прегледи:3
Размер:114.7 КБ
ID:5315446Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0243.jpg
Прегледи:3
Размер:133.3 КБ
ID:5315447Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0244.jpg
Прегледи:3
Размер:175.5 КБ
ID:5315448Цената на маркуча е 18 лв.,плочката-8,88 а, гарнитурката е около 3 лв.Цените са на колегите от с.Момин Сбор.
        А ето какво направих по интериора- махнах старите тапицерии на задните седалки ,които вече не приличаха на нищо(след возенето на една омазана в масло раздатка) и си направих нови стъклопластови кори.Доста лесно за почистване,в сравнение с оригиналните мокети.
        П.п. Ако махате EGR-а,не забравяйте да затапите вакумния маркуч,който го управлява.
        Прикачени файлове
        0888 364 731

        Коментар


        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

          Изпрах и ремонтирах тапицерията.
          По принцип не държа чак толкова на чистотата в МПСто, но тук ситуацията беше гнусна.
          Свалих всички седалки, махнах им тапицериите, изпрах ги два пъти в пералнята и смених протритите и износени елементи.
          Това с прането беше най-отвратителната част - пада някаква черна лепкава гняс и запушва качествено пералнята. След всяко пране - чистене и отпушване и изгребване на шепи от тая гнусотия.
          Вече няма петна от кой знае какво(не смея да си представя) и мога да си ги цапам сам
          А и жената ще сяда без да си постила нещо отдолу

          Коментар


          • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
            ....Това с прането беше най-отвратителната част - пада някаква черна лепкава гняс и запушва качествено пералнята. След всяко пране - чистене и отпушване и изгребване на шепи от тая гнусотия.
            .....
            Сори за спама, но не се сдържах - Dirty Jobs, Mike Row - нещото се казва "Sludge"
            "Bis dat qui cito dat"

            Коментар


            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

              Вчера, не днес , му смених ПАК въздушния филтър. Съжалявам само, че не снимах стария - не е истина на какво приличаше за по-малко от 5000 км пробег - все едно беше седял някъде в изпускателния тракт . Това дето излезе в новините преди няколко дни, че сме една от най-мръсните страни по-света, явно не е далеч от истината
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                Откак го взех, смених: масла и филтри, предни накладки, буталца и гумички на единия спирачен апарат, тампони на ампортисьори, моторче на парно, о-рингове на хидравлична помпа + маркуч, пране+ремонт на тапицерията на седалките.
                Остава да оправя: да сменя ангренажен ремък и ролки, , смяна подгревни свещи - като дойде ледниковия период, смяна на повечето тампони по окачването, два-три лагера, може би някой и друг амортисьор, всички маншони на кормилни накрайници, семерингите на сферите, лагер и уплътнения на компресора на климатика и накрая скоростна кутия - рециклиране или смяна.
                Макар, че е каран само по асфалт, на тоя камион май му е замнал ресурса. Поне двигателя е пушка - пали на една свещ с 50% масло в резервоара.

                Коментар


                • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                  Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                  Вчера, не днес , му смених ПАК въздушния филтър. Съжалявам само, че не снимах стария - не е истина на какво приличаше за по-малко от 5000 км пробег - все едно беше седял някъде в изпускателния тракт . Това дето излезе в новините преди няколко дни, че сме една от най-мръсните страни по-света, явно не е далеч от истината
                  И аз преди редовно сменях въздушен филтър,но след като си сложих шнорхел проблеа се реши.Провери дали нямаш изгнило на левия подкалник и гумата да хвърля песъчинки към засмукването на филтъра.
                  0885719173-Красимир

                  Коментар


                  • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                    Откак го взех, смених: масла и филтри, предни накладки, буталца и гумички на единия спирачен апарат, тампони на ампортисьори, моторче на парно, о-рингове на хидравлична помпа + маркуч, пране+ремонт на тапицерията на седалките.
                    Остава да оправя: да сменя ангренажен ремък и ролки, , смяна подгревни свещи - като дойде ледниковия период, смяна на повечето тампони по окачването, два-три лагера, може би някой и друг амортисьор, всички маншони на кормилни накрайници, семерингите на сферите, лагер и уплътнения на компресора на климатика и накрая скоростна кутия - рециклиране или смяна.
                    Макар, че е каран само по асфалт, на тоя камион май му е замнал ресурса. Поне двигателя е пушка - пали на една свещ с 50% масло в резервоара.
                    Сменяй ремъците на време че вчера аз искарах голям късмет.Дойде време да запаля диското което сега сглобявам и след като го запалих ми се стори малко странен шума на двигателя.Помислих си че защотоо е студен,но след като отворих капака забелязах теч на масло от капака на клапаните.Отново вкарах диското в гаража и свалих капака да сменя гарнитурата,но нещо ме бутна да проверя и клапаните.Започнах да въртя двигателя от коляновия вал като използвах тресчотка и камък 27 както си въртях се чу някакво леко изчукване като на удар на бутало и клапан.И така вътрях напред назад докато двигателя както си чукаше леко изведнъж направо спря.Проблема беше ясен,трябваше да отворя ремъците.След отваряне на капака видях ремъка беше останал широк 2 сантиметра,хлабав и едната ролка е била с пласмасова обвивка с периферия,но обвивката с периферията беше паднала долу при шайбата на коляновия вал.Ролката беше останала само по лагер.Изкара късмет,че не удари клапаните при работещ двигател а всичко стана когато въртях двигателя на ръка.
                    0885719173-Красимир

                    Коментар


                    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
                      ...Изкара късмет,че не удари клапаните при работещ двигател а всичко стана когато въртях двигателя на ръка.
                      Бих искам да знам числата с които играеш ТОТО.
                      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                      No wahalla.

                      Коментар


                      • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                        Ще го сменя, но още се чудя как да развия болта на коляновия вал.
                        Дават го 350 NM + лепене. Как се развива това нещо, с какво се държи контра да не се върти вала?

                        Коментар


                        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                          Има си инструмент,ама аз нямам.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                            Ще го сменя, но още се чудя как да развия болта на коляновия вал.
                            Дават го 350 NM + лепене. Как се развива това нещо, с какво се държи контра да не се върти вала?
                            Аз го развих моя с пистолета но се налага сваляне на радиатора.Също с пистолета го завих,преди това го почистих добре и после го залепих.

                            Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
                            Бих искам да знам числата с които играеш ТОТО.
                            Между другото това не ми е първия случай.преди време карах Венто тди и 15 000 километра след обслужването на всички ремъци и ролки,както си карах и леко се запъна колата,не си спомням много добре какви бяха симптомите.Но като отворих капака видях пистовия ремък беше влязъл при ангренажния и имаше прехвърлени зъби.Причината беше затегнал лагер на обтяжната ролка,след което загрява лагера и топи пластмасовата ролка,ремъка се пада и попада отдолу при ангренажния ремък на коляновия вал.Щях да започвам да отварям главата защото клапаните си удряха,първо реших за проба да сложа новите ролки и ремъци.Сложих ги и двигателя запали и работеше все едно нищо не бе се случило.Не играя тото))
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 27-11-11, 18:28.
                            0885719173-Красимир

                            Коментар


                            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                              Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
                              ................Изкара късмет,че не удари клапаните при работещ двигател а всичко стана когато въртях двигателя на ръка.
                              При 200 тди не може да стане. Само повдигачите огъва. При 300-незнам.
                              За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                              Коментар


                              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                                Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
                                Аз го развих моя с пистолета но се налага сваляне на радиатора.Също с пистолета го завих,преди това го почистих добре и после го залепих.
                                Е, ти сигурно имаш камионски пистолет, аз имам китайски, дето едвам удря с 30Нм, камо ли с 300
                                За развиването все някак ще го развия, надявам се, но проблема е със завиването. Ако не държа контра, няма да мога да го стегна с такъв голям момент. Май ще си правя инструмент.
                                Някой от Варна да има под ръка свалена шайба, да направя инструмента преди да свалям моята?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X