Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

    Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
    Смених му маслото - и лежейки си отдолу открих теч от хидравликата на волана ...
    Аз като го купих моя даже и течност нямаше в казанчето за хидравликата.Сега само го допълвам и така карам.Не е много теча.Може би сега като сменям ангренажа ще огледам хидравличната помпа дали се вижда проблема.Дано да има ремонтен комплект.
    Диско 300TDI
    Scott Purgatory
    0889 84 6161

    Коментар


    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

      Първоначално публикуван от boro07 Преглед на мнение
      Аз като го купих моя даже и течност нямаше в казанчето за хидравликата.Сега само го допълвам и така карам.Не е много теча.Може би сега като сменям ангренажа ще огледам хидравличната помпа дали се вижда проблема.Дано да има ремонтен комплект.
      По скоро теча е от кормилната кутия, а не от хидравличната помпа.
      Тази земя, по която тъпча сега,
      тази земя, която пролетен вятър пробужда,
      тази земя – не е моя земя,
      тази земя, простете, е чужда.

      Коментар


      • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

        Първоначално публикуван от vladstudio Преглед на мнение
        По скоро теча е от кормилната кутия, а не от хидравличната помпа.
        Това е 'ноо хипотетична тема. Аз съм правил секторна кутия 2 пъти/първият път ме излъгаха/, сменил съм хидравлична помпа, хидравлични маркучи и веднъж даже стегнах маркучите като бонус.
        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

        Коментар


        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

          Ремонтирах си предния кардан.Беше с износени шлици и хлопаше много:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Преден кардан.jpg
Прегледи:2
Размер:98.5 КБ
ID:5267493
          Дадох го в Кубрат да му направят тефлоново покритие на шлиците.Нямам снимка след ремонта,защото ми го върнаха направо сглобен.След този пореден ход срещу луфтовете и хлопането,нещата станаха мноого по-стегнати.Тъкмо бях свикнал да тръгвам след,като убера луфта със съединителя,сега като го пускам започна направо да подскача .И вече само понякога се чувства леко прихлопване някъде отзад-предполагам и се надявам да е от задния кардан.Обаче вече почнах да си мисля,че е по-добре да си има луфтове.Сега имам чувството,че всеки момент нещо може да се счупи.Струва ми се някак "напрегнато".
          Между другото ремонта-нов тефлон на шлиците и баланс ми излезе 90лв.Монтирах го със шлиците към раздатката-така казаха,че трябва.
          2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

          Коментар


          • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

            А аз смених А-frame ball joint-а и луфта, който 'обирах' със съединителя изчезна.......това за тефлоново покритие не го знаех
            цитат от старши участник:
            'Друг път не си ли карал Ланд Ровър. Колата си върви, ама постоянно някакви дребни неща.
            Просто свикни. Това е част от кефа при тая марка'.

            Коментар


            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

              Имам влага в десния фар. След всеки дъжд. Дигнах капака, гледах го, гледах го - и не му намирам кусур.
              Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

              Коментар


              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                Не си му намерил кусур, в смисъл, че не си забелязал пукнатина (или отвор) в корпуса на фара? Демонтирай стъклото и огледай уплътнението между него и кутията (корпуса)- кусура най-вероятно е там. Не може да се отървеш съвсем от кондензацията на влагата във фара, но поне можеш да я намалиш до поносими граници.
                There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                No wahalla.

                Коментар


                • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                  При серозен дъжд ми се пълнеше фара почти до половината. Свалях го няколко пъти и го суших.
                  Оказа се деформирано уплътнението между стъклото и рефлектора /пластмасовата кутия/.Водата стичаща се в улея на калника
                  влиза точно върху уплътнениет.
                  Реших проблема, като махнах "изхабеното" уплътнение и го замених със силикон.
                  Фара почистих много внимателно и старателно преди затварянето, почти година нямам никаква влага във фара.
                  Land Rover Discovery I 1996 2,0 MPI - SOLD
                  Димитър Димов +ЧЧ7784854894

                  Коментар


                  • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                    Здравейте,то не е само от-днес, но ще се опитам да разкажа в снимки.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00016.jpg
Прегледи:1
Размер:150.8 КБ
ID:5273695 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00018.jpg
Прегледи:1
Размер:144.4 КБ
ID:5273696 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00017.jpg
Прегледи:1
Размер:157.4 КБ
ID:5273697 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00029.jpg
Прегледи:1
Размер:92.6 КБ
ID:5273698 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00038.jpg
Прегледи:1
Размер:140.3 КБ
ID:5273699

                    Лека беше по-зъгнил . Но лека полека го вкарах в правия път.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00027.jpg
Прегледи:1
Размер:111.8 КБ
ID:5273702 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00035.jpg
Прегледи:1
Размер:168.5 КБ
ID:5273701 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00036.jpg
Прегледи:1
Размер:140.0 КБ
ID:5273703 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06267.jpg
Прегледи:1
Размер:138.2 КБ
ID:5273704 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06268.jpg
Прегледи:1
Размер:154.0 КБ
ID:5273705Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06269.jpg
Прегледи:1
Размер:134.9 КБ
ID:5273706 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00040.jpg
Прегледи:1
Размер:96.2 КБ
ID:5273707 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06270.jpg
Прегледи:1
Размер:152.6 КБ
ID:5273708 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06265.jpg
Прегледи:1
Размер:129.9 КБ
ID:5273709 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06272.jpg
Прегледи:1
Размер:154.7 КБ
ID:5273710

                    и едни подложки си направих че клекнал беше Грозника

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01963.jpg
Прегледи:3
Размер:150.9 КБ
ID:5273714 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01988.jpg
Прегледи:1
Размер:139.2 КБ
ID:5273715 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01992.jpg
Прегледи:1
Размер:106.8 КБ
ID:5273716

                    И ето го вирнал нос

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC06264.jpg
Прегледи:1
Размер:117.5 КБ
ID:5273717

                    Остана само булбар и някоя друга дреболия.
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-04-11, 10:12.
                    Георги Владимиров

                    Land Rover ‎Discovery 1 v8 3.5

                    Коментар


                    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Купих му една доза смазка за сферите - 16лв (минавах покрай Дару). Сега остава да спре дъждът за да му я инжектирам.
                      Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                      Коментар


                      • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                        В последните 3-4 дни се боря с хидравличната помпа. Моята свиреше яко. Смених я с "котка в чувал" (от морга) за 200 кинта. Ядец - тя пък тече, а и свиренето пак се появява от време на време, макар че не съм сигурен дали не е от лагера на климатика. Та - отворих си старата помпа, въпреки упоритите твърдения в нета, че не е ремонтируема. Няма да качвам снимки, понеже няма кой-знае-какво да се види на тях. Констатациите:
                        - лагер (SKF2302) - доволно износен и шумящ
                        - семерингите в двата края на корпуса все още се държаха
                        - заради износения лагер и , явно, проникване на замърсявания в системата, повърхнините вътре, както на леглата, така и на турбинката, бяха леко понадрани, но не фатално.
                        Последва полиране на всички вътрешни повърхности и на турбинката, и закупуване на нов лагер и семеринги (4,25 лв.). За днес ми остава да изрежа нова гарнитура за м/у двете части на корпуса.
                        Един "трик", на който попаднах в някакъв щатски форум - помпата е леко "спъната" от щуцера за високо налягане. Разпробиването на отвора му с около 1 мм има осезаем ефект в/у работата на системата (това вече го направих на помпата от моргата, която в момента е на колата - вярно е!).
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                          А като се знае как протича секторната кутия, вдигането на налягането дали няма да помогне това да се случва по-бързо?
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            А като се знае как протича секторната кутия, вдигането на налягането дали няма да помогне това да се случва по-бързо?
                            Разпробиването на щуцера има ефект на увеличаване на дебита, при запазване на работното налягане, даже всъщност незначително понижаване. А кутията ми е "рециклирана" и се надявам да не потече скоро... всъщност имам съмнения, че точно от това рециклиране на кутията тръгнаха другите проблеми, с които се боря в момента.
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                              Тия дни смених три лагера - 6203 ,два на климатика и един на обтяжната ролка на пистовия ремък.След като смених и ремъка спря свиренето - докога не е ясно!Иначе ремонта изобщо не е сложен.
                              Диско 300TDI
                              Scott Purgatory
                              0889 84 6161

                              Коментар


                              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                                Понеже пак е в движение - днес му гресирах карданите за награда
                                Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X