Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за Блокажа и Раздатките при Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Yaro, и аз като четох описанието на колегата се сещам единствено, че не може да блокира м/уосевия диференциал.

    Най-напред, за какво Дискавъри става въпрос? На втората серия има комплектации без блокировка на диференциала серийно...

    Това "често срещано явление" при този модел какво е? Защото, без да твърдя, че съм експерт, досега не съм чул или чел някой да е имал проблеми с блокировката (когато я има)...
    A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

    Коментар


    • #17
      Nightcrawler, е прав за диско 2 има два вида раздадки едната е с вискомуфа и автоматично се блокора междиния диф а другата е с ръчно вкучване на блокажа. Като си правих моита раздадка имаше варянт за вискoмура да си сложа но се отказах и си сложих нормаланта, казаха ми че е по кофти за оффроуд но пюса и е че обира всички луфтов на раздадкта и го няма тва типичнота удряне

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Nightcrawler
        ...Най-напред, за какво Дискавъри става въпрос? На втората серия има комплектации без блокировка на диференциала серийно...
        Първоначално публикуван от borkozin
        Nightcrawler, е прав за диско 2 има два вида раздадки едната е с вискомуфа а другата е с ръчно вкучване на блокажа. Като си правих моита раздадка имаше варянт за вискoмура да си сложа но се отказах и си сложих нормаланта.
        Колегата е написал Discovery 2.5tdi, от което мисля, че говорим за 200/300tdi моторите (Disco 1), а не за Td5 (Disco 2).

        Борко, няма вариант за виско при Диско 2. Виско има при Рейндж Ровър Класик, където една от двете раздатки е на Борг-Уорнър (с верига), която е с виско-муфа. Другата е като на Дифендъра и Диско 1. Диско 2 е с една раздатка (стандартна), на която в масата случай няма (заводски) опиция за блокаж на диференциала (фикс-ва се в последствие, писано е тук).

        Първоначално публикуван от Nightcrawler
        ...Това "често срещано явление" при този модел какво е? Защото, без да твърдя, че съм експерт, досега не съм чул или чел някой да е имал проблеми с блокировката (когато я има)...
        Няма такова често срещано явление. Има други проблеми с тази раздатка, но не и с включване/ изключване на режими.


        http://www.range-rover-classic.com/H...e-rover-1990-s
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-06-10, 21:07. Причина: линк

        Коментар


        • #19
          Ами то си заяжда ако сменяш на спряло, ако се разклати влиза. Поне при мен е така. Не видяги влиза и като не става връщам лоста пъхам 1-ва малко напред и сменям малкото лостче. Принципно може да се сменя и в движение, но до 8 км/ч. тогаз няма как да не стане ако всичко е изрядно.
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 11-02-10, 08:51.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от borkozin
            Nightcrawler, е прав за диско 2 има два вида раздадки едната е с вискомуфа и автоматично се блокора междиния диф а другата е с ръчно вкучване на блокажа. Като си правих моита раздадка имаше варянт за вискoмура да си сложа но се отказах и си сложих нормаланта, казаха ми че е по кофти за оффроуд но пюса и е че обира всички луфтов на раздадкта и го няма тва типичнота удряне
            Вискомуфа на раздатка на Дискавъри 2 няма, просто едното изпълнение е раздатка със закърнели функции -не е монтиран външния механизъм за вкл. на междуосевия блокаж за по-детско каране, дето тракшън контрола е достатъчен. Ина V8 е със същата раздатка като на ТД5.
            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Asen - Dezki
              ... Вискомуфа на раздатка на Дискавъри 2 няма...
              Точно това, което казах и аз по-горе..

              Коментар


              • #22
                Да точно така, става въпрос за 300TDi, а относно другите 2 позиции те са "DIFF" и "Lock". Сега не знам дали това са 2 позиции повече или се отнасят за "H" и "L", тъй като са на едно ниво.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Asen - Dezki
                  ...не е монтиран външния механизъм за вкл. на междуосевия блокаж за по-детско каране, дето тракшън контрола е достатъчен. Ина V8 е със същата раздатка като на ТД5.
                  Именно, приема се, че TC ще поеме съответните функции (колкото и удачно или не е това), затова на Диско II блокажа на диференциала може да се наложи да се поръчва като екстра... Не е невъзможно, ама не идва серийно...

                  Първоначално публикуван от Yaro
                  Колегата е написал Discovery 2.5tdi, от което мисля, че говорим за 200/300tdi моторите (Disco 1), а не за Td5 (Disco 2).
                  Yaro, прав си, отначало помислих, че колегата не е дописал инфо за двигателя, ама после видях, че аз съм в грешка (ако наистина става въпрос за 200/300 tdi)...
                  Първоначално публикуван от Yaro
                  Диско 2 е с една раздатка (стандартна), на която в масата случай няма (заводски) опиция за блокаж на диференциала (фикс-ва се в последствие, писано е тук).
                  Писано е - най-малкото аз се сещам, че питах за Диското на шефа (Td5), което нямаше блокировка на дифа...

                  По въпроса на LuckyArcher - как се опитваш да бутнеш лоста вляво - в движение или на място?
                  A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от LuckyArcher
                    Да точно така, става въпрос за 300TDi, а относно другите 2 позиции те са "DIFF" и "Lock". Сега не знам дали това са 2 позиции повече или се отнасят за "H" и "L", тъй като са на едно ниво.
                    Две позиции са - за DF (Differential lock) на бързи и бавни... Тоест, означава блокиран диф при бързи и блокиран диф при бавни.
                    A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от LuckyArcher
                      Да точно така, става въпрос за 300TDi, а относно другите 2 позиции те са "DIFF" и "Lock". Сега не знам дали това са 2 позиции повече или се отнасят за "H" и "L", тъй като са на едно ниво.
                      Здравей,

                      DIFF и LOCK значат само това, което написах по-горе:
                      Освен бързи (H), неутрал (N) и бавни (L), лоста може да се бутне вляво (към шофьора) от позиции H и L и така се блокира междуосевия диференциал.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Yaro
                        Освен бързи (H), неутрал (N) и бавни (L), лоста може да се бутне вляво (към шофьора) от позиции H и L и така се блокира междуосевия диференциал.
                        Аз докато карах Дискавърито преминаването на ляво т.е. към Diff Lock ставаше от позиция (N),
                        от H и L съм пробвал ама не става.
                        Ако греша някой да ме поправи.
                        Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                        LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                        Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                        Коментар


                        • #27
                          Радослав Райчев:
                          Ако греша някой да ме поправи.
                          грешиш, колега...
                          за всеки случай, току що пробвах за да съм сигурен, преди да отговоря.
                          а и когато става дума за LR, Yaro не бърка
                          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от giorgio
                            Радослав Райчев:
                            Ако греша някой да ме поправи.
                            грешиш, колега...
                            за всеки случай, току що пробвах за да съм сигурен, преди да отговоря.
                            а и когато става дума за LR, Yaro не бърка
                            Сорим, значи съм голям балък, защото когато превключвах все минавах през (N) и се чудех защо толкова тъпо са го измислили - а то къде била работата

                            Аз все още си търся Дискавъри с 4 врати и 200 Тди, може и 300
                            Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                            LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                            Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                            Коментар


                            • #29
                              Ако Диското е с автоматични скорости - лоста на скоростите трябва да е на N за да може да се превключи малкия лост на раздатката в някое от положенията H - N - L или Dif Lock. Поне на мойто Диско е така
                              Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                              Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                              Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Yaro
                                Първоначално публикуван от Nightcrawler
                                ...Най-напред, за какво Дискавъри става въпрос? На втората серия има комплектации без блокировка на диференциала серийно...
                                Първоначално публикуван от borkozin
                                Nightcrawler, е прав за диско 2 има два вида раздадки едната е с вискомуфа а другата е с ръчно вкучване на блокажа. Като си правих моита раздадка имаше варянт за вискoмура да си сложа но се отказах и си сложих нормаланта.
                                Колегата е написал Discovery 2.5tdi, от което мисля, че говорим за 200/300tdi моторите (Disco 1), а не за Td5 (Disco 2).

                                Борко, няма вариант за виско при Диско 2. Виско има при Рейндж Ровър Класик, където една от двете раздатки е на Борг-Уорнър (с верига), която е с виско-муфа. Другата е като на Дифендъра и Диско 1. Диско 2 е с една раздатка (стандартна), на която в масата случай няма (заводски) опиция за блокаж на диференциала (фикс-ва се в последствие, писано е тук).

                                Първоначално публикуван от Nightcrawler
                                ...Това "често срещано явление" при този модел какво е? Защото, без да твърдя, че съм експерт, досега не съм чул или чел някой да е имал проблеми с блокировката (когато я има)...
                                Няма такова често срещано явление. Има други проблеми с тази раздатка, но не и с включване/ изключване на режими.

                                Сега вече се образовах Яро You tha Man

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X