Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за Блокажа и Раздатките при Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: ARB на преден диференциал на Диско 1

    Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
    Защото при завой колелата от един мост изминават различен път, сиреч - правят различен брой обороти (и на полуоските). Включеният блокаж на мост си противоречи с това и рано или късно нещо се чупи.
    Всъщност, при завой всичките колела изминават различен път - различни обороти. Затова не се препоръчва да се завива дори с включен блокаж на раздатката на терен с добро сцепление - товари се трансмисията.
    Така де, ама при включен блокаж нали принудително ще си въртят еднакво и ще буксуват еднакво, то става въпрос за ситуации в които се буксува, не говорим за каране по асфалт. То и с включен блокаж на междинния диф по асфалт е некомфортно, пробвал съм го и усещам че ми тресе задницата, ама на асфалт сцеплението на гумите е много по-голямо и в даден момент може да преодолее здравината на някое зъбно колело, но нали блокажа е предназначен за ситуации с намалено сцепление, в което колелата много по-лесно буксуват. Тогава натоварването върху зъбните колела изобщо няма да е такова, както при асфалт. Така поне си го обяснявам. Може би трябва да конкретизирам - дали самото положение на предните колела, когато са под ъгъл, товари повече диференциала, отколкото когато са право напред? Говорим за условия на намалено сцепление, не по асфалт. Далеч съм от идеята да карам с постоянно включен блокаж, само в екстремни ситуации, когато се измъкваш от кал, или по някой много хлъзгав терен - мокра трева, мокри камъни и т.н.
    Land Rover Discovery 200TDI

    Коментар


    • #92
      До: ARB на преден диференциал на Диско 1

      Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
      Ти започни от задния.На последната сбирка тази машина ни събра очите...С три блокажа АРБ е...
      Няма такива филми, всичко наведнъж Ако ще е, да е. Иначе и аз съм тъгнал по пътя на тоя Рейндж - гумите са ми такива

      п.с. Три блокажа ARB? Демек и междинният е пневматичен, или?
      Land Rover Discovery 200TDI

      Коментар


      • #93
        До: ARB на преден диференциал на Диско 1

        Първоначално публикуван от angel_drakata Преглед на мнение
        Няма такива филми, всичко наведнъж Ако ще е, да е. Иначе и аз съм тъгнал по пътя на тоя Рейндж - гумите са ми такива
        Имаш ресурса,знаеш го Рейнджа...Ами защо питаш тогава?!Айде на трите АРБ-та...
        Виден столичен ихтиолог

        Коментар


        • #94
          До: ARB на преден диференциал на Диско 1

          Двете колела на 1 мост с включен блокаж ще буксуват еднакво, ако са поставени при еднакви условия, което на практика е невъзможно. В момента, в който навиеш кормилото с включен преден блокаж, смея да предположа, че ще поведението на джипа при завой ще е изключително променено в посока към трудно предсказуемо. Поради това се започва с блокаж на задния диф. Ванката Керчев има Гега и може да ти разкаже повече за поведението й с включени блокажи.

          Коментар


          • #95
            До: ARB на преден диференциал на Диско 1

            Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
            Ти започни от задния.На последната сбирка тази машина ни събра очите...С три блокажа АРБ е...

            Мина от там,от където аз пеша не се из замислих...
            Двата е ясно къде са монтирани.А третия?Навярно са го носили в багажника за резерва.

            Не се притеснявайте!То няма какво друго да се счупи освен каре или полуоска.Но трудно, да не кажа невъзможно.За сметка на това без блокажи ровъра ще се счупи със сигурност-слаби са му касетите.Сложите ли АРБ забравяте за проблемите по мостовете.Разбира се има и други подробности...
            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

            Коментар


            • #96
              До: ARB на преден диференциал на Диско 1

              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
              Двата е ясно къде са монтирани.А третия?Навярно са го носили в багажника за резерва.

              Не се притеснявайте!То няма какво друго да се счупи освен каре или полуоска.Но трудно, да не кажа невъзможно.За сметка на това без блокажи ровъра ще се счупи със сигурност-слаби са му касетите.Сложите ли АРБ забравяте за проблемите по мостовете.Разбира се има и други подробности...
              Третия се дължи на изпитата ракия...Два естестевено...Извинения...Мисълта ми беше че има три блокажа...Два от които АРБ...
              Виден столичен ихтиолог

              Коментар


              • #97
                До: ARB на преден диференциал на Диско 1

                А ако се слагат 35" и повече гуми си трябват и усилени полуоси и карета май?
                Гледам че насждат мостове от Патрол ГР защото са по-здрави и имат заден блокаж,ама има малък проблем със задния кардан,защото на нисана задния диф е в средата.

                П.П.Рейнджа на снимката с какъв размер гуми е?
                M.P.

                Коментар


                • #98
                  Диско 1 с раздатка Борг Уорнър как да разбера дали работи виското.

                  Здравейте.
                  Оказа се че едното ми диско е с раздатка Борг Уорнър, и не съм убеден дали работи, а на другото тепърва ще я монтирам.
                  Та въпроса ми е дали няма начин да разбера дали работят виско муфите или поне на тази свалената.
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-06-10, 20:42.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Диско 1 с раздатка Борг Уорнър как да разбера дали работи виското.

                    Колега то диското не е със виско муфа,нали диското са зацепени двата дифа.Има само междинен диф в раздатката който може да бъде пренудително блокиран.Раздатката зацепена ли е за скоростна кутия??
                    0885719173-Красимир

                    Коментар


                    • От: Диско 1 с раздатка Борг Уорнър как да разбера дали работи виското.

                      Колега има и един модел раздатки които на лоста имат само 3 положения бързи/неутрал/бавни и включването на междинния диф става посредством виско поне такова инфо съм намерил аз за тези раздатки.

                      Коментар


                      • От: Диско 1 с раздатка Борг Уорнър как да разбера дали работи виското.

                        Ами тази раздатка съм я виждал при ТД5 при тях няма принудителен блокаж.Те нали имат ASD и блокират колелата чрез ABS.Точно за кой модел диско имаш напредвид?
                        0885719173-Красимир

                        Коментар


                        • От: Раздатки при Land Rover

                          Ами тука си говорим за възрастно диско с 3.9 автоматик и имам чувството че е на постоянно зацепено 4х4 та за това се чудя как да проверя.
                          П.п Под постоянно зацепено имам впредвид с заключен междинен диф.

                          Коментар


                          • От: Раздатки при Land Rover

                            Много лесно ще провериш не се иска никакви умения.Отиваш до някое стръмно хъмче и започваш да го катериш на задна скорост(така е по лесно защото предницата е по-тежка) на задния моста тежеста остава много по малко от колкото на предния и ако пребуксуват само задните гуми значи не е блокиран дифа.
                            0885719173-Красимир

                            Коментар


                            • От: Въпроси за Блокажа и Раздатките при Land Rover

                              Ами тва го пробвах и остава момента със самостоятелното включване на 4х4.При силно подаване на газ на кал определено е на четворно с блокиран диф.Но колко бързо сработва тази виско муфа дали трябва първо да побуксува известно време на задно или още с приплъзването се включва дифа.Тука е момента който не мога да схвана.

                              Коментар


                              • От: Въпроси за Блокажа и Раздатките при Land Rover

                                Ами мисля,че трябва веднага да се включи.Не съм много запознат със този вид раздатка но съдя по моделите джипове със виско муфи за предното при тях веднага зацепва предното още при минимално преплъзване.Видял ли си дали наистина нямаш блокаж,при тези джипове е често срещан проблема със блокирал лост за блокажа.Вчера остранявах точно този проблем на едно диско 300 тди,беше блокирала оста на лосчето за блокажа.
                                0885719173-Красимир

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X