Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за Блокажа и Раздатките при Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

    И аз така знам,ама тоя що ги говори тия тогава?За да е спец със сигурност знае какво говори.Единствения вариант е да е сменена раздатката,както си направил ти.
    2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

    Коментар


    • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

      Съмнявaм се...
      LR Disco II, Td5

      Коментар


      • От: Съвети и мнения преди покупка на Land Rover Discovery 2

        Първоначално публикуван от Младен Стоянов Преглед на мнение
        Връщам темата към централния диф.А някой дали е разглобявал раздатка на моделите,които НЯМАТ блокаж на диференциала.След като гледах това клипче,почнах да се чудя дали тези модели нямат самоблокираща виско муфа в раздатката???
        На 22ра минута и 51ва секунда,спеца по нашите машини казва:"Диско2 с Централен диференциал с виско муфа и тракшън контрол":

        https://www.youtube.com/watch?v=FcTTPV9JmIE#t=76

        Някой да знае нещо по въпроса?Или трябва да се регна в някой ингилизки форум и да ги питам?
        Преди да тръгна за събора слагах блокаж на една такава. Дифа си е същия, но на корпуса за блокажа го няма управлението. Ашкрофт имат такъв самоблокиращ див за Диско 2. Става и за Диско 1 естествено.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • От: Въпроси за Блокажа и Раздатките при Land Rover

          LT 95 има ли блокаж?
          В нет-а я описват като скоростна кутия с интегрирана раздатъчна кутия. Хем интегрирана, хем били в отделни корпуси.... обърках се Ръчен блокаж май няма, ами нещо автоматично? Изобщо сполучлив агрегат ли е?

          И един последен въпрос, че станаха много - може ли на нейно място да се монтира примерно lt77?
          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

          Коментар


          • От: Въпроси за Блокажа и Раздатките при Land Rover

            Сигурно и ти си чел този матерял, но отговаря на част от въпросите (според мен):

            In the beginning when Rover needed a stronger gearbox for the new Range Rover and the 101 V8s they developed the LT95. During this time Rover was part of British Leyland so the LT stands for Leyland Transmission. "95" stands for the distance between the main and lay shafts in mm.The LT 95 was a robust four speed gearbox with the transfer case built into the same enclosure (but they have different fluid reservoirs). One of the nice things about the LT95 was that there were a number of transfer case ratios available and you did not need to pull the box to change them. The gearbox was used on Range Rover through 1983, all 109 Stage 1 V8, all 101 and on 1983 and 1984 V8 Nineties and One Tens. The 101 LT95 is different from the unit used in the early RR or 110 V8s. The biggest difference is the bell housing and input shaft are shorter and the high ratio gear is pretty tall so, unless you're running big rubber you will run out of RPMs pretty quickly. The gear on the top of the box is very short as the 101 has a remote gear linkage. If you're putting it into a different Land Rover you will need to either modify the gear shift lever or source one from an early RR or 110 V8. The LT95 has a central diff so it powers both axles all the time. You'll need CV half shafts in the front axle. The center diff is lockable using a vacuum actuator. This requires a vacuum line to be run from the engine.
            This gearbox uses 20/50 engine oil for both the gearbox and transfer case. This is apparently because it has it's own oil pump lubing the gearbox. A common mistake leading to early demise is running 90wt.

            П.П.

            Още едно мнение което отговаря на друг въпрос:

            The input shaft is the wrong length and the pilot bearing is wrong between the diesel and V8s. Bellhousing pattern is different, but those can be swapped. You "could" rebuild the box with a new input shaft, but that is kind of silly. You need an LT77s or R380 from a V8.

            Why change? The LT95 is a good box. If you need more gearing, change the high range gears.
            LR Discovery 300Tdi 1996
            Subaru Outback 2.5 1998
            Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X