От: Въпроси за Блокажа и Раздатките при Land Rover
От мене едно процедурно предложение,нищо че нямам джип
Вдигаш едно колело на крик,подпираш лекичко някое от другите,палиш и тръгваш,ако падне от крика значи работи добре.
За другия вариант да не отцепва блокажа(там,виско-муфата де),щом до сега не си го усетил като недозавиване и,както написаха,загуба на инерция в завой,значи всичко си е наред.Освен това, можеш да пробваш да завъртиш вдигнатото колело на ръка,преди да включиш на скорост(с изключена предавка в скоростите,че и загасен мотор,ако искаш
).Няма такава вискомуфа,която да се задейства от толкова малка разлика в оборотите,колкото ще успееш да завъртиш колелото на ръка.Ако все пак не успееш,то явно имаш проблем.
P.S.Всичко това при положение,че раздатката е на джипа,а не е свалена.
От мене едно процедурно предложение,нищо че нямам джип

Вдигаш едно колело на крик,подпираш лекичко някое от другите,палиш и тръгваш,ако падне от крика значи работи добре.
За другия вариант да не отцепва блокажа(там,виско-муфата де),щом до сега не си го усетил като недозавиване и,както написаха,загуба на инерция в завой,значи всичко си е наред.Освен това, можеш да пробваш да завъртиш вдигнатото колело на ръка,преди да включиш на скорост(с изключена предавка в скоростите,че и загасен мотор,ако искаш

P.S.Всичко това при положение,че раздатката е на джипа,а не е свалена.
Коментар