Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • stefsab Какъв точно Certoplast? Ако такъв, имам. Има и на Tesa и 1-2 други марки, всяка малко по-различна от другите. Ако по-специален, драсни му модела, моля.:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:certoplast.jpg
Прегледи:597
Размер:207.8 КБ
ID:6998172

    При двигателя ползвам Scotch 780 засега, макар че и той май не е за там.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • stefsab
      stefsab коментира
      Редактиране на коментар
      В работата е. Плътен текстилен, за автомобилни инсталации -защита от протриване и възможност за умерено огъване на снопа за полагане. #510
      0.25x19mm x 25m

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Ми бих го пробвал. Кажи как да се разберем.

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    На фар, на стоп, на мигач? Щото примерно на мигач и стоп ми се чини че вероятността за проблем е на порядъци по-малка.
    Задаваш отговори...
    Текущо в темата се обсъждат фарове. И аз съм писал за фарове.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • ...и между другото, на първо четене съм изключително доволен от тоя полуретанов уплътнител:
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:selsil-pu50.jpg Прегледи:0 Размер:13.5 КБ ID:6998419

      До сега ползвах 11FC на Sika, и бях доволен, но по стечение на обстоятелствата купих такова, субективно умерено песимистично настроен. Обаче ме изненада приятно.

      - Невтвърдено е малко по-рядко, но не се стича
      - Втвърдено е по-твърдо (50 по Шор, спрямо 33 за 11FC)
      - Втвърдява по-бързо и по-различно - малко по-гумено е, стои леко гланцово. 11FC запазва някакъв процент поведение като на дъвка.
      - Устойчиво е на изопропанол, поне на краткосрочните проби. 11FC не е - разтваря го, може да се чистят втвърдени остатъци с напоено памуче. Това може да е и предуимство и недостатък.
      - 11FC се боядисва. Не знам при това как стои въпроса.
      - 11FC практически не мирише. Това леко понамирисва, но не е остра, а по-скоро дори приятна миризма.
      - Между 2 и 3 пъти е по-евтино в магазинната мрежа. Понеже е турско, вероятно може да се купи още по-евтино от комшиите, ако на някой му трябват количества.
      - Има го в бяло, сиво и черно. 11FC го има и в кафяво.

      Същия производител има доста голям асортимент. До сега бях попадал масово само на Akfix, където ползвам цианоакрилатните мм (Каноколит) лепила, продаващи се с втвърдяващ спрей - от тях също съм доволен, включително от много добрата цена.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От днес. Рекох да пробвам кво ще стане като махна бандурата отпред. Градски легенди по въпроса има бол, както по отношение на това дали е заглушител, резонатор или и дввте, така и по отношение на ефекта. От кабината не усещам някаква значима разлика в шума, като се има предвид че сефте го карам и без кората върху двигателя.

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:resonatrorless_intake.jpg Прегледи:0 Размер:246.5 КБ ID:6999207

        И... макар да не очаквах значима разлика, като че ли поема малко по-бързо и се усеща някак по-лек. Но за да избегна плацебо ефекта, ще трябва повечко каране. 20км са малко. В подкрепа на усещането ми за по-леко вървене и по-лесно поемане и скоростите се донаместиха при първите няколко превключвания, но няма как да съм сигурен че и това не е плацебо ефект. Във всеки случай ще си проличи по обемите на пълнене на съединителите, за които имам доста подробна статистика, но трябва повече каране.

        Във всеки случай не дадох 300-500 долара, ами 100 български кинта, а даже и това е много за 4 скоби, парче тЪрба и коляно. Не съм се и старал да ги търся по-евтино, а със сигурност може да се намерят.
        Последно редактирано от sparkybg; 17-05-25, 23:48.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          Може и да не е "плацебо" На бегачките полират входовете, стремежа е за къс и прав път на въздуха, Нищо чудно съвремнните "мъдЯ" на входа да са дело на кочпютърни дизайнери "щот така било уау"......

      • Кой апендикс е премахнал д-р Спарки?
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Кой апендикс е премахнал д-р Спарки?
          Оригинално при Grand Cherokee 5.7 е така:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:intake2.jpg Прегледи:0 Размер:559.5 КБ ID:6999256

          На Grand Cherokee 6.1, някои RAM-ове, на по-новите 6.4 е така, или вариацаия на това:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:61intake.jpg Прегледи:0 Размер:163.3 КБ ID:6999257

          Оргиналната тЪрба обаче се продава за неприлични пари, а Mopar, и не само, продават това, също за неприятни пари (350 долара):
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:moparcoldintake.jpg Прегледи:0 Размер:87.1 КБ ID:6999258

          Някои стигат и до такива извращения, пак срещу съответните пари:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:red_comander1__57543.jpg Прегледи:0 Размер:262.4 КБ ID:6999259

          Аз го раздавам по-скромно. То няма да е и окончателно де - това беше за набързо. Средните 2 скоби крепят стойката за температурния датчик за входащия въздух, която набързо врътнах на струг, грубо закривих по кривината на тръбата и залепих с двойнолепяща лепенка. Има доволно по-читави начини да се направи, включителном да го пусна да ми го принтират дръпнатите, барабар с още един щуцер, с който да елиминирам тъпо направената тръба на част от картерната вентилация, стигаща от двигателя до кутията - вижда се покрай капачката на радиатора как е накъдрена.

          ПП: Имам и някакви попълзновения да сложа електрически вентилатор от 3.7/6.1 (вижда се на втората снимка), но засега ги озъптявам. Сравниетлно евтино решение е - под 200 кинта и частите ги има и в Европа, но трябва да права контролер, който да взима сигнал от сегашното управление (PWM към хидравличен клапан), което да модифизирам като PWM към електрически вентилатор.
          Последно редактирано от sparkybg; 18-05-25, 10:09.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Сложи един перящ K&N филтър и ще се усили ефекта. Тогава вече ще чуваш дросела как пъшка.
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение
              Сложи един перящ K&N филтър и ще се усили ефекта. Тогава вече ще чуваш дросела как пъшка.
              Възможно е. Но това значи да махна цялата кутия и да правя интейк като горе на снимката. Не е невъзможно и толкова да ме ухапе кучето де - интейк като MOPAR-ския се прави лесно.

              То има цяла система на Volant зa 6.1, за която има доста добри отзиви ама такива кинти не съм настроен да давам (сега усещам как ittso се подсмихва докато чете).

              ПП: Не значело. Има K&N, дето се слага на мястото на опригиналния. Може и да пробвам, ама принципно съм малко скептичен към тия филтри.

              То цялата разправия е защото имам някакъв неприятен резонанс около 2100-2200 оборота само когато двигателя е натоварен и не многа да го хвана от къде идва. Това като че ли го намали малко, но все още го има, тоест опитите продължават.
              Последно редактирано от sparkybg; 18-05-25, 11:33.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Разбирам - аз сменям на всяко масло (което е 2 пъти годишно на около 6000-8000км и читав обикновен филтър е между 20 и 35лв. До тук никога не съм имал грижи с прах/замърсявания и в общия случай този, който махам, малко ме е яд че го хвърлям, защото е доволно чист. Съущите продават интейк за 1200 кинта. Интейка се състои от 30 сантиматра тръба, универсален филтър и боядисана ламарина, рязана на лазер и накривена. Същото дори от MOPAR е на половин цена.

                Та, филтъра може (и вероятно е) на исина добър, ама маркетинга им отдавна е преминал всякакви здравословни граници и трябва да съм изключително убеден в ползите от нещото, в сравнение с обикновен хартиен филтър, за да го купя, особено предвид пробега ми - ще го "избия" за минимум 3 години.

                Днес слушах - поне на празен ход и при палене от въздухозаборника не се чува практически нищо. Вероятно има някаква разлика във външния шум с повечко газ, но в купето категорично няма. Все пак, "по-лекото" вървене като че ли не е съвсем плацебо ефект.

                Ще помисля де... Така или иначе няма да фалирам от тия 170 кинта...
                Последно редактирано от sparkybg; 21-05-25, 10:59.

              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Махни си филтъра ,запали и ще разбереш как ще се чува и как ще върви, може да направиш една дължина за да ти стане ясно.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Пробвах. Същото. Поне от кабината. То и по гол дросел не се чува кой-знае какво.

            • Остави тия тунинг щуротии с филтрите и кюнците на лапетата които искато колата да прави "бууууу" и "фссъъъът".
              Ти си остави оригиналното филтърно тяло и най-вече оригиналните места от които моторетката да взема хладен или затоплен въздух.

              А тая тъпня - с двата детски филтъра, с която ДВГ взема въздух подгрят от всички горещи тенеката в коша дори няма да си дам труда да я обсъждам. Аматьорско и лапешко.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • Така де. Махнал съм единствено бандурата, която не е много ясно дали е резонатор или заглушител. Чудеса не съм очаквал, не се и случиха. Както казах, боря досаден резонанс, който се чува някъде от там, но като нищо може да е на всяко друго място. Може би ще се окаже кюнци, но ще видим.

                Аз винаги съм предпочитал колата ми да е тиха и това не се е променило. В случая не мога да доловя значима разлика в звука,нито в силата му, така че в това отношение и заводското и текущото решение са ми еднакви. Дали има ефект върху вървенето и поведението - със сигурност е маргинален и доколкото са правени дино тестове, положителният ефект е във високите режими. В ниските има от никакъв до леко отрицателен, но аз не усещам такова нещо.
                Последно редактирано от sparkybg; 19-05-25, 10:06.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • Може да пробваш с панелен спортен филтър. Аз съм с Piper cross, но така купих каляската
                  "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
                  Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

                  Коментар


                  • От днес - ново масло 0W30, 94 градуса = 2.7 бара на празен ход. Явно все пак смяната на основни лагери даде свойта дан под формата на половин бар нагоре.

                    Гарнитурата на картера най-накрая не тече. Долу всичко е сухо за пръв път откак имам джипката.

                    При "нормално: каране масло не пипва. При агресивно юркане, нещо като 50-70 грама на 1000км.

                    ...обаче, един повдигач пак се обажда при палене на горещ мотор, тоя път или на 3-ти или на 5-ти цилиндър (преди беше на 7-ми, MDS), тоест от повдигачите, които не са изключваеми. Каръка ми няма спирачки. Новите, гаранционна замяна, вече пътуват насам. Кога ще смогна да обезглавявам, още не знам.

                    Да сте чували някой в България да разполага с акустична камера? Това е като таблет, дето снима с камера и няколко микрофона и показва от къде идва определен шум/звук, директно върху екрана.

                    За това иде реч:
                    https://www.youtube.com/watch?v=-VmPZeYx2II&t=33s
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Докторски слушалки с метален накрайник няма ли да свършат работа? Поне на първо време.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Просто ми е любопитно кой е, че да го огледам после подробно. При положение че насам пътуват 2 нови комплекта и тия така или иначе трябва да ги засиля обратно, не е от велико значение. Категорично е на цилинтър 3 или 5, тоест не е MDS повдигач, и не е на същото място като изначално обаждащият се.

                      Ще гледам да набавя едни де. Ще видим.

                  • И една прелюбопитност - преди смяната на маслото бях с Bardahl XTC 5W30 и обаждащия се на горещ двигател повдигач се обаждаше за 10-15 секунди. В момента с AMSOIL Signature 0W30 се обажда за 2-3-4 секунди. Мисля си че това говори за едно-друго. Всичко друго е еднакво - маршрут, температури, филтър, време на деня, начин на каране. Смененото масло е на коло 3000km.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • Аз съм много доволен от АМС ойл, имам поне 5 смени с такова и винаги съм бил доволен, сега съм след основен ремонт и ползвам мотул(защото ми е по-евтино,все пак основен ремонт имам да избивам)
                      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                      Ford Fiesta 1.4 Tdci

                      Коментар


                      • А докъде го докара с осветлението?
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X