Нов казус - оказва се че "гъзът" на фара, където стои крушката, е изцяло демонтируем и може да се смени с всякакъв - на пазара има конвертирани фарове с оригиналната HB4 крушка. И сега ме гложди да го преправя на H1/H7/H11 и да му пльосна едни OSRAM-и. 
...от друга страна, одобрението на "легалните" OSRAM-и е за конкретен модел возило/фар, и си има съответния списък в сайта им, в който моето возило естествено не фигурира и нямам особени надежди че някога ще фигурира.
...и сега се чудя какъв е смисъла от файдата и има ли изобщо такъв.
Че при пътен казус ще можем да се баламосваме е ясно, ама ако човека отсреща е подготвен, номера така или иначе няма да мине.
Задник ще стъкмя и ще дам за "разпечатване" от алуминий сравнително лесно, вероятно и ще пристигне преди втория фар, няма и да струва торба пари.
ПП: А H1 все едно е за там правено - същото разстояние от база до средата на реотана като на D1S. Може да мина дори само с изрязана на лазер шайба, покриваща разликата във формата на базата.
ППП: Хм, то и H7 така. ПО някаква причина всичките са с разстояние до началото на реотана 25мм + 4-4.5мм реотан. D1s е с разстояние до центъра на топчето с ксенон 27.1мм.

...от друга страна, одобрението на "легалните" OSRAM-и е за конкретен модел возило/фар, и си има съответния списък в сайта им, в който моето возило естествено не фигурира и нямам особени надежди че някога ще фигурира.
...и сега се чудя какъв е смисъла от файдата и има ли изобщо такъв.

Задник ще стъкмя и ще дам за "разпечатване" от алуминий сравнително лесно, вероятно и ще пристигне преди втория фар, няма и да струва торба пари.
ПП: А H1 все едно е за там правено - същото разстояние от база до средата на реотана като на D1S. Може да мина дори само с изрязана на лазер шайба, покриваща разликата във формата на базата.
ППП: Хм, то и H7 така. ПО някаква причина всичките са с разстояние до началото на реотана 25мм + 4-4.5мм реотан. D1s е с разстояние до центъра на топчето с ксенон 27.1мм.
Коментар