Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
    1. Може - изключва се мотора.
    2. Скърцат, така е. По-силно, по-слабо според зависи.
    3. Мери се с термомоетър
    Мерси, Дядо Владо!
    Някаква специфика при свалянето на жабката? Само рапидките ли са или има някакви чопове?
    За да изключа мотора трябва да му извадя буката, нали? Той достъпен ли е като сваля жабката?
    Колко трябва да показва при мерене с термометър, когато е на климатик?

    Коментар


    • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

      Първоначално публикуван от ivan_georgiev Преглед на мнение
      Мерси, Дядо Владо!Някаква специфика при свалянето на жабката?
      Има едни гумени "хуйки"....звънни.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        1. Може - изключва се мотора.
        2. Скърцат, така е. По-силно, по-слабо според зависи.
        3. Мери се с термомоетър
        За парното разбрах -явно е от клапата и затова само на пътника духа топло. Не съм я проверявал още, че нямам време. А за климатика... Или аз не му разбирам на врътките, или нещо не е наред. Както и да ги въртя си духа топло, явно вкарва въздух отвън и то и в двете зони - пътник и шофьор. Само два пъти досега за една седмица успях да го пусна на студено. Явно самия климатик работи. Според вас това на какво се дължи? Пак ли клапа? Как се гласят врътките? Нещо пишеше, че се ресетвало на 20 паления?

        Коментар


        • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

          Ще се опитам да обобщя проблемите с мойто парно/климатроник, па дано някой даде акъл отде да я почна.
          Колата е WJ 3,1TD, 1999 г.

          1. Парното работи само от страната на пасажера независимо от това накъде са завъртяни врътките. Силата на топлото е добра. Явно става дума за проблемна клапа. Не съм отварял жабката, не ми остава време.
          2. Климатика онзи ден на дълъг път (100 км.) след много въртене в различни режими (auto, ръчно, и т.н.) и изчакване няколко минути си тръгва и духа доста студено и на пътника, и на водача. Проблемът е, че изгася колата и после пак не тръгна. След каране известно време и чакане пак се включи, охлади купето и студеното взе да намалява.
          3. В града изобщо не тръгва студено, едва ли трябва да мина 50 км за да почне да духа студ.
          4. Тествах AZC-диагностичен режим и има следните грешки:
          52 = AI (Recirc) door travel range too large
          54 = Лявата клапа за регулиране на температурата се движи твърде дълго.

          56 = Дясната температурна клапа се движи твърде дълго.
          Опитах се да ги ресетна със задържане на A/C и Recirc - никаква промяна
          5. Няколко минути след изгасяне на колата се чува със скърцане как се прибират клапите.

          Та въпросът ми колеги е откъде да почна разрешаването на проблема/проблемите? Диганостика в сервиз засега не е вариант, защото тук в Павликени няма как да стане.
          Тези грешки 52, 54 и 56 означава ли че имам три неработещи клапи? Или пък как да разбера дали някое моторче не работи?

          Ок, ще отворя жабката и ще видя какво й е на достъпната клапа, която би следвало да е за шофьора. Това е вентуално касае въпросът с топлото към шофьора. За климатика обаче не знам къде са другите клапи, как да ги намеря...

          Коментар


          • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

            1. Купуваш нови клапи,ВСИЧКИТЕ.
            2.Разглобяваш таблото и подменяш старите клапи.
            3.Сглобяваш таблото.
            4.Вече имаш климатроник.

            Коментар


            • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

              Първоначално публикуван от gogo6070 Преглед на мнение
              1. Купуваш нови клапи,ВСИЧКИТЕ.
              2.Разглобяваш таблото и подменяш старите клапи.
              3.Сглобяваш таблото.
              4.Вече имаш климатроник.
              Това прави ли го някой в София?
              Grand Cherokee 2.7crd Limited

              Коментар


              • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                В София не знам аз в Сливен го направих сам,лесно е.За един ден работа.

                Коментар


                • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                  Първоначално публикуван от Toni Gr Преглед на мнение
                  Това прави ли го някой в София?
                  Дядо.....
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                    Къде и как мога да проверя колко струват тия клапи?

                    Коментар


                    • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                      В ebay или amazon.Аз моите ги купих от amazon САЩ,но долара беше 1.30 dorman китайски.А на 11 стр. колега беше писал за метални от Варна.

                      Коментар


                      • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                        И още един тъп въпрос...
                        Възможно ли е поради проблемът с клапите да блокира стартирането на самият климтик (компресор). При мен очевидно има проблем с клапите, но като отворя капака на двигателя се вижда, че и самият климатик не завърта. После по някое време включва и си прави студено. Да разбирам ли, че грешката, която генерират клапите блокират старирането на самият компресор или те просто управляват потока, а аз имам и друг проблем с включването на компресора?

                        Коментар


                        • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                          А само вентилатора като пуснеш, без климатика работи ли си, без да спира така. Ако си работи значи имаш проблем с климатика, освен проблема ти с чупените клапи. По принцип като се чупят клапите или клапата, изчезва парното от дадената страна на чупената клапа и от едната страна ще ти духа на парно а от другата на климатик. А дори и с чупени клапи климатика би трябвало да си работи (без да можеш да си регулираш температурата , само стодено на мах ), до момента когато ти се наложи да пуснеш парното , тогава пак ще си на климатик на мах.

                          Коментар


                          • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                            Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
                            А само вентилатора като пуснеш, без климатика работи ли си, без да спира така. Ако си работи значи имаш проблем с климатика, освен проблема ти с чупените клапи. По принцип като се чупят клапите или клапата, изчезва парното от дадената страна на чупената клапа и от едната страна ще ти духа на парно а от другата на климатик. А дори и с чупени клапи климатика би трябвало да си работи (без да можеш да си регулираш температурата , само стодено на мах ), до момента когато ти се наложи да пуснеш парното , тогава пак ще си на климатик на мах.
                            Нали на 2.7 е климатроник. Не би трябвало да работи на max. при счупени клапи. Температурата се регулира от двата потенциометъра.

                            Коментар


                            • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                              Ето тук
                              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=197768
                              описах какъв е случаят след подробен оглед днес на състояние на клапи и т.н.

                              За протокола - не е 2.7 CRD, а 3.1 D

                              Коментар


                              • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                                И моят е 3.1 , и при мен са счупени двете клапи( все нямам време да ги сменя), но студа се регулира от потенциометрите ( по- малко студ или повече студ). Е поради факта ,че не се знае в какво положение са те ( по-малко отворени , заседнали някъде и прочие), не става сибирски студ , но докато ги сменя ще е така.

                                Без да съм сигурен , мисля че трябва някъде да има температурен датчик, който да ти прави мизерии. Той следи за достигнатата температура , а заданието го фиксират потенциометрите на таблото. Някой тук във форума беше писал ,че температурата в купето се влияе от осветлението на таблото , при потенциометрите. Там наистина има два сенсора, но дали при теб те са причината? Пробвай да ги извадиш от панела .
                                Последно редактирано от stilnik; 09-05-15, 16:55.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X