Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

    Браво.
    Grand Cherokee 2.7crd Limited

    Коментар


    • #92
      От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

      Преди около месец и аз минах по този път,това е най ефикасния начин на ремонтиране дори и да изглежда касапски-както някой беше казал!
      Получава се много добре и работи безотказно,при нужда може да си го отремонтираш на пътя ако нещо се случи друг път,и не на последно място спестяваш и едни 300лв.
      Лесна и бърза процедура,отне ми около час и половина максимум два.
      Аааа да не забравя,понеже преди да открия този начин мислех да си поръчам нови клапи и да приключа веднъж за винаги с този проблем,добре че не ги купих-след доста ровене по Хамериканските форуми се оказа че това си е просто фабричен дефект и дори да се сменят с нови е въпрос на време да се счупят пак.
      Това ми е втори ремонт на клапите,първия ми отне 300лв и два дни при майстора,оказа се че просто бяха залепени с епоксидна смола,така че нека всеки се опита да си ги направи сам,със сигурност ще ги направи по-добре от който и да е майстор.
      Поздрави!!!
      Kawasaki GTR 1400

      Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

      Коментар


      • #93
        От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

        Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
        Едно направих, друго се чупи... днес след като застудя и се повозих по-дълго в колата, че ходих да сменям лагера на виско печката (а не само от нас до офиса) забелязах, че парното не духа достатъчно топло. Проверих му грешките и о чудо:
        20 = AI (Recirc) door travel too large
        46 = AI (Recirc) motor was not responding

        Малко по-късно 46 изчезна по незнайна за мен причина и остана само 20. Според вас възможно ли е от това да не духа достатъчно топло? Странното е, че като пусна рециркулацията, въздухопотока се усилва осезаемо... просто се зачудвам дали е възможно recirc door-а да остава в такова положение, че постоянно да вкарва въздух от вън и за това да не се вдига температурата нормално.

        Давайте съвет какво да ровя и човъркам, че не се трае.. айде аз съм добре като ми е топло на задника, но детето на задната седалка...

        П.П. Благодаря на CarTest, че си направи труда и ми прати лагер от другия край на БГ, ще черпя при първа възможност
        ЗдравеЙ, много ми е интересно дали си разрешил проблема по описания по долу начин, защото и аз имам същия проблем
        Mercedes-Benz GL 500

        Коментар


        • #94
          От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

          Проблема не е разрешен както ми се иска на мен, в смисъл, правихме едни процедури при Дядо Владо, които доведоха до някаква промяна (все пак е нещо), но си мисля, че трябва да е по-добре!

          Промихме радиатора на парното и се оказа, че една от тръбичките излизащи от купето (към коша на двигателя) беше леко приплескана. Това вероятно е намалило дебита на топлата вода, но според мен не чак толкова, че да оказва голяма роля в топлото. Вероятно по-голяма роля имаше промиването на радиаторчето макар да нямаше видимо мръсотии от изходната вода след промивката.

          Не знам какво да те посъветвам... би ми било интересно на някой който е сигурен, че му работи топлото както трябва да замери точно колко градуса духа при топъл 90-градусов двигател.
          Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
          Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

          LZ1FLY

          Коментар


          • #95
            От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

            Ами ела при мен, де.
            Добре е да ползваме един и същи уред за измерване.
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • #96
              От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

              Колеги от много време чета тоя сайт и съм доста очарован на какво е способен българина ,аз живея на един остров във Гърция и имам същият проблем на моето 2.7 crd -2002 година .Тук го карах на няколко майстори и никой не се наема да го оправи ,казват че щели таблото да свалят ,двигатела само гумите остана да ми свалат ! На мен ми се появи тоя проблем във най големият студ миналата година когато ходих на ски във Боровец на минус 18 ,представете си какъв студ брахме и след това нямах време да го закарам във Балканстар да го погледнат ,не че съм доволен ,всеки път като се прибирам във България им оставам по 2 -3000 левчета пресни пресни и все проблеми имам .Проблема ми е че и пушек вкарва във двигателя и просто не се седи ,на децата им става лошо от толкова чернилка и не е конденз ,защото не се потят стъклата ,а е сив пушек като от генерация ,знам ли ?Засега проблема съм го решил със 2 такива http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_...&sprefix=car+h печки и не пускам парното ,но ще се наложи да сваля и третата от хайлукса пикапа че отиваме на ски и пак ще мръзнем !Поздрав на всички

              Коментар


              • #97
                От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                Първоначално публикуван от paros Преглед на мнение
                Колеги от много време чета тоя сайт и съм доста очарован на какво е способен българина ,аз живея на един остров във Гърция и имам същият проблем на моето 2.7 crd -2002 година .Тук го карах на няколко майстори и никой не се наема да го оправи ,казват че щели таблото да свалят ,двигатела само гумите остана да ми свалат ! На мен ми се появи тоя проблем във най големият студ миналата година когато ходих на ски във Боровец на минус 18 ,представете си какъв студ брахме и след това нямах време да го закарам във Балканстар да го погледнат ,не че съм доволен ,всеки път като се прибирам във България им оставам по 2 -3000 левчета пресни пресни и все проблеми имам .Проблема ми е че и пушек вкарва във двигателя и просто не се седи ,на децата им става лошо от толкова чернилка и не е конденз ,защото не се потят стъклата ,а е сив пушек като от генерация ,знам ли ?Засега проблема съм го решил със 2 такива http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_...&sprefix=car+h печки и не пускам парното ,но ще се наложи да сваля и третата от хайлукса пикапа че отиваме на ски и пак ще мръзнем !Поздрав на всички
                я тоя път вземи една рентакар и си остави колата при някой от доказалите се тук колеги да ти я оправи, докато си карате ските и се возите на топло... ще ти останат пресни левчета за гориво, веселие и още нещо...

                Коментар


                • #98
                  От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                  Първоначално публикуван от paros Преглед на мнение
                  Колеги от много време чета тоя сайт и съм доста очарован на какво е способен българина ,аз живея на един остров във Гърция и имам същият проблем на моето 2.7 crd -2002 година .Тук го карах на няколко майстори и никой не се наема да го оправи ,казват че щели таблото да свалят ,двигатела само гумите остана да ми свалат ! На мен ми се появи тоя проблем във най големият студ миналата година когато ходих на ски във Боровец на минус 18 ,представете си какъв студ брахме и след това нямах време да го закарам във Балканстар да го погледнат ,не че съм доволен ,всеки път като се прибирам във България им оставам по 2 -3000 левчета пресни пресни и все проблеми имам .Проблема ми е че и пушек вкарва във двигателя и просто не се седи ,на децата им става лошо от толкова чернилка и не е конденз ,защото не се потят стъклата ,а е сив пушек като от генерация ,знам ли ?Засега проблема съм го решил със 2 такива http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_...&sprefix=car+h печки и не пускам парното ,но ще се наложи да сваля и третата от хайлукса пикапа че отиваме на ски и пак ще мръзнем !Поздрав на всички

                  Ама според мен твоя проблем не е с парното, ами с "комина".
                  Точно преди една година на естакадата към летището в една мъгла и лед имаше верижна катастрофа. В мен отзад се натресе един състезател с БМВ. БМВ-то отиде пълна щета, а едно от нещата, които пострадаха на Джипката беше ауспуха. Тогава, докато отивах към сервиза и на мен ми вкарваше дим в купето.
                  По мое мнение проблема ти може да се окаже значително по-елементарен от очакванията ти. Послушай Y.Stoqnov и пробвай някой майстор от нашите. Нека ти прегледат генерацията от турбото до края - вероятно изпуска от някъде.
                  Успех!
                  Suzuki GSXR
                  VW Touareg
                  Mitsubishi Pajero II

                  Коментар


                  • #99
                    От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                    Мерси за съветите ,другият път като се прибера така ще направя ,но първо ще ме насочите към някой добър майстор .И на мен ми мина през акъла че може да е от турбината ,защото я рециклирах и като ми я сложи майстора по магистралата ми се откачи венеца и пак влизаше пушек .Като се прибрах от път му закарах джипа да ми сложи нов венец но като гледам некакви патенти е правил със скоба ама не точно и не като хората.А и дюзите ми ги караха във бош във атина и платих пак добра сума че нещо съскаше ама не 5 те а 4 ри защото най задната не могъл да я свали ,е па като не можеш да я свалиш му викам че трябва да сваляш двигателя отрежи малко от купето ,направи нещо ,рециклира ми здравите дюзи а тая дето съскаше и хвърляше нафта пак си съска.От скоростната кутия ми капеше масло и го карам на един майстор (все различни че ми е писнало)да спре теча ,след една седмица отивам да вида докъде е стигнал а той ми вика че е открил теча ама не може да го оправи а ще ме научи как да си доливам масло .Какъв скандал му направих идея си нямате .Викам му това да не е трактор бе брат аз пътувам постоянно и съм все официално облечен .Преставям си се във някоя европеиска столица на паркинг и аз със една спринцовка доливам масло.Отчаял съм се много , а имам Тойота хайлукс от 12 години ,навъртях 320 000 хиляди километра и не се чупи и това е а я карат като луди моите служители и я товарат по 1.5 тона .Чао и весели празници на всички колеги !

                    Коментар


                    • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                      Здравейте!Да споделя и аз някои впечатления по темата.Колата е 2.7 црд 2002г.лим.Обикновено,като имам работа в София,ползвам леката си кола,но днес ми се стори по хард ситуацията и я изкарах на студеното(обикновено пребивава в топъл подземен гараж)Карах я от Люлин до Овча купел ,с малък престой и обратно.До края не успя да се стопли като хората,стъклата(страничните)останаха запотени.Иначе темп.нормално-90гр.бях включил отоплението на 25 гр. да духа към пр.стъкло на средно положение.Не си спомням миналата зима как се държеше,вероятно имаме проблем...Моля Веселин,който е писал по-горе да се включи с мнение,ако прецени,разбира се мненията на всички останали са добре дошли!Весели празници на всички хора!
                      Grand Cherokee 2.7crd Limited

                      Коментар


                      • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                        Първоначално публикуван от Toni Gr Преглед на мнение
                        Здравейте!Да споделя и аз някои впечатления по темата. ...
                        Ми то какво повече да споделям... Щом вдига температурата значи няма прблем с термостата. Най-лесно е да видиш дали духа топло като прехвърлиш струята към средните духалки - най-добре се усеща. Ако ти духа топло - значи е ОК. Ако не - значи имаш проблем с клапата. От друга страна вчера, докато валеше сняг и аз карах и мога да ти кажа, че в колата бяхме 2-ма души (понамокрени), аз пушех (т.е. моя прозорец беше поотворен) и, ако силата на духалката беше на AUTO LO не насмогваше да обдуха добре прозорците. Като цяло, понеже си поиграх впечатленията ми са следните:
                        1. AUTO LO и струя 50/50 към стъклото/краката - не успява да обдуха добре
                        2. AUTO HI и струя 50/50 към стъклото/краката - справя се, но му трябва време
                        3. AUTO HI и струя 100% към стъклото - издухва го за нула време. изчаквам 1-2 минути да издуха и страничните стъкла. После слагам на AUTO LO и струя 50/50 към стъклото/краката и така поддържа доста. Като вземе да запотява прехвърлям пак на 100% към стъклото, като оставям духалката на AUTO LO и така.
                        Като цяло вероятно може да се намери вариант в който нищо да не се пипа, но аз не обичам да ми надува главата, а когато на вън е студено и вали сняг стъклата по принцип си се запотяват повече. Трябва да добавя и, че стъклата на задните врати си бяха запотени, а по някое време включих и подгряването на стъклото на задния капак, защото и той се запоти.
                        При мен държа температурата на 23-24 градуса и температурата от парното е добра. При по-продължително каране, обаче се случва да започне да духа хладно от моята страна. Подозирам, че съм разбутал нещо настройките на термодатчика, като си играех да проверявам и изчиствам грешки, но не ми остава време да прочета и да видя как да го регулирам.
                        Определено парното ми не работи на 100% коректно, но на този етап знам как да го накарам да духа топло и как студено (), което ме задоволява. Сега по празниците ще се поровя да видя дали мога да наглася отново датчика за температурата на въздуха. Лошото е, че моя "дефект" се проявява след около час каране, а не знам дали ще имам толкова дълъг път.
                        Между другото тоя дефект го забелязах още в началото, като купих колата и за това смених крушките на подсветката на AC панела и като че нещата се оправиха.
                        Тук съм описал подробно как се сменя подсветката. Сега видях обаче, че снимките не излизат - ще проверя защо.
                        Иначе тук има още писано по темата и има и полезни връзки.
                        Брей - то се оказа, че имало много за споделяне, бе...
                        Suzuki GSXR
                        VW Touareg
                        Mitsubishi Pajero II

                        Коментар


                        • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                          Благодаря за споделеното,Веселин,при мен нещата са идентични.Остава да се надяваме,че нещата са еднакво добре,а не обратно
                          Grand Cherokee 2.7crd Limited

                          Коментар


                          • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                            Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                            Ще се обадя на Дядо Владо, че няма да ходя при него
                            След малко по-внимателно четене със сигурност установих, че проблема не е в клапата. Противно на почти общото мнение, на което робуваме, цялата беля става след като се счупи ограничителния чоп, който е на оста, предаваща движението от моторчето към клапата. Колкото и здраво да е направена тя няма как да издържи на могъщия въртящ момент, ако го няма този чоп. Ето снимка на оста. Ясно се виждаше къде е бил този чоп. Пробил съм отвор на това място. Там ще завия винт, който да служи за ограничител:



                            Винта е за пластмаса с диаметър 2.5 мм. Изпилих малко главата, за да ляга добре на ограничаващите "гърбици":


                            Дунапрена на клапата съвсем беше сдал багажа. Почистих я добре:


                            Изрязах и залепих нов от 2-те страни:


                            Монтирах всичко отново. Не съм "ремонтирал" предишният ремонт на клапата (леглото на оста). Нужно е голямо услие, за да превърти в нея оста и това се е получавало, следствие на липсващият ограничител.
                            Ето колко се движи клапата и как ограничителя се "грижи" да не превърта нищо:


                            Второто важно нещо, което не бива да се пропуска е калибрирането веднага след монтажа. Ето как става:
                            1. Дава се на контакт и лявото копче се слага на AUTO. Изчаква се малко да се понагласи режима на климатроника. Изключва се от контакт.
                            2. В коша на двигателя се отваря кутията с бушоните. Вади се номер 15, от яките, 50 амперови бушони. Може да се откачи и акумулатора, но с бушона е по-интелигентно:
                            3. Сега е добре да се монтира клапата. Можеше и преди това, но аз го направих 2 пъти - единият път само оста с клапата (след което направих калибровка, просто за да видя резултата), вторият - монтирах всичко, както си му е редът.
                            4. След като всичко е вързано се слага бушонът и се дава на контакт. Изчаква се минимум 2 минути, като през това време не се пипа нищо. Ето как изглежда калибрирането и как трябва да изглежда нормалната работа на тази клапа отвън:



                            Сега всичко работи както трябва. Успех на тези, които ще тръгнат по този път!
                            Браво колега,доста добре си го обяснил проблема.И аз ще извървя по този път като се върна от морето.Дано се справя добре с твойте инструкций,или ако ли не,поне Димата и Дядо Влади са ми под ръка,да дават ценни съвети или направо да го направят професионално.
                            JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                            Коментар


                            • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                              Браво колега много полезна тема. Това което мога да споделя е че и аз имах същия проблем и именно се оказа проблем с клапата. Тогава ползвах услугите на официалния сервиз на марката. Проблема беше, че от дясно винаги духаше студено независимо от нагласената темп. Ремонтът ми излезе около 800 лв. и няколко дни кола в сервиза. Съжалявам че темата не съществуваше по-рано . Браво!

                              Коментар


                              • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                                Първоначално публикуван от iavkatta Преглед на мнение
                                Браво колега много полезна тема. Това което мога да споделя е че и аз имах същия проблем и именно се оказа проблем с клапата. Тогава ползвах услугите на официалния сервиз на марката. Проблема беше, че от дясно винаги духаше студено независимо от нагласената темп. Ремонтът ми излезе около 800 лв. и няколко дни кола в сервиза. Съжалявам че темата не съществуваше по-рано . Браво!

                                Аз темата я чета,ама като гледам няма да се справя.Някой да помогне къде във Варна може да се оправи проблема с парното.Мойто и от двете страни не духа топло....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X