Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

    http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=79258&page=4 Аз така направих и съм доволен

    Коментар


    • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

      Колеги ето и един много специфичен проблем, който се явява при мен. Ще се опитам да го обясня максимално ясно, но и по-простичко.
      Ще съм много благодарен ако някой може да ми помогне, защото до сега нито тук, нито в Американските форуми не намерих абсолютно сходен проблем.

      Какъв е проблема: Парното се губи след по-продължителна работа (30-60мин.) и почти никакъв въздушен поток не отива към която и да е от духалките!

      1. След тест се появяват грешки 52 и 56. Първото нещо, което направих бе да махна моторчето и да погледна рециркулационната клапа. Клапата не работи, но не е паднала и не запушва поток идващ отвън или отвътре. В края на краищата я застопорих в положение да влиза въздух отвън, както е показано в един сайт-може би най-известната мярка.
      2. Когато взех колата резистора не работеше, тогава не знаех, че подлежи на ремонт и майсторите, които оправяха колата сложиха работещ втора ръка. Тук е мястото да кажа, че се случва при подмяна на резистора да се разменят полюсите и мотора да върти в грешна посока и съответно да се губи частично или напълно въздушния поток. При мен това не е на лице, защото когато запаля колата да речем сутрин си работи чудесно. Но възможно ли е този резистор след определено време да разменя полюсите според Вас?
      3. Принципно отоплението и охлаждането си работят нормално. Като включа климатика и искам студено - пуска студено, като искам топло пуска топло.
      4. Вентилатора работи нормално - усилва се и намалява и при ръчен режим, и на ауто.
      5. Дразнещия проблем се явява като карам извънградско по-продължително, не знам дали скоростта указва някакво влияние. Моторчето си работи, но от духалките няма почти нищо или направо нищо!
      6. В жабката се вижда, че нещо е оправяно по бленд дор-а, но още не съм пипал там. Знам, че едната грешка е от там и едната е счупена, но дали на практика една врата може да спре изцяло потока в цялата кола?
      7. Колата няма въздушен филтър за купето, всичко око входа изглежда на място!

      В крайна сметка какво мислите, че може да застава на пътя на въздушния поток?
      Или има нещо друго - примерно резистора?
      Поне някакви насоки, защото аз лично се изчерпах!
      Каква е тази мистика да работи в началото, а после да се прецака! - е от това не видях някой да се оплаква в цял свят

      Май това беше, ако се сетя нещо специфично за проблема ще допълня. Пускам мнението и в другата тема за парно с надеждата някой да има някакво решение!

      Коментар


      • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

        Колеги изчетох темата, СУПЕР Е, понеже и аз имам проблем с парното . Обаче моя проблем го няма никой изглежда.
        Сега ще обесня, като включа на топло, навсякъде духа топло, обаче много слабо (не студено) слабо се едно е на някаква супер ниска степен.
        Копчетата са на HI всички, вентилатора бучи ще литне, обаче никъде няма дебит иначе си духа топло ма се едно ... бе запалката е на 15 сантиметра от отвора и си гори.
        Значи на студеното (климатика когато е включен лятото) проблем не съм забелязал а щях да забележа.
        Ми това е проблема има топло ма няма дебит (необходимата струя) колкото и да му задавам, се едно е запушено но на студено не е така.
        Някои ако може да даде акъл...

        Коментар


        • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

          Първоначално публикуван от webfusion Преглед на мнение
          Колеги изчетох темата, СУПЕР Е, понеже и аз имам проблем с парното . Обаче моя проблем го няма никой изглежда.
          Сега ще обесня, като включа на топло, навсякъде духа топло, обаче много слабо (не студено) слабо се едно е на някаква супер ниска степен.
          Копчетата са на HI всички, вентилатора бучи ще литне, обаче никъде няма дебит иначе си духа топло ма се едно ... бе запалката е на 15 сантиметра от отвора и си гори.
          Значи на студеното (климатика когато е включен лятото) проблем не съм забелязал а щях да забележа.
          Ми това е проблема има топло ма няма дебит (необходимата струя) колкото и да му задавам, се едно е запушено но на студено не е така.
          Някои ако може да даде акъл...
          ..........Ами колега, ти да не си македонец, бре? Или може би на няколко ракийки. Да не се обидиш.
          Първо: филтър за купето.
          Второ: клапата за входящия въздух...........
          Трето: описаното по-горе......... и това е.
          в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
          Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

          Коментар


          • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

            Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
            ..........Ами колега, ти да не си македонец, бре? Или може би на няколко ракийки. Да не се обидиш.
            Първо: филтър за купето.
            Второ: клапата за входящия въздух...........
            Трето: описаното по-горе......... и това е.
            Здравей marinco, не се обиждам лесно, не съм македонец, жената на полвина македонка "тя стига в къщата ЛЮТА ма и хубава".
            Филтъра сменен преди 10 дена с някакъв дето не пуска лоши миризми или са решили да ми вземат повече пари...
            "клапата за входящия въздух" тази клапа различна ли е от клапата за входящ въздух при духането на студено ? Смисъл когато е на студено да вкарва въздух от някъде другаде, а когато го включа на топло да вкарва въздух ... от другаде
            "описаното по-горе......... и това е" кое от описаното горе е същото като моя проблем.
            Пак споменавам прочетох темата изцяло, просто не намирам същият симптом => решение.
            Ако виждаш и е видим отговора моля само ми го посочи, пак ще я прочета, но не намирам на студено да духа с голям дебит а на топло с малък и да духа топло все пак

            Коментар


            • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

              Не клапата е една, за "сичкиьо" въздух>>>>>обезвъздушаване, или задръстен радиатор на парното>>>>>>най гадното проблем с управлението на климатроника. Да е жива и здрава жена ти и цялото ти семейство+ Jeep-ката
              в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
              Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

              Коментар


              • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
                Не клапата е една, за "сичкиьо" въздух>>>>>обезвъздушаване, или задръстен радиатор на парното>>>>>>най гадното проблем с управлението на климатроника. Да е жива и здрава жена ти и цялото ти семейство+ Jeep-ката
                Колега аз пак да питам белим стигна "цариград", клапата като е една защо на студеното духа силно а пък на топлото неще да духа силно, къде се намира (може би е под друго име спомената в темата)?
                Радиатора ако е задръстен не трябвали да не духа топло, не да духа топло но слабо?
                Управлението на климатика.... това не знам вече... карах я на майстор.... закача я на компютъра нищо не можа да каже... а разбира ходя при него от като съм я купил и то май като се замисля често. Все пак не е имал грешка до сега

                Коментар


                • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                  Благодаря на "marinco" слез обаждането по телефона МИ СВЕТНА ВЕЧЕ, МНОГО БЛАГОДАРЯ.
                  За колата не знам ма за рибата ще дойда със сигурност лятото !!!
                  Последно редактирано от webfusion; 31-01-14, 11:51.

                  Коментар


                  • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                    Ами хайде светни и нас че ми е интересно
                    Jeep Гранд Чероки 3.1

                    Коментар


                    • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                      Понеже реновирах моето парно, ще се опитам да дам съвет по въпроса. Освен през филтъра на купето, всичкият въздух който влиза в парното минава през охладителя(радиатора) на климатика. При мен този радиатор беше замазан от мръсотия. Най проблемните клапи на парното, тези които се ремонтират с изрязване на кутията, отделят топлия и студеният поток. Най правилният вариант е следният: ако не ти се дават 300 и нагоре лева. Двама човека за 3 часа в топъл гараж свалят парната кутия и я разглобяват. Вадиш клапите правиш ги от алуминий, лепиш дунапрен 1см., почистваш радиаторите и сглобяваш пак за 3 часа двама човека. Разглобяването го правих ме по един клип в ю тюб "99-04 Гранд чероки" около 35 минути е.
                      Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
                      Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

                      Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

                      Коментар


                      • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                        Здравейте.

                        От вчера имам същия проблем.
                        Клапите се чуват, като се движат. Не изписва грешки.
                        Когато пусна студено, духа силно. Като е топло, духа съвсем слабо, но топло.
                        Какъв е проблема? Аз стигнах до ... Задръстен радиатор на парното, с последващо сваляне на таблото, ама в този студ....
                        Ако имате друга идея и решение, че утре пак ще трябва да се връщам на студено с децата...
                        WJ 4.7 Limited
                        0889 70 70 42

                        Коментар


                        • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                          Първоначално публикуван от Dany_iv Преглед на мнение
                          Здравейте....
                          ...клапи....
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                            ...клапи....
                            Странно ще да е.. за клапи.

                            Когато е на студено, духа студено и силно. Когато е на топло, духа топло и слабо ( едвам се усеща ), а вентилатора си работи без да намалява оборотите. Днес забелязах, че като пусна на "рециркулация", си духа нормално топло, но го взима от вътре ( нормално ). Клапата я чувам, че се движи, но след няколко опита ми изкара грешка "52" Ха сега де....
                            Може ли клапата да остава в положение затворен външен въздух и съвсем малко отворен към купето? И то само за топло, за за студено, не?
                            WJ 4.7 Limited
                            0889 70 70 42

                            Коментар


                            • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                              Да споделя малко опит. Наложи ми се да сменям радиатора на климатика, в купето.
                              При всичките операции вкл. сваляне на парно/климатик, установих следното.
                              1. Пред радиаторите се бе събрал килим от боклук постъпващ с външния въздух. дебелина около 10-15мм. Това естествено води до ефекта описан по-горе от колегите.
                              2. Повечето клапи понякога леко задират по осите си и лъжат компа, че са завършили цикъла. Аз разглобих, почистих и смазах леко с морска грес/според мен не се спича и не и влияят влажни,прашни условия/
                              3. Проверих, почистих и смазах всички двигателчета на клапите, а за които имах съмнения, замених с нови. Двигателчетата са китайски/оригиналните/, много евтини/2-3лв./ и ги има навсякъде.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130320_101119.jpg
Прегледи:1
Размер:105.8 КБ
ID:5560354
                              4. Смених дунапрените на вратичките с нови.
                              5. На всички клапи пробих и монтирах по един метален ограничител от пирон, а на кутиите застопорих крайните точки с винтове. Така предполагам ще избегна превъртането и бъдещо чупене/проблемите.
                              Извод: за мен системата е нескопосано проектирана и в нашия случай след доста години работа постоянно дава проблеми. Решения на производителя с рязане и лепене на климатична система, само по себе си дава негативен извод.
                              За съжаление не се сетих да правя снимки или клип, че беше студено и бързах да свърша, пък и честно казано, бях ядосан и мързелив. Цялата операция отнема един ден, сутринта демонтаж, на обед-преработки, след обед-монтаж. Следвайте инструкциите на сервизния мануал и няма да имате проблеми.
                              Който желае да получи допълнителна информация или дистанционна консултация да пише, звъни......за колегите от Черноморец срещу ракийка и мезе предлагам и лични/тет-а-тет/
                              Всъщност при мен се яви един малък. Имам леко подухване на студен въздух на шофьорското място-десния крак. Видимо ня ма духане/просто в този участък от колата е студено/ Много ме дразни и при продължително пътуване коляното към скоростния лост направо си чувства студ. Предполагам, че нещо откъм уплътненията на лостовете не е добре. Ако някой е имал подобно да сподели.
                              Последно редактирано от marinco; 03-02-14, 13:14.
                              в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                              Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                              Коментар


                              • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                                Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
                                Да споделя малко опит. Наложи ми се да сменям радиатора на климатика, в купето.
                                При всичките операции вкл. сваляне на парно/климатик, установих следното.
                                1. Пред радиаторите се бе събрал килим от боклук постъпващ с външния въздух. дебелина около 10-15мм. Това естествено води до ефекта описан по-горе от колегите.
                                2. Повечето клапи понякога леко задират по осите си и лъжат компа, че са завършили цикъла. Аз разглобих, почистих и смазах леко с морска грес/според мен не се спича и не и влияят влажни,прашни условия/
                                3. Проверих, почистих и смазах всички двигателчета на клапите, а за които имах съмнения, замених с нови. Двигателчетата са китайски/оригиналните/, много евтини/2-3лв./ и ги има навсякъде.
                                4. Смених дунапрените на вратичките с нови.
                                5. На всички клапи пробих и монтирах по един метален ограничител от пирон, а на кутиите застопорих крайните точки с винтове. Така предполагам ще избегна превъртането и бъдещо чупене/проблемите.
                                Извод: за мен системата е нескопосано проектирана и в нашия случай след доста години работа постоянно дава проблеми. Решения на производителя с рязане и лепене на климатична система, само по себе си дава негативен извод.
                                За съжаление не се сетих да правя снимки или клип, че беше студено и бързах да свърша, пък и честно казано, бях ядосан и мързелив. Цялата операция отнема един ден, сутринта демонтаж, на обед-преработки, след обед-монтаж. Следвайте инструкциите на сервизния мануал и няма да имате проблеми.
                                Който желае да получи допълнителна информация или дистанционна консултация да пише, звъни......за колегите от Черноморец срещу ракийка и мезе предлагам и лични/тет-а-тет/
                                Всъщност при мен се яви един малък. Имам леко подухване на студен въздух на шофьорското място-десния крак. Видимо ня ма духане/просто в този участък от колата е студено/ Много ме дразни и при продължително пътуване коляното към скоростния лост направо си чувства студ. Предполагам, че нещо откъм уплътненията на лостовете не е добре. Ако някой е имал подобно да сподели.

                                Здравейте.

                                Успя ли да свалиш таблото без демонтаж на кормилната колона и волана?


                                Студения въздух от къде духа? Долу, от пред или някъде на височината на коляното?

                                А за Черноморец... лятото ще звънна непременно

                                Поздрави
                                Последно редактирано от Dany_iv; 04-02-14, 10:31. Причина: Добавка
                                WJ 4.7 Limited
                                0889 70 70 42

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X