Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

    Първоначално публикуван от noname12 Преглед на мнение
    Относно проблема с намаления въздушен поток при движение: оказва се, че радиатора на климатика в купето (evaporator core), който всъщност служи и за изсушаване на въздуха напрактика замръзва и блокира въздушния поток идващ отвън. Според това, което четох по различните форуми разбирам, че проблема се появява и при изключен климатик.
    Причината за това замръзване е неизключване на климатика, което може да е породено по две причини: 1-a/c thermistor –което е на самия evaporator core; 2 – pressure cut-off switch. Според форумните гурута и двете трябва да могат да изключат компресора. Има и трета причина, запушена дренажна тръба, но това обикновено е съпътствано с намокрен под в купето.
    До тук с теорията!
    Аз лично бих заложил на тоя thermistor и се надявам именно той да е причината в моя случай и да го оправя. На дневен ред е махането на релето на климатика и да видя дали наистина проблема е в замръзването. Ако това нещо се потвърди, значи ще трябва да се боря с тези датчици.

    Имам и следния въпрос: Някой срещал ли се е с този thermistor и как да го подменя без разглобяване на цялото табло и HVAC системата?
    За сега толкова, ще гледам при първа възможност да се заема с този дразнещ проблем, но явно няма да е тази седмица!

    След цялата сага докладвам: Виновник - TX Valve / a/c Expansion Valve! Това на моделите след 2001 г.

    Трудно се хваща точно от какво е! Явно проблема не е толкова често срещан, има малко информация, а дори да се намери нещо води до задънена улица! Смяната на тоя thermistor не оказа влияние в/у работата, 150лв на вятъра - шанс!

    Наложи се да изуча цялата климатична с-ма, за да реша този проблем!

    Коментар


    • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

      Аз вече полудявам с това парно, есента го отварях, и вързах двете клапи една за друга с ламаринка, стана си еднозонов климатроник, и работеше прекрасно до днес, и днес изведнъж задуха само студено, сигурно щифта който движи оста е пребоксувал в нея, и не може да вдигне клапите, и това насред февруари !!!

      Нямам нерви да се занимавам с моторчета повече, на път съм да пиша обява за продажба на безценния джип, егати сагата, толкова мъртво родно парно няма на никоя друга кола, не понасям капризни жени, и капризни коли.

      Въпроса ми е, някой тук пробвал ли е да сложи едно простичко ЖИЛО на тъпите клапи, и да се приключи с цирка, защото аз утре ще сложа едно ЖИЛО от Жигула, и ще си го движа РЪЧНО, аман от щуротии !!!
      Последно редактирано от TOYO; 12-02-15, 21:26.
      TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

      Коментар


      • Японците от Денсо, са създали тази система за да отмъщават на Америка за втората световна война !!!

        Айде честито, вече съм с ЖИЛО, командвам си клапичката както искам АЗ, операцията е много проста, гаранция за безотказност 100%.
        TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

        Коментар


        • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

          Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
          Японците от Денсо, са създали тази система за да отмъщават на Америка за втората световна война !!!

          Айде честито, вече съм с ЖИЛО, командвам си клапичката както искам АЗ, операцията е много проста, гаранция за безотказност 100%.
          Хайде дай снимки. Аз уважавам участниците в ТНТМ.

          Коментар


          • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

            Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
            Японците от Денсо, са създали тази система за да отмъщават на Америка за втората световна война !!!

            Айде честито, вече съм с ЖИЛО, командвам си клапичката както искам АЗ, операцията е много проста, гаранция за безотказност 100%.
            За тази трансформация предполагам се налага сваляне на цялото табло?Дай някои насоки ако обичаш ,какви чаркалаци си ползвал ,къде са монтирани и т. н.��
            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD 2002
            Subaru Forester 2.0 d 2010
            Great wall Steed 5 2.0 HDI 2011

            Коментар


            • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

              Не се сваля таблото, аз бях направил отвор в парното преди време, изградих си клапите с дунапрен и лепило за гума, през създадения вече отвор, направих една дупка 8 мм. малко по-нагоре над клапата за да вкарам жилото, въжето го захванах за клапата, прекарах въжето през таблото до лявата десния си крак, хванах го за пластмасата с едно U образно крепежче за телено въже, стегнах го стабилно, сложих един механизъм с който го движа.

              Първите впечатления са моно добри, до сега не съм имал толкова горещо парно, клапата седеше на някакво средно положение, и не ми даваше истински горещ въздух, с жилото имам 100% горещ въздух, и 100% климатик, аз командвам парада, изхвърлих мотора, компютъра да си гледа работата, уволних го, много съм доволен, съвършените работи са прости, военния JEEP от втората световна война не е имал компютри и моторчета !!!
              TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

              Коментар


              • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                Кога бре, .... а и времената се менят.....
                Не разбрах,някой прави ли я тая кама сутра,в или около София?Поздрав!
                Grand Cherokee 2.7crd Limited

                Коментар


                • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Не се сваля таблото, аз бях направил отвор в парното преди време, изградих си клапите с дунапрен и лепило за гума, през създадения вече отвор, направих една дупка 8 мм. малко по-нагоре над клапата за да вкарам жилото, въжето го захванах за клапата, прекарах въжето през таблото до лявата десния си крак, хванах го за пластмасата с едно U образно крепежче за телено въже, стегнах го стабилно, сложих един механизъм с който го движа.

                  Първите впечатления са моно добри, до сега не съм имал толкова горещо парно, клапата седеше на някакво средно положение, и не ми даваше истински горещ въздух, с жилото имам 100% горещ въздух, и 100% климатик, аз командвам парада, изхвърлих мотора, компютъра да си гледа работата, уволних го, много съм доволен, съвършените работи са прости, военния JEEP от втората световна война не е имал компютри и моторчета !!!
                  +1
                  Това е най-кардиналното, окончателно и дълговечно решение на проблема. За подобно решение си мислих и аз през уикенда докато разглобявах и се запознавах с устройството на отоплението.
                  Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Limited 2001г.

                  Коментар


                  • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                    Първоначално публикуван от paunoff Преглед на мнение
                    +1
                    Това е най-кардиналното, окончателно и дълговечно решение на проблема. За подобно решение си мислих и аз през уикенда докато разглобявах и се запознавах с устройството на отоплението.
                    Здравейте проблема с клапите го реших подобно.едната беше със счупена ос а другата превъртяла.изрязах отвор по инструкций,вдигнах ръчно 2те клапи и с 1 рапитка като я навих ги блокирах и двете-парно супер топло.за лятото махам рапитката и ръчно свалям клапите за студено.грубо по бг но пък за броени минути.все пак жабката се сваля за 3 минути и от там се вижда и работи идеално през изрязаното парче което после се лепи пак с хартиена лепенка.благодаря за темата много е полезна.
                    0898230174 - ТАТЕ

                    Коментар


                    • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                      И при мен изчезна топлото и от двете страни пак ли е от прословутите клапи .

                      Коментар


                      • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                        Възможно е , но може да има друг проблем , двете клапи изведнъж да се счупят едновременно .... !
                        Може да е запушен радиатор на парното или въздушна възглавница пак там . Провери първо клапите на изгасен мотор отвори жабката там има моторче дай контакт и завърти регулаторите на макс топло изчакай малко и после на макс студ , бялата ос трябва да се върти ако не клапи или моторче за точна диагноза трябва компютър .
                        Успех !
                        Еди Рангелов : 0885 088 444
                        Няма незаменими има незабравими хора !!!

                        Коментар


                        • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                          След малко рязане по инструкции от форума установих че и двете клапи са счупени .

                          Коментар


                          • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                            Вече имам топло след малко рязане и 85 евро за нови клапи всичко е ок,но изскочи друг проблем. Колата пали нормално върви пак така но ми изчезна централното заключване и като подам рязко газ в движение сваля една скорост надолу тръгва да набира и гасне.Даите някакъв съвет от какво може да е .

                            Коментар


                            • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                              Айде и аз да възродя малко темата:
                              При мен към момента парното духа топло само на пасажера. Jeep-а е с лява дирекция. През уикенда мисля да сваля жабката и да видя (засега само да видя има ли и какъв е проблема, защото и на студено май не духа много студено, ама може и да е от външната температура (10-14 градуса е) )тези прословути клапи, надявам се при мен да е проблемна тази по-достъпната откъм жабката.
                              Имам обаче три въпроса:
                              1. Може ли тази клапа да се застопори ръчно в такова положение, че да духа само топло (сега) или само на студено (след месец като ми затрябва студен от климатика)?
                              2. Няколко минути след загасянео на колата се чува прибиранео на клапите, обаче е с един много непроятен скърцащ звук. Това нормално ли е или има нещо износено? Според жена ми (не казвам, че тя е капацитет) няма как ако всичко е наред тия клапи така да скърцат. Като бях при дядо Владо за огледа преди покупка той каза, че клапите на климатроника ги е чул, значи работят и не ги е тествал обстойно.
                              3. Колко студено трябва да очаквам да духа климатика при сегашната външна температура? Така на усет де... - студено, нормално ...

                              Коментар


                              • От: Проблем с парно на Grand Cherokee 2.7 CRD 2003 WJ

                                Първоначално публикуван от ivan_georgiev Преглед на мнение
                                1. Може ли тази клапа да се застопори ръчно в такова положение, че да духа само топло (сега) или само на студено (след месец като ми затрябва студен от климатика)?
                                2. Няколко минути след загасянео на колата се чува прибиранео на клапите, обаче е с един много непроятен скърцащ звук. Това нормално ли е или има нещо износено? Според жена ми (не казвам, че тя е капацитет) няма как ако всичко е наред тия клапи така да скърцат. Като бях при дядо Владо за огледа преди покупка той каза, че клапите на климатроника ги е чул, значи работят и не ги е тествал обстойно.
                                3. Колко студено трябва да очаквам да духа климатика при сегашната външна температура? Така на усет де... - студено, нормално ...
                                1. Може - изключва се мотора.
                                2. Скърцат, така е. По-силно, по-слабо според зависи.
                                3. Мери се с термомоетър
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X