Майкоооо, аз лично не чакам 20.000км, както е по книжка, а още на 15.000 го махам. Колега, какво е станало,че се е наложило да сваляш мотора?Да не би да си попаднал на "италиански", който никога не е сменял маслото или поне не първите 80.000 км?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.
Свий
X
-
Нов внос от Канада. Някъде по пернишко са правили същото ,но не им се е получило. "Циганьосали" са две биели и са счупили един сегмент , сега беше завъртял основни лагери. Работил е макс половин час. Блока е на ремонт на тунела. Части няма НИКАКВИ. Лагери от ибей ,биели втора ръка. Гарнитури с поръчка ,като уточня дебелината. Сегменти още търся. Лудница. 175к показва километража.Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Здравейте,колеги. Отдавна не бях писал в тази тема,но след като направих с помощта на Деди Влади последната операция по колата си,реших да пиша за нея тук. При 102.780 км пробег реших да освежа маслото на скоростната си кутия. Закупих си комплект на ZF от Германия,който включваше в себе си ваничката с вградения филтър,нова пробна с уплътнение,13 нови болта и инструкция,как сам да се извърши това освежаване. Нарочно не казвам замяна,тъй като не съм заменил всичкото масло,което е над 8л по информация на производителя на кутията. Както Ви е известно,производителят Джип пише,да не се сменя маслото на кутията за целия период на експлоатация на автомобила.Да,само че никъде не споменава,колко дълъг е той в километри или години. Аз се поинтересувах малко и попаднах на интервю на представител на производителя на самата кутия ZF и той обясни,че въпреки това препоръчва освежаване на 80 до 120.000 км след въвеждане на експлоатация.След това вече се препоръчва да се прави това на всеки 50-60.000 км,в зависимост от това,как е била карана машината.Аз по процедура източих,колкото можах първоначално,спазвайки предписанието покарах след наливането на първоначално 2 литра от новото масло докато температурата не надвиши ,75 градуса Целзий и спрях да чакам да се охлади до 50. След това изпълних завишаването на оборотите до 2000 за 30 дек, изредих всички предавки за по 10 секунди и отново отворих при работещ мотор пробната. След като не изтичаше нищо,започнах да пълня още,докато не започна да излива навън. Затегнах пробната и така замених 3,7 литра общ Що в кутията заедно с филтъра. Затегнах всички болтове на 10Нм момент и върнах кората отдолу. Сега кутията превключва супер меко и без никакви забележки,разглеждайки старото масло видях,че липсват стружки. Цветът на старото масло не беше черен,а зеленикаво кафяв (все пак новото е зелено) и ще съм спокоен за следващите 50.000 км.Смятам да направя проверка за това дали гуменото уплътнение на ваничката не пропуска евентуално масло при следващата смяна на масло след 5.000 км. Маслото за АСК е пак на ZF с определена спецификация завършваща на 312. Тази,която завършва на 250 е за 6-степенните кутии и там даже цветът е червен.
JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
- 5 likes
Коментар
-
Привет от мен отново, колеги. Към предишния си пост бих искал да добавя нещо много важно и сигурно за повечето от вас интересно. След като изминах към 300 км след опресняването на маслото си и след като знам,яе не успях точно по процедура да изпълня "заръките" на производителя - предния път просто не дочаках да се охлади температурата на маслото до под 50°C, ами извърших измерването на 56. Понеже все нещо си ме глождеше, от колата не съм забелязал при каране на равен път някакви особени придърпвания от скоростната кутия, реших днес при положевние,яе имах възможността да ползвам пак канал покрай смяната на задните ми спирачки и налияието на ръчен шприц, да проверя нивото на маслото в кутията. Този пт :улових" температурата да буде в предписаните от производителя температурни граници (30 до 50°C) и при 38 °C ипълних отново вдигането на оборотите на 2000-2500 за 30 секунди, изреждането на предавките R, D, D1 & D2 за по 10 секунди и отворихме пробката. Очаквано не изтичаше нищо и се наложи да долеем общо още 750 мл, докато не запояна да излива навън. Затворихме пробката и мога да кажа,че в крайна сметка опресняването ми отне 4,5 литра масло. Доколкото помня цялата система е общо 8,8 литра на кутията. Следва да я натоварвам следващите 10 дена по баирите на родопите и предполагам карането по сняг, което ще ми даде някаква информация, дали съм сбъркал някъде, ако недай си Боже нещо замирише или подобно.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Привет,колеги. За малко съм отново тук и давам съвсем малко инфо за колата си. Техничски всичко е наред за сега,вече съм на 132.000 км! Забелязах две или три места с корозия на предния си капак,но съм говорил с представител на PPG в София,да ме уреди с боя и с майстор да оправим всичко,че нов капак струва 3.000 лева. Вече съм с български номера и последната придобивка са 4 нови летни гуми,че фабричните ми бяха с ДОТ 2215!!! Смятам след още 20-25.000 км да сменям маслата на двата дифа,раздатката и АСК с филтъра.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
- 1 like
Коментар
-
ДОТ 2215 ............ти си магьосник, и то не обикновен 😂🤣😂
-
Привет !
За капака е нещо нормално , и аз карам в момента същото WK само че е 2015 година , пак 3.0 дизел , като отидох при бояджията почна да се смее като видя капака , имах точно 4 5 места като мехурчета , всяка 2ра го имало това.
П.С имам един въпрос къде ти стой стрелката на темперетурата ?
И имали някакви аномалии да покачва малко над средата ?
Поздрави !
Димитров!
-
Първо ще отговря на Деди Влади за магьосника: Деди, ако ти кажа,че като сменях гумите в Смолян при едно момче, то ми каза,че съм бил луд да ги хвърлям, ще ми повярваш ли? Имало още хляб в тях. Отделно аз тия фабрияните гуми ги карах само лятото и допълнително в Хамбург карах с всесезнонни гуми,яе там температурите са от -5 до +30 през годината и спестих време с тях. Дотът им беше 2215, но колата е доставена на дулъра в Германия през Фавруари 2016г, той я е продал на 1я собственик за 580 км през Март 2017 и аз я купих през Септември 2017.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
СЕга ще отговоря на колегата Димитрофф CRD: Относно капака, имам 3 места и се правих на чукнат при дилъра в Хамбург навремето още като имах 4-годишната гаранция, как така е станало. Той ми обясни,че можело да се случи и принципно можело да се мине по гаранция от 7-те години,които дават, но само ако съм си правил всички инспекции при оторизиран дилър. Простата математика показа,че ако го бях правил щях да си купя 2 нови капака и то боядисани.
По отношение на температурата стрелката ми стои на средата (ако е нужно ще направя снимка) и ако седя на едно място и климатикът ми не е включен почва да загрява и се отмества с половин деление още нагоре. Аз лично почти винаги съм с включен климатик поради факта,че съм основно в планината и по баирите го настъпвам и особено лятото температурата ма маслото ми стига до 110 градуса. Но веднъж годишно или на 15.000 км го махам,нищо че е АМСОЙЛ с предписаната от производителя Спецификация MS 10902. Засега други проблеми нямам, сипвам Нафта само на РОМПЕТРОЛ или на една Плодивдска верига бензиностанции до Асеновград (ЕК ПЕТРОЛ) и не съм се оплакал.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение...Отделно аз тия фабрияните гуми ги карах само лятото...
И от там с всичката газ към намиращата се на същото кръстовище гумаджийница.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение. При 102.780 км пробег реших да освежа маслото на скоростната си кутия. Закупих си комплект на ZF от Германия,който включваше в себе си ваничката с вградения филтър,нова пробна с уплътнение,13 нови болта и инструкция,как сам да се извърши това освежаване.
Може ли повече конкретно инфо за този ZF комплект?? Защото обмислям и аз да го правя - и между другото точно по същия начин - баш опресняване си е.Хем да се смени част от маслото и да се изхвърлят евентуални малки частици...
Мисля че скоростните ни кутии са еднакви моята е ZF8HP 700(това последното е въртящ момент и мисля че е моя)
Комплекта за смяна е точно това което каза: една "ваничка" с десетина болта(които уж се слагали по определен ред) с монтиран филтър на дъното на ваничката...
С подробен клип в you tube как се прави процедурата...
Долу горе разбрах всичко - и стигнах до "ремонтния кит" - и там вече почнаха аномалиите с цените - в официалния сервиз ми обявиха цена над 2к лева. А според разбирачи нормалната цена е около 600-800 - като обсъждаме качествени части.
Може ли да ми дадеш координати и цена на твоя ремонтен комплект?
Двигателя е 3л дизел (М161) 275Hp
Коментар
-
Ми, научете се за коли извън гаранция да не ходите в официалния сервиз. Основната им задача е да те отсвирят с перверзни цени.
Китовете в Rockauto са на "крупната" цена от 50 долара. Цялата ваничка/картер в МиД Авто e 220лв. Вероятно и в Софтелектроник ще е толкова накъде. Това за част, отговаряща на 68142478AA.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМи, научете се за коли извън гаранция да не ходите в официалния сервиз. Основната им задача е да те отсвирят с перверзни цени.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
Здравей
Може ли повече конкретно инфо за този ZF комплект?? Защото обмислям и аз да го правя - и между другото точно по същия начин - баш опресняване си е.Хем да се смени част от маслото и да се изхвърлят евентуални малки частици...
Мисля че скоростните ни кутии са еднакви моята е ZF8HP 700(това последното е въртящ момент и мисля че е моя)
Комплекта за смяна е точно това което каза: една "ваничка" с десетина болта(които уж се слагали по определен ред) с монтиран филтър на дъното на ваничката...
С подробен клип в you tube как се прави процедурата...
Долу горе разбрах всичко - и стигнах до "ремонтния кит" - и там вече почнаха аномалиите с цените - в официалния сервиз ми обявиха цена над 2к лева. А според разбирачи нормалната цена е около 600-800 - като обсъждаме качествени части.
Може ли да ми дадеш координати и цена на твоя ремонтен комплект?
Двигателя е 3л дизел (М161) 275HpJEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Слушам шефе ! Ще звънна щото ми трябва конкретно партономер (не се чуствам сигурен) както и сверка къде от Германията. Определено няма да я правя аз процедурата - ще си платя да ми я направят - защото както каза майстора " ние живеем от такива плащачи като тебе" - и аз искам те да живеят...Просто...не искам да плащам прекалено много..и да имам някаква сигурност..
Заради това
-
Сетих се нещо - там в процедурата - е описано надълго и нашироко колко масло да долееш - трябва да изредиш скорости (да се напълни един вид) трябва определена температура и късмет...
А не може ли по просто:
Колкото излеем - толкова и ще долеем ! Чиста работа. Евентуално добавяме още 0.3 или 0.5 литра (загуби из филтъра ) и това е!
Процентно това е по малко от 5% грешка спрямо 8.5 литра в цялата кутия...
Струва ми е по лесно и сигурно отколкото да правим тежки процедури.
П.П
Не съм от разбирачите по отношение на скоростни кутии и коли - затова питам
-
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар