Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

    Попитай руснаците в техния форум - там ползват доста 'американци', и навярно са се сблъскали с проблема, ако има такъв..
    Освен това от менюто можеш да изключиш 'автоматичното сверяване' и да си го настроиш като обикновен часовник..
    При мен сам си намира часови зони, лятно време и т.н., така, че не съм го изключвал автоматичното сверяване...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #77
      От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

      Дилърския Витеч може да сменя регионални настройки, за КТС на Бош не съм сигурен. В основния блок на колата са.
      Колата, нетипично за Джип има 36 управляващи модула. Интересен факт е че електрическата инсталация на този слон тежи между 600 и 650кг в зависимост от комплектацията.
      Регионалните настройки влияят само на бордовата електроника.
      Ако ги смениш дори от Сащ на Канада, блоковете записват грешка "Конфигурация мишмаш" Което в същност изобщо не влияе на функционалноста им.
      За светлините няма шанс. Инсталацията е друга.

      Коментар


      • #78
        От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

        То и Ланч видях, че имаше настройка на държава, но не съм сигурен дали бих рискувал да 'щракна' опцията
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #79
          От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

          За съжаление, нито KTS-a, нито Launch-a могат да направят нещо по въпроса. Не ме бърка часовника и радиото. Проблема е в задните светлини. Слагаме европейски тела за осветление отзад с жълти мигачи, но тъпия лайт модул отказва да светне каквото и да било с тях. Пробвахме всякакви комбинации. Никакъв шанс да се случи нещо задоволително. Не, че ме бърка да добавя още някое кило кабели към инсталацията и да направя всичко хардуерно, ама мислех, че има интелигентно решение, като на много от другите марки автомобили. Ако, и Витеч-а не го може, баси и тъпата кола. Колкото и да не харесвам БМВ, пожелавам на Крайслер, някой ден те да ги купят, та да ги научат на гъвкав софтуер.
          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
          SSang Yong Kyron 2.0xdi
          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

          Коментар


          • #80
            От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

            Специално за стоповете има драма... Софтуерът и хардуера се различават... Вследствие на това европейската версия няма сигнализация за изгорял стоп, ама има за изгорял мигач
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #81
              От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

              Значи ще го правим по български. Защото за Технотест ни предупредиха от там, че ако отидем без жълти мигачи, ще го вземем, ама друг път.
              Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
              SSang Yong Kyron 2.0xdi
              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

              Коментар


              • #82
                От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                Честно казано - не съм го човъркал да видя точно как е реализирано - правя си изводи по косвени признаци...
                Според мен просто софтуерно и хардуерно са 'разделили' сигнала , като 'стария' сигнал към мигащите стопове са го оставили само към мигача (затова и е останала сигнализацията за лампата)...
                А са направили някакво 'отклонение' към стоповете... Не съм гледал схемата, но според мен няма да е лесно - датчика на педала май бе на Хол.... А системата е доста капризна и сигнала се обработва от компютъра - т.е. трябва да се внимава къде се пипа, за да не стане беля... Защото например ако компютъра остане с усещането, че си натиснал спирачката макар и леко, и в същия момент натискаш газта - влиза в авариен режим и изцяло ти отнема газта...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • s_s1
                  s_s1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  С подаване на газ и едновременно натискане на спирачка на импулси съм изкарвал опел, на който не му се изключваше ЕСП.

              • #83
                От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                Аз по съществуващата инсталация няма да променям нищо. Само ще добавям и ще ползвам сигналите.
                Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                SSang Yong Kyron 2.0xdi
                Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                Коментар


                • #84
                  От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                  Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                  Аз по съществуващата инсталация няма да променям нищо. Само ще добавям и ще ползвам сигналите.
                  Ще е интересно да се види решението - ако стане успешно - моля сподели как е решено
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #85
                    От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                    Първоначално публикуван от ivied
                    Поздрави колега, така седи горе-долу в Германия и "проблема*" с наличието / или не и на теглич. Това и за тук и за БГ - също е доста важно. Когато го имаш - не ти трябва, когато го нямаш - все ти дотрябва
                    По повод и на къщата в Родопите, и на мен ми предстои подобна одисея, та за това го и споменавам...
                    Иначе успех и здраве в начинанията, и Гранда много да те радва!

                    *защото един народ казваше "всичко което може да се реши с пари, не е проблем".
                    Мерси, колега.
                    Аз се върнах миналата седмица от България и не пропуснах да отида до смолян и да си взема от архитеклта вече завършената напълно документация и издаденото ми разрешително за строеж. Вече съм набелязъл 2-3 фирми, които да ми направят грубия строеж, а за покрива си имам и фаворит: една смолянска фирма, която ми беше препоръчана от 4-5 места и то само със суперлативи. Дано да ми изпълни и не мен поставянето на покрива, както трябва.

                    Аз тук узнах нещо,колеги, което вероятно в БГ е възможно, но аз си мислех,че тук не е.Става въпрос, че ми се разрешава при следващата инспекция под гаранция сам да си донеса маслото и те няма да използват тяхното на марката "Селения" и ми приспадат от цената за инспекцията 220 Евро. Само трябва да се убедят,че това което съм донесъл по вискозитет и спецификации отговаря на това предписано от производителя в книжката, за което взънамерявам да се въполвам.
                    Бих искал да ви попитам, дали има смисъл да го правя, при положение,че съм се насочил към продуктите на американскияп производител на масла АМСОЙЛ?
                    Благодаря предварително
                    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                    Тел: +359 887 847261

                    Коментар


                    • #86
                      Малко ъпдейтване на информацията относно моя автомобил: Преди да си тръгна за коледните празници за България ми направиха 3та (2ра малка) инспекция. Струваше ми 500 Евро, но използвах възможността на удължена гаранция в Германия чрез Алианц и ми сложиха последната софтуерна версия на Униконекта (17.46.01). Любопитното беше преди това,че давайки VIN номера си на официалния сайт на Униконект ми излизаше,че съм ъп то дейт със старата, но като за пред гаранция намерих начин да се оплача (и без това ми е правило от доста време впечатление),че на фаворитите на телефона ми на менюто не се запаметчват телефоните на хората,които съм изпрабал и слеед всяко стартиране те изчезваха. С поставянето на последната версия проблемът се реши и сега всичко е наред.Дотук след поредното ми връщане навъртях за 2,5 години 53.000 км. Много съм доволен от колата, разходът ми е много добър: ако съм празен на дълъг път със скорост 120-130км/ч е под 8л дизел на 100 км.Ако колата е пълна с багаж (мевду 200 и 300кг) разходът се качи с 1/100. При каране от 190км/ч разходут ми е 16/100 дизел. Успях да зареждам дизел в България на различни места и бензиностанции, но най-останах доволен от Ромпетрол (без да искам да им правя реклама или нещо подобно).Сипвах и на разни неизвестни бензиностанции (Обеля Кристал - София), но имаше какво да се желае от тягата след това на колата, същото беше и на ДИЗЕЛОР в кв. Дружба. Според БК на колата имам още 70% живот на маслото (6300км са минали от наливането му), което значи,че на 21.000 трябва да го хвърля. Дори и на 20.000 няма да го източа, а още на 15.000. Очаквам голямата инспекция да ми струва към 1000 Евро поне (гаранцията ми изтича през март 2021), грубо ще се наложи да я правя след 10.000 км. От сервиза ме предупредиха,че тогава се полага да се сменя маслото на раздатъчната кутия, а то всъщност е на 48-я месец или 80.000км. Не вярвам да е голяма философия тази смяна и може да отида в сервиз,който не е дилърски и да ми сменят след това отделно маслото, когато си му дойде времето. Ако има заинтересовани тук, след като ми пратят офертата от дийлърския сервиз мога да ви дам подробности. Лек ден от мен засега.
                      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                      Тел: +359 887 847261

                      Коментар


                      • #87
                        На пролет, ще сменям маслото на автомата, раздатката и мостовете на ZJ- ът. Ще ти снимам клип да видиш как да си смениш течностите сам. Не, че в нета и сега не е пълно

                        Иначе за нафтата, до сега не мога да усетя разлика в динамика м/у различни бензиностанции. Може би до 0.5 литра в разхода, но зареждам основно от една малка, зареждаща директно от рафинерията Инса до Пловдив и си слагам добавка Fuchs или Bardahl.
                        R 727cc BB KIT
                        ZJ V8
                        WK2 V6

                        Коментар


                        • #88
                          Ще съм много благодарен, Весо, ако ми направиш тази услуга с клипчето. Относно разходът: 0,5 литра на 100км разлика си е 5% грубо,което чисто математически би ме накарало да си слагам само от по-скъпата нафта, но работата на двигателят ще е по-добра и системата ще е почистена за същите пари. Твоят ZJ не е със същата скоростна кутия, но за раздатката и евентуално дифовете ще ми е интересно. За дифовете ми го дават,че не се сменя маслото, а само се проверява, но аз бих сменил течността им заедно с тази на раздатката. Още повече,че немската фирма РАВЕНОЛ предлага 1:1 заместител на МОПАР. Но имайки предвид не големите обеми необходими за всичко бих сложил МОПАР, стига да имам възможност да го купя от някъде и да не го чакам с месеци от САЩ.
                          JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                          Тел: +359 887 847261

                          Коментар


                          • #89
                            По- скъпата нафта е евтина такава с добавка, сипана от конкретната бензиностанция. Предпочитам аз да си правя миксът и да съм сигурен, че не давам 30+ стотинки разлика за нафта, която теоритично трябва да е подобрена.

                            Относно смяната на течностите по задвижването, сменяй всичко, като в автомата е препоръчително да сложиш Мопар или нещо с официално одобрение атф+4/ ms 9602. В раздатка и мостове можеш да сипеш и алтернативи като Равенол. Аз навсякъде сложих Amsoil, а в автомата Мопар. Смяната на маслото в автомата на ZJ е абсолютно същата, като при WK2 до 2014г, само дето филтъра при ZJ е на 2 болтчета, а на NAG1 само се издърпва. При ZF е малко по- различно.
                            R 727cc BB KIT
                            ZJ V8
                            WK2 V6

                            Коментар


                            • #90
                              Здравейте, виждам че темата минава на нафта. Какво ще кажете за Gdrive на Газпром? От повече от година зареждам там и съм по-скоро доволен въпреки, че чувам противоречиви мнения.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X