Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • като звъннеш ще ти кажа,но аз предпочитам да напарвя така,както е посочил производителят. Много зависи,колко е температурата на маслото. Аз като бях на 56 градуса трябваше да бързам и игнорирах температурата. След това,когато реших да долея в диапазона 30-50градуса го направих на 35 и ми "глътна" цели 750мл още. Но принципно си прав, би трябвало,колкото си източил,толкова и да вкараш. Само дето остава въпросът,дали ще успееш,нали?Най-голямата играчка при цялата смяна са 4 болта откъм късата страна на ваничката към предницата, тъй като няма място за вкарване на 6тограма и заради една греда не може да се въртят с големи обороти болтовете.В последствие разбрах,какво съм трябвало да направя,ама малко късно...
    Ако дадеш майл ще ти пратя в PDFцялата документация с всички парт номера на 4 езика: немски, английски, френски и испански. Маслото го купих от България и е на ZF. Немската фирма autodoc доставя и до България безплатно,ако имаш оборот от 200 и повече Евро.
    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
    Тел: +359 887 847261

    Коментар


    • Здравейте,колеги отново. Бих искал да добавя малко прясна информация: Смених за 2-ри път вече маслото на скоростната си кутия (155.330 км или 53.000 км след предишната смяна),както и на двата диференциала и на раздатърчната кутия. Старите масла бяха доста "чисти" и без никакви стружки по тях. На магнитите на стария картер за скоростната кутия имаше само лек образуван филм от сиви частици,които са в следствие на износването на фрикционите. След смяната отново превключването на предавките стана "меко",единственото усещане за превключването е показанието на дисплея. Този път смяната ми взе 5,2 литра масло (ZF Life Guard , смяната бе осъществена в температурния диапазон 36-42°С. Направих смяната не при 60.000 ,а след 53.000км след предишната,тъй като междувременно използвах 4 пъти да нося багаж с пълно ремарке и с него сигурно съм навъртял към 15 - 16.000 км. Цветът на старото масло беше отново зелено, с лек кафеникав отенък. Процедурата ми струваше 200 лева за картера с болтовете и новата пробка, 5литра масло по 32 лева всеки и 50 лева за труд на подемника.
      Отделно смених при 155.330км сменик и пистовия си оригинален ремък с ролката. Ремъкът беше в отлично състояние, но ролката вече беше тръгнала да халтае,което ме наведе на мислълта за разбит лагер в нея. смяната на ролката с ремъка и труда ми излезе 170 лева.
      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
      Тел: +359 887 847261

      Коментар


      • Полезна тема за собствениците на Дизелов WK2 и доказателство че ако се поддържа адекватно и навреме Дизела все пак издържа във времето.Поздрави.

        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • Колеги, оставям малко информация, за тези, които смятат да си взимат машина с дизеловия двигател. В непосредствена близост намерих майстор,който се е специализирал в ремонта на тоя тип мотори, разполага с документация на английски език,която му дадох лично и вече може да се каже,че има на своя сметка 3 отремонтирани такива основно двигатели, единият от които е неговият собствен. Има си канал и за оригинални части и много хора вече започнаха да го тръсят именно поради факта,че уж в България никой не можел да ги ремонтира. Основният проблем да се развалят моторите е,че са карани без масло.Не знам,какви хора са ги екплоатирали основно в Италия,но вместо да се сменя маслото на 20.000 км,вече го хвърлям на 8-10.000км.
          Който се интересува повече по темата,нека ми звънне на телефона и ще му обясня всичко по-подробно.
          JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
          Тел: +359 887 847261

          Коментар



          • и

            WK2 Поломка коленвала 3.0D, повреждения двигателя - 95 страници точно по темата, достойни за докторантура.
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • Е качи я тая документация на английски някъде. Ще е полезна на много хора.

              Доколкото ми е известно проблемът не е в самия ремонт, а в намирането на части.

              Аз си търся начин да си подновя достъпа до TechAuthority, който спряха за ЕС. За тая цел трябва телефон в държава извън ЕС, който да прехвърля всичко към моя, включително SMS. Дали ще стане и да платя с моята карта, също не знам.

              ДО преди 2 години бепе супер - плащаш такса и имаш достъп до ВСИЧКО, дето има за това возило. Сега ми показва трипръстие и ме препраща към сайта им за ЕС, в който дотъп до това имат само дилъри.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение

                и

                WK2 Поломка коленвала 3.0D, повреждения двигателя - 95 страници точно по темата, достойни за докторантура.
                На тоя руснак съм му изтеглил всичките видеа, действително много грамотен човек. В Русия има два основни проблема: Нафтата им е доста суха и на ниските температури сякаш бързат да форсират, сякаш карат бензин. В момента моят майстор има разколачен един мотор пак, със счупен колянов вал...каран бил без масло в Италия...поредният кретен. В маслената система е имало от 8,2 литра само 1 литър масло. Имам и снимки,ако някой се интересува.
                JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                Тел: +359 887 847261

                Коментар


                • imarh
                  imarh коментира
                  Редактиране на коментар
                  Разчети се из форума за личните драми. Проблемът е глобален, масов, изцяло технологичен и конструктивен. Няма много общо с маслата, русия и т.н. Просто отново пак руснаците са го разчепкали из основи. 3.6 няма никакви такива нито масови, нито локални руски драми.

              • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Е качи я тая документация на английски някъде. Ще е полезна на много хора.

                Доколкото ми е известно проблемът не е в самия ремонт, а в намирането на части.

                Аз си търся начин да си подновя достъпа до TechAuthority, който спряха за ЕС. За тая цел трябва телефон в държава извън ЕС, който да прехвърля всичко към моя, включително SMS. Дали ще стане и да платя с моята карта, също не знам.

                ДО преди 2 години бепе супер - плащаш такса и имаш достъп до ВСИЧКО, дето има за това возило. Сега ми показва трипръстие и ме препраща към сайта им за ЕС, в който дотъп до това имат само дилъри.
                Спарки, доколкото знам, моят майстор си намира всичко, комплекти, лагери, уплътнения и т.н. и то все от България. Вече ремонтира четвъртия поред мотор. Аз за себе си след разговори с него правя само едно: на всеки 7.500 до 8.000км сменям маслото. Регенерацията ми е средно на всеки 630 км, а когато съм на дълъг път (често ходя до Германия) дори на всеки 880км по разбираеми причини.
                Относно качването на документцията съм готов да го направя, само дето не знам къде,но ако ти имаш идея слушам. Общият обем информация е към 120МБ (приблизително 9.300 страници в PDF формат). Имам и отделно документация за предишната генерация (от 2010 до 2013г), но е разделена на две части. Готов съм да кача и нея.
                Поздрави
                JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                Тел: +359 887 847261

                Коментар


                • Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
                  Относно качването на документцията съм готов да го направя, само дето не знам къде,но ако ти имаш идея слушам. Общият обем информация е към 120МБ (приблизително 9.300 страници в PDF формат). Имам и отделно документация за предишната генерация (от 2010 до 2013г), но е разделена на две части. Готов съм да кача и нея.
                  Поздрави
                  Може да ми ги пратиш по Viber или Telegram, може да ги качиш някъде в Google Drive или подобно, а аз после ще ги кача на форумното FTP.

                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                    Може да ми ги пратиш по Viber или Telegram, може да ги качиш някъде в Google Drive или подобно, а аз после ще ги кача на форумното FTP.
                    Спарки, реших да пробвам с DOX.bg, но ми трябва е/маил адрес на когото да пратя съобщението,че съм качил файловете. Така ще е най-лесно, извинявай,че ти писах и на ЛС.
                    Иван
                    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                    Тел: +359 887 847261

                    Коментар


                    • Колеги, кратък анонс към темата ми ,която съм започнал преди 5 години...Вече съм с 170.000км на километража и да чукна на дърво нямам никакви проблеми с колата. Вчера се запасих с 8 галона масло (при една смяна на 8.000км отиват 2 галона) Амсойл,че оня Палячо Тръмп (новият Мусолини) въведе 25% мита за стоките от ЕС и най-вероятно от Брюксел ще отговорят реципрочно в най-скоро време. Та викам,докато цената е още толкова "атрактивна" да взема някой друг галонец.Допълнително през 2 смени реших да слагам и добавката на Бардаал 7 в 1 (full metal),която е 400мл. До момента,откакто съм си взел колата практически нова съм сменил 2 пъти малсото на скоростната кутия и два пъти всички масла на диференциалите и раздатката. Виждам много такива коли започнаха да се внасят от Италия (конкретно за дизелите говоря) и много се оплакват,че двигателите им блокирали. Че как няма да блокират,след като в Италия да видиш някой да смени масло на мотор си е добра поличба да спечелиш джак пота от лотарията.МОят майстор вече се е специализирал в ремонти на такива (италиански) модели и ги ремонтира успешно.Просто след разговор с него и други хора,които ремонтират дадените двигатели се е наложило меннието,че трябва просто да се сменя маслото на 7500-8000 км (заедно с масления филтър де). За италианците това е нещо непонятно. Запознах се с колега от този форум,който си е внесъл от Италия WK от 2011г на 250.000км и моторът му е в перфектно състояние. Просто е имал късмета,предишният собственик в Италия да поддържа колата си според изискванията на производителя. Смея да твърдя,че благодарение на този форум и в частност на тази моя тема съм се запознал с доста хора,някои от колито са ми вече "колеги" по автомобил и ми е безкрайно приятно да общувам с тях и след покупката на колите им. Аз самият навремето бях в тяхната позиция и тук е може би мястото,на което искам да изразя и благодарността си към форумните администратори,за това,че дават възможност на всички ни вече доста години да можем да се запознаваме и обменяме опит.
                      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                      Тел: +359 887 847261

                      Коментар


                      • td120
                        td120 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ами бъдете благодарен,че всичко е наред с двигателя...зер по други георгафски дължини,де са още по-консервативни по отн. сервизен интервал(отиват към патология нещата при тях),развръзката съвсем не беше в посока "доволен клиент" при всички усилия на FCA .

                        А това Bardahl "full metal" няма място в изряден мотор,еле в добре балансирано и доказано във времето масло като това,което ползвате. То си има достатъчно ZDDP и детергенти,за да тургаме още (пари на вятъра),пък и няма как да знаем как ще взаимодейства притуреният бардалски ZDDP с калциевият сулфонат с амсойлския ZDDP и детергентния пакет (зер са няколко вида)...

                        А там фюлерини,графити,МоS2 и пр.-за пушкала в арктически условия,ок...ама в двигателно масло в умерения клим. пояс нямат работа.Въобще там квито и да било "добавки" в мот.масло...нали...

                        https://bardahl.com/consumer-product...cts/full-metal

                    • Колега,благодаря за коментара,ще го имам предвид. Във всеки случай аз това с Бардаала съм го направил един път откакто притежавам колата си и не смятам да го правя на всяка смяна на маслото. Да, благодарен съм,че всичко ми е наред с двигателя,но моят апел към тези,които ползват тоя двигател е да не сменят маслото като италианците,инъче ще реват. Не им е виновен производителят,ами поддръжката от страна на клиента.
                      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                      Тел: +359 887 847261

                      Коментар


                      • imarh
                        imarh коментира
                        Редактиране на коментар
                        Този автомобил с този двигател е пословично проблемен в цял свят. Без значение италиянци в Италия или не. В Италия както всички знаем, не си били поддръжали автомобилите и не сменяли течностите. Да, така е. Но и там и навсякъде по цял свят този двигател чупи супер тенденциозно колянови и разпределителни валове. Нечовешкото отношение към техниката навсякъде рефлектира в по-бърза амортизация, но специално тук това не е по-бърза амортизация, а буквална смърт и то със съвсем конкретна и повтаряема диагноза вследствие на генетична/конструктивна обремененост.

                        Ако ще го продаваш - продавай го, но по-тихичко. Няма нужда от толкова баене. Тук не сме идиоти. Казвам го най-добронамерено ;-)

                    • Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
                      Колега,благодаря за коментара,ще го имам предвид. Във всеки случай аз това с Бардаала съм го направил един път откакто притежавам колата си и не смятам да го правя на всяка смяна на маслото. Да, благодарен съм,че всичко ми е наред с двигателя,но моят апел към тези,които ползват тоя двигател е да не сменят маслото като италианците,инъче ще реват. Не им е виновен производителят,ами поддръжката от страна на клиента.
                      Добре де, не е виновен производителя. Нормално ли е 21-ви век, при наличие на високотехнологични масла, да сменям масло на 8 х.км.? За мен не. При положение, че има двигатели на стотици хиляди км., със смени на 30 хиляди, да не говорим че Спринтер е с 60 х.км. сервизен интервал, редовно ме посещава един дето има смени и на 80. Това не е М10Д и двигател от 60-те години.
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар


                      • дядо владо
                        дядо владо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Това го прави мен "любимия" ми отдел маркетинг. Разни трикове да извадят клиента от парите.На мен са ми разказвали за "хер лектор от централата на фирмата" който дошъл да образова туземците и тук срешнал греда. На въпроса защо на леката кола се сменя маслото на 5000км, а на буса със същия двигател на 10х 5000, при положение че се взема от един и същ бидон, той казал "хубав въпрос, ще проверя и ще ви кажа"......още го чакат 😂

                      • Asen Kushlev
                        Asen Kushlev коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ха-ха, много е вярно това. Но трябва да уважаваме маркетинга, учил съм го в университета и има много интересни и полезни аспекти в него. Конкретния случай е от лошите му страни за мен, но за други е ОК - търговци на масла и филтри, че и някой автосервиз ще намаже.

                    • Нямам намерение никакво да го продавам , а да си го карам спазвайки интервалите за смяна на маслото. Аз лично се занимавах 13 години професионално с поддръжка на авиационни двигатели и знам,за какво говоря. На празни приказки декиш не хващам и от тях не се впечатлявам. А що се отнася за интервалите на смяна на масла на 30х км и че имало такива двигатели...ами не знам,дали ще си купите втора ръка такава кола и как ще се кръстите после като се возите в нея. Аз лично не бих. Ако трябва да коментирам тия "зададени" от производителя интервали,какво да кажа за смяната на маслото на скоростната ми кутия ZF ,която според производителя на автомобила не се сменя, а аз завалийката го сменям вече два пъти на по 80.000км? Човек преди всияко тряба да мисли,имайки малко поне технически умения. КОйто иска да си купува бензинов двигател и да се радва на малък разход на бензин. А за слагането на газово устройство даже няма да дискутирам. Смятам след като не го продам да пиша тук,когато достигна 200.000 км. В момента карам по около 10.000 км с него на година, тъй като за късите разстояния карам бензиновото голфче III на жена ми.
                      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                      Тел: +359 887 847261

                      Коментар


                      • дядо владо
                        дядо владо коментира
                        Редактиране на коментар
                        За автоматиците ZF и & полюции, хер немец го е написАл в ръководството "......необслужваема * ....." понеже вече са ме питали след няколко нощи четене открих какво е *......после ще си допиша че ме викат
                        Последно редактирано от дядо владо; 12-03-25, 17:50.

                      • дядо владо
                        дядо владо коментира
                        Редактиране на коментар
                        дописвам си, та " .... * = три години или 100 000 км . и връщане на локалния дилър с покупка на нов...." "бай бек" му викат на запад, а срЪбина е казАл й€бе$ па фрЪгаш , това за "Туарег", на и при трилъчевата звезда е било така и после са го отменили и са спуснали "окръжно но Партията" 60 000км и смяна на АТФ-то.....

                    • Деди,тук е мястото да те поправя.Аз лично ходих в дилърството на Джип в Хамбург и им показах книжката на колата си за обслужване. Попитах ги,къде пише,кога се сменя маслото на АСК?Там обаче са написали,че то не се сменя за целия цикъл на ползване на автомобила.Попитах ги,колко километра или години е това?Те си повториха отговора,че не се сменяло. Аз им казах,че не съм неграмотен и че виждам,какво пише. Те така и не ми отговориха. Цепих им една майна и попаднах на видео на инженер от ZF на техническото изложение в Хановер и той там чисто сърдечно каза на журналиста следното:"Да,знаем,че нашите клиенти (производителите на коли) пишат,че маслото не се сменя,но ние на директните клиенти препоръчваме смяната на първото масло да се направи след 80.000 до 120.000км в зависимост от стила и терена на каране, след което да се заменя на всеки 50 до 60.000км."
                      Това между другото го пише и в брошурката към пластмасовия картер,който се закупува с вграден филтър.Та това за "необслужваемата" кутия е измислица не на производителя на самата АСК,а на автомобила.
                      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                      Тел: +359 887 847261

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X