като звъннеш ще ти кажа,но аз предпочитам да напарвя така,както е посочил производителят. Много зависи,колко е температурата на маслото. Аз като бях на 56 градуса трябваше да бързам и игнорирах температурата. След това,когато реших да долея в диапазона 30-50градуса го направих на 35 и ми "глътна" цели 750мл още. Но принципно си прав, би трябвало,колкото си източил,толкова и да вкараш. Само дето остава въпросът,дали ще успееш,нали?Най-голямата играчка при цялата смяна са 4 болта откъм късата страна на ваничката към предницата, тъй като няма място за вкарване на 6тограма и заради една греда не може да се въртят с големи обороти болтовете.В последствие разбрах,какво съм трябвало да направя,ама малко късно...
Ако дадеш майл ще ти пратя в PDFцялата документация с всички парт номера на 4 езика: немски, английски, френски и испански. Маслото го купих от България и е на ZF. Немската фирма autodoc доставя и до България безплатно,ако имаш оборот от 200 и повече Евро.
Ако дадеш майл ще ти пратя в PDFцялата документация с всички парт номера на 4 езика: немски, английски, френски и испански. Маслото го купих от България и е на ZF. Немската фирма autodoc доставя и до България безплатно,ако имаш оборот от 200 и повече Евро.
Коментар