Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • https://fordbg.com/forum/index.php?topic=7578.0

    Русе..от доста време. За много марки явно...изглежда обичайна практика в световен мащаб.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
      А също ми е интересно защо Mahle- то, което купувам от тех-ко е made in Austria а не тукашно . Тъй де, ще кътнат кост за транспорта...
      Защото се поръчва вероятно от централен склад за Европа. И каквото има в него. Другият път може да е друга партида. И няма как да изкярят от трянспорта - тези в завода нямат право да им го продадат директно, защото клиента е друг, и всичко пътува до него в някой склад в Европа. От там вече се разпределя според клиентски заявки. Нормална практика на всички големи фирми.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • Не знам дали може да се заключи, че при това положение филтрите са еднакви с различни щампи според марката? Или имат поточна линия според филтърната хартия пратена им от дадения производител?
        R 727cc BB KIT
        ZJ V8
        WK2 V6

        Коментар


        • Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
          Не знам дали може да се заключи, че при това положение филтрите са еднакви с различни щампи според марката? Или имат поточна линия според филтърната хартия пратена им от дадения производител?
          Всеки уважаващ себе си доставчик гарантира с името си, че даденият модел артикул е с еднакво качество, без значение при кой негов поддоставчик е произведен. Лагери FAG редовно виждам с произход Виетнам, Португалия и т.н. Обаче шпинделните лагери обикновено са с някой по-"елитен" произход. Нормално е евтини изделия да се произвеждат на такива места. Един филтър не е ракетна технология, че да плащат на някой в Германия да го прави. В България същият излиза доста по-евтин, нашата заплата е в пъти надолу от немската, дори и там да работят турци, руснаци, българи и т.н. Качеството може да е лошо и в Германия, и в България. Зависи от контрола. Като видя нещо Made in Germany ме замисля за менте.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • На теория гарантирането на качество е ясно, но в действителност сме свиделети на много съществени разлики, при производство на авто продукти в различни дестинации из света. И дори да има контрол, ако костюмарите са казали режем разходи, качеството изчезва. Стига се до моменти в които Италианци купват Американци, че накрая включват и Французи в схемата, а потребителите се чудят защо колите им са шит.
            R 727cc BB KIT
            ZJ V8
            WK2 V6

            Коментар


            • Световна икономика, какво да се прави. Търсене, предлагане, надлъгване. Всичко опира до пари накрая. Включи и манталитета на БГ търговците в схемата и става мазало.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • Сашо, аз навремето, когато си купих моя хубавец и все още Жоро от Варна (slowtraveller) беше активен тук, разбрах от него,че примерно горивните филтри на МОПАР ги правели италианците от фирмата UFI. И действително днес цените им са приблизително еднакви (15% само UFI) са по-евтини, та смятам в бъдеще при липсващи на МОПАР да си закупя от UFI. На MAHLE също бих сложил.По отношение на качеството на правените в БГ филтри не бих имал задни мисли, щом някой е дошъл и е инвестирал бая пара у нас, най-вероятно ще си носи и материалите също от там. Особено MAHLE не вярвам да слагат кофти хартия.
                JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                Тел: +359 887 847261

                Коментар


                • Така е, UFI правят всички OEM филтри, които Мопар опаковат, освен въздушния, който е Hengst. Проблемът е, че и UFI се намират трудно, но са за предпочитане. Аз на пролет ще сменям масло и ще изследвам състоянието на настоящия ми Blue print маслен филтър, след което ще решавам дали да слагам UFI или нещо друго. Горивните са ми UFI и ще си бъдат такива в следващите 20- 30к км. Въздушния също ми е Blue print (само такова имаха в тех- ко когато обслужвах) и руснаците не го харесват, но аз нямам никакъв проблем с check engine от липса на въздух, филтърът си е в оригиналната форма без изкривявания и видимо филтрира добре.
                  R 727cc BB KIT
                  ZJ V8
                  WK2 V6

                  Коментар


                  • Сашо, аз тук си купувам по 30 Евро оригинални на МОПАР горивните филитри с безплатна доставка. Масленият на МОПАР го купувам на 32,50 с безсплатна доставка, а 4 подгряващи свещи на БОШ по партномер с безплатна доставка са 41 Евро. За какво се занимаваш с разни блупринтове и подобни.
                    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                    Тел: +359 887 847261

                    Коментар


                  • МОПАР е доставчик на оригиналните части, масла и консумативи...доколкото аз знам. При гаранционното обслужване използват само техни части, а маслото за мотора е на СЕЛЕНИА. В ръководството пише,че е препоръчително да се използват техните продукти. Е, аз не бих спестил от филтрите 10 Евро на бройка и да сложа АШИКА или ДЖАПАН ПАРТС. Като ги пръснеш на 15.000 км за маслото и на 30.000 за горивните....А че нямат собствен завод за почти нищо или за абсолютно нищо също ми е известно.
                    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                    Тел: +359 887 847261

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
                      МОПАР е доставчик на оригиналните части, масла и консумативи...доколкото аз знам. При гаранционното обслужване използват само техни части, а маслото за мотора е на СЕЛЕНИА. В ръководството пише,че е препоръчително да се използват техните продукти. Е, аз не бих спестил от филтрите 10 Евро на бройка и да сложа АШИКА или ДЖАПАН ПАРТС. Като ги пръснеш на 15.000 км за маслото и на 30.000 за горивните....А че нямат собствен завод за почти нищо или за абсолютно нищо също ми е известно.
                      Какво пише в ръководството е ясно. Платили са си - написали са ги.

                      Лично за мен е повече от странно компания производител на Хавтомобили да препоръчва само един доставчик на масла и консумативи.
                      Надявам се да не е заради това че използват стомана 3, или нещо от Кремиковци в дифове, скорости и раздатки.

                      Коментар


                      • Ами ако прочетеш ръководството ще видиш,че са го написали. То няма задължаващ,а само препоръчителен характер.Поне това ме възпира да не ползвам Приста масла,примерно.А че са си платили, едва ли е бил единственият критерии. Все пак става дума за имидж на компанията,ако има издънки. Аз лично работя в компания световно известен производител на високотехнологичен продукт и знам,за какво става дума и как се селектира фирма доставчик на консумативи,защото последствията могат да струва след това милиони.
                        JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                        Тел: +359 887 847261

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
                          ?.. Аз лично работя в компания световно известен производител на високотехнологичен продукт и знам,за какво става дума и как се селектира фирма доставчик на консумативи,защото последствията могат да струва след това милиони.
                          Но пък вЕрваш в бълбукатори
                          Що не слагате по един бълбукатор на хеликоптерите (нали това правешв фирмата?)?
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • Ако ми дефинираш понятието Бълбукатор, може и да ти отговоря. Да разботя за най-големият производител на двигатели за цивилни хеликоптери в света и съм търговският представител за Източна Европа и бившия СССР с изключение на Грузия и Армения.
                            JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                            Тел: +359 887 847261

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
                              Ако ми дефинираш понятието Бълбукатор, може и да ти отговоря.
                              Не държа да ми отговаряш. Има 1001 теми (повечето заключени) за устройства, разлагащи водата на водород и кислород, които се добавят в цилиндрите на двигателя заедно с конвенционалното гориво и реализират чутовни икономии, подобряват вървежа и т.н. Тези устройства във форума се наричат "бълбукатори" - защото при електролиза (най-често споменаваният при тези устройства способ) във водата се отделят мехурчета, съдържащи въпросния водород и кислород и бълбукат. Възниква въпросът защо няма нито една успешно МАСОВО внедрена продукция на това чудо? Има напр. VW-та фабрично с метанови уредби, има други марки фабрично с LPG-уредби, но нито един производител не прави коли с бълбукатори? Тука имаше ентусиасти, които се заканваха да си монтират такъв бълбукатор и да натрият носа на всички скептици и... изчезнаха от форума.
                              Под "МПС на водород" обикновено не се има предвид нито МПС с "бълбукатор", нито такова с 20-30 бутилки за газ под налягане, като метанова уредба, изобщо не с ДВГ, а електрическо МПС с водородни горивни клетки (fuel cells), които не горят, а произвеждат ток.
                              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X