Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

    Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
    ... Единственото,което ми трябва сега да намеря тук, па макар и трудно поне 10 м дълъг кабел на 110 волта и поне 10 Ампера....
    Тука нещо не те разбрах?
    Най ме е страх от хора без мечти...

    Коментар


    • #17
      От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

      Честито и много безаварийни километри!
      Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD 2004 Facelift
      Моят канал: https://www.youtube.com/channel/UCtDVShnVmcfYEPWh8igsSNg?view_as=subscriber

      Коментар


      • #18
        От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Никакъв смисъл няма да намериш (ако намериш, ще е внушение), освен ако не го палиш в Канада, Русия, Швеция-Финландия-Норвегия при температури под -40 градуса по Целзий.
        Имал съм голфче дизел с такова отопление...
        Ефект имаше - безспорно... Влизаш зимата, двигателя пали леко (на дизелака в момента честно казано не съм усетил разлика в паленето на студено и топло, но на голфа се усещаше осезаемо)...
        Веднага парното ти работи на пълна мощност - бързо размразява стъклата...
        Но както бях споменал на Иван - аз лично съм много доволен от комфорта в джипката - отоплямият волан и седалки веднага създават добър комфорт до момента, в който парното започне да духа топло...
        А то почва много скоро заради 1кВт електрически нагревател към предното стъкло, и що годе добре проектираната охладителна система - дори на празен ход парното си е тръгнало на пълна мощност за около 4 минути от 0С...
        Започнеш ли междувременно движение - нещата се случват доста по-бързо...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #19
          От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

          Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
          Тука нещо не те разбрах?
          За 110 V кабелите са с по-голямо сечение и по-дебела изолация.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • #20
            От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            За 110 V кабелите са с по-голямо сечение и по-дебела изолация.
            А кво пречи да си размота 220 до Гранда и там да си включи траф-адаптера?
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #21
              От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
              А кво пречи да си размота 220 до Гранда и там да си включи траф-адаптера?
              Сигурно, за да не стои навън в снега-дъжда и да не му го откраднат?
              Аз пък се чудя защо в такава европейска версия е монтиран нагревател за Канада и ФАЩ ?
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • #22
                От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                Не се чуди първият собственик какви "опции" и защо е искал.Божа работа.
                И кво да му окрадят 20м удължител-ин-аут?
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #23
                  От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                  Авторът на темата не е ли именно първи собственик?
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • #24
                    От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Сигурно, за да не стои навън в снега-дъжда и да не му го откраднат?
                    Аз пък се чудя защо в такава европейска версия е монтиран нагревател за Канада и ФАЩ ?
                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Авторът на темата не е ли именно първи собственик?
                    Може в този район на Бундес републиката да е ладовинка. Коментираме захранването на отоплителя , а не "ху ис ху , енд вай"
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #25
                      От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                      Съгласно разпространяваната информация е явно, че във всички експортни варианти на дизелите (код EXF, включително и моя), щатно е монтиран отоплителен елемент на 110V....
                      Защо, как и т.н. - обърнете се към производителя - може например да му е било по-евтино да поръча 200-300х.нагревателя, отколко 50х.нагревателя и 250х тапи на мястото на нагревателя
                      В интерес на истината не съм се убеждавал със своите очи дали наистина джипката ми има такъв нагревател - според схемите, които изпратих на Иван за монтаж на кабелчето (от нагревателя до удобно място под капака), нагревателя е наврян на майната си, и достъпа дори с камерата на телефон до там не е лек и удобен (аз поне не успях да го заснема мястото)...
                      Честно казано аз бих монтирал трафа в моторния отсек на удобно и безопасно място (т.е. далеч от запалими и податливи на загряване части - вероятно някъде около ел-двигателя на сервото). Така няма нужда всеки път да се чудиш взел ли си 'преходника'/трансформатора ако искаш да го включиш на друго място...

                      А за по-дебелата изолация и диаметър на 110V кабел - това не съм го чул Все пак кабел ДО 220V спокойно би издържал 110V, а обратното не е така Поне не и гарантирано
                      Да, 1кВт при 220V токът ще е двойно по-малък отколкото при 110V, ама 10А кабел и при двете напрежения би бил с еднакво сечение
                      Т.е. аз бих го направил така:
                      1. Избор на удобно, дистанцирано от други части и детайли място за трафа в моторния отсек.
                      2. Проверка дали трафа е с правилна водо/прахозащитена кутия и евентуално - поставянето му в такава.
                      3. Свръзване с подходящи водозащитени куплунзи (или директно - в кутията)...
                      4. Избор и монтаж на удобно място на водозащитен куплунг за външното захранване.
                      5. Удължител с правилния водозащитен куплунг.

                      Това - освен ако планирам да ползвам устройството само вкъщи... Тогава просто бих направил трафа стационарно вкъщи, и обикновено кабелче/удължител към щатния куплунг на джипката...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #26
                        От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                        Здравейте на всички. Изключително много се зарадвах на това,че активно сте се включили в темата. Сега ще ви кажа, какво имам предвид. Аз нямам намерение да карам колата вечно тук в Северна Германия,където това чудо хич не ми и итрябва, понеже тук е и по-топло от България. Оттук над Хамбург минава топлото течение "Гълфстрийм",което топли цяла Норвегия и зимата тук под -5 градуса Целзии температурите ако паднат си е жива катастрофа. Нямам намерение да го ползвам и в Канада, Аляска, Финландия или Русия, а в нашата мила Родина, където смятам да си строя къща на 1500 метра надморска височина и където се убедих след прекарани 3 нови години, че температурите там (в Родопите) са често под -25 градуса че и още надолу.Възнамерявам,както Жоро спомена в последното си изречение на последния си постинг да си изведа на 110 волта напрежение от къщата (в момента преговарям с електричаря на място) до навеса,където ще го паркирам и да закачам кабела за подгрев директно с някакъв таймер (може и вътре да е таймерът), но определено не смятам да мъкна със себе си трафа с кабели и да го включвам където и да е, особено в България, където винаги може да бъде откраднат. Тук се мъчих да говоря с немски електричар,който стои в официалния сайт на ЕБЕРСПЕХЕР, но като чу за прехвърляне на напрежение от 220 на 110 волта и се отаказа, понеже нямал право да се занимава с това. (не искам да коментирам немската система за безопасност и права и застраховки, защото ми е бактисало). В петък след работа бях при производителя JEEP до офиса ни (не искам да компентирам компететнтността им също), но с големи мъки успях да се споразумея с тях да ми кажат, дали имам такъв инсталиран заводски елемент или не, след като отида при тях след месец или два да си сменя за 1-ви път маслото. За колегата по-горе: Дефакто аз съм 1 собственик, но де юре ме бяха изпреварили ве4е, тъй като преди мен една стара двойка гюнтери са карали колата 5 месеца и 500 км, затова на документи съм 2-ри собственик и заради това успях да получа такава добра цена (43% под каталожната цена със стандартната за Европа 4 годишна гаранция) при закупуването. Хората се бяха отказали от колата, бяха си преглътнали дебелата загуба и се вредих аз.
                        Освен този елемент, успях чрез Ебей да се сдобия на изключително евтина цена с кабелът,който се включва към елемента и който завършва с мъжки куплунг на 110 волта. В представителстово на JEEP струва 131 Евро, а аз с ДДС на митницата и транспорта го купих от САЩ за 52 Долара (грубо 42 евро). Целта ми е само да го закрепя някъде изведен към предната броня (място има) към водоустойчив куплунг с капачка и да му подавам след трафа, който също ве1е купих и съм го взел с достатъчно запас от 2 КВата (цената му спрямо този за 1 кВат е само 5 евро) направо предварителното понижено на 60 Хц 110 волтово напрежение. Максималната мощност на елемента,която ми трябва е 650 Вата.
                        Правя всичко това сега,докато още не съм се върнал в България, че там ми е писнало да слушам в магазините, ами нямаме...трябва да се поръча....и т.н. Отделно имам все пак още 2 години стопанисване тук и ще мога да го ползвам също пускайки си кабел от мазето навън към паркомястото ми. Отделно разбира се, съм съгласен с Жоро, че комфортът със затоплящия се волан и другите екстри си е супер удобство, но ако имам възможност защо да не редуцирам предварително студения старт и да паля директно с топъл двигател?Все пак по изчисления на различни специалисти тук емисиите,които един студен двигател има докато влезе в температурен режим са същите по количесто, както ако караш същия този двигател загрян в продължение на 400 км!!!
                        JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                        Тел: +359 887 847261

                        Коментар


                        • #27
                          От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                          Здравейте отново колеги. Да Ви споделя последните си премеждия около инсталирането на отоплителния елемент на блока на мотора ми. Отидох в уговорения час в JEEP Хамбург с цел да си сменя маслото и 2 въздушни филтъра (купе и двигател) и помолих,когато вдигнат колата на канал да ми направят снимка на предварително инсталирания подгряващ елемент на блока,който се намира от дясната страна. В края на деня отивам да си взема колата и ми дават снимка, направена с бороскоп: Опулих се, като видях, че няма никакъв елемент на блока!!! Оказа се,че и никой от германците не беше чувал за такова нещо, а аз им показвам от иунтернет сайта, в който пише,че всички дизелови имат. Вдигаха рамене и толкоз. Върнах се в къщи и написах на този,който поддържа сайта, какво е станало, пуснах му по майл и снимката и той ми писа, че не може да повярва,че е възможно това, при положение, че JEEP го уверявали, че е така. Сега щял да им пише пак, да им показва снимката от мен и т.н. Аз добре,че закупих трафа от ебей и се взъползвах от правото си да го върна до 30 дни след закупуването му и хората ми върнаха парите. Оснана ми кабелът и меракът. На блока до мястото където бу трябвало да бъде елементът има една дупка,която мисля,че може да бъде използвана с нагревател,който се фиксира с болтче към блока, но вече не се наемам да инвестирам предварително.
                          Ако някой от Вас изявява желание да види снимката от блока ми, нека ми пише на ЛС и ще му пратя сканирана снимката.
                          JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                          Тел: +359 887 847261

                          Коментар


                          • #28
                            От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                            https://www.ebay.com/itm/Engine-Heat...-/182638962200

                            Ето това е трябвало да търсят.
                            Не е с болтче, на резба е.
                            Я ми я прати тази снимка.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:68186526AB_CRD_engine_heater_01.jpg
Прегледи:1
Размер:156.6 КБ
ID:5794914


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:68186526AB_CRD_engine_heater_cord_routing_01m.jpg
Прегледи:1
Размер:377.8 КБ
ID:5794915

                            По принцип за да го имаш този подгрев трябва да имаш кодове NBC или NB4 или NBF или NAS или AB7.
                            Имаш ли някой от тези кодове?
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #29
                              От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                              Там е проблемът, че ми липсва именно там и няма никаква резба, просто си име извивка на блока от леенето. Тия кодове какви са?Къде мога да ги намеря? Доколкото знам, имам год на мотора EXF.
                              JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                              Тел: +359 887 847261

                              Коментар


                              • #30
                                От: НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

                                А това което имах предвид с болтчето е на една дупка,която изглежда подходяща и се намира на 3 пруста разстояние от мястотро,където би трябвало да е този елемент. И аз като тебе ползвах именно тази страница от нета, разпечатах я, и я им показвах на германците, но те се чудеха, откъде на къде ще има такова нещо и ми вика, че вероятно е само за Канада и САЩ. Но в сайта пише, "за всички" и това му написах на оня в САЩ,който поддържа сайта, имам му и отговорите по майл и уж щеше да пита в JEEP, какво е станало...Инъче имам снимката у дома и още довечера мога да я кача тук да видиш,какво имам предвид и за коя дупка допълнително говоря.
                                Последно редактирано от ivaningbg; 26-07-18, 10:29.
                                JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                                Тел: +359 887 847261

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X