Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Колега, тук тази тема не е за нафта и къде е най-хубавата такава, а само за поддръжката на определен модел. Потърси из форума темата,която те интересува, но не мисля,че тук си на правилното място. Не искам да бъда груб или нещо подобно, просто да не се окаже,че си недоволен,че никой не ти отговаря.
    Последно редактирано от ivaningbg; 08-01-20, 10:17.
    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
    Тел: +359 887 847261

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
      По- скъпата нафта е евтина такава с добавка, сипана от конкретната бензиностанция. Предпочитам аз да си правя миксът и да съм сигурен, че не давам 30+ стотинки разлика за нафта, която теоритично трябва да е подобрена.

      Относно смяната на течностите по задвижването, сменяй всичко, като в автомата е препоръчително да сложиш Мопар или нещо с официално одобрение атф+4/ ms 9602. В раздатка и мостове можеш да сипеш и алтернативи като Равенол. Аз навсякъде сложих Amsoil, а в автомата Мопар. Смяната на маслото в автомата на ZJ е абсолютно същата, като при WK2 до 2014г, само дето филтъра при ZJ е на 2 болтчета, а на NAG1 само се издърпва. При ZF е малко по- различно.
      Смятам да се замисля за смяната на течностите като наближа 80.000 км, което при мен ще е след около 25.000км.Моето масло на автомата не е АТФ+4, ами е някво друго на МОПАР по спецификация, но ще взема такова,каквото препоръчва производителят.
      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
      Тел: +359 887 847261

      Коментар


      • #93
        Mopar или ZF масло по спецификация за кутията ще ти свърши работа. Аз лично смятам да сменям маслото на автомата на 40к км, тъй като смяната е частична 40- 50%, а и то "изяжда" доста бой, за да задвижва и маже.
        R 727cc BB KIT
        ZJ V8
        WK2 V6

        Коментар


        • #94
          Е, яом ще го опресняваш само е разбираемо-сменяш и филтъра и готово. Тук в ебей по 200 евра има цели маслени вани за авотама с уплътнението и 8 литра ZF масло. Единствено трябва съвестен майстор и машина за флъшинг. Мой познат сам сменил така маслото уж, но после като кара и от 1 към 2 предавка чува яко удар от скоростната си кутия. Пита ме от какво е , а аз идея си нямам.
          JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
          Тел: +359 887 847261

          Коментар


          • #95
            Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
            Е, яом ще го опресняваш само е разбираемо-сменяш и филтъра и готово. Тук в ебей по 200 евра има цели маслени вани за авотама с уплътнението и 8 литра ZF масло. Единствено трябва съвестен майстор и машина за флъшинг. Мой познат сам сменил така маслото уж, но после като кара и от 1 към 2 предавка чува яко удар от скоростната си кутия. Пита ме от какво е , а аз идея си нямам.
            Не е адаптирал кутията след смяната или новото масло е с неправилна спецификация. Машината за смяна няма нищо общо.

            Коментар


            • #96
              Мерси, Пламене. Туй с машината не го обвързах с причината за удрянето. Какво имаш предвид под "адаптиране" на кутията?
              JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
              Тел: +359 887 847261

              Коментар


              • #97
                Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
                Мерси, Пламене. Туй с машината не го обвързах с причината за удрянето. Какво имаш предвид под "адаптиране" на кутията?
                Кутията трябва да се обучи за да разбере какво е маслото в нея.
                По принцип се обучава сама по време на работа но при голяма промяна на параметрите трябва да и се помогне с Witech

                Коментар


                • #98
                  Не вървят добре нещата , щом на кутията тряба да обясняваме какво масло сме и наляли...Добре, че Тойота още не са се научили на такива тъпотии.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • kinex
                    kinex коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тойота по бавно се учат от останалите но поне от 15 години и техните автоматици се адаптират към маслото.

                • #99
                  Здравейте, колеги.
                  Погледнете на каква статия попаднах и си мисля,че тая болна от аутизъм шведска ученичка прекалява вече: https://automedia.investor.bg/a/2-no...hte-dva-modela
                  Мен ако питат спирам да ходя в официално представителство на Джийп където и да е, за да не стана като изигран германец с ФВ с редуцирана 30% мощност на мотора, заради по-малко евентуално емисии.
                  JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                  Тел: +359 887 847261

                  Коментар


                  • За нищо не ти е виновна ученичката. Има си норми, очевидно и Jeep, и Suzuki лъжат системата. Ако не ти харесват нормите - пиши на представящия те политик.

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
                      За нищо не ти е виновна ученичката. Има си норми, очевидно и Jeep, и Suzuki лъжат системата. Ако не ти харесват нормите - пиши на представящия те политик.
                      Ти н`дьей тъй, щото първата стъпка е направена - забраняват продажбата, а втората стъпка ще я направят в някакъв момент - спиране от движение на... твоята "Тойота" например
                      Свидетели сме на ритуално самоубийство на европейския автотранспорт по принцип. Хората с пърдящите дизели "с изтърбушени еко-глупостиЙ" ( © ФорумЪт) не си дават сметка какво се задава. Скоро ще установят, че евентуално само до Сърбия ще могат да пътуват с колата си. После Фандъкова и/или Ревизоро-Язовиро ще се изокат, че е време в_името на околната среда и бъдещето на нашите деца, да се спрат от движение и в Клета Мамковина тези замърсители... Който иска МПС - банките-лизингодателите-бързите кредити са насреща за финансиране придобиването на сенокосачки или електрички
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • Пенчо
                        Пенчо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Това до Сърбия, ще е докато не стане и тя хевропска.
                        И да, аз съм да се спре всичко дето не отговаря на някакви еко норми. Особено в София и останалите котловинни полета.
                        Поне зимата.

                      • Bogoljub Gagic
                        Bogoljub Gagic коментира
                        Редактиране на коментар
                        Само дето и твоята легендарна Кия е в списъка за спиране. Ич не си мислѝ, че ще ѝ се размине.
                        И, за да не скочиш - аз също съм потърпевш с големите бензинки. Оттук нататък поетапно - само електрички или сенокосачки...
                        Е, както се пее (да перифразираме песньовката де) "Нынче осталась одна утеха - покинем прОклятый ЕС (читается "йе-эс")"

                      • MoridinBG
                        MoridinBG коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз съм Евро 3. Ще минат още няколко години, докато и той стане извън закона и тъкмо ще се осъвременя. Съвсем ок съм да има ограничения за влизане по градовете на старите бълвачки (включително моята).

                    • А че големите бензинови мотори бълват 2 пъти повече СО-окиси и хич не затоплят атмосферата си го премълчаваме,така ли?Е, и аз съм учил химия в 7 клас и по олимпиади ходих...Няма по-ефективен двигател днес от дизеловия. Електрическите батерии като производство и после като рециклиране имате ли представа, какво чудо е?Нали знаете,на коя фирма през 2 св. война са били днешните собственици на 75% от акциите на БМВ? Същата фамилия, основала фирмата ВАРТА и по време на войната е използвала труда на концлагеристи за производството на акумулаторите за Веермахта. До ден днешен не са се извинили за причинените вреди и отравяния на стотиците и хилядите измрели от отровите за производство на техните продукти. Защо?Защото са били екологично чисти нали?
                      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                      Тел: +359 887 847261

                      Коментар


                      • Замисълът явно не е "чисто Гретин". Щото ако мислеха само за околна среда, можеха да насърчат автомобилите на LPG или CNG, а те не, та не. И дизелови хибриди не насърчават. За електричка дават 3000 евро средно в ЕС бонус при купуване + безплатно паркиране, за бензинов хибрид 1500 + само "допуск" до централна градска част в големите градове, за дизелов хибрид - нула. За газ - нула + на геврека дупката. Преди време в една стара тема имаше консТиПативен теориЙ, че имало много непродаден бензин във френските рафинерии, затова кампания против дизелите, ама нещо май не е така. Просто са решили да теглят балтията на "ДВГ" веднъж завинаги. Малко несвоевременно рано започнаха. После сигурно ще мислят с какъв акциз да обложат тока в авто-зарядните станции, щото ще усетят рязък спад от фискални постъпления с намаляване на потреблението на течни горива.
                        "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                        Коментар


                        • Не може да забранят толкова рязко ДВГ като цяло, най- малкото производителите ще скочат и ще се ядат пуканки. Предвид, че разработката и производството на Диз и Бенз ДВГ все още тече с пълна сила.
                          Електричките както Иванин спомена, за производството на N количество батерии отива енергия/ замърсяване на околоната страна, колкото 100000 автомобила ще замърсяват цяла година. Рециклиране няма, но задкулисните герои са решили, че това ще е новата супер печалбарска и "еко" замазваща очите на масите схема, и налитат натам.

                          п.с. данъкът на 5.2- ката V8 ми е 420лв с отстъпката от 5%, задето го платих сега, преди Април месец
                          данакът на 3.0- ката V6 crd ми е 280лв с отстъпката ot 5%, евро 5 категория.

                          Ама ония "умните" не взеха предвид, че 95% от по- старите бензинки, особено тези V6, V8... са на газ и отзад излиза водица...
                          R 727cc BB KIT
                          ZJ V8
                          WK2 V6

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от baha Преглед на мнение
                            Ама ония "умните" не взеха предвид, че 95% от по- старите бензинки, особено тези V6, V8... са на газ и отзад излиза водица...
                            СО2 излиза във всички случаи, ако ще на слама да се движи.
                            А това с "въглеродния отпечатък" на електричките е "хибридка". Едно време такава разпространяваха и за био-горивата - колко много енергия се хабела и мръсотия се отделяла при добива им (па то хората карат на чисто олио от магазина и затова цената му винаги е равна на цената на дизела ), но като тръгна шистовият добив на нефт, я позабравиха, щото други са им дертовете сега на "хибридчиците". Ако направят МПС на трева или на вода, ще измислят колко опасно е то и как ще унищожи водните запаси или растителността на планетата.
                            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                            Коментар


                            • baha
                              baha коментира
                              Редактиране на коментар
                              Ясно е, че излиза CO2, ма нищо повече, особено в сравнение с на ганя избушеното бенве 2.0 D със стрейт пайпс.
                              А батерийте в автомобили освен всичко, се изхабяват и подлежат на подмяна, както при мобилните телефонье, а цената им не е много приятна.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X