Колега, тук тази тема не е за нафта и къде е най-хубавата такава, а само за поддръжката на определен модел. Потърси из форума темата,която те интересува, но не мисля,че тук си на правилното място. Не искам да бъда груб или нещо подобно, просто да не се окаже,че си недоволен,че никой не ти отговаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.
Свий
X
-
Първоначално публикуван от baha Преглед на мнениеПо- скъпата нафта е евтина такава с добавка, сипана от конкретната бензиностанция. Предпочитам аз да си правя миксът и да съм сигурен, че не давам 30+ стотинки разлика за нафта, която теоритично трябва да е подобрена.
Относно смяната на течностите по задвижването, сменяй всичко, като в автомата е препоръчително да сложиш Мопар или нещо с официално одобрение атф+4/ ms 9602. В раздатка и мостове можеш да сипеш и алтернативи като Равенол. Аз навсякъде сложих Amsoil, а в автомата Мопар. Смяната на маслото в автомата на ZJ е абсолютно същата, като при WK2 до 2014г, само дето филтъра при ZJ е на 2 болтчета, а на NAG1 само се издърпва. При ZF е малко по- различно.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Е, яом ще го опресняваш само е разбираемо-сменяш и филтъра и готово. Тук в ебей по 200 евра има цели маслени вани за авотама с уплътнението и 8 литра ZF масло. Единствено трябва съвестен майстор и машина за флъшинг. Мой познат сам сменил така маслото уж, но после като кара и от 1 към 2 предавка чува яко удар от скоростната си кутия. Пита ме от какво е , а аз идея си нямам.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнениеЕ, яом ще го опресняваш само е разбираемо-сменяш и филтъра и готово. Тук в ебей по 200 евра има цели маслени вани за авотама с уплътнението и 8 литра ZF масло. Единствено трябва съвестен майстор и машина за флъшинг. Мой познат сам сменил така маслото уж, но после като кара и от 1 към 2 предавка чува яко удар от скоростната си кутия. Пита ме от какво е , а аз идея си нямам.
Коментар
-
Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнениеМерси, Пламене. Туй с машината не го обвързах с причината за удрянето. Какво имаш предвид под "адаптиране" на кутията?
По принцип се обучава сама по време на работа но при голяма промяна на параметрите трябва да и се помогне с Witech
Коментар
-
Не вървят добре нещата , щом на кутията тряба да обясняваме какво масло сме и наляли...Добре, че Тойота още не са се научили на такива тъпотии.Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
Здравейте, колеги.
Погледнете на каква статия попаднах и си мисля,че тая болна от аутизъм шведска ученичка прекалява вече: https://automedia.investor.bg/a/2-no...hte-dva-modela
Мен ако питат спирам да ходя в официално представителство на Джийп където и да е, за да не стана като изигран германец с ФВ с редуцирана 30% мощност на мотора, заради по-малко евентуално емисии.JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнениеЗа нищо не ти е виновна ученичката. Има си норми, очевидно и Jeep, и Suzuki лъжат системата. Ако не ти харесват нормите - пиши на представящия те политик.
Свидетели сме на ритуално самоубийство на европейския автотранспорт по принцип. Хората с пърдящите дизели "с изтърбушени еко-глупостиЙ" ( © ФорумЪт) не си дават сметка какво се задава. Скоро ще установят, че евентуално само до Сърбия ще могат да пътуват с колата си. После Фандъкова и/или Ревизоро-Язовиро ще се изокат, че е време в_името на околната среда и бъдещето на нашите деца, да се спрат от движение и в Клета Мамковина тези замърсители... Който иска МПС - банките-лизингодателите-бързите кредити са насреща за финансиране придобиването на сенокосачки или електрички
"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Само дето и твоята легендарна Кия е в списъка за спиране. Ич не си мислѝ, че ще ѝ се размине.
И, за да не скочиш - аз също съм потърпевш с големите бензинки. Оттук нататък поетапно - само електрички или сенокосачки...
Е, както се пее (да перифразираме песньовката де) "Нынче осталась одна утеха - покинем прОклятый ЕС (читается "йе-эс")"
-
А че големите бензинови мотори бълват 2 пъти повече СО-окиси и хич не затоплят атмосферата си го премълчаваме,така ли?Е, и аз съм учил химия в 7 клас и по олимпиади ходих...Няма по-ефективен двигател днес от дизеловия. Електрическите батерии като производство и после като рециклиране имате ли представа, какво чудо е?Нали знаете,на коя фирма през 2 св. война са били днешните собственици на 75% от акциите на БМВ? Същата фамилия, основала фирмата ВАРТА и по време на войната е използвала труда на концлагеристи за производството на акумулаторите за Веермахта. До ден днешен не са се извинили за причинените вреди и отравяния на стотиците и хилядите измрели от отровите за производство на техните продукти. Защо?Защото са били екологично чисти нали?JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
Тел: +359 887 847261
Коментар
-
Замисълът явно не е "чисто Гретин". Щото ако мислеха само за околна среда, можеха да насърчат автомобилите на LPG или CNG, а те не, та не. И дизелови хибриди не насърчават. За електричка дават 3000 евро средно в ЕС бонус при купуване + безплатно паркиране, за бензинов хибрид 1500 + само "допуск" до централна градска част в големите градове, за дизелов хибрид - нула. За газ - нула + на геврека дупката. Преди време в една стара тема имаше консТиПативен теориЙ, че имало много непродаден бензин във френските рафинерии, затова кампания против дизелите, ама нещо май не е така. Просто са решили да теглят балтията на "ДВГ" веднъж завинаги. Малко несвоевременно рано започнаха. После сигурно ще мислят с какъв акциз да обложат тока в авто-зарядните станции, щото ще усетят рязък спад от фискални постъпления с намаляване на потреблението на течни горива."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Не може да забранят толкова рязко ДВГ като цяло, най- малкото производителите ще скочат и ще се ядат пуканки. Предвид, че разработката и производството на Диз и Бенз ДВГ все още тече с пълна сила.
Електричките както Иванин спомена, за производството на N количество батерии отива енергия/ замърсяване на околоната страна, колкото 100000 автомобила ще замърсяват цяла година. Рециклиране няма, но задкулисните герои са решили, че това ще е новата супер печалбарска и "еко" замазваща очите на масите схема, и налитат натам.
п.с. данъкът на 5.2- ката V8 ми е 420лв с отстъпката от 5%, задето го платих сега, преди Април месец
данакът на 3.0- ката V6 crd ми е 280лв с отстъпката ot 5%, евро 5 категория.
Ама ония "умните" не взеха предвид, че 95% от по- старите бензинки, особено тези V6, V8... са на газ и отзад излиза водица...R 727cc BB KIT
ZJ V8
WK2 V6
Коментар
-
Първоначално публикуван от baha Преглед на мнениеАма ония "умните" не взеха предвид, че 95% от по- старите бензинки, особено тези V6, V8... са на газ и отзад излиза водица...
А това с "въглеродния отпечатък" на електричките е "хибридка". Едно време такава разпространяваха и за био-горивата - колко много енергия се хабела и мръсотия се отделяла при добива им (па то хората карат на чисто олио от магазина и затова цената му винаги е равна на цената на дизела ), но като тръгна шистовият добив на нефт, я позабравиха, щото други са им дертовете сега на "хибридчиците". Ако направят МПС на трева или на вода, ще измислят колко опасно е то и как ще унищожи водните запаси или растителността на планетата."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар