Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НОВ Jeep Grand Cherokee 3.0L Diesel 184 KW (250 PS) 2017г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • След като бях в сервиза на място и подадох рекламация, странният шум,който се чуваше от конзолата на волана ми, се оказа,че първонаално тя трябвало да се смени с нова, за което трябваше да чакам към 10 дни да доставят частта от някакъв склад. Допълнителната ми 2-годишна гаранция от Алианц щеше да поеме всички разходи (части и труд) и вчера оставих колата си на разположение на дилъра.Когато отидох след работа да си я прибера се оказа,че не било нужно да се сменя конзолата, а само да се гресира, но не разбрах дали се е наложило изобщо свалянето на ѝ освен махането на кората първоначално. Допълнително бяха измили колата отвън и вътре и гресирали също механизма на шибедаха ми.Фактът е,че вече всичко е наред, и не се чува нищо. Досега техниците не бяха имали такъв случай с модела ми,м но аз бях чел в един американски форум за същото, само където клиентът сам се е справил, след като не са искали да му поемат безплатно труда в дилърството поради липса на гаранция или застраховка.
    JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
    Тел: +359 887 847261

    Коментар


    • Ванка, ти си клиентът-мечта. Докато те чета и си представям как имам сервиз и точа лиги и ножове
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • До момента, в който не ми бъркат в джоба и съм с гаранция и аз съм навит на схемата ти. Ти само си представяш или и имаш сервиз?
        JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
        Тел: +359 887 847261

        Коментар


        • rosen_offroad
          rosen_offroad коментира
          Редактиране на коментар
          Той няма сервиз но до скоро беше собственик на Джиийп демек абонат на нечий такъв

        • ivaningbg
          ivaningbg коментира
          Редактиране на коментар
          Жалко,че говориш в минало време....

        • imarh
          imarh коментира
          Редактиране на коментар
          И все още продължава да е собственик. Скоро ще започнем 8ма година заедно.

      • Колеги, днес направих успешна първа смяна на всички масла по диференциалите и раздатъчната кутия. Отне към 2 часа само. Автомобилът е на 73.000 км (принципно го дават да се сменя само маслото на раздатъчната кутия), и аз ревих да сменя маслата и на 2та диференциала, като задният е с добавка за ELSD. Оказа се,че общо системата барабар с добавката от 120мл взе малко повече от обявените в документацията (0.8 литра отпред и 1,1л отзад), като аз предвидливо имах в резерв една опаковка от 1 кварта и от нея наляхме към половината. За раздатката си отиде точно предварително обявеното в документацията 1,9 литра (2 кварти). Използвах за дифовете масло на Амсойл 75W-140, вместо посоченото на Мопар 75W-85, a за раздатката ATF +4. Надявам се следващите 80.000км да е всичко наред с тези агрегати. Следващото,което съм предвидил да правя след около 10.000км пак при Деди Влади е смяна на филтъра с ваничката на маслото на скоростната кутия, като ще извърша препоръчаното от производителя на кутията ZF опресняване на маслото (замяна на приблизително 40-50% от маслото, което е общо 8,3 литра). Към закупената ваничка с вграден филтър има и блок схема с процедурата за смяна и определяне на нивото на опресненото масло.
        JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
        Тел: +359 887 847261

        Коментар


        • ivaningbg
          ivaningbg коментира
          Редактиране на коментар
          Колега а ти защо си мислиш, че не съм платил към 40 лева за литър на 75W´-140?А кое е "голяма глупост" и кое не, остави на мен да преценя. Аз съм се съветвал със специалисти и съм си напрашил сметката, още повече,че оригиналното масло го смених не на 100К, а на 70 още. A и аз доколкото знам цифрите тук обозначават температурни диапазони, и за такава зона като България определено е по-добре да съм с 110 или 140.
          Последно редактирано от ivaningbg; 14-12-20, 16:42.

        • td120
          td120 коментира
          Редактиране на коментар
          SAE 75w-140 ще бъде с около 2,5 пъти "по-гъсто" от SAE 75w-85 в почти целия температурен диапазон,видян от машината (а не само при горе-долу стабилизираната температура на маслото при продължително натоварване),затуй ми е любопитно дали ще се отрази забележимо на разхода при шосейна употреба.
          При трансмисионните масла тенденцията също е минаване към по-нисък вискозитет с цел горивна икономия. По-добрите бази и добавки правят възможно температурата в кутията/дифа да е по-ниска и достигана по-бързо (оттам и "работният вискозитет" на маслото да е от SAE клас xw-85 или xw-80 вместо SAE 90 ...или пък xw-85, или xw-110 вместо предписаното преди xw-140 и т.н.) и срокът на експлоатация да е значително увеличен (че и "до живот",за който вярва в тия твърдения).
          През 2019 са въведени нови виск.класове и все повече ще ги виждаме на пазара и в ръководствата:
          https://360.lubrizol.com/2019/Why-ha...s-Been-Revised
          https://360.lubrizol.com/-/media/LZA...e-1170x543.jpg

        • ivaningbg
          ivaningbg коментира
          Редактиране на коментар
          Аз за себе си знам,че не карам почти никакъв офроуд,а основно асфалт. Не се занимавам с дърпане с теглич или ходене по чукари и пясъци. Единствено ако се наложи по сняг да карам дето се вика ще съм доволен. Навремето дори Пламен от Кърджали (тук с никнейм KINEX) си ме посъветва да си сложа именно 140. Забравих да спомена,че при източването на оригиналните масла от 3те агрегата забелязахме,че то е доста чисто. Специалистът,който извърши смяната ми каза,че предният и задният диференциал са определено “мерцедесовски”, а раздатъчната кутия си е “Американска”. Единственото място,където няма да сложа масло на Амсойл е при опресняването на маслото на АСК, там определено ще бъде това на ZF, което по спецификация завършва на 312 и е зелено на цвят. Инъче благодаря на колегата td120 за изпратената информация,която определено ми беше полезна.Надявам се да бъде така и за другите колеги,които прочетат статията от първия линк.
          Последно редактирано от ivaningbg; 15-12-20, 06:47.

      • С най-голямо удоволствие, само че трябва да е при същите условия на каране, докато следващите 500 км имам планинско каране из Родопите. На дълъг път обратно към Германия ще го засека пак в разстояние от 2200 км и дано има,какво да съобщавам, но едва ли ще се очаква коренна промяна.
        JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
        Тел: +359 887 847261

        Коментар


        • И аз на всичко съм сложил Амсойл. На WH на задния диференциал си е 75/140 по спецификация, както и добавката. За сега оплаквания няма, а и маслото не е от евтините.

          Коментар


          • Колеги, искам да споделя с вас и поредния си опит с моята кола. След като разгледах доста видеа в тубата и какви оплаквания имат някои колеги в САЩ по отношение на ЕГР клапана и последствията,които може да има за мотора един неработещ такъв, аз реших да сваля тръбата идваща от клапана и вкарваща в колектора част от изгорелите газове. Ужасих се, като видчях голямото наслагване на сажди с евентуално примесено масло (не виждам,какво друго може да е) върху тръбата,която влиза в колектора. Разбира се, такава гадория има и вътре полепнала по стените, доколкото можах да видя през дупката.Прикачвам малко снимки, за да видите, какво се е натрупало. Приятел мой от Варна, който е едва на 28.000 км още и е в гаранция (аз съм на близо 74.000км) има малко по-малко наслагвания, след като разглоби и той неговия. На мен ми е ясно,че няма отърване от подобен ход на нещата, но предполагам,че не би било зле да се сваля превантивно тази тръба на примерно всеки 20.000 км и да се чисти. Чистенето става лесно: с парцал и спрей за чистене на спирачни апарати, а ако се използва и някоя стара четка за зъби ще е супер. Прилагам и снимки след изчистването. Имам и заснето видео, но не знам, дали ще може да се качи и то. Надявам се да съм ви бил полезен. Аз лично сложих еда добавка на Бардаал за чистене на ЕГР клапан и изпълних описаната процедура на опаковката, да карам с 20 литра дизел смесен с тази добавка 30 мин на 2500-3000 оборота след което да премина на нормален режим. Надявам се да съм зачистил и самият клапан,който е малко преди тръбата и него не можах да сваля.
            Прикачени файлове
            JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
            Тел: +359 887 847261

            Коментар


            • Nowvoone
              Nowvoone коментира
              Редактиране на коментар
              12345678910

          • Здравейте,
            Възнамерявам да си купя Jeep Grand cherokee 3.0 CRD 250кс 2013г summit. Колата изглежда топ, без видими външни и вътрешни забележки. Малко съмнително е на 145 000км към днешна дата. Нов внос без регистрация в БГ.
            Моля за инфо за мотора и какви евентуални болежки да очаквам.
            Какви са обичайните проблеми за тези автомобили.

            Благодаря

            Коментар


            • baha
              baha коментира
              Редактиране на коментар
              Писах ви ЛС относно един екземпляр.

          • Здрабейте, това че моторът е на 145.000 км не бива да ви учудва. Аз имам приятел ,който имаше също 2013 от нашия модел и преди година го продаде на 85.000 км реални, тъй като му трябваха пари. Моторът е супер, не бива да се притеснявате за нищо. Сменяйте му маслото редовно, аз даже не го сменям на 20, а на 15.000 км и му слагам АМСОЙЛ и сменям филтъра с маслото. Хубавото на този мотор е,че няма Туродупка и в целия диапазон от оборотите е с добри параметри. Нещото, което горещо препоръчвам на Вашия автомобил е да смените маслото на скоростната кутия, но не чрез източване напълно с машина, а само с доливане. Имам информация от производителя на кутията (процедура, препоръки и др.) и това ще се окаже определено добре за колата Ви. Също би трябвало да смените и маслата на двата диференциала (и на тях им дават,че уж не се сменят както при АСК, но това си е чиста глупост), докато на раздатката се сменя или на 4 години или на 80.000 км. Не струва много, като разход нито като труд, мога и да Ви упътя. Аз на Ваше място бих писал на ЛС оставяйки си телефона и ще говорим достатъчно, докато не отговоря и на последния Ви въпрос. Това, което виждате на снимките горе също се маха лесно и е добре да се прави на 20.000 км с цел превенция. Ясно е,че от сажди при дизела не може да се избяа, но поне привантивно може да се прави много и не е скъпо. И така, чакам телефонния Ви номер и името Ви на лични съобщения и ще поговорим. Определено не сте направил грешна стъпка купувайки тази кола. Успех.
            JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
            Тел: +359 887 847261

            Коментар


            • Привет,

              Благодаря за инфото и вежливия коментар. Все още не съм купил автомобила. В момента гледам една от американския пазар, една от Италия и тази за която писах в България. Все повече ме привилча джипа, но ще се постарая да постигна и цена и по-висока година.

              Със сигурност след сделката ще имам нужда от полезна информация и ще се чуем.
              Благодаря Ви


              Поздрави

              Коментар


              • Тази в САЩ само внимание с нея,че Американските изпълнения са с други честоти на ключовете, други сервисни бюлетини са валидни и др. В Италия гледайте да е със сменени масла и да доказуемо,че какво ли не чувам за тази Италия. Защо не потърсиш тук в Германия?Имай предвид,че продадените като нови коли в германия за този модел имат 4 години гаранция и съответно се обслужва от оторизиран сервиз и това може да се види в сайта на джип. Моята е такава, купих я Септември 2017, но беше с първа регистрация март 2017. Съответно още е в гаранция.Успех.
                JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                Тел: +359 887 847261

                Коментар


                • Nowvoone
                  Nowvoone коментира
                  Редактиране на коментар
                  Освен mobile.de нямам друга опция да търся в Германия.

                • chataloff
                  chataloff коментира
                  Редактиране на коментар
                  @Nowvoone
                  Поглденете и в тези "търсачки"
                  www.pkw.de
                  www.autoscout24.de
                  Успех в покупката!

              • В гаранция...ъъъъъ....в удължена гаранция, от външна фирма. Завода дава две години гаранция. Две. Другото е чрез външна фирма, независимо кой и кога го е платил.
                Най ме е страх от хора без мечти...

                Коментар


                • Всичко в случай на гаранционен проблем се поема от Алианц Германия и процедурата е супер лесна. Възползвах се вече от това и "...ъъъъ..." съм много доволен и всичко минава през представителството на Джип в Хамбург. Нещо повече - "....ъъъъъ....." от представителството на Джип ми предложиха преди да изтече 4тата година да отида там и да ми теглят един общ преглед и ако ще има нещо да го обявим пред Джип, а те да се оправят с Алианц. Алианц само плаща, другото всичко е през официалния дистрибутор в Германия. Нека да е през външна фирма....
                  JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
                  Тел: +359 887 847261

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Nowvoone Преглед на мнение
                    Привет,

                    Благодаря за инфото и вежливия коментар. Все още не съм купил автомобила. В момента гледам една от американския пазар, една от Италия и тази за която писах в България. Все повече ме привилча джипа, но ще се постарая да постигна и цена и по-висока година.

                    Със сигурност след сделката ще имам нужда от полезна информация и ще се чуем.
                    Благодаря Ви


                    Поздрави
                    Преди ден-два гледах тайъв в мобилето, закупен от БГ. Потърси я, но ако е коректна обявата все си мисля, че е за предпочитане със сервизна история, реален пробег и т.н.

                    Коментар


                    • ivaningbg
                      ivaningbg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Имам софтуер, който ми показва, колко секунди е работил моторът откакто е нов. Към момента съм ан близо 5 милиона секунди. Ако е въртян моторът на километри, този параметър едва ли ще бъде излъган.

                  • Сменяйте редовно маслото ,да не става така... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-03f9a7cf16a2ea9c1d34e38273719d34-V.jpg
Прегледи:350
Размер:233.1 КБ
ID:6694473
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X