Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hyundai Galloper 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • А що трябва да я ремонтираш - просто сложи нова, която ще изкара повече от ламарините.

    С новата помпа смени и спирачната течност, което явно не си правил, даже преди помпата, ако е много скъпа и не си 100% сигурен, че проблема е в нея, направи първо това.

    Имай предвид, че е добре хубаво да се преточи системата, като смело слагай DOT4, дори на капачката на казанчето да пише DOT3.
    ​​​​​​
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      Течността е нова ДОТ 4 , нали имах скъсан маркуч . Смених накладки отзад .
      Отпред изглеждат ок, макар , че ми се иска да сменя дискове и накладки ….

    • Никола
      Никола коментира
      Редактиране на коментар
      Като натиснеш педала веднъж ръчната дигаш ли я лесно, при повторно натиска и втърдяване на педала по-лесно ли дърпаш ръчната?
      Как ги обезвъздушихте спирачките отзад или нямаш представа?

    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      Обезвъздушено е отпред и отзад . Подозирам , че помпата си е на края на житейския път , ама до сега двама майстора казват , че не се ремонтират помпите
      Няма разлика в ръчната спирачка

  • Някой може ли да каже кое управлява парното отзад ? Освен крана , който е под задната седалка има ли някакво реле ?
    Подозирам , че загряването на скоростния лост и целия тунел е от тръбите , за задното парно , които минават там , но не се случва постоянно . Единствената зависимост , която успях да намеря за сега е , че когато спра по време на пътуване и тръгна повторно , започва това загряване , акто в повечето случаи е доста , не може да се пипне скоростния лост, но понякога е не толкова горещо . Понякога , много рядко изобщо не се загрява.
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • Ванка до къде стигна със притягането и вкарване във форма на Галопера ? Започна ли вече да го експлоатираш по предазначение ?
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        При липса на добри майстори, най-доброто е сам - до колкото може човек де. Това с маслото не е много ОК, дано да е от вискозитета, не съм запознат подробно с този мотор.

      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        Силно се надявам да е от това , че маслото е по-тънко и да е изгоряло , сега съм сложил 5 на 40 , да видим .
        За най-доброто не съм съгласен , аз ако съм искал да бъда механик съм щял а бъда . Хубаво ми е да човъркам по колата , наистина . Но предпочитам да се занимавам с други неща в свободното си време, а хляба си го вадя със съвсем различни неща . До сега на майстор не съм правил проблем за цената , въпреки , че винаги отивам и питам , ето такъв проблем имам , колко ще струва. Казват ми цена , решавам че мога да си я позволя и оставям колата , след като се обадят че е готова, цената е поне 20 % по-висока . Плащам и си заминавам. До момента бях доволен от майстора , с другите ми коли които е правил. Но сега защо така се случи не знам ..... може да не съм му приятен и да иска да ме изгони като клиент знам ли
        Пращал съм му поне 20 познати и приятели , които са ми благодарни и до сега и след като има се обадих , да им кажа че вече не го препоръчвам , те не могат да повярват .... но ... здраве да е ..... може пък да излезе добър механик от мен и на дърти години да отворя сервиз

      • IvanIvanovi
        IvanIvanovi коментира
        Редактиране на коментар
        Репсол имат 10/40 синтетично, често е на приятна промоционална цена в тех-ко, сложи от него и ще спре да се губи ако е от вискозитета.

    • Привет,за тънки моменти по галопера,има руски форум само за галлопери,лесно ще го намериш.Много богат архив,а и руснаците са отзивчиви,пишеш на български директно.След смяна на помпите ,течноста става черна...във руския форум тоя въпрос е обсъждан на дълго и широко,както и решението.Мисля че категорично пишеше да се слага руска дот 3 ...

      Моите помпи са сменени,включително и на съединителя,но ти си с автомат.Та имам горна и долна помпа работещи за подаряване.

      Относно маслото,карам го с 5/30 пълна синтетика,от 20000 км ....Пали еднакво и лято и зима...той си пали лесно по принцип....но зимата с гъстото масло се усеща различно.И да...полусинтетиката не я пипа...пълната синтетика от максимум до минимум пада за 8000 км.Понеже го сменям на 20 000 км.доливям литър за тоя пробег.

      Недостатък е че около турбото и егр има леко разливане ...със полу синтетиката мотора е чист ....

      Имах лек теч между двигателя и скоростите.Лятото като сменях съединител ,смених и семеринга....един голям със триъгълна форма ...и от там капе но много по малко,пак го отдавам на тънкото масло.Вероятно идната смяна ще му сложа пак полусинтетика.

      Може би имам дискове отпред и задни накладки и цилиндърчетата ....но за да съм ги свалил , вероятно е имало нещо.


      Щом няма изгнило,прави всичко ,тая кола е много корава и се учудвам че някой е успял да я докара до такова състояние, вероятно километрите са и много...много...Като бях в Ирак,галопери колкото искаш...там е ад за колите ,щом ония аборигени не успяват да ги строшат...

      Там обаче изгнила кола не видях....то и няма как.Там валяло веднъж на 3 до 5 години.
      Последно редактирано от Roninn; 07-11-21, 07:50.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря за инфото и предложенията . Днес източих старото спирачно масло от предните две пробки и долях ново ,но новото е ДОТ 4 . Източената течност е бистра , като олио.Течност не се губи от казанчето.

    • Вече си имам спирачки ... чак да не повярваш тоя кютук , как заковава

      Смених цилиндърче , понеже не успях да развия скъсаната пробка . Обезвъздуших и всичко си дойде на мястото .
      Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 09-11-21, 18:18.
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        АБе оказа се , че имало и други проблеми по спирачната уредба . Сменени накладки отпред + нови водачи на супортите, резултата е мазно спиране , като лека кола .

    • След смяна на изпарителя, е установено ниско ниво на охладителната течност. В преливника е нормално , но в радиатора ниско. Допълних и реших да сменя капачката на радиатора, точно тук имам питанка. Капачката , която е на колата е на 1,1 бара, а тази която купих нова е 0,9 . Продавача , твърди , че по каталог излизала 0,9 .
      За сега след допълване и новата капачка, за 100-а километра , няма загряване на скоростния лост ( активираше се парното на задната седалка и маркучите минават покрай скоростния лост ) . Силно се надявам проблема да е отстранен, ако някой мисли, че говоря глупости , моля споделете
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • До колкото знам чак голяма драма от 1.1 бара на 0.9 не би трябвало да имаш. По-вероятно старата капачка да е дала фира. Покарай и ако нямаш проблемите които си имал преди - си свиркай и не го мисли.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • За 700 километра отзивите са , че загрява доста по-бързо. Нямам загуба на течност. Обаче загряването на скоростния лост се появява отново , не мога да намеря зависимост , даже изолирах ( притиснах с две пластини и два болта ) маркуча към задния радиатор. Единя път минах 300 километра без да загрее лоста, след това спрях напазарувах и продължих , малко след това лоста загря. На връщане , загря още след тръгването и след кратка почивка , на която установих, че течността в скоростната кутия е повече от необходимото ( мери се на запален двигател нали ), нямаше загряване следващите 250 километра.
          Единственото което може би е като закономерност е , че когато загрее скоростния лост, климатика някак слабо работи . Може и да е внушение, понеже ми грее а задника ...

          Спирачките , обаче са чук - мазно спира дори и натоварен.
          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

          A1+

          Коментар


          • didooo
            didooo коментира
            Редактиране на коментар
            карам дълго паджеро v6 автомат , може да е подобно на твоето ,въпреки че съм доста по-нов.....Имам охладител на ск.кутия(въпреки ,че маслото на ск.к. минава и през радиатора с антифриза) , имам и охладител на маслото на двг , имам и радиятор на климатика , отпред . Всичко това се заплесква с десетилетна мръсотия , под формата на мушици , прах , полени..... . Препоръчвам ти да го измиеш мн внимателно и настоятелно , с меглио ,киснене и маркуч(не водоструйка) . При мен бе трагедия .
            Също би могло да грее комплекта от тия всички радиятори и от недостатъчно количество на фреона в климатика . Да ,не се шегувам -неговата пита може да загрява яко .При мен ,както съм дълъг , има втори охладител на климатика за задните 2 реда седалки и системата събира повече фреон , от колкото късите бази (имай го в предвид и ти)

          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            Да знам , че някои версии на дългата база имат топлообменник на третия ред седалки и впреки , че моята уж е такава , няма . Като пълних с фреон и мериха температурата от духалките на таблото - 12 градуса .

        • Относно загряването на скоростния лост - според мен причината е от топлината на кутията. Имах Терано автомат, охлаждането на кутията беше в основния радиатор и доста често се усещаше осезаема топлина от към кутията (лоста). Буквално се чустваха топли вълни от там към мен. Може би при охлаждане с отделен топлообменник нещата ще са друго яче, не случайно масово се препоръчва поставяне на по-голям радиатор за автомата, при модели които имат такъв заводски.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Ама сещаш ли се като качвахме в. Ботев, как грееше в началото докато бяхме на 2Н, после като свалихме на 4L на никой не му грееше в краката.,Аз имам топлообменник във водният радиатор, но имам и отделен охладителс термостат прехвърля от едното на другото място.

          • cnc82
            cnc82 коментира
            Редактиране на коментар
            Помня, даже ми липсват моментите...🙂
            От тогава насам винаги ползвам бавните, когато изляза извън пътя, било и на ръчка. Просто всичко преди раздатката е разтоварено (скорости, мотор).

        • Загряването на скоростния лост се случва понякога , не мога да намеря зависимост още . Когато загрее е неприятен на пипане , сигурно над 50 градуса. Иначе си е хладен, даже като работи климатика си е леден.
          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

          A1+

          Коментар


          • Давайте акъл моля !
            При смяна а спирачните маркучи отпред, установих , че единия тампон на горния носач е заминал, обаче се оказа че се продава само с носача
            Има ли къде да се поръча такъв тампон и да не е 300 лева, колкото струва носача .
            Самия тампон е малка пресечена пирамида , залепена върху метална плочка.
            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

            A1+

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Прегледах цялата тема и съобщенията от теб ,не сме говорили за части .

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Имаш ЛС

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря !

          • Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
            Давайте акъл моля !
            При смяна а спирачните маркучи отпред, установих , че единия тампон на горния носач е заминал, обаче се оказа че се продава само с носача
            Има ли къде да се поръча такъв тампон и да не е 300 лева, колкото струва носача .
            Самия тампон е малка пресечена пирамида , залепена върху метална плочка.
            Control Arm Bushing търсиш тук: https://www.rockauto.com/en/catalog/
            Ама трябва да знаеш на кое "ПаХеро-Монтеро" като година на производство съответства, защото в раздел Хуйдай няма "Галопер". Иначе тампони колкото щеш по 10-15 долара, с всички транспорти и мита едва ли ще достигнат 300 лв. Ама на доста коли по неясни за мен причини тампони се сменят само на долни носачи (въпреки, че и те оригинално се предлагат само като нов комплект).
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря,ровя, чеша се по чутурата , ама само “лоуър” , няма за горния носач ......

          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Днес, 13:23
            Благодаря,ровя, чеша се по чутурата , ама само “лоуър” , няма за горния носач ......
            Виж как са цените на цели Upper Control Arms. Не може 1 бр. да е 300 лв. Къде ги гледаш тия цени?
            Аз друго виждам:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Hyun.png
Прегледи:285
Размер:179.0 КБ
ID:6882158
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Питах тука в магазин в Русе.

              Забележи, че на този му липсват тампоните

          • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:D58F1BF8-DC3A-4E57-8393-8DD51E634F40.jpeg
Прегледи:262
Размер:351.6 КБ
ID:6882172
            Ето от същия сайт :
            Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 04-08-22, 13:38.
            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

            A1+

            Коментар


            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Моят е с тези тампони - напълно оборудван.

          • Момци, да не бъркате тотално нещо? Аз виждам гресьорки. Няма как да има гресьорки и гума на едно място.

            П.П. А ако случайно Гугъл ме е насочил в грешна посока и става дума за ограничителните тампони, аз бих ги побългарил с https://www.dbkdimitrov.com/%D0%B1%D...pajero-mts-103
            Последно редактирано от коко келеша; 04-08-22, 13:44.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • коко келеша
              коко келеша коментира
              Редактиране на коментар
              Тогава погледни послеписа ))))))))))))))))))))

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Златен си Благодатя!!!

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Гумените изделия от този сайт са малко с под въпрос с качеството, аз лично не бих си го причинил.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X