Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hyundai Galloper 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Как се сверява часовника на таблото ?
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • #77
      Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
      Как се сверява часовника на таблото ?
      Те са 2 модела часовниците , ако е горе при жироскопа има 2 копчета и една дупка. Натискаш в нея с нещо остро и трябва да започне да мига ,,,,, после с копчетата + и минус нагласяш ... моя часовник е прецакан и съм сложил друг , отделен на батерия

      Р.Р. Пружини 237,86лв/брой....

      Оригинални пружини ли постави ? ,,, аз сложих Каяба по стотина лв. бройката ,,,, има и усилен вариант
      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

      Коментар


      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        Монро са пружините .
        Часовника е с 4 копчета .
        Оправи се , като смених акумулатора , че нещо от стоене в сервиза беше се предал .

    • #78
      Зад акумулатора, намерих тези букси . Някой знае ли за какво са ?
      Прикачени файлове
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • #79
        А това е часовника :

        Прикачени файлове
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • #80
          Дали има начин да се настрои автоамта , на какви обороти да сменя ? В момента сменя на 4000 , ами се иска на 2500-3000
          Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
          За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

          A1+

          Коментар


          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            То при мен овърдрайва се активира на 100 километра в час и то само ако съм "кикдаунал"
            Маслото е ново . Ще прочета това което си посочил .

          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            До колкото го разбрах , човека е сложил някаква добавка и е карал агресивно в различни режими , за да почисти соленоидите . Полулило му се е .

          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            За добавка нищо не пише, само газ .

        • #81
          Според мен автомата сменя на 4к оборота заради начина по който боравиш с педала.

          Натискай газта по-плавно и примерно като си на 2500-2600 оборота, една идея върни педала назад - тогава трябва да превключи на по-висока предавка. Става въпрос при скорост за трета или четвърта скорост.
          Виж и дали нямаш режим Sport и случайно да е включен.
          Не си му хванал чалъма още..
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            Доста спокоен шофьор съм . Автомати карам от 10-а години . Тук почвам да ускорявам плавно ... набира-набира-почва да вие, ако не си махна крака от педала на газта не превклчва. Това на студена кутия. Като загрее, започва да сменя с "ритник" на 4000 оборота.... .все ми се иска да не е за ремнонт кутията , но .... май натам върви

          • cnc82
            cnc82 коментира
            Редактиране на коментар
            "" Тук почвам да ускорявам плавно ... набира-набира-почва да вие, ако не си махна крака от педала на газта не превклчва. ""

            Тук се крие "проблема" !
            Не си махаш крака и автомата си 'мисли', че трябва да ускори възможно най-бързо, а това става като цеди предавките...

          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            А защо , като загрее , почва да сменя без да си махам крака от педала ?

        • #82
          Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
          Според мен автомата сменя на 4к оборота заради начина по който боравиш с педала.

          Натискай газта по-плавно и примерно като си на 2500-2600 оборота, една идея върни педала назад - тогава трябва да превключи на по-висока предавка. ...
          Точно. С десния крак можеш да сменяш скоростите като на ръчка.

          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #83
            Пак казвам , сравнявам го с двете субарута които съм карал. Има проблем . Как може да се диагностицира ?
            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

            A1+

            Коментар


            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              недей да искаш да е същото като при Субару, както написах в другата тема, имам в момента 3 различни 4-скоростни автоматика и не се държат еднакво. Пробвай различни действия с педала на газта и ще видиш разликата.
              а за ритането, при мен рита при рязко превключване от както го имам - 10 години

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Не е ли нормалната работа на автомата , след като подаваш газ да изрежда скоростите ?

          • #84
            За мен нямаш проблем с автомата. А това, че "рита" малко е нормално, все пак е пълнолетен.
            Карай си колата и не го мисли, може да изкара още много...

            П. П. Маслото ако си го сменил, друга работа по кутията нямаш..
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Не е малко , седалкат аме удря в гърба.

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Моята кутия така ме подритваше и смених задния и тампон, според майстора тампона ми е бил физическ издрав , без омекнало или напукано, но поведението вече е друго.

          • #85
            Тази сутрин температурата беше 7 градуса . Трябваше да мина 1-1,5 километра само на първа , докато загрее маслото в автомата , за да превключи . Пробвах какво ли не , ритане на педала , дърпшане с ръка .... неще и неще , когат озагря , превключи с удар .
            100% има някакъв проблем . Силно се надявам само почистване на соленоидите да го реши .....
            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

            A1+

            Коментар


            • IvanIvanovi
              IvanIvanovi коментира
              Редактиране на коментар
              да, това не е нормално

          • #86
            Майстора, който ми е близо отказа да прави ремонт на тази кутия , защото била много стара . Преложи диагностика с каране .
            ще питам в Хюндай дали могат да направят диагностика .
            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

            A1+

            Коментар


            • #87
              Така, след повторно отваряне , кутията , чистене на соленоидите, промяна има съвсем малка.
              При студено масло в кутията , няма ритане , нито на задна , нито на директна, но не превключва скоростите. Когато загрее, започва да превключва, когато си махна крака от педала на газта и съм на поне 3000 оборота, но при превключване на задна има леко ритване а , на директна е брутално ритането. Овърдрайва започна да се включва и да се задъжза малко по-добре.
              Установих , че скоростомера не показва вярно и овърдрайв , включва реално над 90 , а не над 100 .
              Кутията явно има проблем и ще се кара така , докато се строши , а след това сигурно ще се минава на ръчка , като по-евтиния вариант.
              Друго което не ми харесва е возията .
              Ходих втори път при майстора , да отпусне торсионите и уж леко омекна предницата , но , като цяло джипа друса, като каруца . Сравнявам го с Терано .
              Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
              За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

              A1+

              Коментар


              • New hope
                New hope коментира
                Редактиране на коментар
                А охлаждането на кутията как е ? На Паджеро е от кутията влиза във водния радиатор след него във въздушен радиатор и скоростната кутия . На Галопера не знам как е изпълнено охлаждането и дали някой праз годините ме е отстранил нещо .

              • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                Редактиране на коментар
                Има въздушен радиатор отделен , тез идни ще залегна отдоло да видя , как точно е организирано охлаждането , но сега като го каза и майстора нещо такова говореше ..... ще го погледна .
                Температурата на колата не мърда , поне по уреда на таблото. Има две точици , по среда и стрелката стои между тях.
                Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 21-06-21, 07:54.

              • cnc82
                cnc82 коментира
                Редактиране на коментар
                Температурата на кутията поне на теория не трябва да надвишава тази на антифриза. Т. е. като достигне температурата на мотора, от там нататък охладителната система на автомобила подържа и тази на кутията. Нормално е обаче да усещаш, че грее, все пак би трябвало да са около 80-90 градуса.

            • #88
              Иване, последното нещо което ще загрее в един автоматик е........лоста Първо,че е на жило ,а през жило доста трудно се предава температура. Не соленоидите а плунжерите в мозъка са проблема.
              За да чистите соленоидите предполагам сте сваляли мозъка? Въздушен тест правихте ли?

              Коментар


              • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                Редактиране на коментар
                Не съм бил в сервиза .Майстора каза , че за да се тества мозъка , трябало някаква плоча - прозрачна . Той нямал. Да разбирам ли , че ти можеш да ремонтираш тази кутия ?
                Не знам защо , но лоста загрява и то доста, но не всеки път .
                Ако се занимаваш е ртемонти , кажи къде се намираш , моля .

              • bocho64
                bocho64 коментира
                Редактиране на коментар
                Далече съм ти,Елин Пелин. Иначе да ,с тая дейност се занимавам от има няма 20г.

              • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                Редактиране на коментар
                Дай някакви контакти да се чуем .

            • #89
              New hope коментира

              Усещане "Тип каруца" - се получава и от износени тампони купе-рама.
              Говорих с майстора по телефона относно , "каруцарското" поведение, отговора му беше , че амовете ми били " газови - двойнодевйстващи" и затова друсал. Всички тампони са ок , имало е няколко разхлабени , които е затегнал .
              Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
              За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

              A1+

              Коментар


              • kameno karp
                kameno karp коментира
                Редактиране на коментар
                Абе те и на Пикасото ми и на сегашната ми кола са такива амовете, ама не возят като каруци. Та друга ще да е причината.

            • #90
              Глаопер не съм карал, но имах бензиново Паджеро 2 автомат, на което Галоперът е уж копие . Возеше много прилично и автоматът се държеше адекватно. Това, което описваш не е нормално, кой каквото да ти казва.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                Редактиране на коментар
                То ясно . ама кой може да го оправи е въпроса и за колко ... че вече ... стана страшно ... поне за мен .

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X