Как се сверява часовника на таблото ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Hyundai Galloper 3.0 V6
Свий
X
-
Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнениеКак се сверява часовника на таблото ?
Р.Р. Пружини 237,86лв/брой....
Оригинални пружини ли постави ? ,,, аз сложих Каяба по стотина лв. бройката ,,,, има и усилен вариант
Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
Дали има начин да се настрои автоамта , на какви обороти да сменя ? В момента сменя на 4000 , ами се иска на 2500-3000
Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
Коментар
-
Според мен автомата сменя на 4к оборота заради начина по който боравиш с педала.
Натискай газта по-плавно и примерно като си на 2500-2600 оборота, една идея върни педала назад - тогава трябва да превключи на по-висока предавка. Става въпрос при скорост за трета или четвърта скорост.
Виж и дали нямаш режим Sport и случайно да е включен.
Не си му хванал чалъма още..Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Доста спокоен шофьор съм . Автомати карам от 10-а години . Тук почвам да ускорявам плавно ... набира-набира-почва да вие, ако не си махна крака от педала на газта не превклчва. Това на студена кутия. Като загрее, започва да сменя с "ритник" на 4000 оборота.... .все ми се иска да не е за ремнонт кутията , но .... май натам върви
-
"" Тук почвам да ускорявам плавно ... набира-набира-почва да вие, ако не си махна крака от педала на газта не превклчва. ""
Тук се крие "проблема" !
Не си махаш крака и автомата си 'мисли', че трябва да ускори възможно най-бързо, а това става като цеди предавките...
-
А защо , като загрее , почва да сменя без да си махам крака от педала ?
-
-
Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнениеСпоред мен автомата сменя на 4к оборота заради начина по който боравиш с педала.
Натискай газта по-плавно и примерно като си на 2500-2600 оборота, една идея върни педала назад - тогава трябва да превключи на по-висока предавка. ...
Ние не сме неутрални!
- 1 like
Коментар
-
Пак казвам , сравнявам го с двете субарута които съм карал. Има проблем . Как може да се диагностицира ?Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
Коментар
-
недей да искаш да е същото като при Субару, както написах в другата тема, имам в момента 3 различни 4-скоростни автоматика и не се държат еднакво. Пробвай различни действия с педала на газта и ще видиш разликата.
а за ритането, при мен рита при рязко превключване от както го имам - 10 години
-
Не е ли нормалната работа на автомата , след като подаваш газ да изрежда скоростите ?
-
-
За мен нямаш проблем с автомата. А това, че "рита" малко е нормално, все пак е пълнолетен.
Карай си колата и не го мисли, може да изкара още много...
П. П. Маслото ако си го сменил, друга работа по кутията нямаш..Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Тази сутрин температурата беше 7 градуса . Трябваше да мина 1-1,5 километра само на първа , докато загрее маслото в автомата , за да превключи . Пробвах какво ли не , ритане на педала , дърпшане с ръка .... неще и неще , когат озагря , превключи с удар .
100% има някакъв проблем . Силно се надявам само почистване на соленоидите да го реши .....Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
Коментар
-
Майстора, който ми е близо отказа да прави ремонт на тази кутия , защото била много стара . Преложи диагностика с каране .
ще питам в Хюндай дали могат да направят диагностика .Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
Коментар
-
Така, след повторно отваряне , кутията , чистене на соленоидите, промяна има съвсем малка.
При студено масло в кутията , няма ритане , нито на задна , нито на директна, но не превключва скоростите. Когато загрее, започва да превключва, когато си махна крака от педала на газта и съм на поне 3000 оборота, но при превключване на задна има леко ритване а , на директна е брутално ритането. Овърдрайва започна да се включва и да се задъжза малко по-добре.
Установих , че скоростомера не показва вярно и овърдрайв , включва реално над 90 , а не над 100 .
Кутията явно има проблем и ще се кара така , докато се строши , а след това сигурно ще се минава на ръчка , като по-евтиния вариант.
Друго което не ми харесва е возията .
Ходих втори път при майстора , да отпусне торсионите и уж леко омекна предницата , но , като цяло джипа друса, като каруца . Сравнявам го с Терано .Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
Коментар
-
Има въздушен радиатор отделен , тез идни ще залегна отдоло да видя , как точно е организирано охлаждането , но сега като го каза и майстора нещо такова говореше ..... ще го погледна .
Температурата на колата не мърда , поне по уреда на таблото. Има две точици , по среда и стрелката стои между тях.Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 21-06-21, 07:54.
-
Температурата на кутията поне на теория не трябва да надвишава тази на антифриза. Т. е. като достигне температурата на мотора, от там нататък охладителната система на автомобила подържа и тази на кутията. Нормално е обаче да усещаш, че грее, все пак би трябвало да са около 80-90 градуса.
-
Иване, последното нещо което ще загрее в един автоматик е........лостаПърво,че е на жило ,а през жило доста трудно се предава температура. Не соленоидите а плунжерите в мозъка са проблема.
За да чистите соленоидите предполагам сте сваляли мозъка? Въздушен тест правихте ли?
Коментар
-
Не съм бил в сервиза .Майстора каза , че за да се тества мозъка , трябало някаква плоча - прозрачна . Той нямал. Да разбирам ли , че ти можеш да ремонтираш тази кутия ?
Не знам защо , но лоста загрява и то доста, но не всеки път .
Ако се занимаваш е ртемонти , кажи къде се намираш , моля .
-
Дай някакви контакти да се чуем .
-
-
Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
Коментар
-
Глаопер не съм карал, но имах бензиново Паджеро 2 автомат, на което Галоперът е уж копие . Возеше много прилично и автоматът се държеше адекватно. Това, което описваш не е нормално, кой каквото да ти казва."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар