Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hyundai Galloper 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Hyundai Galloper 3.0 V6

    Благодаря на всички !!!

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Честито! Имах Паджеро със същия двигател и скорости. Върши работа.
    Я кажи , нормално ли е овърдрайв-а да се включва , само когато върнеш педала на газта ?
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

  • #2
    "Овърдрайв" е последната предавка, и тя е включена (работи) когато НЕ свети лампа "OD", когато натискаш газта е логично кутията да не реагира на нещо което би я "скопило" ( в случея да и се забрани да ползва последната предавка) Конкретно на твоята как е - не познавам теорията
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      "Овърдрайв" е последната предавка, и тя е включена (работи) когато НЕ свети лампа "OD", когато натискаш газта е логично кутията да не реагира на нещо което би я "скопило" ( в случея да и се забрани да ползва последната предавка) Конкретно на твоята как е - не познавам теорията
      Или както Дядо не веднъж ми е обяснил - аз ще ти го преведа. Приеми OVER, като UNDER. При теглене на нещо, при по-голям товар... да не отива на последната скорост. т.е. не трябва да свети при Jeep. Това тук е друго, но логиката би трябвало да е същата.
      ;-)
      Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
      нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

      Коментар


      • #4
        Знам каква е функцията, карам Субару от 5-6 години . Реално не е предавка. До колкото знам се активира пи движение с постоянна скорост . Въпроса е , че примерно , карам със 90-100 и съм на 4000 оборота , връщам педала на газта , оборотите падат до 2500 и си карам така, докато не използвам кикдауна или не се появи стръмен баир. Ако не върна газта се движа на 4000 оборота.
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • #5
          Според мен отговаряте неправилно, просто защото човека си знае какво е овърдрайв. И пита точно за него - за последната предавка в кутията. А не за забраната и.
          Казано просто, кутията не си включва последната предавка, ако не върне газта. Предвид тегло/мощност/аеродинамика, предполагам, че е нормално. То всички бензинови коли са така, но разликата е при колко газ превключва нагоре или връща.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #6
            На бензин правили го това не включване. ? При бедни смеси на газ се случва автомата да се държи така.
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
              Знам каква е функцията, карам Субару от 5-6 години . Реално не е предавка. До колкото знам се активира пи движение с постоянна скорост . Въпроса е , че примерно , карам със 90-100 и съм на 4000 оборота , връщам педала на газта , оборотите падат до 2500 и си карам така, докато не използвам кикдауна или не се появи стръмен баир. Ако не върна газта се движа на 4000 оборота.
              според мен е нормално, важното е в крайна сметка да падат оборотите и да заключва там, каквото заключва, но все пак не съм карал Галопер или Паджеро. Обаче имам и корейско дето е така - Тусона. Според мен и на Субаруто е така
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                На бензин правили го това не включване. ? При бедни смеси на газ се случва автомата да се държи така.
                Ще пробвам
                Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                A1+

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение

                  според мен е нормално, важното е в крайна сметка да падат оборотите и да заключва там, каквото заключва, но все пак не съм карал Галопер или Паджеро. Обаче имам и корейско дето е така - Тусона. Според мен и на Субаруто е така
                  На Субаруто изобщо не е така. Там торка се зключва дори на 50 километра в час при 2000 оборот, поради което се съветва да се кара на положение "3" на скоростния лост в градска среда .
                  Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                  За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                  A1+

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение

                    На Субаруто изобщо не е така. Там торка се зключва дори на 50 километра в час при 2000 оборот, поради което се съветва да се кара на положение "3" на скоростния лост в градска среда .
                    Значи изобщо не ти разбирам питането в такъв случай, аз имам предвид, че оборотите не падат ако не отнема леко газта и съответно веднага скачат ако леко подам газ. Никъде не си писал за 50км./ч
                    ________________________________________________
                    Subaru OUTBACK 2,5
                    Hyundai TUCSON 2.0

                    Коментар


                    • #11
                      Така ... пак ще се опитам да го кажа ясно .. може и в мен да е проблема . Овърдрайв функциятя , така както я разбирам е заключване на "торка" с цел икономия на гориво. Същата се активира при продължително каране с постоянна скорост и подаване на гориво. При субаруто си работи чудесно, обаче при "Кончето" трябва да отнема газта. Питането ми беше , да се притеснявам ли ,че кутията има проблем и скоро ще си имам "труп" или това е нормално за този автомобил ?
                      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                      A1+

                      Коментар


                      • #12
                        Аз съм имал Терано с автомат, до колкото знам е дрЪт и може би като на Галопера.
                        Ето пример как беше там, числата са ориентировъчни.

                        Да кажем карам със 100 (без да съм натиснал копчето O/D off) - оборотите са към 2200.
                        В момента в който натисна бутона (изключа over drive) - оборотите се вдигаха на 2500.
                        Това без да променям позицията на педала на газта.
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар


                        • #13
                          Иване, мисля, че бъркаш овърдрайва с локъпа. Карай с около 90 на равно известно време и натисни бутона за овърдрайв на селектора. Вдигат ли се оборотите?
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            Не се вдигат . Обаче ако карам , върна газта , оборотите падат , след това натисна бутона на лоста, на екрана светва лампата за изключен овъдрайв и се вдигат оборотите .
                            Овърдрайв и локъп не са ли различни термини за едно и също ?
                            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                            A1+

                            Коментар


                            • дядо владо
                              дядо владо коментира
                              Редактиране на коментар
                              Не, овърдрайва е последна предавка ( 4та или 5та) на скоростната кутия, локъпа е заключване на хидротрансформатора ( тенджерето ) дето е между двигателя и скоростите.

                          • #15
                            От това което казваш, си мисля, че проблем нямаш с автомата.
                            Който търси , намира !
                            Човекът е човек, когато е на път !

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X