Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hyundai Galloper 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ако гумите са на 2,5 ще вози като каруца.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
      Такаааа ...
      Вихрогона е дълъг Гумите са 31-ци . Бяха много напомпени, направих ги на 2,5 - има положителен ефект....
      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Ако гумите са на 2,5 ще вози като каруца.
      Какви са тия гуми на 2,5 Това да не са нископрофилни пистарки? Джипова гума повече от 2,2 и то за шосе не съм чувал или чел някой да препоръчва. Извън пътя - твърдо под 2,0.
      Някой да не ги е напомпал така, за да скрие цъфнал борд, прорез, някаква друга повреда?
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • Ок ще ги спихна още .
        Да разбирам ли , че автомобила е проектиран да поема неравности с гумите а не с окачването си ?

        Гледах на гумата пише максимално 50 psi ., аз ги направих на 30 , което е малко над средата .

        Къде трябва да чета за гумите ?
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • Направи ги на 1,8
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
            Ок ще ги спихна още .
            Да разбирам ли , че автомобила е проектиран да поема неравности с гумите а не с окачването си ?

            Гледах на гумата пише максимално 50 psi ., аз ги направих на 30 , което е малко над средата .

            Къде трябва да чета за гумите ?
            Ама верно ли имаш такива питания?

            Коментар


            • Човекът няма опит с тези автомобили и една от функциите на форума е взаимопомощ, а не набиване на канчета...
              Съвсем отделен въпрос е, че сред гумаджиите е разпространено схващането, че гуми на джип се помпат като на бус. Масово е. Много съм спорил с такива.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Моите гумаджии редовно ми помпят на 2,5 и аз изрично им казвам всеки път на 2. А уж те трябва да имат опит...

            • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Човекът няма опит с тези автомобили и една от функциите на форума е взаимопомощ, а не набиване на канчета...
              Съвсем отделен въпрос е, че сред гумаджиите е разпространено схващането, че гуми на джип се помпат като на бус. Масово е. Много съм спорил с такива.
              Гумаджията като ми слага гумите на Самурая ги беше направил на над 2,5 въпреки, че няколко пъти му казах 1,5. Практиката показа, че на над 1,2 няма смисъл да се помпят, а смачкване се забелязва чак под 0,5.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение

                Гумаджията като ми слага гумите на Самурая ги беше направил на над 2,5 въпреки, че няколко пъти му казах 1,5. Практиката показа, че на над 1,2 няма смисъл да се помпят, а смачкване се забелязва чак под 0,5.
                Самураят е безтегловен за разлика от Мастурбишито. От опит установих, че за по шосе най-добре е 1.8 на такава кола.(2225кг dry weght) Това при 31" БФГАТ.
                Лесно се вижда петното оставено от мокра гума върху гладка повърхност - над 1.8 следата не е цялата ширина на протектора. От това страдат освен возията и управляемостта и спирачният път.
                При по-ниско налагане има едно "плуване" на джантата в гумата странично, което е неприятно.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • Иван Жоров
                  Иван Жоров коментира
                  Редактиране на коментар
                  Точно. Трябва да се намери оптималното налягане.

                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Така де, ама това е за напреднали.

              • Като видиш, че гумаджията има динамометричен ключ, и го ползва, може да му имаш някакво доверие.

                Повечето манометри за обща употреба по гумаджийниците не са верни, да не говорим пък за бензиностанциите, за това е задължително да си метнеш поне читав манометър в жабката, а най-добре и едно компресорче.

                P.S. Това, дето все още ми е на аватара, се кара с манометър и помпа в раницата, щото едно е да караш 50км асфалт в посока, а после съвсем друго 100 през гори и планини.
                ... въпреки че имаше и такива дето си помпеха гумите на колкото може и така им беше добре, стига да не им свърши ракията в раницата.
                Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 22-06-21, 21:24.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                  Ок ще ги спихна още .
                  Да разбирам ли , че автомобила е проектиран да поема неравности с гумите а не с окачването си ?

                  Гледах на гумата пише максимално 50 psi ., аз ги направих на 30 , което е малко над средата .

                  Къде трябва да чета за гумите ?
                  За гумите четеш на вратата на колата, ако е останал стикер...
                  И "моите" гумаджии ми бяха напомпили чисто новите BFG KO2-та до 2.5атм и аз имах терзания... направо физически.
                  Уж тойотата с активно окачване, комфорт.. а-у...
                  Свалих ги на 2, с китайски манометър. После май и още ги спадах, ама не помня колко.
                  Темата ме кара да ги проверя другия път инструментално, че мина година, сигурно.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20191225_143537.jpg
Прегледи:252
Размер:472.1 КБ
ID:6750711
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от large Преглед на мнение

                    За гумите четеш на вратата на колата, ако е останал стикер...
                    И "моите" гумаджии ми бяха напомпили чисто новите BFG KO2-та до 2.5атм и аз имах терзания... направо физически.
                    Уж тойотата с активно окачване, комфорт.. а-у...
                    Свалих ги на 2, с китайски манометър. После май и още ги спадах, ама не помня колко.
                    Темата ме кара да ги проверя другия път инструментално, че мина година, сигурно.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20191225_143537.jpg
Прегледи:252
Размер:472.1 КБ
ID:6750711
                    Табелката е за заводския размер. Сложиш ли гуми с по-голям обем за въздух трябва да свалиш налягането.

                    Пиша по-голям обен за въздух не за друго, ами може от 29" на 15 цола джанта да минеш на 31" на 19 цола(примерно) и макар да си с по-големи гуми те реално да са с по-малко обем за въздух.
                    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                    Телефон - в профила!

                    Коментар


                    • Ето какво трябва да е стандартното налягане в твоите гуми за нормална асфалтова употреба, за каквато са направени почти всички техники от магазина:

                      Hyundai Galloper 3.0 AWD (lwb)
                      104 kW / 141 PS / 139 hp
                      Offroad 1998-2001
                      Tire Front
                      Tire Rear
                      FRONT
                      min-max
                      load
                      REAR
                      min-max
                      load
                      265/70R 15 110T
                      265/70R 15 110T
                      1.8-1.8 bar
                      26-26 psi
                      180-180 kPa
                      1.8-2.0 bar
                      26-29 psi
                      180-200 kPa
                      P235/75R 15 105S
                      P235/75R 15 105S
                      1.8-1.9 bar
                      26-28 psi
                      180-190 kPa
                      1.8-2.1 bar
                      26-30 psi
                      180-210 kPa
                      P265/70R 15 110T
                      P265/70R 15 110T
                      1.8-1.8 bar
                      26-26 psi
                      180-180 kPa
                      1.8-2.0 bar
                      26-29 psi
                      180-200 kPa


                      За това ти казвам, че твоето налягане при нашите чудесни пътища е 1.6bar за 31".

                      Надявам се, че си ме разбрал.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                        Редактиране на коментар
                        Благодаря !

                        Това от къде го намери ?

                    • Ванка с налягането на гумите трябваше да почнеш...ама карай..

                      Ще усетиш огромна разлика във возията когато спаднеш налягането до 1.6-1.8 бара , както са те посъветвали и колегите по-нагоре.

                      Една случка от мен по темата : С приятел тръгваме из балкана - черен път , камънак...
                      Карам си аз с максималната скорост която позволява терена и гледам на огледалото моя човек постепено изостава , след 15 минути спираме за почивка .
                      Започна да ми се оплаква , че много бързо карам и останал без бъбреци . Първата работа беше да проверя налягането на гумите му - 2.7 бара бяха напомпани . Изпуснахме ги на 1.5 и тръгнахме....първите му думи по радиото бяха - Ееее....хаааа , тва вози кат на бай Тошо волгата брее.....!
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар


                      • Благодаря на всички !!!
                        Изобщо не съм подозирал че в този тип возила , гумите играят таква роля
                        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                        A1+

                        Коментар


                        • Джоу (x3mrjoe)
                          Джоу (x3mrjoe) коментира
                          Редактиране на коментар
                          При всички возила без магарешките каруци е важно всичко, а особено състоянието на ходовата част и гумите, което пък е изключително важно за начина на употреба.

                      • Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                        Благодаря на всички !!!
                        Изобщо не съм подозирал че в този тип возила , гумите играят таква роля
                        И аз навремето не подозирах като купих Паджеро, но достигнах до 1.8 бара за 31-ци. Така го карах 6 години. За по-малко не посмях, въпреки че по следата беше на границата и носеше още спадане. 0.2 бара се усещат доста, пък при теб ще е Балкан разлика.
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X