Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hyundai Galloper 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение

    , отговора му беше , че амовете ми били " газови - двойнодевйстващи" и затова друсал. .
    По голяма глупост отдавна не бях чувал!!! Не мога да си представя нормален автомобил с еднодействащи амове.....еле
    пък и с маслени такива..
    п.с. На този 'майстор' бих му , абе да не споменавам...

    Коментар


    • #92
      Тия амортисьори да не са нещо регулируеми ?
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        Това , как мога да го разбера ?

      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        Не съм виждал Галопер с такава екстра. Тези жипки, които имат такава опция обикновено имат бутон за настройка на различните степени на амовете. При по-старите модели - рядко е в изправност системата.

    • #93
      Теракана ми вози малко по-твърдо от лек автомобил, когато е с налягане на гумите 2,2 бара. Когато съм на 1,8-2 вози по-добре, но харчи малко повече, та аз реших,че не ми друса толкова много...
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • #94
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Днес, 05:49
        Това , как мога да го разбера ?
        Според мен трябва да питаш първия собственик:

        Какви са тия подложки, кога са слагани, не са ли сменяни амортисьорите по този повод (па ако не са, със сигурност им се е променила работата)...
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Подложките са на пружините не на амовете , към настоящия момент са в гаража ми .

      • #95
        Не претендирам за много познания в автомобилостроенето , но до колкото аз разбирам нещата , пружините са това което определя клиренса и "мекотата" на окачването , а амовете само придават плавност на артикулацията.
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          Ми с тия подложки не само повдигаш купето / шасито спрямо пружините, но и напрягаш повече пружините => отнемаш някаква част от еластичността им. Амортисьорите пречат на бързото свиване и изправяне на пружините, хем за да не подскача колата по неравностите, хем да "умъртвяват" ударите ("амортисьор" = "умъртвител" на фр.). Има значение дали са разтегнати с 5 см. допълнително и това им е новата (непредвидена заводски) работна позиция.

        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Абе подложките не да на джипа , в гаража са . Сменени са старите пружини с нови .
          Сега ходих да лежа отдолу и отпред - ляво опира на тампона , това е проблема . Как да го реша е въпроса .
          Явно трябва да ставам механик .

      • #96
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24C1AB1D-3731-4F55-B1AE-49024DB67A5E.jpeg
Прегледи:197
Размер:207.9 КБ
ID:6750574 Не мога да слагам снимка към коментар , затова, ето: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:B4845372-727A-4438-8F4D-3F98053705CA.jpeg
Прегледи:214
Размер:179.1 КБ
ID:6750573

        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • #97
          Значи новите сменени пружини нещо не са наред? По-къси, по-меки ?
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
            ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
            Редактиране на коментар
            Пружините са отзад бре човек , отпред е на торсиони .

          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Е, какво значение има къде са, щом самият ти твърдиш, че вози твърдо заради пружините ? Защо си сменял прОжини (съгл. форумната техническа терминология) ?

        • #98
          А-а-а-а, значи вече не считаш, че е заради прОжините, а заради опиращ тампон, който е отпред?
          ТогаЗ молисА данеЙ прецакан торсионът нящу.... Изпущѝл е ?
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #99
            Дали може да се намери сервизно ръководство ?
            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

            A1+

            Коментар


            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              На какъв език те устройва ? На английски сигурно има, вероятно и на руски. "Гуголь му мать"...

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Английски и руски чета . Опитах тука във форума , ама не работят линковете.

          • Щом торсиона е на тампоните, значи трябва да се натегне.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              Той го е натЕгàл според писаното по-нагоре.

          • Всъщност, я кажи, с какъв размер и вид гуми си и с какво налягане са ?

            ... и Галопера къс или дълъг е, че това го пропуснàх ?
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
              Дали може да се намери сервизно ръководство ?
              Пренатегнали сте торсиона и не ти е останал ход, съответно бъмпстопа удря често. Лифта отпред се прави с подложка на горния шарнир. Сега за да не слагаш подложки и да спечелиш малко ход трябва да обърнеш горният шарнир и да го сложиш под горния носач. Нормалното му положене е да се спусне в леглото си отгоре надолу в носача, може да се направи и обратното, отдолу нагоре. Печелиш около един см лифт,но трябва да компенсираш с реглажни пластини отвътрешната страна на горния носач.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • Такаааа ...
                Вихрогона е дълъг Гумите са 31-ци . Бяха много напомпени, направих ги на 2,5 - има положителен ефект , но ме притеснява , това че няма ход до тампона . Ходих в сервиз за реглаж на мостове, там на платформата , на хоризонтално , от двете страни има по 1 пръст на долните тампони и 2 пръста на горните тампони . Това нормално ли е ? Доста малко ход ми се струва .
                Първоначално бяха натегнати торсионите почти до край , но се оплаках от твърда возия и майстора ги отпусна , по негови думи с 30 градуса . Предницата клекна малко но нямам проблеми с опиране на гумите.
                Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                A1+

                Коментар


                • Juiced
                  Juiced коментира
                  Редактиране на коментар
                  прочете ли пост №102?
                  Подложи шарнира под носача, презацепете торсионите и ще имаш доволно място до тампона. Само после задължително реглаж, там си имат пластини по размер да подложат.
                  Последно редактирано от Juiced; 23-06-21, 08:33.

              • Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                Такаааа ...
                , от двете страни има по 1 пръст на долните тампони и 2 пръста на горните тампони . Това нормално ли е ? Доста малко ход ми се струва .
                .
                Ами, правилно ти се струва!!!

                Коментар


                • Кой ти каза да ги помпаш така ?!

                  С 265/70R15 трябва да си с 1.8bar на студено, което значи, че с 31" трябва да си с 1.6bar.
                  Това е за асфалтово каране, а ако ще се разхождаш по горски дупки и камъни, ги спадаш с още половин bar, хем да ти е комфортно на бъбреците, хем да не разпъваш въжета.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                    ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Какво значи студено ?

                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Студено значи, преди да си подкарал колата, щото след това се стоплят спрямо околната температура, независимо каква е тя.
                    Ако жипката стои на слънце, тогава проверката е само сутрин, преди да е напекло гумите.

                    ... то и като поглеждаш кво се случва с охладителната течност, пак е така - проверява се преди да си подкарал колата.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X