Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hyundai Galloper 3.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Играят, играят.
    Да кажа и моето мнение на аматьор - всъщност при сваляне на налягането удължаваш контактното петно със земята. По ширина не е толкова забележимо. Предписаните налягания обикновено са за шосеен тип гуми, които са с различна твърдост от АТ или МТ и употреба на асфалт, както колегата горе е споменал. По принцип е почти задължително за офроуд да се коригира налягането надолу, особено ако е продължителен. Най-общо се препоръчва при ползване по прилични черни пътища да се сваля с 10%. Вече при специфични терени като камъни или пясък се сваля доста надолу. Но всичко е до екперименти...
    Mitsubishi L200 Instyle 2020, 4N14 400 Nm, 6AT, Super Select II, 1:2.566 low gears, 255/70 R18 TOYO Open Country A/T III;

    Коментар


    • Аз като сменях гумите ги бяха напраскали на 2.5 бара и возеше като каруца. Свалих ги на 1.8, но ми се вижда, че твърде много слягат. В момента са на 2.0 бара. За дълго Терано иде реч с гуми Roadcruza RA1100
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Ама то размера е важен за налягането, а и тия китайци не са от най-меките, та ако си с 235/75R15 си ги карай на 1.8bar.
        Ако не го товариш ежедневно, карай го така и отзад, ако го, тури ги на 2.0

      • bullet_pk
        bullet_pk коментира
        Редактиране на коментар
        Аз съм с 245/75R16. Мек ми се вижда каучукът

      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Този размер са 10-платови, та само заради това трябва да се карат по-меки, ако искаш да не изкъртиш всичко.

        Повечето хора въобще не гледат броя на платовете, а това е много важно, както всичко, разбира се.

    • Не гледайте гумите отстрани, щото всички джипови изглеждат меки за този който е свикнал да гледа само автомобилни, еле па от новите които са доста ниски още от завода, щото Бойко не им е правил пътната мрежа.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • След изчитане на цялата тема и аз взех, че научих нещо полезно за бъбреците си . Намерих, табелката на шофьорската колонка с означенията за размера гуми и налягането им 235/60/16 30 pci (с Pirelli Scorpion съм ако има значение)
        Измерването на налягането показа 2,5 атм.(така купих джипа преди 2 месеца и не съм пипал гумите до сега) веднага го смъкнах на 2,1 и возията се подобри в пъти. Доволен!
        "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Имай предвид, че това на колонката е асфалтово налягане за небойков асфалт, което ще рече, че на 2.0bar е като за магистрала.
          За късо ежедневно градско, еле пък ако мърдаш леко встрани от асфалта, пробвай 1.8bar

          P.S. 235/70R16 няма ли да влязат при теб ?

      • Незнам дали ще влязат, но и с тези изглежда добре. На 1,8 няма ли да се разплескват много?
        "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Прочети #123 и гледай само манометъра, и то на студено.
          Читав манометър може да се вземе и за двайсетина лева.

          За всяко 4х4, 6х6 или 20х20 е важно гумите да са с еднакво налягане, каквото и да е то според ситуацията.

      • Такаа возията се подобри доста , след вашите съвети . Малко преди да отидем до морето за Джулая , се появи проблем с газта. Ходи при майстор и се оказа, нещо запушено отзад на бутилката , не разбрах какво . Почистил и всичко наред. Отидохме , натоварени догоре . Там имаше малко аситенции на леките коли , след дъжда .
        На връщане обаче изгоря бушона на газовата . Прибрах се на бензин. Днес звънях на майстора , който по телефона каза - дюза .
        Минах около 800 километра и си правих доста експерименти. Установих, че в момента в който стигна до 5 000 оборота скоростния лост почва да загрява. Не успях да разгледам добре , но си мисля , че тръбите към задното парно минават оттам. Обаче какъв е случая с оборотите?
        Друго което забелязах е , че задните амове са за смяна ..... възможно ли е амовете да не са правилните и при натоварена машина да не работят коректно ?
        Заредих климатика , преди да тръгна на път , но нещо не иска да работи коректно ... или на тази кола толкова и е студеното . Иначе в сервиза мериха и казах , че прави 15 градуса и щяло да падне още температурата в движение . Според мен има нещо запушено из въздуховодите , защото наистина се усеща хладината , но на различните степени , се увеличава предимно звука , а потока въздух не много осезаемо . На Субаруто , на 4-а степен ми вее къдриците
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          Без климатик духа ли силно?

        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
          Редактиране на коментар
          Еднакво слабо духа, с и без климатик . Чува се доста силно бучене под жабката , но духането не е адекватно според мен .

        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          ВИж си панелния филтър ,може да е за смяна. Аз със служебното поло винаги така познавам,че е задръстен.

      • Филтър на купето имаш ли, и ако имаш, сменявал ли си го ?
        Ако нямаш филтър, задължително махане на вентилаторчето и почистване на всички боклуци в кутията около него, продухване на всичко, след което е добре да го напръскаш със спрей за климатици - хем ще падне всичко което се е налепило добре във времето, хем е и антибактериално.
        Това е добре да се направи дори и да имаш филтър.
        За справка, погледни предната тема за радиатора на колегата беенвето, като в темата за климатика на Тераното съм снимал спрея който ползвам за всичките ми климатици, че сега ме мързи да щракам пак.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • Галопера няма филтър на купето.
          Моя дизелов има най якия климатик от всички автомобили които съм имал ...Дългите имаха заден радиатор за парно,незнам дали и при климатика няма подобна ситуация....Моя е къс.Може да ти посинеят краката от студ .В момента карам чисто нова кола,за която смело мога да каже че климатика стои за украшение на табелата с екстри в шоурума горе долу.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            Галопера няма филтър на купето.
            Моя дизелов има най якия климатик от всички автомобили които съм имал ...Дългите имаха заден радиатор за парно,незнам дали и при климатика няма подобна ситуация.... .
            От парното и климатика на Галопер-а нямах никакви оплаквания. Дългият имаше реално "двузоново" отопление и климатик.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01gall.jpg
Прегледи:496
Размер:64.5 КБ
ID:6753770
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-07-21, 08:50.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              Пише го на предните калници
              Под кончето

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Няма нито конче, нито надпис
              Предполагам означава, че нее

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              По номера на рамата излиза , че е Ексийд модификация
              .

          • Я да ползвам темата ,идват почивки и след две три седмици ще направя обиколка из БГ...нещо към 2000-2500 км.и преди това ще направя едно ТО на Галопера ,любимия ми автомобил....4 карета за смяна има , чувам че ръмжи леко преден десен лагер,смених предни накладки и измих и смазах леко предните хъбове ,че не зацепваха от първия път,та опитах да видя как излиза тоя лагер и нещо не ми стана ясно .
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              Я да ползвам темата ,идват почивки и след две три седмици ще направя обиколка из БГ...нещо към 2000-2500 км.и преди това ще направя едно ТО на Галопера ,любимия ми автомобил....4 карета за смяна има , чувам че ръмжи леко преден десен лагер,смених предни накладки и измих и смазах леко предните хъбове ,че не зацепваха от първия път,та опитах да видя как излиза тоя лагер и нещо не ми стана ясно .
              Кои карета , на карданите или на полуоските? Вътрешни карета за полуоси аз не успявам никъде да намеря.

              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

              Коментар


              • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2021-07-07-20-51-49-981_com.android.chrome.jpg
Прегледи:484
Размер:83.3 КБ
ID:6754137
                По точно над кончето
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • Аз като казвам че съм проЗд земемер .... Втори разговор с гаазаджията, не дюза а клапан . Имах резервен за газовата бутилка и почнах от там .. системата рботи отново
                  Порарзрових се за джабката и видях , че има някаква кутия с щипки след вентилатора, обаче ме напече яко и ще чакам сянката да я отворя , подозирам че ще има филтър някакъв там . На око , вентилатора си променя скоростта на въртене, както и шума . Ще видя какво може да се чисти там

                  Намерих обаче едно нещо , което ми изглежда като термо датчки, но клемите му не са вързани никъде . до него има нещо ... да речем реле .. не съм сигурен ... с 4 клеми , но само на 2 има кебелчета .
                  Някакви идеи ?

                  А да , часовника пак почна да мига само "1:00" Не приема нито от бутона за температурата нито за часовете, минутите или секундите.

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_916943.jpg Прегледи:6 Размер:320.3 КБ ID:6755506

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_916944.jpg Прегледи:6 Размер:342.5 КБ ID:6755507

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_916945.jpg Прегледи:6 Размер:411.6 КБ ID:6755508

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_916946.jpg Прегледи:6 Размер:465.3 КБ ID:6755509

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_916947.jpg Прегледи:6 Размер:420.5 КБ ID:6755510
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 13-07-21, 12:48.
                  Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                  За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                  A1+

                  Коментар


                  • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                    ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                    Редактиране на коментар
                    "Джиджавката" с 4-те крачета я намерих - нещо за алармата.

                • Джиджавката е реле, на което е свързана само бобината. Другото на последната снимка е клапата за рециркулация.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                    ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Какво означа , като е вързана само бубината на релето ?

                    Този клапан , къде трябва да е вързан ?

                    Мери температурата на нещо и спрямо нея отваря и затваря ... какво ?
                    Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 13-07-21, 16:01.

                  • large
                    large коментира
                    Редактиране на коментар
                    Означава че каквото и да е командвало релето, вече не го командва.
                    Управляващия сигнал на релето задейства бобината, но веригата на товара, не е свързана, така че резултата е само звука "Цък-Цък."

                  • Delyan.Dimitrov
                    Delyan.Dimitrov коментира
                    Редактиране на коментар
                    На мен ми се струва, че товарната верига е вързана, а управлението липсва... А и кабелите са дебелшки за команда. Релето също е сериозно - 40А.
                    Най - добре да каже автора кои крачета са вързани - 87 и 30 ли? Да не е имало някакво подгряване в таблото? Къде отиват кабелите?

                • Часовника го оправих Оказа се , че със задържане на бутончето "S", се влиза в режим за сверяване .
                  Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                  За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                  A1+

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X