Играят, играят.
Да кажа и моето мнение на аматьор - всъщност при сваляне на налягането удължаваш контактното петно със земята. По ширина не е толкова забележимо. Предписаните налягания обикновено са за шосеен тип гуми, които са с различна твърдост от АТ или МТ и употреба на асфалт, както колегата горе е споменал. По принцип е почти задължително за офроуд да се коригира налягането надолу, особено ако е продължителен. Най-общо се препоръчва при ползване по прилични черни пътища да се сваля с 10%. Вече при специфични терени като камъни или пясък се сваля доста надолу. Но всичко е до екперименти...
Да кажа и моето мнение на аматьор - всъщност при сваляне на налягането удължаваш контактното петно със земята. По ширина не е толкова забележимо. Предписаните налягания обикновено са за шосеен тип гуми, които са с различна твърдост от АТ или МТ и употреба на асфалт, както колегата горе е споменал. По принцип е почти задължително за офроуд да се коригира налягането надолу, особено ако е продължителен. Най-общо се препоръчва при ползване по прилични черни пътища да се сваля с 10%. Вече при специфични терени като камъни или пясък се сваля доста надолу. Но всичко е до екперименти...
Коментар