От: Какво направих по Хондата днес
Извинявам се, че съм пропуснал модела, действително е първа генерация 147 коня.
На този етап какво точно счупих не знам, защото още не съм свалил кутията. Как стана обаче знам. Един приятел скочи на газта с два крака 1 - 2, колата чак подскочи, изкара един баир около 30м. Сядам след това аз да продължа и няма тяга, газ и тръгна. Отнех газта и отново липса на тяга. Повечко газ и пак тръгва. Но до тук. Включвам на скорост без да давам газ -двигателя продължава да си работи с пуснат съединител все едно е на свободна.
Извинявам се, че съм пропуснал модела, действително е първа генерация 147 коня.
На този етап какво точно счупих не знам, защото още не съм свалил кутията. Как стана обаче знам. Един приятел скочи на газта с два крака 1 - 2, колата чак подскочи, изкара един баир около 30м. Сядам след това аз да продължа и няма тяга, газ и тръгна. Отнех газта и отново липса на тяга. Повечко газ и пак тръгва. Но до тук. Включвам на скорост без да давам газ -двигателя продължава да си работи с пуснат съединител все едно е на свободна.


,тръгвам добрее и като качи стрелката на водата на термометърчето от датчика,т.е. загря ела да видиш.Срам ме хвана по кръстовищата на София.Оборотите на празен ход падат до доло,аха да изгасне и се връщат до към 300-400,тресе гадно това на газ.На бензин падат до долу връща ги до към 200-300,но и на газ и на бензин не гасне майка и стара.Форсира се,тръгва има ряз,но-о-о имам уплах вече като ще изключам от скорост.Чудя се защо при изчистени стъпков мотор и дросел,вместо да стабилизира,тя започна да прави тез номера.Да не е за реглаж на клапаните,ама съм минал само 13 000-15 000 км. от последния реглаж.


Коментар