Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    И аз го мислех това с външем термометър за да видя 2мм след вертикала колко е в градуси. Но така и не измислих къде да закрепя термометъра. Най-удачно ми се струва да е максимално близо до датчика, но там не видях да има удобно място. Температурата се качва плавно, вода не е изхвърляла. Възможно е да има и някое паразитно съпротивление във връзките на веригата на датчика за температурата. Все пак е на близо 20 години. Смятам да сваля и да проверя самото табло. При брат ми на VW Passat се бъзикаше уреда в таблото.

    Филтър, свещи, капачка и палец смених та започна да пали и на мокро

    Относно пукотевици в ауспуха - преди да дам по-голям аванс за газ гърмеше здраво. Когато я взех гърнето беше пръснато по шевовете. Има снимки някъде из темата. След като дадох повече аванс не съм чувал да гърми. В момента аванса е даден на ухо в търсене на макисмални обороти на празен ход. Според мен е около +8, +10 градуса на празех ход.

    Пърчят разход, който засякох беше от порядъка на 16/100 газ в града. Сега се сещам, че част от тази газ изгорих изграейки си с центровката, термостата, загряването и т.н. Реално смятам, че е по-нисък.

    Ферозата е парт тайм с ръчни хъбове. От както я карам и пиша за възникналите проблеми не ми се е налагало да използвам 4х4. Само 2 пъти за по 10 метра съм включвал бавните с цел да проверя дали работят. В момента го използвам единствено и само на задно предаване. Паля директно на газ. Изпарителя е почистен основно, със сменени мембрани.

    П.П. Обувките са №44, но кракът в тях не е от най-оловните.
    Последно редактирано от Иван Горчев; 17-08-08, 22:10.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      1. Карбураторните ферози мяй нямат EGR. Не съм сигурен все пак де.
      2. С центровка по максимални обороти на празен ход си далеч от истината. Запалването на ферозата е далеч от оптимума по принцип. Моита например, мога да я накарам или да върви на високи повече, или на ниски повече. Освен това силно и влияе температурата, което си е нормално. Преодолява се с изскубване на цялото запалване и присаждане на електроника, ама време за това така и не намирам.
      3. 12-13 разход на газ градско е напълно нормално. Мойта харчи 10-11 бензин.
      4. Паразитно съпротивление по пътя на кабела от уреда до датчика ще доведе до по-ниско, а не до по-високо показание. Уреда по своята същност е амперметър.
      5. Разликата между фул и парт тайм съвсем не е голяма, колкото и разсъждения по темата да сте чели. Поне при ферозата разликата в разход при един и същи шофьор е под литър на 100.
      6. Палеца се върти заедно с разпределителния вал. За него е закачен. Като въртиш делкото обратно на посоката на въртене, даваш повече аванс.
      7. Мененето на обороти на празен ход изглежда за тая система на тия години е нормално. Има някаква врътка с налягането на горивото и топлостта на двигателя. Това понякога лъже компютъра на инжекциона, че колата е загряла, когато не е, и че е студена, когато е загряла. Отделно ламбда сондата сработва със закъснение, ако е студена. Затова има сонди с вграден нагревател. Честно казано се изкущавам да си сложа сонда с нагревател, и да видя дали има промяна. Всичко по мойта съм проверил, и е като по книга. Всичко е почистено и напълно в ред. И оборотите пак играят с около 100-200. Както и да си говорим, компютъра си е тъпичък, и си има свойте недостатъци. Цялото това важи естествено само за фероза с инжекцион. Обаче между инжекцион на газ (ама не с газов инжекцион), и карбураторен на газ, твърде големи различия няма, да не кажа хич.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Не говорех за постоянно монтиран втори термометър (което си е играчка), а за такъв във жабката - скачаш, вдигаш капака, мериш, прибираш....и така няколко пъти докато си научиш колата. Виждал съм безконтактни, но не съм търсил къде ги продавт и колко струват по финансови причини. Аз ползвам мултицет с термодвойка който ми дава +/- 3гр. а струваше около 15лв., ако не се сещаш за какво иде реч, а искаш да си намериш ще ти го покажа да знаеш горе долу как изглежда. Иначе за разхода, сигурно пада и под 13, ама мойте коли все са на прага на "нормалното" повече карани и по-малко поддържани
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          Аз ползвам мултицет с термодвойка който ми дава +/- 3гр.
          Точно такъв термометър смятах да монтирам, но за по-постоянно, за да мога да го гледам в движение. Смятах да го закрепя някак към главата, примерно към някой болт или свободен отвор.
          Последно редактирано от Иван Горчев; 18-08-08, 14:49.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Ей ти:
            http://cgi.ebay.com/Brand-New-3-Red-...742.m153.l1262

            Обаче е само до 100 градуса, маа, му!

            А! Ето един с термодвойка за до 600:
            http://cgi.ebay.com/New-LED-RED-Digi...QQcmdZViewItem

            Само трябва да питаш дали към него си върви термодвойката, или е отделно (продава се от същия, на цена 5-6 долара).
            Последно редактирано от sparkybg; 18-08-08, 14:54.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Е то за тази сума Конрад (Щайнбергер) продават мултимери с един куп екстри, термодвойка и 2 години гаранция Не съм се сетил обаче да питам само за терметри.
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                Да, китайски мултицети има и за по 10лв. Ама какво ще ги правиш? Ще си ги залепиш с тиксо някъде ли?

                И повечето мултицети не са с термодвойка, а с резистор или полупроводников елемент, тоест стават за до 100-ина градуса.

                Но ако конрад продават панелни - взимай без колебание. Само избягвай LCD - тата. Понякога от жегите им се скапва дисплея. LED-а си е чиста работа.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Точно за тези мултицети говоря (пиша). Задължително трябва да имат функция за измерване на температурата " С " в градуси (а не таблица че 15 mV са 32.5 градуса) и в тяхният комплект да е термодвойката не отделно ( допълнително купената от другаде или след време, може да ти вкара по-голяма грешка) Не струват пари, а слизането, меренето и качването в колата не отнема време. Не е нужно тиксо(тел), чук и флекс Както казах готов съм да покажа на всеки който желае.
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    Един такъв въпрос - по нагара на свещите може ли да се съди за работата на двигателя на газ?
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                      Точно за тези мултицети говоря (пиша). Задължително трябва да имат функция за измерване на температурата " С " в градуси (а не таблица че 15 mV са 32.5 градуса) и в тяхният комплект да е термодвойката не отделно ( допълнително купената от другаде или след време, може да ти вкара по-голяма грешка) Не струват пари, а слизането, меренето и качването в колата не отнема време. Не е нужно тиксо(тел), чук и флекс Както казах готов съм да покажа на всеки който желае.
                      Абе с мултицет е ясно. Или още по-добре с IR термометър - по-бързо и по-точно. Ама човека каза че иска да си го монтира вътре стационарно.

                      Термодвойките са по типове, в зависимост от използваните метали. Вероятността термодвойката да ти вкара грешка, по никакъв начин не зависи от това дали е в комплекта, или не.

                      По свещите предполагам че може да се съди, но не знам на газ кой признак за какво говори.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        По свещите предполагам че може да се съди, но не знам на газ кой признак за какво говори.
                        По мнение на мой колега признаците и тълкуването им са същите както при бензин.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Моля някой колега с F300 да щракне една снимка на стойката за акумулатора. Въртях го, суках го, не мога да го закрепя стабилно. Интересува ме положението на двете скоби.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            Днес си проверих кабелите за високото напрежение на свещите. Пълен резил. Три от кабелите въобще не дават връзка при измерване с мултимер. На обхват 2мегаома не отчита връзка. Един дава около 10килоома, един 5килоома. Тези двата мога да ги приема за работещи, но другите са аут.

                            Бихте ли ми препоръчали от къде мога да намеря добри кабели на сносна цена? Последно когато питах ми обавиха цена от порядъка на 140 лева за комплекта...
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • До: Стягане на Фероза

                              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                              Днес си проверих кабелите за високото напрежение на свещите. Пълен резил. Три от кабелите въобще не дават връзка при измерване с мултимер. На обхват 2мегаома не отчита връзка. Един дава около 10килоома, един 5килоома. Тези двата мога да ги приема за работещи, но другите са аут.

                              Бихте ли ми препоръчали от къде мога да намеря добри кабели на сносна цена? Последно когато питах ми обавиха цена от порядъка на 140 лева за комплекта...

                              Утре ще питам един познат-правят кабели за всякакви автомобили-самия кабел е американски,тука го правят на размери и слагат накраиниците.Взимал съм за познати и засега няма недоволни.Другия вариант е на бройка,да ги купиш,спорев дължината-там квото намериш-Бош,Шампион.
                              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                              Коментар


                              • До: Стягане на Фероза

                                Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                                Утре ще питам един познат-правят кабели за всякакви автомобили-самия кабел е американски,тука го правят на размери и слагат накраиниците.Взимал съм за познати и засега няма недоволни.Другия вариант е на бройка,да ги купиш,спорев дължината-там квото намериш-Бош,Шампион.
                                Благодаря. Основното е да се спази препоръчаното в книгите съпротивление на кабела - не повече от 15 килоома. Другото гадното са лулите от към свещите. Нали Ферозката е 16V и са по една педя за да стигнат до свещите. Къде предлагат кабели на бройка, а не на комплекти?
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X