Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по Кията днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по Кията днес?

    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
    От стругаря. Отдавна са сложени. Послушах съвета на Янко по-назад в темата - за бронзови втрулки. Мисля, че се получи добре, ще видим колко ще изкара.
    Гледах видеото.. доста голям луфт. Моя го измерихме, 0,4 мм.. не знам маного ли е, малко ли е, но не посмях да правя интервенция за втулки А и не съм сигурен точно кое и как?! Но поне гресирах, да видим сега
    Николай
    VITARA 1.6, 93 къса кабр
    КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

    Коментар


    • От: Какво направих по Кията днес?

      При мен беше повече. Първоначално стругарят ми отказа. След обстоен оглед с Игнат и Кольо(и двамата са от форума) се забеляза, че е отронена сериозна част по ръба от контактната повърхност която е от различен материал, заради изроненото контакта оставаше около 2мм. и имаше сериозен луфт и напред-назад от където идваше стърженето. Въпросния различен материал който се износва и рони е изстърган на струга и е набита втулка дебела около 2-4мм. на двата хъба е различно изстъргването.Отделно е оставена "козирка" която да уплътни максимално движението напред-назад, престъргва се на струга до степен със зор да се слага зегерката.
      В момента всичко е плътно и без луфт, на единия има минимален. Контактната повърхност вече е втулката, надявам се да не се износва бързо. Там си е за лагер или за по-качествен материал, ама китаеца е спестил. Ако си разглобявал хъба би трябвало да ми разбереш написаното.

      Всичко беше сухо вътре, та чак ръжда имаше избила. Старателно почистих всички стружки и гресирах много обилно преди да сглобявам.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • От: Какво направих по Кията днес?

        Ок значи знам вече що за стока са тези от вромос.....някой кара ли с хъбове от колос и има ли наблюдения върху тях и какво е качеството им .....ако са по-добри...да знам какво да взема....
        LZ1ICD
        Иван - 08девет683едно883
        VW GOLF4 1.8 4motion.

        Коментар


        • От: Какво направих по Кията днес?

          Първоначално публикуван от Nikolay Staykov Преглед на мнение
          Ако ще се вреш в коловози може и по-високи,може и лифт.... зависи как ще се ползва.Иначе мой приятел е със същия размер грабер ат на гранд витара 6 цилиндрова ,като цяло е доволно проходима.
          Не зная дали ще се вра в коловози. Ходя за риба и на пикник. За офф разходки нямам познати с които да опитам как е.

          Коментар


          • От: Какво направих по Кията днес?

            Колеги защо се мъчите, а не потърсите оригинални бразилски хъбове, за да си решите проблема един път завинаги.
            Китайските може и да не са толкова лош материал, но явно пропускат вода и се опорочава смазването.
            И пак да кажа - ръчните хъбове не се гресират, а се смазват тънко с трансмисионно масло.
            БИО пчелен мед и пчелни продукти
            0888 66 59 73

            Коментар


            • От: Какво направих по Кията днес?

              по логиката след като колос са официален вносител на резервни части за киа и предлагат ръчни хъбове трябва да са качествени .....виж точно това ми е питането дали има някой който кара с такива и как се представят до сега!
              LZ1ICD
              Иван - 08девет683едно883
              VW GOLF4 1.8 4motion.

              Коментар


              • От: Какво направих по Кията днес?

                "Гладиатор"-Пловдив работят с Бразилски.
                Разбира се и цената е друга.
                Вариант е и оригиналните вакуумни-/WARN/ да се преправят на ръчни.
                Аз си ги държа в багажника-/постоянно зацепени засега/,та ако се издънят нещо Китайчетата да ги сложа.
                До момента,Китайчетата за 35 000км. ги ремонтираш веднъж,поради точно коментирания проблем...

                Коментар


                • От: Какво направих по Кията днес?

                  Ок Янко ...поръчвам си китайчетата и приключвам филма!
                  LZ1ICD
                  Иван - 08девет683едно883
                  VW GOLF4 1.8 4motion.

                  Коментар


                  • От: Какво направих по Кията днес?

                    И аз така - мислих, мислих и накрая махнах с ръка и си взех едни AVM-и от магазина на форума. Е, по скъпи са, ама нека.....аз съм екстремист откъм спокойствието.

                    Коментар


                    • От: Какво направих по Кията днес?

                      От както съм преработил мойте на ръчни проблем нямам.Една година вече карам за сега,както беше писал един колега
                      за 5лв.стават ръчни.И така си приработих мойти (вакомни) и спестих 420лв за AVM

                      Коментар


                      • От: Какво направих по Кията днес?

                        Можеш ли да сложиш снимки как си ги направил, какво се преработва?

                        Коментар


                        • От: Какво направих по Кията днес?

                          Колега незнам как се качват снимки може на Viber да ти пратя и ако можеш да ги качиш. 0887781777 това ми е номира

                          Коментар


                          • От: Какво направих по Кията днес?

                            Първоначално публикуван от nikolai palqnchev Преглед на мнение
                            От както съм преработил мойте на ръчни проблем нямам.Една година вече карам за сега,както беше писал един колега
                            за 5лв.стават ръчни.И така си приработих мойти (вакомни) и спестих 420лв за AVM
                            Честно да ти кажа...си ми спестил дедовия(съжалявам за езика,остър е,но няма да го поправя).Материяла от който е направена муфата на автоматичния или вакуумния оригинален хъб е сплав от говнолин и сополин.И като се "преработи" в ръчен "за пет ле'а "не става по-здрав.И не живе с гуми по-големи от 30",особено ако са по-рошави,и особено ако колата е с винтилов бензинов мотор.
                            Колега,радвам се че си си преработил хъбовете безплатно,карай си ги със здраве стотици години напред,ако искаш и хиляди,но моля,не заблуждавай хората тук че става.Щото не става...
                            П.П.Не съм представител нито на АВМ,нито на Гладиатор,нито съм на процент...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • От: Какво направих по Кията днес?

                              Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                              При мен беше повече. Първоначално стругарят ми отказа. След обстоен оглед с Игнат и Кольо(и двамата са от форума) се забеляза, че е отронена сериозна част по ръба от контактната повърхност която е от различен материал, заради изроненото контакта оставаше около 2мм. и имаше сериозен луфт и напред-назад от където идваше стърженето. Въпросния различен материал който се износва и рони е изстърган на струга и е набита втулка дебела около 2-4мм. на двата хъба е различно изстъргването.Отделно е оставена "козирка" която да уплътни максимално движението напред-назад, престъргва се на струга до степен със зор да се слага зегерката.
                              В момента всичко е плътно и без луфт, на единия има минимален. Контактната повърхност вече е втулката, надявам се да не се износва бързо. Там си е за лагер или за по-качествен материал, ама китаеца е спестил. Ако си разглобявал хъба би трябвало да ми разбереш написаното.

                              Всичко беше сухо вътре, та чак ръжда имаше избила. Старателно почистих всички стружки и гресирах много обилно преди да сглобявам.
                              Разбрах те. Така и предположих. Засега решихме, проба грешка, да смажем по-добре. Да, почти сухо беше, и много чисто Та, стругаря, читав мъж, извади грес, не ми каза каква, а че я ползва при ремонт на шарнири . Вчера монтирах единия хъб, засега не "стърже", да видим.
                              А относно материала и изработката, явно има какво да се желае, защото оригиналните Warn, никога не са "пристъргвали"... та така.
                              Николай
                              VITARA 1.6, 93 къса кабр
                              КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

                              Коментар


                              • От: Какво направих по Кията днес?

                                След три месеца ходене по мъките,най накрая монтирах новата помпа и новият резервоар,смених дюзите и БРЪЪМ запали.
                                Киа Спортидж 2.0 98г. 95к.с. 0895 13!66!73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X