Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    [QUOTE
    =kiki.t;1610923]Може да е свързан с всяко от изброените.Скоро отстраних същия проблем точно на Алмера.Беше в механиката на помпата.[/QUOTE]
    Благодаря.Все пак може ли по-конкретно,понеже живо ме интересува,ще съм ви много благодарен!

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Първоначално публикуван от stivyo Преглед на мнение
      [QUOTE
      =kiki.t;1610923]Може да е свързан с всяко от изброените.Скоро отстраних същия проблем точно на Алмера.Беше в механиката на помпата.
      Благодаря.Все пак може ли по-конкретно,понеже живо ме интересува,ще съм ви много благодарен![/QUOTE]

      По-конкретно трябва да се види именно на този автомобил, кое от всичките изброени създава проблема.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        здравейте всички от форума.
        ако някой има клапан за 2.0 DTL може и изгорял .
        спешно ми трябва.

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Кой клапан колега? За количеството или авансов?
          Милен Иванов
          БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
          0887771559, Пловдив

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Първоначално публикуван от milennyc Преглед на мнение
            Кой клапан колега? За количеството или авансов?

            за коли4eството

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Здравейте колеги имам проблем с нафтовата помпа на киа спортич 2тди както си работеше угасна след опит за запалване светна CEHK и до там. След намесата на майстор установи че проблема е в някакъв клапан за подържане налягането в помпата по предложение на майстора по добре било да пратим помпата за рециклиране в Турция или втора употреба вие какво ще кажете:

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Здравейте колеги. Отремонтирахме помпата по описания от Кики начин, спря да дава грешка в управлението на помпата и започна да дава грешка че помпата не знае колко към кой цилиндър да подава ( проблем в центровката). Помпата е зацепена абсолютно правилно. Някой да помогне със съвет?

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Здравейте

                  И аз ходя от няколко месеца по мъките с тази помпа, Астра Г, 2000 дизел.

                  Преди два месеца ми изгоря електрониката на помпата , колата просто спря и толкова, отремонтираха ми електрониката в провинцията но след това започнаха проблеми с паленето и оборотите.

                  Пали от раз но десетина секунди се мъчи все едно не и достига гориво, след това първите десет петнадесет минути не може да се изфорсира- държи 1500 оборота и ако подам газ двигателят запова да се тресе но обороти не се вдигат.
                  След като я покарам и изфорсирам няколко пъти мотора се оправя и си тръгва нормално.

                  След това нямам проблеми - върви си като кукла, ама ако можеше първите десетина минути да ги пропусна някак.


                  Какъв може да е проблема, май нещо в механиката на помпата но не разбирам много.
                  Не ми се ходи по фирмени сервизи за сега понеже колата не струва толкова пари колкото искат там за ремонти.
                  Ходих на един майстор дизелджия- той се чеше по главата и ме праща при друг....

                  Ако можете кажете и къде да отида да я погледнат, от София съм.

                  Благодаря предварително.

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Към последните двама писали в темата. Проблемите в електронния блок, и по-специално в крайното стъпало са само МАЛКА част от проблемите по този тип помпи. Най-отговорно твърдя, че опитите за ремонт на помпата БЕЗ да разполагате с необходимата техника и по-специално стенд предназначен за тестване именно на ТЕЗИ помпи, почти винаги завършват неуспешно.При мен се търкалят няколко десетки помпи унищожени от "майстори" на поялника......И при поне половината от тях транзистора е сменян (при това неуспешно), без да има нужда.....
                    При проблем помпата първо трябва да се провери за грешки в самодиагностиката, и най-важното-на стенд.Там вече се установява на 100% причината за проблема и се предприемат стъпки(различни) за отстраняването му.Проверяват се кан-комуникация, подаване на гориво, вътрешно налягане, аванс и тн. Ама нали всеки чул и недочул-транзистор та транзистор.....
                    Толкова от мен...Ако някой има въпроси-тел. ми е в подписа.
                    Последно редактирано от kiki.t; 30-09-11, 23:49.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Моята днес замина така счупена Първи и последен път с тая ужасна помпа. Иначе я давах на диагностика. Уж трябваше да е транзистора ама за хиляден път се убедих, че у нас хората само си говорят и не вършат нищо От чисто любопитство потърсих и влезнах и видях темата
                      Най хубавото от днес и щастливата раздяла с Фокуса

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Първоначално публикуван от veselin1985 Преглед на мнение
                        Моята днес замина така счупена Първи и последен път с тая ужасна помпа. Иначе я давах на диагностика. Уж трябваше да е транзистора ама за хиляден път се убедих, че у нас хората само си говорят и не вършат нищо От чисто любопитство потърсих и влезнах и видях темата
                        Най хубавото от днес и щастливата раздяла с Фокуса
                        Помпата всъщност не е толкова лоша. Има няколко типични проблема които ако се отстранят качествено, всичко става ОК. Проблема по моите наблюдения вече три години е, че един път като има некачествен ремонт-и почва ходене по-мъките...Сваляне-качване, пак, и пак и тн. Аз за това не напразно и повтарям-когато помпата и без-това е свалена, добре е да се ремонтира цялостно.В смисъл, след като се ремонтира например електрониката, да се прегледа и механиката, да се сменят най-малкото гарнитури, ако трябва нещо по аванса и тн.
                        Последния важен етап е да се провери на стенд.Това гарантира, че преди да се сложи на колата, ще се види как работи помпата и няма да има нужда после от повторно сваляне.....качване и така до безкрай....
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Здравейте колеги. Имам Vectra B 2.0 DTI с двигател X20DTH. В един прекрасен де не поиска да запали. След много въртене , до падане на акумолатора, припали но не искаше да вдига повече от 1000-1500 оборота. На следващия ден пак пробвах и пак същата работа. След проверка на грешките на компа ми даде следните - "P0400 Critical system malfunction 2, P1651 CAN Receives, P1631 Injection Pump malfunction 3 и P1630 Critical System malfunction 1". Няколко майстора се изказаха че ГНП-то е заминало и да търся ново. Та въпроса ми е да ли е от помпата проблема и дали помпата може да се ремонтира и колко може да ми струва. Благодаря ви предварително.

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Колега помпата може да се ремонтира, но първо трябва да се свали и да се прегледа. След това може да се определи цената за ремонта. Помпата може да има механични проблеми и електрични. Ако прочетеш темата ще разбереш написано е доста за всичко с тези помпи
                            Милен Иванов
                            БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                            0887771559, Пловдив

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Първоначално публикуван от DIDOTOT0 Преглед на мнение
                              Здравейте колеги. Имам Vectra B 2.0 DTI с двигател X20DTH. В един прекрасен де не поиска да запали. След много въртене , до падане на акумолатора, припали но не искаше да вдига повече от 1000-1500 оборота. На следващия ден пак пробвах и пак същата работа. След проверка на грешките на компа ми даде следните - "P0400 Critical system malfunction 2, P1651 CAN Receives, P1631 Injection Pump malfunction 3 и P1630 Critical System malfunction 1". Няколко майстора се изказаха че ГНП-то е заминало и да търся ново. Та въпроса ми е да ли е от помпата проблема и дали помпата може да се ремонтира и колко може да ми струва. Благодаря ви предварително.
                              Много по-добре е да се ремонтира тази. Втората ръка помпа, нищо не гарантира, че след кратко време няма да си пак в това положение. На твоята като и се оправи електрониката и евентуално ако има нещо по механиката си става ОК. Да не говорим, че ще ти излезе по-евтино....
                              За цени на ремонта и тн., телефона ми е в подписа.
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Въпрос към вездесъщите тук:
                                възможно ли е след ремонт на VP44 и psg5 (сменени: корпус, авансаторно бутало, гарнитурки и минала стенд+ремонт на електроника), да се прояви двойна консумация на гориво? Умишлено няма да споменавам никакви подробности повече за ремонта (не ме питайте, докато не разреша проблема), просто бих искал да видя и други мнения, преди това...

                                За протокола - помпата е свалена по белези на щифт, двете оси на главите на главите на мотора(AKN) са с белязани колела също, шанса да бягат зъби не съществува. Многократно измерван разход в една и съща посока и едно и също каране - 5.3 - 5.6/100, а след интервенцията - 10-11/100 (АМ Тракия/130км/ч), включително показанията по борд-компютър са ненормално високи, остатъчния преход при пълен резервоар (70л.) се промени на 350км , показанията от ваг-ком на празен ход са над 9mg/str. Колата не е имала никакви грешки преди това, валовете са перфектни, няма разход на масло, турбото работи перфектно, има много мощност, която се запази след ремонта на ГНП, за разлика от разхода.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X