Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Аз до колкото разбрах за БМВ номерата за помпата са 015 и 016 но на моята което видях е 0 281 010 888 с дата на производство на електрониката 15.02.05 (явно е била подменяна), та въпроса ми е като гледам за друга кое да гледам да съвпада и тая към 015 или 016 ли спада или е съвсем друга?

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Първоначално публикуван от Tunturi Преглед на мнение
      Аз до колкото разбрах за БМВ номерата за помпата са 015 и 016 но на моята което видях е 0 281 010 888 с дата на производство на електрониката 15.02.05 (явно е била подменяна), та въпроса ми е като гледам за друга кое да гледам да съвпада и тая към 015 или 016 ли спада или е съвсем друга?
      Това не е номера на помпата а на ел. блока псг5.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Здравей kiki.t , има ли варянт да се подмени тоз гаден ВП44 с ВП 37 на 2.5тди мотора?

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Благодаря за отговора,
          И все пак, кое би създало по-малко проблеми и евентуални разходи с експлоатацията.... VP44 или CR?
          Забелязах, че VP44 се монтира на много видове мотори... толкова често и повсеместно ли отказва или в случая тук има концентрация на оплакванията поради естеството на темата?
          Благодаря.

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Никакъв.
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Първоначално публикуван от bopan Преглед на мнение
              Благодаря за отговора,
              И все пак, кое би създало по-малко проблеми и евентуални разходи с експлоатацията.... VP44 или CR?
              Забелязах, че VP44 се монтира на много видове мотори... толкова често и повсеместно ли отказва или в случая тук има концентрация на оплакванията поради естеството на темата?
              Благодаря.
              Спорно е. Ако вп44 се направи както трябва, с нова електроника, клапани, гарнитури и програмиране-ще кара с години без проблеми. Лошото е, че се мъчат да "ремонтират" тези помпи абсолютно не професионално. Без необходимата техника, знания, инструменти и т.н. Резултатите след такъв "ремонт" в 95% от случаите са плачевни...
              Комън-рейлите са супер капризни към горивото. Един пример-мерцедес мл270 цди. Преди 4 месеца му ремонтирахме 5-те инжектора. С нови клапани Бош, настройка после на стенда, абе както си му е реда. Колата направо заспа. Преди няколко дни човека се обади-не държи празен ход. Разглобихме инжекторите-всичките бяха в язви и ръжда от некачествено гориво. При това положение, и Бош няма да признае гаранция за частите. Човека даде 1200лв. за ремонт, сега трябва да ги даде пак. А при Делфи инжекторите е още по скъпо...А освен инжектори се прецакват и помпите за високо налягане понякога, също и регулаторите и т.н. Ако аз трябва да избирам, бих избрал вп-то.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                kiki.t, карам трети по ред Common Rail и досега, слава богу не съм имал подобни проблеми, каквито описваш ти. Предварително се извинявам, че пиша в темата ти но това, което казваш звучи направо стряскащо. За да стигне вода до инжекторите, не трябва ли преди тях всичко да е заминало - филтър, помпа за високо налягане? Нали във филтъра за фино пречистване има утайник, където водата остава и не може да стигне до помпата, а освен това повечето съвременни дизели имат и сигнална лампа за наличие на вода във филтъра. То бива некачествено гориво и немарливост със смяната на филтри, ама чак пък толкова! Какво трябва да е сложил в резервоара този човек и колко време трябва да не е сменял филтър, или поне да се сетил да източи утайката отдолу?
                Колкото до проблеми с мощността, в зависимост от качеството на горивото - да понякога се усеща, но на малките мотори това е по-осезаемо - 1,5 dCi примерно. На по-големите 1.9dCi и 2.0HDI не е толкова изразено. А при 2.8CRD при Jeep-а досега не съм установил някаква осезаема разлика в мощност и динамика при различните зареждания за трите години и половина, през които го карам. Но за сметка на това при старите атмосферни дизели /1.9D - 65 к.с./ това се усещаше незабавно след зареждане.
                Поздрави!
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                  kiki.t, карам трети по ред Common Rail и досега, слава богу не съм имал подобни проблеми, каквито описваш ти. Предварително се извинявам, че пиша в темата ти но това, което казваш звучи направо стряскащо. За да стигне вода до инжекторите, не трябва ли преди тях всичко да е заминало - филтър, помпа за високо налягане? Нали във филтъра за фино пречистване има утайник, където водата остава и не може да стигне до помпата, а освен това повечето съвременни дизели имат и сигнална лампа за наличие на вода във филтъра. То бива некачествено гориво и немарливост със смяната на филтри, ама чак пък толкова! Какво трябва да е сложил в резервоара този човек и колко време трябва да не е сменял филтър, или поне да се сетил да източи утайката отдолу?
                  Колкото до проблеми с мощността, в зависимост от качеството на горивото - да понякога се усеща, но на малките мотори това е по-осезаемо - 1,5 dCi примерно. На по-големите 1.9dCi и 2.0HDI не е толкова изразено. А при 2.8CRD при Jeep-а досега не съм установил някаква осезаема разлика в мощност и динамика при различните зареждания за трите години и половина, през които го карам. Но за сметка на това при старите атмосферни дизели /1.9D - 65 к.с./ това се усещаше незабавно след зареждане.
                  Поздрави!

                  Това беше най драстичият случай. Но принципно са си слабо място инжекторите. Явно човека беше сложил яка гадост в резервоара, за да се прецакат така. А и не мисли, че всеки си сменя филтрите редовно и източва вода, чисти резервоар и т.н. Мисълта ми е, мине ли дори за момент гадост през инжекторите, най често-пиши ги бегали....
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Здравейте Отново,
                    Като постнах въпроса си имах в предвид следното: от темата останах с усещането, че VP44 дефектира изведнъж - "без предизвестие" и оставаш на място - "там" - където и да е това място - и колкото и да викаш неволята - мърдане няма !!!
                    Мисълта ми беше, дали има нещо в CR системите, което да дефектира "хронично", което може да те остави на място по същия начин и без предупреждение. Това което описваш в дюзите мисля не е фатално нали ? колата е все пак в движение, може да пуши.. трака и т.н.т. но работи, можеш да се прибереш от там където си се запътил и вече имаш "едно на ум" !

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Първоначално публикуван от bopan Преглед на мнение
                      Здравейте Отново,
                      Като постнах въпроса си имах в предвид следното: от темата останах с усещането, че VP44 дефектира изведнъж - "без предизвестие" и оставаш на място - "там" - където и да е това място - и колкото и да викаш неволята - мърдане няма !!!
                      Мисълта ми беше, дали има нещо в CR системите, което да дефектира "хронично", което може да те остави на място по същия начин и без предупреждение. Това което описваш в дюзите мисля не е фатално нали ? колата е все пак в движение, може да пуши.. трака и т.н.т. но работи, можеш да се прибереш от там където си се запътил и вече имаш "едно на ум" !
                      В общи линии, е така. Освен "едното на ум", трява да бръкнеш и в джоба
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Да добавя, че проблема с внезапното спиране който описваш е характерен за по старите електроники монтирани на помпите. Новият модел електронен блок е с друг тип транзистор на крайното стъпало, освен това е с дублиран сорс. Там внезапно спиране е изключено.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Здравейте на всички имам един въпрос към klkl.t карам ауди б4 1.9тди но съм с механична помпа имам електроната помпа човека от който купих аудито каза че се е прецакала само това ми каза имаш ли на идея какво може да е и за какъв ремонт става въпрос??? Вижам че сте на ти с помпите а аз хал хабер си нямам казаха ми че в бош искат една чанта с пари... и за момента с карам с тази но разхода ми е доста по висок... Благодаря предварително за отговора

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Първоначално публикуван от Stanislav Rusimov Преглед на мнение
                            Здравейте на всички имам един въпрос към klkl.t карам ауди б4 1.9тди но съм с механична помпа имам електроната помпа човека от който купих аудито каза че се е прецакала само това ми каза имаш ли на идея какво може да е и за какъв ремонт става въпрос??? Вижам че сте на ти с помпите а аз хал хабер си нямам казаха ми че в бош искат една чанта с пари... и за момента с карам с тази но разхода ми е доста по висок... Благодаря предварително за отговора
                            Няма как да се каже какво и е на оригиналната помпа, без да се провери на стенд. Може да е всичко....
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              За какви пари става въпрос и каде се намира сервизчето защтото съм от Сливница да знам горе долу какво и каде да дойда да я видиме тая помпа че колата неще да върви с тази?

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Първоначално публикуван от Stanislav Rusimov Преглед на мнение
                                За какви пари става въпрос и каде се намира сервизчето защтото съм от Сливница да знам горе долу какво и каде да дойда да я видиме тая помпа че колата неще да върви с тази?
                                Аз се занимавам с по новите помпи с електронно управление. Ето тел. на прятел който ще ти свърши работа за твоята помпа:
                                0888707773- Иван.
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X