Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Първоначално публикуван от plyoki Преглед на мнение
    След слагане на чип на А6 ТДИ 150 к.с. и изминати не повече от 200 км. колата спря и не иска да запали повече. Казаха ми, че е ГНП-то. Преди две години го правих в Ловеч и ми взеха над 1700 лв. за ремонта /дадоха ми 1 година гаранция/. В понеделник ще го закачат на компютър за проверка. Ако е повредена електрониката, колко ще ми струва ремонта?
    Ще ти струва според случая. А диагностиката ще ти даде само обща предства. За да се види точно какво му е на гнп-то, трябва да се провери на стенда за гнп. Тогава според точната повреда, ще знаеш и точната цена за ремонта
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Днес тесваха електрониката и се оказа че тя е наред. При свалянето под нея изкарали една шепа стружки. Някой знае ли къде близо до Ямбол има стенд за ГНП.

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Първоначално публикуван от plyoki Преглед на мнение
        Днес тесваха електрониката и се оказа че тя е наред. При свалянето под нея изкарали една шепа стружки. Някой знае ли къде близо до Ямбол има стенд за ГНП.
        Не мога да се сетя кой ще е този дето ще сложи на стенда помпа пълна със стружки. А и каква е ползата?? Явно помпата е повредена, разглобява се и се намира повредата. След което износените части се подменят с нови и чак тогава на стенда.
        А и как са ти тествали електрониката само без да е на помпата, си нямам на идея. На първо време трябва задъжително да смениш И корпуса + това дето се е повредило. Стружките са запушили фините отвори в корпуса и авансатора няма да работи.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Една шепа е доста .... ако не ти се харчат пари търси си само корпус втора упореба и слагай твоята електроника. Ако искаш да я направиш като хората + нов корпус + стенд отиваш на Цена около 700-800лв.
          Милен Иванов
          БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
          0887771559, Пловдив

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Първоначално публикуван от milennyc Преглед на мнение
            Една шепа е доста .... ако не ти се харчат пари търси си само корпус втора упореба и слагай твоята електроника. Ако искаш да я направиш като хората + нов корпус + стенд отиваш на Цена около 700-800лв.
            Корпуса е 600лв., гарнитури-60, труда по смяната+проверката на стенда-180лв. Ако се закучи и друго, цената лесно надхвърля 1000.
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Търся малко помощ от вас.Накратко историята–Форд Транзит 96 набор с електронно управляема помпа протече и я дадохме на ремонт при специалист.Влезе и в авариен режим.След ремонта буса пали и върви добре докато не го оставиш за малко на тихи обороти,примерно пуснеш по инерция за кратко,след това губи мощност и не може да развие скорост поголяма от 60км.След изгасяне на мотора и запалването му наново всичко се оправя до следващата инерция.Закачана е за диагностика и нищо не показва,на стенда всичко е в норма .Шах.От какво може да е .Помпата е Лукас .Благодаря предварително.

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Първоначално публикуван от petkof Преглед на мнение
                Помпата е Лукас .
                Лошо....
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Е те това и аз го знамD:

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Виж из нета, някъде имаше сервиз дето само с лукасите се занимават. Уж ги ремонтирали......
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Мислех че си пипал такава ,затова писах тука.Сервиза е в Пловдив,но и моето майсторче ги лекува,само стая бере ядове.

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Помпата я изпратих до Ловеч. Оказа се, че частта която нагнетявал горивото си е заминала /поне аз така разбрах/. Сега се оказва, че трябва да търся корпуса и да си закача стара електроника. В нашия регион ми продават само цяло ГНП за около 800 лв. Чудя се дали да го ремонтирам или да купя на старо.

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Първоначално публикуван от petkof Преглед на мнение
                          Мислех че си пипал такава ,затова писах тука.Сервиза е в Пловдив,но и моето майсторче ги лекува,само стая бере ядове.
                          Най-сигурния лек на тези помпи е замяната им с механични. Така автомобила ти става "вечен". А в нашите условия на експлоатация , електрониката не е за препоръчване. Тя е проектирана за 100000 хил.км. и от там нататък - само разходи.А нашите "талиги" съвсем не са първа младост.
                          Последно редактирано от stilnik; 28-01-12, 15:02.

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Първоначално публикуван от plyoki Преглед на мнение
                            Помпата я изпратих до Ловеч. Оказа се, че частта която нагнетявал горивото си е заминала /поне аз така разбрах/. Сега се оказва, че трябва да търся корпуса и да си закача стара електроника. В нашия регион ми продават само цяло ГНП за около 800 лв. Чудя се дали да го ремонтирам или да купя на старо.
                            Хидравличната глава и корпуса са две различни неща. Аудитата износват плунжерната група поради по голямата натовареност на помпата. Така подаването на гориво пада, особено що се касае за малките порции на подаване. Там ефекта е най осезаем. Проличава си по трудното палене на средно топъл двигател.
                            Проблемите по корпуса са най-често запушване и надирания по авансатора и подкачващата помпа.Сега, при тебе със тия стружки, незнам дали коруса не е запушен вече...Ама то ще си проличи де...
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Здравейте колеги, имам ауди а6 2.5 v6 tdi кода на мотора е АКЕ със помпа vp44. Нямам проблеми с помпата за сега, но смятям че трябва да и сменя гарнитурите. Искам да попитам има ли някакви тънкости или нещо сложно по смяната, и най вече дали може да разцентровам нещо при разглобяването и сглобяването. Помпата съм я свалил поради други ремонти по двигателя, и сега е момента да и сменя гарнитурите. Много ще съм ви благодарен ако ми обясните как става тази операция поздрави

                              Коментар


                              • Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Мен ме интересува какви са най-честите проблеми които се срещат при помпите Zexel на Паджеротата 3.2DiD ? Кои от тези проблеми са отстраними и кои не са ? И как можем да разберем дали една помпа е "добре" ли "зле" при положение че си купуваме такава кола т.е какво трябва да гледаме ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X