Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Първоначално публикуван от Pepita Преглед на мнение
    Здравейте!
    Може да позволи на инжекция K-Line? (KW71 или KW81 протокол)
    Както аз разбирам въпроса-не.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Благодаря kiki.t
      Инжекцията , може да се разрешава само в CAN-BUS?

      Аз не знам български език, използвайки Google Translator.
      Съжалявам

      Коментар


      • От: Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Първоначално публикуван от Pepita Преглед на мнение
        Благодаря kiki.t
        Инжекцията , може да се разрешава само в CAN-BUS?

        Аз не знам български език, използвайки Google Translator.
        Съжалявам
        Command for injection and advance is send via can-bus.The pumps have different protocols, some have immo. wich must be removed before injection command.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          If I can write to the eeprom(00-BF addresses), I can disable the immo?

          Коментар


          • От: Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Първоначално публикуван от Pepita Преглед на мнение
            If I can write to the eeprom(00-BF addresses), I can disable the immo?
            No.Immo is disabled via can-bus commands.
            Because you are interested, i offer hardware and software for vp pumps.
            arestim@mail.bg
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              kiki.t
              Thank you very much

              Коментар


              • От: Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Здравейте,след многоопити да пиша във форума най-накрая дасподеля и моя проблем.Имам ВектраБ2,2ДТИ 2001год.от както я купих 2009год. досега нямах ядове,колата си вървеше ипалеше без проблеми и в голямите студовено...?Тази пролет една сутрин врътнахключа,колата запали и угасна,пробвахняколко пъти без резултат.С един приятеля дръпнахме в сервиза,там диагностикаи никакви грешки,майстора каза че езасмукала въздух.Сменихме и мъркучитеза излишното гориво понеже бяхаомаслени,обезвъздушихме и запали отраз.Тъка си тръгнах карах 2 седмици,палешебез проблем обаче една сутрин....греда,неизка да запали.Пак я дръпнах в сервиза,пакна диагностиката нямаше грешки,майсторапочна да обезвъздушава и забеляза чекапе нафта от помпата отпред по посокарешетката на колата има нещо като капачеелипсовидно.Каза,че сигурно някоягарнитура трябва да се смени.От тогава3 месеца си я карам тъка,обаче забелязахче като я карам на по-дълги разстоянияна другата сутрин не пали и трябва да яобезвъздушавам,също тъка почна дапридърпва на малките предавки с постояннагаз.Изкам да попитам Кики,трябва ли дасваля помпата и да ти я пратя или дадойда с колата за да се види първо намясто?Аз да ти кажа предпочитам да доидас колата и ти да прецениш какво щте сеправи,щото не е пипано нищо и не изкамда си създавам излишни главоболия снашите майстори.Ако трябва ще ти звъннана мобилния от форума да се уточниме!Благодаряпредварително!С уважение към всичкиколеги и съфорумници,Пламен!!!

                Коментар


                • От: Re: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Първоначално публикуван от JacoVIP Преглед на мнение
                  Здравейте,след многоопити да пиша във форума най-накрая дасподеля и моя проблем.Имам ВектраБ2,2ДТИ 2001год.от както я купих 2009год. досега нямах ядове,колата си вървеше ипалеше без проблеми и в голямите студовено...?Тази пролет една сутрин врътнахключа,колата запали и угасна,пробвахняколко пъти без резултат.С един приятеля дръпнахме в сервиза,там диагностикаи никакви грешки,майстора каза че езасмукала въздух.Сменихме и мъркучитеза излишното гориво понеже бяхаомаслени,обезвъздушихме и запали отраз.Тъка си тръгнах карах 2 седмици,палешебез проблем обаче една сутрин....греда,неизка да запали.Пак я дръпнах в сервиза,пакна диагностиката нямаше грешки,майсторапочна да обезвъздушава и забеляза чекапе нафта от помпата отпред по посокарешетката на колата има нещо като капачеелипсовидно.Каза,че сигурно някоягарнитура трябва да се смени.От тогава3 месеца си я карам тъка,обаче забелязахче като я карам на по-дълги разстоянияна другата сутрин не пали и трябва да яобезвъздушавам,също тъка почна дапридърпва на малките предавки с постояннагаз.Изкам да попитам Кики,трябва ли дасваля помпата и да ти я пратя или дадойда с колата за да се види първо намясто?Аз да ти кажа предпочитам да доидас колата и ти да прецениш какво щте сеправи,щото не е пипано нищо и не изкамда си създавам излишни главоболия снашите майстори.Ако трябва ще ти звъннана мобилния от форума да се уточниме!Благодаряпредварително!С уважение към всичкиколеги и съфорумници,Пламен!!!
                  То ясно че е от помпата колега.Сега не виждам смисъл да и правиме още диагностики, най-вероятно нищо няма да покаже на тях...
                  Трябва да се свали помпата, да се сменят всички гарнитури и след това да се качи на стенда и да се прегледа работата на електрониката и механиката.Твоята помпа най-вероятно е с номер 015 и с предвпръскване, там има някои тънкости.На стенда ще си покаже как работи подкачващата помпа, смуче ли от някъде въздух, вътрешното налягане и тн.
                  Ако искаш ми звънни привечер около 8ч. 0888794435.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Благодаря за бързия отговор!Не зная кой номер е ти ще я видиш,аз затова не пипам щото най-добре да я види човек,който с това се занимава.Ще се чуем довечера към 20ч и се извинявам за правописните грешки от поста,не зная защо се получи тъка!!!

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Вчера говорих с колегата за помпата.Това което ми каза ме накара да напиша този пост.
                      Не се оставяйте да ви лъжат!! Поискали са му 200лв. за гарнитури.Те струват 60лв. оригинални бош.Датчик за обороти се сменя САМО ако е необходимо ! А това е сравнително рядко.
                      Ето някой цени на части които се сменят често :
                      -авансаторно бутало - 180лв.
                      -гарнитури комплект за VP44-60лв.
                      -гарнитури комплект за VP30-45лв.
                      -датчик за обороти в помпата+гарнитура-160лв.
                      Това са цени на оригинални бош части.Други неща по помпата се износват сравнително рядко.Електрониката се ремонтира(в 95% от случаите перфектно).
                      Ако ви обявяват драстично различни цени-имайте едно на ум.
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Единствения човек,който познавам за бог на псг5 е С. Григоров! Успех на всички ;]

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SANY0487.jpg
Прегледи:1
Размер:170.0 КБ
ID:5286298Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SANY0491.jpg
Прегледи:1
Размер:151.4 КБ
ID:5286297Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SANY0480.jpg
Прегледи:1
Размер:142.4 КБ
ID:5286296Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SANY0486.jpg
Прегледи:1
Размер:161.5 КБ
ID:5286295
                          колеги може ли някой да ми каже дали от виждащото се на снимките е поправимо.
                          имам ли втори шанс.
                          номера на помпата е 0470504011.
                          на мястото на което се намира гейта е отчупено самото ъгълче на платката.
                          на 17 страница видях един колега беше пуснал снимки че може на още едно място да се използва за гейт(втори шанс).
                          ако някои мисли че може да стане моля да пише.вече 5 месеца колата ми е разглобена и съм загубил надежда че може да стане.
                          а и никаде не намирам въпросната помпа.

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Първоначално публикуван от ИЦОКОСТАДИНОВ Преглед на мнение
                            [ATTACH=CONFIG]341129[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]341128[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]341127[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]341126[/ATTACH]
                            колеги може ли някой да ми каже дали от виждащото се на снимките е поправимо.
                            имам ли втори шанс.
                            номера на помпата е 0470504011.
                            на мястото на което се намира гейта е отчупено самото ъгълче на платката.
                            на 17 страница видях един колега беше пуснал снимки че може на още едно място да се използва за гейт(втори шанс).
                            ако някои мисли че може да стане моля да пише.вече 5 месеца колата ми е разглобена и съм загубил надежда че може да стане.
                            а и никаде не намирам въпросната помпа.
                            Може да се пусне извод за гейт от кондензатора.Обаче като гледам, тая електроника е много изтормозена и най-вероятно е за боклука.Почти всички крачета са изкривени, отделно ми се струва че е пипано по гела и най-вероятно има някъде прекъснато микро краче.Бих те посъветвал да търсиш нова помпа.Или поне електроника.За тази опелова помпа имам нещо в предвид, ако искаш се обади.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              Принципно има от къде да се пробваш но както ти каза и Киро тази електроника е заминала най вероятно. Търси си друга помпа или поне електроника
                              Милен Иванов
                              БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                              0887771559, Пловдив

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Проблема е че не намирам нито помпа нито електроника.
                                Та затова писах в тази тема,ако може да се направи нещо поне временно докато си намеря помпа или електроника.
                                че съм без кола,а ми трябва.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X