Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/...1-drivers-2017

    Опасенията на пилотите и инженерите се потвърдиха. Страхувам се, че и за феновете няма да има голямо шоу...
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • От: Формула 1

      E нали затова уж са по-големите DRS зони, за да компенсират това неудобство.

      Коментар


      • От: Формула 1

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        E нали затова уж са по-големите DRS зони, за да компенсират това неудобство.
        Бе то, какво е мислено а какво се е получило на практика са две различни неща. Нали знаеш вица за бабушка-пенсионерка - три пъти самовар си сглобявам и се калашников се получава.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • От: Формула 1

          http://formula1.sportal.bg/news.php?id=21700

          Това все пак е уважение за труда и качествата на Алонсо.
          Относно по трудните изпреварвания, аз мисля че им трябва време да свикнат и заедно с увеличаване на DRS зоните може и по интересно дори да се получи.
          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Аз пък си мисля, че пилотите в известен смисъл са стока. На никой не му пука за сълзичките на Фернандо. Просто е важно лаф да става. Пределно им е ясно на хубавците от Макларън, че само некой пенсионер може да се излъже. Ако бяха поне на нивото на Ред Бул отдавна щяха да са му били шута на Алонсо (все пак имат достатъчно причини).
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • От: Формула 1

              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
              щяха да са му били шута на Алонсо (все пак имат достатъчно причини).
              Малко конкретика?
              Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

              Коментар


              • От: Формула 1

                Ми почни с опита за самоубийство през 2015, когато даже компютрите загубиха дар слово и давай насам.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                  Ми почни с опита за самоубийство през 2015, когато даже компютрите загубиха дар слово и давай насам.
                  Неразбираем за мен довод, ма карай да върви, не е толкова важно.
                  Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                    Булие им намекна че парите тук без постижения са едно нищо. Какво като Хонда плащат, а само се излагат, кой печели от тази работа? Но поне сега като се сговниха много нещата, дано се освестят истински.
                    Хонда плаща, защото няма кой друг. Не знам дали си забелязал, но спонсори няма. Дори Джони Уокър избягаха

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    То така се говореше ( успокоително ) и след първия сезон и след втория .. и сега .... а времето си върви . Докато се натуткат да направят "прекрасен агрегат" на фона на сегашния , то току-виж и другите производители на агрегати отишли още по- напред ....никой не седи на едно място .
                    Както отговорих и горе...то просто няма кой друг...

                    Всички останали доставчици си имат собствен отбор. Клиентски отбор никога няма да получи абсолютно същия двигател като този, който ще получи заводския отбор. Сега Ред Бул ще се окажат в тази ситуация. Това що се отнася до качества. Да не говорим за изцяло инженерните трудности, които създава това, защото в този случай на една определена дата ти дават едни спецификации и документ с присъединителните размери на задвижващата система и се оправяш - правиш колата по нея и няма "хън-мън".

                    Хонда се явява единствения производител във формулата, с който има шанс да има ексклузивно партньорство. Сигурен съм, че това е и единствената причина да се хванат на това хоро и да зарежат сигурните и добри, но все пак "чужди" двигатели.

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                      Хонда плаща, защото няма кой друг. Не знам дали си забелязал, но спонсори няма. Дори Джони Уокър избягаха
                      .
                      С това представяне ти как виждаш да има спонсори?
                      Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Е, ок, нещата са свързани безспорно.

                        Говорим, че ако в момента Хонда се махне нещата са изключително тежки в краткосрочен план. Освен това 10-годишен договор не се прекратява току-така след 3тата. А при едностранно прекратяване неустойките сигурно са чудовищни.

                        Така че нещата не са - махаме Хонда и всичко е цветя и рози.

                        Както и да е, интересна новина от днес -

                        Ауди ще има представител по време на срещата на автомобилните производители утре в Париж, на която ще се обсъждат правилата за двигателите във Формула 1 след 2020 г. Очаква се на нея да присъстват 8 производители, сред които 4-те, които участва в Гран при в момента – Мерцедес, Ферари, Рено и Хонда.

                        По информация на Ауто Билд представител на Ауди ще бъде Стефано Доменикали. Бившият спортен директор на Ферари ръководи Ламборгини – друга марка, която също като Ауди е под шапката на Фолксваген Груп.
                        „Целта на срещата е да разберем какви са мненията на автомобилните производители затова накъде трябва да вървим по отношение на задвижващите системи, заяви спортният шеф на Мерцедес Тото Волф. – Няма да бъдем само тези, които сме в момента в спорта.“
                        Според информацията сред останалите 4 производители, освен Ауди, ще бъдат още японска компания и Косуърт. На срещата щял да бъде и шефът на Илмор Марио Илиен, който е добре познат специалист по моторите в F1. Последно той помагаше на Рено и Ред Бул, а сега се очаква да работи за Макларън.

                        Неназованата японска компания почти със сигурност е Тойота, не се сещам за друга с нужния ресурс за Ф1.

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                          ... Неназованата японска компания почти със сигурност е Тойота, не се сещам за друга с нужния ресурс за Ф1.
                          Е, те до три пъти се може да се пробват.
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Вчера излезе клип на Тенчев точно по темата с Макларън и Мерцедес.

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              ".... тъй че това е пътя за развитие на отбора..."

                              Еми .... попътен вятър тогава ! Опитът и историята сочат друго. Живи и здрави щом така са решили !
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Аман от теоретици на конспирацията! Не очаквах и от Тенчев да запее в хора.
                                Всички отбори снабдявани от Мерцедес, получават последната версия на двигателя и софтуера към него. И това многократно е подчертавано И от клиентите им. И не става въпрос за никакво забавяне. В състезанието, в което Мерцедес монтират нова версия, тя бива доставяна и за клиентските отбори.
                                Така че, Макларън да винят параноичната дървена глава и неизмеримия инат на Рон Денис за създалата се ситуация.
                                От друга страна, направо е невероятно трудно да се повярва как Хонда се дънят така.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X