Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Е, ама караха за Ферари.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • От: Формула 1

      Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
      . После с искането Ботас да изостане, за да му помогне, което беше върха на свинщината и крайно типично за него. ...
      ... а когато от бокса Аривабене командва Кими да пусне пред себе си Фетел- какво е ?
      Последно редактирано от Vlado_Ts; 26-06-17, 22:46.
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • От: Формула 1

        От камерата, която снимаше отзад, се виждаше като нарочно изпълнение, но друга камера показваше първо ръкомахане и през това време, неволно движение на дясната ръка. Ако се сещаш как може да се види, гледай го.

        Горното за Тайгър.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • От: Формула 1

          Няма да се превръщам в адвокат, но не съм чул подобна реплика от Хам. Чух, че попита къде е Ботас, и му отговориха, че е напред и се бори да изпревари Строл.
          Не съм слушал коментарите на Тенчев и кой беше там другия, ма няма да се учудя на всякакви свободни интерпретациЙ.
          Ще го погледна, Божко, ма никак не съм убеден, щото гледах камара риплеЙ.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
            .... Но видяхме и че както и друг път, когато е поставен под напрежение и нещата не вървят в негова полза не е толкова бърз и прави грешки.....
            Всъщност , не видяхме такова нещо . Ако под "напрежение" имаш предвид обиколките след бокса на двамата ( яката на Люис и наказанието на Себ) , единствената грешка беше баш на Фетел на един ляв завой , няколко обиколки преди края - от което изгуби около секунда и нещо .
            Същевременно Люис завъртя няколко най- бързи обиколки в това време ( не че и Фетел нямаше 1-2 подобрение на времето) и единствено Ботас ( по обясними причини ) направи по- бърза от него .
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • От: Формула 1

              Нямаше гуми достатъчно и даунфорс да седи дълго зад Ферарито. Затова отпускаше на моменти. А и Мерца беше доста по-разтоварен откъм крило и губеше в завоите. На правата, разликата на моменти достигаше до почти 30км/ч. Ама като излезнеш по-бавно от завоя, все тая е, дори с ДРС.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Формула 1

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Всъщност , не видяхме такова нещо . Ако под "напрежение" имаш предвид обиколките след бокса на двамата ( яката на Люис и наказанието на Себ) , единствената грешка беше баш на Фетел на един ляв завой , няколко обиколки преди края - от което изгуби около секунда и нещо .
                Същевременно Люис завъртя няколко най- бързи обиколки в това време ( не че и Фетел нямаше 1-2 подобрение на времето) и единствено Ботас ( по обясними причини ) направи по- бърза от него .
                Фетел сгреши, да. ХАМ очевидно беше по-бърз в цялата обиколка, а за правите да не говорим. Докато му дишаше във врата блокира сериозно едното колело и оттам нататък вече започна да изостава. Грешката на Фетел го върна в играта за кратко, но преди нея вече беше на почти 3 секунди.

                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                Няма да се превръщам в адвокат, но не съм чул подобна реплика от Хам. Чух, че попита къде е Ботас, и му отговориха, че е напред и се бори да изпревари Строл.
                Не съм слушал коментарите на Тенчев и кой беше там другия, ма няма да се учудя на всякакви свободни интерпретациЙ.
                Ще го погледна, Божко, ма никак не съм убеден, щото гледах камара риплеЙ.
                Аз съм зеленомразец, ама ти си зеленолюбец като гледам Много удобно си пропуснал да чуеш, че не попита къде е Ботас, а каза, че той трябва да изостане, за да му сервира Фетел. Чак тогава те му отговориха, че това няма да стане, защото все пак съотборника му си има собствено състезание и гони СТрол.
                А те Скай щото хич не си обичат техния човек и онзи тюфлек Тед Кравиц само го ближе под пояса. И ние гледаме "вносна" телевизия, знаем им мурафетите

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                ... а когато от бокса Аривабене командва Кими да пусне пред себе си Фетел- какво е ?
                Аз не съм видял Кими да е пускал Фетел. Да, може би малко го преебаха със стратегията, т.е. да влезе първи, но Кратния си завъртя рекордните обиколки и си направи нещата както трябва. Като Шумахер-Браун едно време. Кими от своя страна влезе в трафик.

                Аз в последните 2 сезона си спомням много повече пъти ХАМ да са го пускали. Валтери в Барселона, Нико миналата година в Монако.

                Но дори и това да не е така, едно е нареждането да дойде директно от началника, друго е ти сам да си просиш. Мисля, че второто вече е нагло

                Без да оправдавам Ферари (отбор, който дълги години мразех в качеството си на Макларънист), там от време пилешко си е ясно, че се гони титла на всяка цена и обикновено единия е в поддържаща роля. А и така като го гледаш Кими какъв е апатичен в последните сезони дали може да се пребори за титла? Да не говорим че и скоростта му не е като едно време.

                Иначе Мерц уж държат, че пилотите им са равнопоставени.

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                  Всъщност , не видяхме такова нещо . Ако под "напрежение" имаш предвид обиколките след бокса на двамата ( яката на Люис и наказанието на Себ) , единствената грешка беше баш на Фетел на един ляв завой , няколко обиколки преди края - от което изгуби около секунда и нещо .
                  Същевременно Люис завъртя няколко най- бързи обиколки в това време ( не че и Фетел нямаше 1-2 подобрение на времето) и единствено Ботас ( по обясними причини ) направи по- бърза от него .
                  Фетел сгреши, да. ХАМ очевидно беше по-бърз в цялата обиколка, а за правите да не говорим. Докато му дишаше във врата блокира сериозно едното колело и оттам нататък вече започна да изостава. Грешката на Фетел го върна в играта за кратко, но преди нея вече беше на почти 3 секунди.

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Няма да се превръщам в адвокат, но не съм чул подобна реплика от Хам. Чух, че попита къде е Ботас, и му отговориха, че е напред и се бори да изпревари Строл.
                  Не съм слушал коментарите на Тенчев и кой беше там другия, ма няма да се учудя на всякакви свободни интерпретациЙ.
                  Ще го погледна, Божко, ма никак не съм убеден, щото гледах камара риплеЙ.
                  Аз съм зеленомразец, ама ти си зеленолюбец като гледам Много удобно си пропуснал да чуеш, че не попита къде е Ботас, а каза, че той трябва да изостане, за да му сервира Фетел. Чак тогава те му отговориха, че това няма да стане, защото все пак съотборника му си има собствено състезание и гони СТрол.
                  А те Скай щото хич не си обичат техния човек и онзи тюфлек Тед Кравиц само го ближе под пояса. И ние гледаме "вносна" телевизия, знаем им мурафетите

                  Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                  ... а когато от бокса Аривабене командва Кими да пусне пред себе си Фетел- какво е ?
                  Аз не съм видял Кими да е пускал Фетел. Да, може би малко го преебаха със стратегията, т.е. да влезе първи, но Кратния си завъртя рекордните обиколки и си направи нещата както трябва. Като Шумахер-Браун едно време. Кими от своя страна влезе в трафик.

                  Аз в последните 2 сезона си спомням много повече пъти ХАМ да са го пускали. Валтери в Барселона, Нико миналата година в Монако.

                  Но дори и това да не е така, едно е нареждането да дойде директно от началника, друго е ти сам да си просиш. Мисля, че второто вече е нагло

                  Без да оправдавам Ферари (отбор, който дълги години мразех в качеството си на Макларънист), там от време пилешко си е ясно, че се гони титла на всяка цена и обикновено единия е в поддържаща роля. А и така като го гледаш Кими какъв е апатичен в последните сезони дали може да се пребори за титла? Да не говорим че и скоростта му не е като едно време.

                  Иначе Мерц уж държат, че пилотите им са равнопоставени.

                  P.S. Някой друг да мисли, че Строл пусна газта по-рано и затова изгуби позиция на финала?

                  Интересна ми е и друга тема, защо Пъпката така троши двигатели, а Рикардо не? Първия има 4 DNF от последните 6 състезания и двойно по-малко точки от другия.

                  Също така май Рено нещо флиртуват с Алонсо и нещата отиват на реюниън. Т.е. вероятно няма да взимат Кубица, а ще дадат шанс примерно на Сироткин на мястото на трагичния Палмър до края на сезона и догодина Веждата се връща. Дано това се окаже първото му добро решение в последните 10-ина години, та да си завърши кариерата на ниво.

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                    , че е бил на границата да пресече линията на сейфти кара, преди той да е пресякъл линията на влизане в бокса.Не е нужно да обяснявам, че би последвало наказание. Не е нужно и да обяснявам, ако настъпи газта, колко време ще му отнеме да удари сейфти кара отзад.
                    Иначе, състезанието ми хареса много.
                    На видеозапис - повторение се вижда дори и по Sky, че сейфти кара почти се скри в момента на удара... а и може да спреш, ограничиш другите зад себе си и без спирачки, със смяна на предaвките... или...
                    Та, и на мен ми хареса състезанието, въпреки, че на тази тясна писта хвърчаха парчета от колите, почти непрекъснато...
                    Явно състезанията ще стават все по-интересни и напрегнати, има интрига и това, че Себ си изпусна нервите преди 2-я удар (с което го и предизивика) е показателно... Не го оправдавам за това, но се случва... или... получи си наказанието или...
                    Ама и Хамилтън го заслужаваше, за 1-я удар... Няма фенщини тука... И да не намесваме Бог, ама къде завърши, "слееед", та няма случайности... Ясно стана пак и друго, Ферари все още отстъпват на Мерцовете - нищо, че се правеха на умрели лисици... Лятото се очертава да е горещо... та, поздрава, (и на пистата) да видим докога, ще бъде явно: "Жарко ми е да те видя!"
                    Последно редактирано от ivied; 27-06-17, 16:45. Причина: Жарко ми е да те видя!

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                      Дано това се окаже първото му добро решение в последните 10-ина години, та да си завърши кариерата на ниво.
                      Дали обаче Рено ще може да му осигури това ниво?
                      Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                        P.S. Мисля, че наказанието на Фетел дойде толкова бързо след като задължиха ХАМ да влезе, за да се запази интригата. Т.е. ако ХАМ нямаше този проблем нямаше да накажат Фетел. И мисля, че тези заповеди идват директно от мустакатия Нали се борят за рейтинг,требе да е вълнуващо
                        Има нещо вярно...
                        Ясно е и друго, няма 100 % обективна - човешка реалност, а само как я виждаме, аз-ти-той-ние-вие-те..
                        По-интересно е друго:
                        1. Кои от оставащите състезания (писти) пасват по-по-най на спецификата на едната или другата от колите на първите два отбора?
                        Като ги попрегледах набързо пак, за да си ги припомня, май са 50-50 %...
                        Значи до последно пак, няма да е ясно май-май...

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                          Има нещо вярно...
                          Ясно е и друго, няма 100 % обективна - човешка реалност, а само как я виждаме, аз-ти-той-ние-вие-те..
                          По-интересно е друго:
                          1. Кои от оставащите състезания (писти) пасват по-по-най на спецификата на едната или другата от колите на първите два отбора?
                          Като ги попрегледах набързо пак, за да си ги припомня, май са 50-50 %...
                          Значи до последно пак, няма да е ясно май-май...
                          Мерц имат доста по-мощен двигател, което ще се запази поне до Монца, когато не е ясно какво ще изкарат от Маранело. Като добавим и дългата база ми се струва, че повечето писти са удобни за тях. То до края по-спънатите трасета с остри и бавни завои се броят на пръсти. На прима виста Унгария, Сингапур, Бразилия, там Ферари ще имат по-сериозен шанс. Но пък ще изостават сериозно на Монца, Силвърстоун, Спа, вероятно и в Мексико и САЩ.

                          Просто подобренията на Мерц от Испания ги върнаха в доста по-добра позиция и явно до голяма степен са си решили проблема с гумите.

                          От друга страна Фераритата май използват по трето трубо, което значи поне едно наказание и старт от дъното на решетката.

                          Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                          Дали обаче Рено ще може да му осигури това ниво?
                          Кое ниво? На Макларън ли? В краткосрочен план може би не, защото уж Мак имат доста добро шаси. Но пък и Алонсо има само 2 титли точно защото досега мисли в твърде краткосрочен план и винаги отива в отбори току преминали зенита си.

                          В дългосрочен няма как Рено да е лош избор. Все пак заводския отбор си е заводски отбор (финанси и структура), а ръководството и инженерния екип конкретно на този отбор е показало през последните тежки години, че се справя добре.

                          Освен това Рено си е неговия отбор, отборът, с който взаимно си донесоха две световни титли. Той там ще има такава аура каквато няма да има в нито един друг отбор.

                          Освен това ХАМ има договор и за догодина, което за мен значи изключен варианта да ходи в Мерц. Във Ферари също едва ли... То други не останаха освен Рено и Мак.

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Форс Индия!
                            Според мен, Макларън. Вероятно е научил, че ще вземат Мерцедес и затова толкова се радва.
                            Бих се радвал и аз.
                            Виж индиите и уилямсите какво правят с двигатели Мерцедес, при все че минават за бедни отбори. Макларън може да си позволи повече дивелъпмент и имат кадърни инженери.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Но не знам дали забелязвате, че Мерц изпреварва други коли с Мерц двигател като спрели. Обратното обаче не съм виждал да се случи. Т.е. клиентски двигател да изпревари заводския. Ферари също изпреварват доста успешно коли с клиентски Мерц двигатели, но не изпреварват така лесно заводските.

                              И не, не е въпрос само на челно съпротивление

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Не съм много фен на такива конспиративни теориЙ. Всички клиенти получават най-новата версия с базовия софтуер (карти). От там нататък е въпрос на файн тунинг. "Щаситата", както ги нарича един небезисвестен наш коментатор, никак не са за подценяване.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X