Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    ^ A ти всъщност каза ли нещо с тоя пост? За какво съдържание говориш тогава... Тук е форум, естествено, че през зимната пауза като няма събития се плюнчим, ти какво очакваш? Ако искаш сериозни анализи си гледаш скай спортс и не четеш тук...не разбирам каква е драмата и високомерието. Ако знаеш нещо, което ние не - моля сподели

    ivied, Вандоорн в интервю от преди няколко дни каза, че е видял новата кола на компютърна графика. Не знам за какви изпитания може да се говори тогава, за какви разлики и т.н.

    Това, че инженерите (поне основните) се въртят като треньорите в бг първенството по футбол е ясно. Само че това е една много малка брънка от това колата да е печеливша. Нюи в последните си години в Макларън доказва точно това. Колата често беше бърза, дори най-бързата, но непрекъснато се чупеше, разни неща се оказваха на границата на легалността и т.н. Дори един от революционните му модели MP4-18 не се появи на пистата, а цяла година караха B-версия на колата от миналата. Така че това, че някъде са събрани най-големите умове (дори да е вярно както ти твърдиш) нищо не значи...както и че най-големия бюджет не винаги е гаранция за нещо (отново доказателство Макларън...Ферари, а в по-далечното минало и Тойота). Обратното, отбори с малки бюджети (Форс Индия, Торо Росо и Браун ГП) надскочиха себе си, последните дори многократно).

    И за да не сме изцяло в разрез с изискванията на съфорумника Владимиров, днес гледах новина от Скай, че Маса май ще се върне в Уилямс, което знаем какво значи. Никола Тод е казал, че няма нищо подписано още, но това си е потвърждение с половин уста. Според същата статия разговори с Алонсо все пак е имало, но нещо не е станала работата. Същото важи и за Хълк.

    Коментар


    • От: Формула 1

      Колега, нямам изисквания, изказах констатация. А това, че не си разбрал даденият пример...карай. Не случайно има , но явно и то не е достатъчно...
      Няма драма, нито високомерие, нямам мнение за себе си да съм някакъв супер специалист или анализатор, но някои неща са малко прекалени - това е мое мнение и понеже е форум, го споделям.
      А за Маса информацията, че е приел, още снощи ми попадна, но според мен по-интересното е, че Пат Саймънс е обявил, че напуска Уилямс,
      защото не се е съгласил с политиката на Клеър Уилямс да предоставят Ботас на друг отбор.
      Което, пак според мен, затвърждава слуховете, че офертата за цената на двигателите предоставени от Мерцедес ходи в комплект с Пади Лоу.
      "Bis dat qui cito dat"

      Коментар


      • От: Формула 1

        Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
        Алонсо - изпя ли ги - изпя ги... и пак в Маковете, а...
        (поровете бе, четете зад редовете, кой и защо и колко плати официално, под масата за Бърни и компания - не говоря - после нямало да им се върнат, като компенсация -
        Добре де, аз не мога да намеря, може ли ти да покажеш кой, колко. Защото на няколко пъти го натъртваш че Мерцедес платили вместо Макларън. И тук не става дума зад редовете защото е много относително това. Давай да видим...
        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

        Коментар


        • От: Формула 1

          Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
          Колега, нямам изисквания, изказах констатация. А това, че не си разбрал даденият пример...карай. Не случайно има , но явно и то не е достатъчно...
          Няма драма, нито високомерие, нямам мнение за себе си да съм някакъв супер специалист или анализатор, но някои неща са малко прекалени - това е мое мнение и понеже е форум, го споделям.
          А за Маса информацията, че е приел, още снощи ми попадна, но според мен по-интересното е, че Пат Саймънс е обявил, че напуска Уилямс,
          защото не се е съгласил с политиката на Клеър Уилямс да предоставят Ботас на друг отбор.
          Което, пак според мен, затвърждава слуховете, че офертата за цената на двигателите предоставени от Мерцедес ходи в комплект с Пади Лоу.
          Ок, няма значение, ако не съм те разбрал и съм реагирал остро се извинявам

          Не съм чел изявление на Саймъндс, но сигурно ли е, че затова напуска? Защото имаше въпроси към него на разни четвъртъчни пресконференции дали няма да се пенсионира? Може това да е причината.

          И още по-интересното е защо Пади Лоу се маха? Със сигурност не е заради предложението на Уилямс, по-скоро там намира убежище. Някъде се говореше, че Мерцедес искат да го заменят с Джеймс Алисън, който бил склонен да работи в Англия, за разлика от Италия.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
            Не съм чел изявление на Саймъндс, но сигурно ли е, че затова напуска? Защото имаше въпроси към него на разни четвъртъчни пресконференции дали няма да се пенсионира? Може това да е причината.

            И още по-интересното е защо Пади Лоу се маха?
            http://clubs1.bg/news/pat-symonds-na...williams-40551

            ЗА Лоу четох че Мерцедес не искали да му плащат исканата от него заплата, а Уилямс му предлагали добър договор.
            Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

            Коментар


            • От: Формула 1

              На Пади си му изтича договора в края на тази година. Не съм чел никакви спекулациЙ, но няма да се учудя ако прочета в бг медиите.
              Колкото до Пат, той отдавна говореше за пенсиониране, та и там не знам каква е историята.
              Алисън напусна Ферари през Август, заради смъртта на съпругата си, та и там не знам да са се карали със Серджо.
              Подаръци не се правят от никой току така. Мерц не подаряват Пади на Уилямс, а е вероятно само да го освободят от gardening leave.
              От Уилямс, свеоятно са се свързали с Пади още когато тръгнаха приказките, че Пат искал да се пенсионира, така че едва ли Пади е причината за напускането на Пат. Това с Ботас, също го приемам за несериозно като причина.
              Клеър се справя добре като шефка.
              Пади е кадърен инженер, но не си спомням да съм виждал подписа му под нито един болид като комплексен проект. Ното във Уилямс, нито в Макларън, нито в Мерцедес. В Макларън Джонатан Нийл и още един, чието име сега не ми идва на ума.
              В Мерцедес водещата роля в проектирането е на Алдо Коста и не виждам да се излага напоследък. Не съм и убеден, че ще искат да му поставят редом Алисън, щото не е много ясно дали ще се разбират.
              Ще видим...

              ПП: Уилямс са в непрекъсната борба за намаляване на бюджета и разходите, та не съм сигурен, доколко са предложили на Пади по-добро заплащане точно от Мерцедес.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Формула 1

                Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                ^ 1.Тук е форум, естествено, че през зимната пауза като няма събития се плюнчим

                2. Вандоорн в интервю от преди няколко дни каза, че е видял новата кола на компютърна графика. Не знам за какви изпитания може да се говори тогава, за какви разлики и т.н.


                3. Обратното, отбори с малки бюджети (Форс Индия, Торо Росо и Браун ГП) надскочиха себе си, последните дори многократно).
                Съгласен, с 1 и 3-та точка, нарушиха статуквото и добре, че ги има...
                По 2-рата обаче - жалко, че нямаме пряк достъп до някой сателит, да видиш как въртят обиколки вече, не ги слушам какво говорят, или само с едното ухо, гледам ги всеки ден, всякакви специалисти, изучавал съм им субординацията и йерархическите зависимости, маниерите и системата им на работа и т.н. как трябва да се посигури, изпита, провери, доработките, настройките, пирамидите им на управление, съгласуването и сработването м/у различните нива... дори за неща, които ние на Балканите, бихме нарекли "елементарни простотии", не ме разбирайте погрешно, не ги превъзнасям, но: НЕ МОГАТ ДА ЧАКАТ (НЕ ЧАКАТ) - прим. до януари и фервуари и тогава да почнат сглобяването и напасването на настройките, както и преговори с доставчиците например... От лятото още заданието им е спуснато за следващата година, от доставчиците на минерална вода, до фирмите за поддръжка на климатиците или за почистване, а камо ли ЗА ПРОЕКТИРАНЕТО, но както и да е... Не мога да го докажа със снимки, от някои малки летища с много камиони и контейнери в Мексико, Южна Африка или Аржентина особено- но няма и защо...

                Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                Добре де, аз не мога да намеря, може ли ти да покажеш кой, колко. Защото на няколко пъти го натъртваш че Мерцедес платили вместо Макларън.
                Не бяха само спекулации, от немската преса беше, за технологичните скокове, "изтичането на мозъци", развойната дейност, за "черните каси" на концерните за "купуването" на специалисти, крадене на ноу-хау в топ спорта и т.н.
                Шпигел ли беше, Фокус ли, или "Ауто Мотор унд Спорт" ще се разровя... Щото статията си заслужаваше...
                Последно редактирано от ivied; 21-12-16, 20:59.

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                  ...
                  http://formula1.sportal.bg/news.php?id=21322

                  Не се заяждам, но виж какво му е било на Алонсо в този отбор 5 години, сега и твоя човек не се чувства конфортно.
                  Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                    http://formula1.sportal.bg/news.php?id=21322

                    Не се заяждам, но виж какво му е било на Алонсо в този отбор 5 години, сега и твоя човек не се чувства конфортно.
                    "Ако му гарантираме наистина добра кола, ще искаме в замяна да бъде по-спокоен и по-малко развълнуван" - и аз така ,
                    ама както знаете, при тях е "а дано, ама надали" - след ерата на Шуми... (беше ги стегнал и дисциплинирал, като групенфюрер, сега моя човек де`т викаш им бил крив, че не се съобраявал с радио-заповедите им, то малките отбори не правеха такива изцепки със стратегията примерно, к`ат "кончетата", ама на кривата ракета, космоса... )
                    Ще имат Мерцовете май пак германец, ама да видим кога... (И ако това стане някой ден - ще видим кой-кого, какво и как - Хами или Фетко - ако сте съгласни
                    Последно редактирано от ivied; 22-12-16, 19:46. Причина: кога, кого, какво и как

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      След цела година, мерцовете може да не са това.
                      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        а, 93 дни останаха само, ще видим...
                        а чухте/четохте ли за това:
                        Пред австрийската Servus TV: В студиото с Лауда и Хелмут Марко. Главният съветник в екипа на Ред Бул се заяде с Ники, че в Мерцедес явно нямат доверие на програмата си за млади пилоти, тъй като по негова информация Верлайн няма да е пилот на Сребърните стрели догодина. А той е именно протеже на Мерцедес. На което Лауда отговори: „Трябва да поправя казаното. Програмата ни за млади пилоти е за това те да трупат опит. Можем да дискутираме дали Верлайн е готов (за Мерцедес) или не. Но искам да ти напомня, че Мак Верстапен бе твърдо в Торо Росо, докато руснакът (Дани Квят) вече не караше както трябва. Чак тогава преместихте Верстапен в Ред Бул.”
                        Марко отвърна: „Добре, Верлайн е много млад, но без риск, не е интересно. Вземате Ботас, но трябва да дадете на Уилямс двуцифрена отстъпка (в милиони) по сделката за доставка на двигатели (смята се, че са 10 милиона евро). Също трябва да купите място на Верлайн в отбор, който използва задвижваща система от друг производител (има предвид Заубер с моторите на Ферари). А имате бюджет от 22 млн. евро, които Розберг щеше да ви струва.”

                        Лауда също така разкри, че ако Ботас отиде в Мерцедес, спортният шеф на немския тим Тото Волф ще трябва да изостави ролята си на мениджър на пилота. Това е било записано в договора на Волф още при присъединяването му към тима. Освен Волф, мениджъри на Ботас са още Мика Хакинен и Дидие Котон.
                        Последно редактирано от ivied; 23-12-16, 01:17.

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Не приятно за Фетел. Няма да го приеме добре, сигурен съм.

                          http://clubs1.bg/news/izbraha-vettel...a-2016-g-40579
                          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Егати и анкетата, щом Макс и Нико са втори и трети!
                            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                              Не приятно за Фетел. Няма да го приеме добре, сигурен съм.
                              26% - 23% - 6%... като
                              „Военна математика: 3 убити врагове + 1 вероятен + 2 прасета = 37 убити врагове в боя.“

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                http://clubs1.bg/novina.php?n=40597&...edium=facebook

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X