От: Формула 1
^ A ти всъщност каза ли нещо с тоя пост? За какво съдържание говориш тогава... Тук е форум, естествено, че през зимната пауза като няма събития се плюнчим, ти какво очакваш? Ако искаш сериозни анализи си гледаш скай спортс и не четеш тук...не разбирам каква е драмата и високомерието. Ако знаеш нещо, което ние не - моля сподели
ivied, Вандоорн в интервю от преди няколко дни каза, че е видял новата кола на компютърна графика. Не знам за какви изпитания може да се говори тогава, за какви разлики и т.н.
Това, че инженерите (поне основните) се въртят като треньорите в бг първенството по футбол е ясно. Само че това е една много малка брънка от това колата да е печеливша. Нюи в последните си години в Макларън доказва точно това. Колата често беше бърза, дори най-бързата, но непрекъснато се чупеше, разни неща се оказваха на границата на легалността и т.н. Дори един от революционните му модели MP4-18 не се появи на пистата, а цяла година караха B-версия на колата от миналата. Така че това, че някъде са събрани най-големите умове (дори да е вярно както ти твърдиш) нищо не значи...както и че най-големия бюджет не винаги е гаранция за нещо (отново доказателство Макларън...Ферари, а в по-далечното минало и Тойота). Обратното, отбори с малки бюджети (Форс Индия, Торо Росо и Браун ГП) надскочиха себе си, последните дори многократно).
И за да не сме изцяло в разрез с изискванията на съфорумника Владимиров, днес гледах новина от Скай, че Маса май ще се върне в Уилямс, което знаем какво значи. Никола Тод е казал, че няма нищо подписано още, но това си е потвърждение с половин уста. Според същата статия разговори с Алонсо все пак е имало, но нещо не е станала работата. Същото важи и за Хълк.
^ A ти всъщност каза ли нещо с тоя пост? За какво съдържание говориш тогава... Тук е форум, естествено, че през зимната пауза като няма събития се плюнчим, ти какво очакваш? Ако искаш сериозни анализи си гледаш скай спортс и не четеш тук...не разбирам каква е драмата и високомерието. Ако знаеш нещо, което ние не - моля сподели

ivied, Вандоорн в интервю от преди няколко дни каза, че е видял новата кола на компютърна графика. Не знам за какви изпитания може да се говори тогава, за какви разлики и т.н.
Това, че инженерите (поне основните) се въртят като треньорите в бг първенството по футбол е ясно. Само че това е една много малка брънка от това колата да е печеливша. Нюи в последните си години в Макларън доказва точно това. Колата често беше бърза, дори най-бързата, но непрекъснато се чупеше, разни неща се оказваха на границата на легалността и т.н. Дори един от революционните му модели MP4-18 не се появи на пистата, а цяла година караха B-версия на колата от миналата. Така че това, че някъде са събрани най-големите умове (дори да е вярно както ти твърдиш) нищо не значи...както и че най-големия бюджет не винаги е гаранция за нещо (отново доказателство Макларън...Ферари, а в по-далечното минало и Тойота). Обратното, отбори с малки бюджети (Форс Индия, Торо Росо и Браун ГП) надскочиха себе си, последните дори многократно).
И за да не сме изцяло в разрез с изискванията на съфорумника Владимиров, днес гледах новина от Скай, че Маса май ще се върне в Уилямс, което знаем какво значи. Никола Тод е казал, че няма нищо подписано още, но това си е потвърждение с половин уста. Според същата статия разговори с Алонсо все пак е имало, но нещо не е станала работата. Същото важи и за Хълк.
Коментар