От: Формула 1
Няма никаква теория в това, камо ли конспиративна. Това са моите наблюдения. Ако си видял нещо различно - сподели
Да, шаситата не са за подценяване, но там борбата е на ниво цялостно притискане, чистота на въздушните потоци и т.н. Т.е. висшия пилотаж. Челното съпротивление не е нещо, което да е проблем за който и да е инженер от Ф1 още повече, че базовите размери (височина, ширина и тн.) са задължителни за всики, и няма как да направиш нещо революционно.
Да, аджеба за този файн тунинг говорим. Те всички получават едни и същи двигатели като хардуер и карти, само дето самите Мерцедес бидейки разработчици на този двигател със сигурност имат едни по-файн тюннати карти дето вадят една допълнителна мощност. Вероятно и икономия на гориво. Да, на другите никой не им пречи да си направят и те такива, но при положение, че не са производители на двигатели как да стигнат до тях?
Няма никаква теория в това, камо ли конспиративна. Това са моите наблюдения. Ако си видял нещо различно - сподели

Да, шаситата не са за подценяване, но там борбата е на ниво цялостно притискане, чистота на въздушните потоци и т.н. Т.е. висшия пилотаж. Челното съпротивление не е нещо, което да е проблем за който и да е инженер от Ф1 още повече, че базовите размери (височина, ширина и тн.) са задължителни за всики, и няма как да направиш нещо революционно.
Да, аджеба за този файн тунинг говорим. Те всички получават едни и същи двигатели като хардуер и карти, само дето самите Мерцедес бидейки разработчици на този двигател със сигурност имат едни по-файн тюннати карти дето вадят една допълнителна мощност. Вероятно и икономия на гориво. Да, на другите никой не им пречи да си направят и те такива, но при положение, че не са производители на двигатели как да стигнат до тях?
Коментар