Обява

Свий
Няма добавени обяви.

винетки 2016

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: винетки 2016

    Първоначално публикуван от bilbo27 Преглед на мнение
    Валирането се извършва обикновено от преминаващите тежки МПС - 50+ тона .
    Да, това наистина го забравих, утре по тъзи път тръгват Тир-овете /с редовни винетки между другото/на трите силни и единствени арендатора в северната България. Претоварени всеки един от тях с 10-15 тона отгоре. При вида на който, ДАИаджиите само се завъртват настрани, защото са надлежно инструктирани кои ТИРове не се спират за кантар. И да иска да напише проверяващият акт - не може, понеже утре със сигурност ще е извън системата. И новите кръпки, стават на задник ....... Кой е виновен? комшията, дето не си е купил винетка? Кой да сигнализираш и на Кой да се жалваш? ... подскажете ми.
    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

    Коментар


    • От: винетки 2016

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      И що викаш римските изкарват хилядолетия? Пак са правени от лопатари.
      Май ключа от палатката е в контрола?
      Написах дълъг отговор, ама изчезна, няма да пиша пак. Но истината е в КОНТРОЛА както казваш, но той НЕ Е приложим по нашите ширини. Понеже и контрола и изпълнението се събират ГОРЕ в едни и същи лица. А накой наистина струващ и грамотен човек по средата и да иска контрол - изхвърча от работното си място по чл328 т.5 поради липса на качества да изпълнява дадена работа.

      Изход за мен е във външна, не Българска фирма, с изградени морални и трудови навици. Но, първо, тя няма да дойде да изпълнява ремонти по второкласна пътна мрежа, второ, няма кой да я пусне тук, че да гребе от канчетата на КОЙ, и трето и да дойде за отделни проекти, доста бързо бива сблъскана с реалната действителност, наколенчена и обладана.

      Може да се жалваме единствено във форума, и евентуално на местният Поп. Защото другото е напълно безсмислена загуба на време.
      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

      Коментар


      • От: винетки 2016

        Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
        .....Изход за мен е във външна, не Българска фирма, с изградени морални и трудови навици. ...
        Май забравяш пропадналия път на Щрабаг (май бе Враца- Монтана-Видин)... То бе цяла епопея, която набързо се замете (щото по него време падна и тавана на Терминал-2 - пак на Щрабаг, пък той е по-близо до София )
        Отпуснати май около 100млн по европейска програма. Парите се дават на 'проверени европейски фирми', щото самите европейци ни ги подаряват и държат да е така...
        40-50млн се заделят за 'проектиране'... Ба го проектирането за рехабилитация на построен път...
        Останалите 50-60млн (дали не бяха по-малко) се дават на изпълнителя Щрабаг.. И като пропадна след месец-два участък, Щрабаг се врътнаха, че местните фирми не работели качествено...
        На което местните фирми отговориха, че са изпълнили точно каквото им е наредено, и срещу това са получили около 2млн лева.... Т.е. 2млн.лева са били реалните средства, с които е ремонтиран пътя...
        Останалите 99млн Евро са останали в нашите европейски 'дарители'....
        Контрол трябва - без контрол който и да реши да прави нещо - ще настане батака...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: винетки 2016

          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
          ...Парите се дават на 'проверени европейски фирми', щото самите европейци ни ги подаряват и държат да е така...
          Тоя виц не знам кой го пусна ама дойде с възхода на ГЕРБ. Оправдания са това.

          Щрабаг си е фирма като фирма. Работи според условията.
          А условия за осиране у нас колко има, ...

          Коментар


          • От: винетки 2016

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Тоя виц не знам кой го пусна ама дойде с възхода на ГЕРБ. Оправдания са това....
            Не знам за какъв виц говориш, но случката и историята е отпреди основаването на ГЕРБ (зимата-пролетта на 2006г)- не знам защо намеси конкретна партия (не че са ми любимци)......
            Тогава ми бе направило впечатление реакцията на Щрабаг... И вследствие имаше откъслечна информация за отделните цифри, които сглобих ориентировъчно по-горе...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • От: винетки 2016

              Вицът е че усвояването на европейски фондове е обвързано с ангажиране на европейски фирми.

              Коментар


              • От: винетки 2016

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Парите се дават на 'проверени европейски фирми', щото самите европейци ни ги подаряват и държат да е така...
                Чак така не беше и при рехабилитацията по сръбско след бомбите. Батакът си е основно наш, щото искаме комисионните напред. Не че го няма и твоето.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • От: винетки 2016

                  Сега за Петър и римските пътища , те от какво са направени и къде ?
                  Знаеш ли на колко години трябва да се подмени "плътната" ( последния слой от 4 см. ) на първокласен път у нас ? Знаеш ли какво става , след като плътната само се кърпи и след двойно по-голям предиод решат, най-накрая да го сменят?
                  За римские пътища , на гранита и скалата какво да му се случи , ама ти не искаш да караш по гранитни камънаци нали


                  За чуждите фирми , последно работих в чужда фирма ,ами освен че ми плащаха редовно заплатата друго нямаше различно с българските , даже качеството беше по-лошо. ( ама то само шефовете в чужбина и 1-2-а чиновници в София са чужденци )
                  За контрола , то си е логично това да е същността на всеки проблем в Татковината. НЯМА ГО.

                  Е случва се и да има понякога конторл , аз лично съм виждал 2 пъти в моята кариера , веднъж 1999-та , тогава европа си парвеше европейските пътища и налагаше контрол. Фирмата в която работех направи 2 километра за собствена сметка , след установени нередности.
                  Втория път беше наскоро в Димитровград, след установени несъответствия в рецептата за асвалт.
                  Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                  За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                  A1+

                  Коментар


                  • От: винетки 2016

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Вицът е че усвояването на европейски фондове е обвързано с ангажиране на европейски фирми.
                    Тогава не бяхме ЕС... А приказката за 'вицът' бе заради практиката, добре видяна при сегашните 'отворени обществени поръчки' - пресния пример с горските джипки - 'предложете автомобил, който да отговаря на следните условия: 1. резервоара му да е точно 93.2134123 литра'
                    Формално - всичко могат да участват... Реално - победителя е ясен и предопределен... Това не сме го измислили ние...
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: винетки 2016

                      Поръчките обаче ние ги правихме.

                      Коментар


                      • От: винетки 2016

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Поръчките обаче ние ги правихме.
                        Добре де... Така по-разбираемо ли е - ЕС казва : имате парите (и вие ще дадете добавък) ако фирмата отговаря на нашите изисквания, които са следните....
                        Резултата е ясен...
                        Мислиш ли, че ако нашите имаха възможност да откраднат тези пари щяха да се поколебаят? Просто 'големите' не им дадоха шанс и си ги прибраха за себе си (да, сумата е била около 10млн Евро за конкретния път около Монтана)...

                        Затова и въпроса е в контрола и морала... Или обратното... Защото това, че е 'европейска фирма' не я прави автоматично коректна... Пък и да е била коректна - при поставени определени 'цели' - 99% от европейските фирми биха били поддали за да върви бизнеса им...
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • От: винетки 2016

                          Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                          Сега за Петър и римските пътища
                          Т.е. направени са както трябва по наличната тогава технология?

                          Ако да, то това е основната разлика със нашите сега.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: винетки 2016

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Т.е. направени са както трябва по наличната тогава технология?

                            Ако да, то това е основната разлика със нашите сега.
                            Тоест , ако пуснеш всичкия сегашен трафик по римските пътища и те ще заминат.
                            Да направени са качествено , и сега някои ги правят качествено , ама после няма подръжка.
                            Ако ти караш онова от аватара си без да му сменяш маслото , колко километра ще издаяни ?
                            Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                            За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                            A1+

                            Коментар


                            • От: винетки 2016

                              Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                              Темата тръгва накриво, особенно с последните 2 поста
                              Я кажете колко от хората тук , сте участвали в създаването на път ?
                              Говорите , за качество , за какво ли не ....за конспирация , че пътищата се правят зле ,за да се работи после по тях.
                              Я си направете труда и понаблюдавайте , кой прави първоначално пътя , след няколко години , кой прави рехабилитацията и след още няколко кой прави реконструкцията . Ха сега ... май не са едно и същи хора...
                              Както и да е .. избягахме от темата ... а тя и аз не знам вече каква е
                              Въпросът, с който беше започната темата (дали трябва или не регистрационния номепр на МПС) отдавна се изясни, след което темчта пое в посока, която е болна за много българи. Та, какъв ти е проблемът с посоката? Че не се обсъжда на професионално ниво? Какво ще кажеш да ти се наложи забрана да се изказваш по теми, различни от професионалната ти специализация? Що да не говорим за качество от гледната точка на потребители, които използват въпросните пътища? Трябва ли, примерно, да човек да има диплома от ВИХВП и стаж в месопреработвателната за да констатира, че месните произведения масово са пълни с химия и боклуци и не стават? Или пък непременно ли трябва да си геодезист, за да констатираш, че кадастралните карти са пълни с грешки, които хората трябва да оправят за своя сметка?

                              Викаш, не били едни и същи, дето строели пътищата и дето след това ремонтирали? Па сигурно ще да е така. Едните са, примерно, Трейс Груп, пък другите - Трейс София, Родопа Трейс и т.н. Или пък едните са Агромах, пък другите - Агромах роуд ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: винетки 2016

                                [QUOTE=Чавдар (V93);2911596]Въпросът, с който беше започната темата (дали трябва или не регистрационния номепр на МПС) отдавна се изясни, ..../QUOTE]

                                Ами след като се е изяснила темата , защо не се затвря и да се отвори друга тема с други проблеми ?
                                Тук във форума можеш да ми забраниш квото си щеш, ако съм нарушил правилата, нали туй ти е работата тук.
                                Относно качеството на производството на един път , лично Ти , като потребител , как точно ще добиеш представа ? По това , че след определено време , пътя има дупки , пропадания , обрасли банкето ? Правиш ли разлика от подръжка на път и неговот построяване ? Знаеш ли колко от пропадания на пътищата , са получени от непочистени отводнителни съоръжения ?
                                За нередностите в кадастралните карти, две седмици след приемането на кадастрална карта всеки собственик на недвижимо имущество , може да предяви претенции за неточности и грешки , които се отстраняват от създателя на картата, за негова сметка. Това, че ти , или някой не се е интересувал от собствеността си и в определен момент е видял , че нещо не е наред не е проблем на геодезистите, те са хора , правят грешки, които са задължен от закона да отстранят в определени срокове.
                                Весел петък
                                Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                                За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                                A1+

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X