Обява

Свий
Няма добавени обяви.

винетки 2016

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: винетки 2016

    Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
    Нека си бомбят (твоите) братушки там, не тук - толко, колкото близкия изток не сме изпаднали (макарче - ако сички почнат да си шерват всякакви подобни приходи - ще ги стигнем)

    п.п. онзи ден по хасвалта джапах до Перник и обратно по двата пътя - не ми приличаше на третият свят, макарче може пък и аз да съм загубил представа от каране предимно по черно ...
    Другарю, България не е София и околностите. Пък винетки трябва да плащат навсякъде. Дори и там, където пътищата не са виждали нов асфалт от 1986 година, а доходите на хората са далеч от софийските ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: винетки 2016

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Другарю, България не е София и околностите. Пък винетки трябва да плащат навсякъде. Дори и там, където пътищата не са виждали нов асфалт от 1986 година, а доходите на хората са далеч от софийските ...
      Така си е - преди месец пътувах по маршрут Кнежа-Селановци-Оряхово-Козлодуй-Хайредин-Ерден-Монтана..... Ако не бях с джипа, на няколко места бих оставил или гума, или джанта с гума (и сигурно окачването - закачено на някой трап)...
      Маршрута Долни Дъбник-Кнежа както бе 'излъскан' (наистина бе добре) и основно ремонтиран преди 2-3 години, вече има тук-таме трапове, и на големи участъци - поддала основа...
      С една дума - хвърлени пари на вятъра...
      Последно редактирано от slowtraveler; 05-02-16, 08:27.
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • От: винетки 2016

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Всъщност не си прав.
        При нас първо се краде, разбирай много се краде, и второ качеството на работа е трагично. Но това е за да може след две години да се краде пак.
        Та не е до пари.
        Е то с това което остава като се нагушат всички по веригата обикновено и това качество е много . За миналата година по път за който се изисква винетка два пъти изправям джанти а тъста има една джанта с нова гума тотал щета . То всъщност три пъти изправях джанти ама третия път беше на предния борд и момчето от радиала срещу нас не посмя да удари с чука алуминиева джанта та се наложи като я свалих да си я натисна леко на пресата .
        Последно редактирано от sek.1; 05-02-16, 07:49.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • От: винетки 2016

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Всъщност не си прав.
          При нас първо се краде, разбирай много се краде, и второ качеството на работа е трагично. Но това е за да може след две години да се краде пак.
          Та не е до пари.
          Имам преки наблюдения на поддържане на второ-трето класни пътища. Дори проблема не е в това, че се краде, защото уж се отпускат нужните материали за качествен ремонт /е може в асфалтовата база да са поодкраднали от съставките/, колкото качеството, което е наистина трагично. А качеството може да е по-добро и то доста,но няма КОНТРОЛ, съответно цялата работа се прави през пръсти, понеже никой няма да търси отговорност от фирмата изпълнител. А тази фирма е на депутати от НС и контрол ще има, ама точно друг път.

          А пътищата не са зле само в Северозапада, преди седмица ми се наложи да пътувам Димитровград - Чирпан, е по такъв път, скоро не съм пътувал и в Северозапада /или по скоро с нашите картинки съм свикнал де/
          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

          Коментар


          • От: винетки 2016

            Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
            ... А качеството може да е по-добро и то доста,но няма КОНТРОЛ, съответно цялата работа се прави през пръсти, понеже никой няма да търси отговорност от фирмата изпълнител. А тази фирма е на депутати от НС и контрол ще има, ама точно друг път. ...
            Ако качеството е добро, значи пътят ще изкара по-дълго до следващия ремонт. Ако пътят изкарва по-дълго до следващия ремонт, тези, които го правят, както и тези, които им дават поръчките, ще лапкат по-малко. От което следва ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: винетки 2016

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Другарю, България не е София и околностите. Пък винетки трябва да плащат навсякъде. Дори и там, където пътищата не са виждали нов асфалт от 1986 година, а доходите на хората са далеч от софийските ...
              "Другарю" - ако не ни липсваха 45 години възпитание, после 25 навици и през цялото това време не бяхме в "правилният" строй - нямаше хич да водим таз "дискусия".
              Последното е в кавички, поради пълната невъзможност да се води такава с преминалите 70 годишно каляване

              Та - ако път от 86-а (каквито са доста голяма част 2/3 класните) не е поддържан 30 години - очаквате, че всички ще се преасвалтират от едногодишна винетка?
              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

              Коментар


              • От: винетки 2016

                Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                "Другарю" - ако не ни липсваха 45 години възпитание, после 25 навици и през цялото това време не бяхме в "правилният" строй - нямаше хич да водим таз "дискусия".
                Последното е в кавички, поради пълната невъзможност да се води такава с преминалите 70 годишно каляване

                Та - ако път от 86-а (каквито са доста голяма част 2/3 класните) не е поддържан 30 години - очаквате, че всички ще се преасвалтират от едногодишна винетка?
                Другарю, няколко десетилетия слушахме партийни агитатори да ни говорят за "родилните петна на капитализъма" (демек - тежко наследство) като причина за проблемите, сега пък слушаме техните достойни наследници да ни обясняват проблемите с "родилните петна на социализъма" ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • От: винетки 2016

                  Темата тръгва накриво, особенно с последните 2 поста
                  Я кажете колко от хората тук , сте участвали в създаването на път ?
                  Говорите , за качество , за какво ли не ....за конспирация , че пътищата се правят зле ,за да се работи после по тях.
                  Я си направете труда и понаблюдавайте , кой прави първоначално пътя , след няколко години , кой прави рехабилитацията и след още няколко кой прави реконструкцията . Ха сега ... май не са едно и същи хора...
                  Както и да е .. избягахме от темата ... а тя и аз не знам вече каква е
                  Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                  За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                  A1+

                  Коментар


                  • От: винетки 2016

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    ....- нещо от рода SF24
                    Дали правилно смятам?

                    P.S. но това май няма много общо с поддържане на пътя... Местния данък си е в общината и би трябвало да го ползват за улици, паркинги и т.н.
                    Докато за извънградските пътища - републикански бюджет (т.е. от данъците на всички) и винетки...
                    Това е при положение, че нямаш ПТП по твоя вина от 24 години(SF 24). Но наистина не е свързано с пътищата. А с данъка се получава така, защото при нас се смята според мощността, а при тях се вземат няколко параметъра важни за екологията. Освен това автопарковете в Германия и у нас се различават доста. И за масовите автомобили у нас и при тях, разликата в данъка е в пъти. При нас до 100к.с. данъка е нищожен, към 20лв. Мой приятел наскоро плаща за най-обикновена бензинова градска колица с един литър мотор, 166 евро. Освен това както казах, те имат 43милиона автомобила, а са само с около три пъти по-голяма площ(но и доста повече пътища върху нея). Да не говорим колко прибират от товарните автомобили, които също са в пъти повече от пътуващите у нас. Всеки който е пътувал, е виждал строеж или ремонт по техните магистрали и пътища - как се прави, как се обезопасява, осветление, маркировка... и това понякога с километри... У нас в София на Околовръстното не можеш и пеша да намериш пътя през някой строеж или ремонт, толкова е тъмно и неорганизирано.
                    Не знам дали сте виждали, как дори пътните знаци и всяко колче покрай пътя се почистват редовно със специална машина...не у нас де... Всичко това е пари.

                    А че у нас се краде и че не се прави и каквото може по правилния начин, за да може пак да се краде, не го оспорвам. Но и разполагаемите пари са по-малко. А като и от тях се открадне, резултата го виждаме всички - направо е чудно, че все пак има подобие на пътища.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: винетки 2016

                      Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                      Темата тръгва накриво, особенно с последните 2 поста
                      Я кажете колко от хората тук , сте участвали в създаването на път ?
                      Говорите , за качество , за какво ли не ....за конспирация , че пътищата се правят зле ,за да се работи после по тях.
                      Я си направете труда и понаблюдавайте , кой прави първоначално пътя , след няколко години , кой прави рехабилитацията и след още няколко кой прави реконструкцията . Ха сега ... май не са едно и същи хора...
                      Както и да е .. избягахме от темата ... а тя и аз не знам вече каква е
                      Бай Иван не е интересен. Интересен е #кой

                      А как се правят пътища - ноо мий нтересно оти римските издържат неколко хилядолетия без поддръжка? Ще ни светнеш ли, моля, защо така се получава.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: винетки 2016

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        Не знам дали сте виждали, как дори пътните знаци и всяко колче покрай пътя се почистват редовно със специална машина...не у нас де...
                        Мхм, на запад от Румъния е така.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: винетки 2016

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Бай Иван не е интересен. Интересен е #кой

                          А как се правят пътища - ноо мий нтересно оти римските издържат неколко хилядолетия без поддръжка? Ще ни светнеш ли, моля, защо така се получава.
                          Ако Иван не иска, сега Петре ще ти нахвърлям, как протича един работен ден, на пътните работници, изпратени да обслужат второкласен път.

                          Обслужващата фирма при нас е Пътстрой инженеринг АД, нашият район е с управление в Монтана. Та, по план, са се изписали грейдер и багер от базата, хора, асфалт, камион-гондола, кола с хобот за посипка и два дни за да се свърши работата. Всичко е добре. Лято е, Идва реалноста:

                          два шофьора, два багериста, един общак, пак добре, другите 6 човека са "лопатари" по временна заетост, където им е абсолютно през оная работа ще има ли дупки на пътя или не, в краяна работния им ден. Работата на грейдера е да почисти банкета от двете страни на пътя, още на 100ия метър се запънал с дъската в един блок от канавката, който се е показал поради деформация на пътя. Багериста няма да слезне пожизнено, че да го извади с кирката, лопатарите са далече, и нашия си го напъва да повдига с дъската. Къса маркуч на хидравликата, 60 литра масло са на земята, грейдера на сянка и багериста си чака доволен цял ден на сянката, да дойде вечер камион и за си го откара в ремонтната база във Враца. Работата на грейдера поема багера. Поради формата на кофата и съвсем различно предназначение на машината, банкетите естествено не са почистени така както трябва да бъдат, но хората не са виновни все пак.

                          Работника реже маркираният асфалт за кръпки, лопатарите си лежат на сянка, тяхната работа е да изкъртят изрязаният участък, да натоварят асфалта изкъртения в багера, да извадят-досипят чакъл да трамбоват, да полеят и да чакат или асфалт или хобота. Багера, го няма, труди се над банкетите, изваденият асфалт се нахвърля набързо отстрани по отводнителните канавки, чакъла изобщо не се подменя и трамбова, дори и не се досипва, ако е изгребан до пясъка, щото "тъмният брат" не е отишъл там да работи и няма сила на света, която да го накара да си свърши отговорно работата.

                          Идва асфалт, багера се труди в края на 20км участък, шофьора на гондолата не бърза за никъде и той, асфалта си изстива, лопатарите доволни лежат на сянка, и чакат "да разлади" надзора от АПИ не се е и мяркал в ремонтираният участък. 16.00, идва багера, гребе от гондолата коравия асфалт и го стоварва на буци по 40дупки изрязани за асфалтиране, започва да вали. Лопатарите се размърдват, щото трябва и да си ходят, техническия ще мине на проверка в 17.00 и се започва трескава работа. Двама бият буците с кирките, двама нариват асфалта в дупките, двама млатят с едни пердашки в дъжда, че да го изравнят с пътното платно / а нормален и топъл асфалт се саморазстила и сам запълва дупката/. Към 18.00 са готови, на следващият ден, събират половината от изхвърленият по канавките стар асфалт, другият го зарязват там и изчегъртаният криво ляво от багера банкет, предават обекта на техническия - всичко е ОК /че то ако не е, кой ще му прости двата дни и куп загубени пари/ минава АПИто, отбелязва си в тетрадката, че от 40 дупки, са асфалтирани 40 дупки - и при него всичко е ОК /че ако отбележи че не е, кой ще му прости двата дни и куп загубени пари на АДто/ и ремонта завършва. Уж е изписана и техника и хора и материали, самата фирма уж е свършила работата, а всъщност ....... кой е виновен в случая? кой ще ми каже?
                          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                          Коментар


                          • От: винетки 2016

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Мхм, на запад от Румъния е така.
                            И Румъния е така... Лятната автообиколка из източната и северната част на Европа показа рязката граница - НИКЪДЕ в посетените 15 страни (повечето от които - бивши или настоящи соц-страни) не можеш да видиш обрасъл път... За разлика от тук...
                            Тук питайте тираджиите по колко огледала сменят на година особено ако слизат от първокласните пътища...
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: винетки 2016

                              Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                              Ако Иван не иска, сега Петре ще ти нахвърлям, как протича един работен ден, на пътните работници, изпратени да обслужат второкласен път.

                              Обслужващата фирма при нас е Пътстрой инженеринг АД, нашият район е с управление в Монтана. Та, по план, са се изписали грейдер и багер от базата, хора, асфалт, камион-гондола, кола с хобот за посипка и два дни за да се свърши работата. Всичко е добре. Лято е, Идва реалноста:

                              два шофьора, два багериста, един общак, пак добре, другите 6 човека са "лопатари" по временна заетост, където им е абсолютно през оная работа ще има ли дупки на пътя или не, в краяна работния им ден. Работата на грейдера е да почисти банкета от двете страни на пътя, още на 100ия метър се запънал с дъската в един блок от канавката, който се е показал поради деформация на пътя. Багериста няма да слезне пожизнено, че да го извади с кирката, лопатарите са далече, и нашия си го напъва да повдига с дъската. Къса маркуч на хидравликата, 60 литра масло са на земята, грейдера на сянка и багериста си чака доволен цял ден на сянката, да дойде вечер камион и за си го откара в ремонтната база във Враца. Работата на грейдера поема багера. Поради формата на кофата и съвсем различно предназначение на машината, банкетите естествено не са почистени така както трябва да бъдат, но хората не са виновни все пак.

                              Работника реже маркираният асфалт за кръпки, лопатарите си лежат на сянка, тяхната работа е да изкъртят изрязаният участък, да натоварят асфалта изкъртения в багера, да извадят-досипят чакъл да трамбоват, да полеят и да чакат или асфалт или хобота. Багера, го няма, труди се над банкетите, изваденият асфалт се нахвърля набързо отстрани по отводнителните канавки, чакъла изобщо не се подменя и трамбова, дори и не се досипва, ако е изгребан до пясъка, щото "тъмният брат" не е отишъл там да работи и няма сила на света, която да го накара да си свърши отговорно работата.

                              Идва асфалт, багера се труди в края на 20км участък, шофьора на гондолата не бърза за никъде и той, асфалта си изстива, лопатарите доволни лежат на сянка, и чакат "да разлади" надзора от АПИ не се е и мяркал в ремонтираният участък. 16.00, идва багера, гребе от гондолата коравия асфалт и го стоварва на буци по 40дупки изрязани за асфалтиране, започва да вали. Лопатарите се размърдват, щото трябва и да си ходят, техническия ще мине на проверка в 17.00 и се започва трескава работа. Двама бият буците с кирките, двама нариват асфалта в дупките, двама млатят с едни пердашки в дъжда, че да го изравнят с пътното платно / а нормален и топъл асфалт се саморазстила и сам запълва дупката/. Към 18.00 са готови, на следващият ден, събират половината от изхвърленият по канавките стар асфалт, другият го зарязват там и изчегъртаният криво ляво от багера банкет, предават обекта на техническия - всичко е ОК /че то ако не е, кой ще му прости двата дни и куп загубени пари/ минава АПИто, отбелязва си в тетрадката, че от 40 дупки, са асфалтирани 40 дупки - и при него всичко е ОК /че ако отбележи че не е, кой ще му прости двата дни и куп загубени пари на АДто/ и ремонта завършва. Уж е изписана и техника и хора и материали, самата фирма уж е свършила работата, а всъщност ....... кой е виновен в случая? кой ще ми каже?
                              +1000000 с незабежими разлики в нюансите.
                              Валирането се извършва обикновено от преминаващите тежки МПС - 50+ тона .
                              Hyundai Tucson JM 2.0 CRDI 4WD

                              Коментар


                              • От: винетки 2016

                                Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                                Ако Иван не иска, сега Петре ще ти нахвърлям
                                И що викаш римските изкарват хилядолетия? Пак са правени от лопатари.
                                Май ключа от палатката е в контрола?
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X