Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Първоначално публикуван от old tramp Преглед на мнение
    Не разбрах,дали може да си мечтая за дизелов вариант при моите възможности,чаркове,подръжка,надеждност и вероятност да не изтегля "черният петър"А, и още един въпрос: от Враца/област/ и Монтана/област/ идват най-добрите оферти за "нов внос"от който се страхувам,какво е обяснението?
    Точно дизелите са една от най-силните страни на Пежо/Ситроен. Класическият стар 1.9TD е един от най-надеждните и непретенциозни мотори. Както казват феновете му, купува се без да се гледа. По-новият HDI (комън-рейл) също се оказа много здрав и надежден, даже и с нашите горива. Даже и на 400 хил. км да го вземеш (а те масово са на толкова и повече), пак няма проблеми. Само 2.1TD е добре да се избягва, той е с електронна помпа Lucas Epic, която е известна с проблеми. Няма Ксантии с ФАП филтър, при С5 започват да го слагат. И маховиците им не са демпферни, абе направо песен. Съединител комплект 200 лева.

    Враца е нещо като център за автоджамбазите. От тук после прекупуват за цялата страна. Освен това масово идват румънци да купуват коли. Затова има толкова оферти. Много от тях са доста съмнителни, ама винаги има и читави.
    "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Съгласен.
      Форума е на добро ниво.
      Още повече, може да се огледаш за "форумна" кола.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        Не ,че нещо , обаче разберете ли се с градския за гледане-май само ХМ ще ти е на ума.Ще се срещнеш със своя Цитрон , щом си го наумил.Бон шанс!
        пп С по-малките модификации да ми не скочите.И тях ги уважавам
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Съгласен.
          Форума е на добро ниво.
          Още повече, може да се огледаш за "форумна" кола.
          Sine qua non :-)- това задължително,още малко само да дойде момента на готовност.

          • Точно дизелите са една от най-силните страни на Пежо/Ситроен. Класическият стар 1.9TD е един от най-надеждните и непретенциозни мотори. Както казват феновете му, купува се без да се гледа. По-новият HDI (комън-рейл) също се оказа много здрав и надежден, даже и с нашите горива. Даже и на 400 хил. км да го вземеш (а те масово са на толкова и повече), пак няма проблеми. Само 2.1TD е добре да се избягва, той е с електронна помпа Lucas Epic, която е известна с проблеми. Няма Ксантии с ФАП филтър, при С5 започват да го слагат. И маховиците им не са демпферни, абе направо песен. Съединител комплект 200 лева.

            Враца е нещо като център за автоджамбазите. От тук после прекупуват за цялата страна. Освен това масово идват румънци да купуват коли. Затова има толкова оферти. Много от тях са доста съмнителни, ама винаги има и читави.



          • Чест и почитание Ди Ейч Ви.

          • TigerHunter
            Старши участник | +ПЛ |
          ILLEGITIMI NON CARBORUNDUM

          Коментар


          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Защо да скачам?
            ХМ-а ми е мечта. Спират ме само цените на частите и по-трудното им намиране.
            А, и понеже не съм фен на големите кубатури, 2,1 ми е трудна за преглъщане алтернатива.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
              Не ,че нещо , обаче разберете ли се с градския за гледане-май само ХМ ще ти е на ума.Ще се срещнеш със своя Цитрон , щом си го наумил.Бон шанс!
              пп С по-малките модификации да ми не скочите.И тях ги уважавам
              Е, Жеко, от твоите уста в Божиите уши
              ILLEGITIMI NON CARBORUNDUM

              Коментар


              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                В същност,какви и колко са позициите на хидравличните за промяна на клирънса и как става; в покой или движение;кои са с анти-синк клапан и кои не ?
                ILLEGITIMI NON CARBORUNDUM

                Коментар


                • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Позициите са 4, но реално се кара само на една от тях - на нормално ниво. Има една по-висока, за преодоляване на препятствия, но се кара бавно, защото окачване все едно няма. Другите две крайни положения, горно и долно са сервизни. Промяната може да се прави по всяко време, но не е добра идея в движение на скорост, защото колата заприличва на баскетболна топка. Системата е чисто механична, с лост, и няма компютри да те пазят да не правиш глупости, така че се разчита на акъл.
                  Анти-синк имат всички Ксантии и ХМ след 1994-та. Само ХМ V6 моделите с DIRAVI рейка нямат антисинк чак до 1997-ма. Това е свързано с помпата, всички с антисинк имат двукръгова помпа, а тези с еднокръгова нямат.
                  "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                  Коментар


                  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Почти 10 години карах два броя БХ 1.9 дизел легендарния XUD 9 двигател . Всичките проблеми в хидравликата на тези коли идват от годините изгнили тръби и вдървени маркучи но оправиш ли ги един път повече проблеми няма .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Старите фенове на марката, които са карали СХ, след него не искат да чуват за други модели. Един познат от клуба така прави и в момента, купува си СХ, нищо че са на 30+ години, намира запазени от Европа, и като го вземе, сменява всичките метални тръбички за високото налягане, профилактика на всичко, и газ до дупка. Карат по милион и нагоре. Питам го защо не вземеш един запазен ХМ, човека вика - луд ли си? Това не може да бъде наследник на СХ. Другите пък, които предпочитат нови коли, минаха на С6. Той все още е добър, защото е нов, ама хич не го виждам след 10 години...
                      "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Почти 10 години карах два броя БХ 1.9 дизел легендарния XUD 9 двигател . Всичките проблеми в хидравликата на тези коли идват от годините изгнили тръби и вдървени маркучи но оправиш ли ги един път повече проблеми няма .
                        Бая тръбопроводи трябва да има...:-), в същност, може ли да се разчита, че при достатъчно компетентен външен оглед,на канал или повдигната,естествено ще се открият опасните места;за маркучите по-лесно се вижда кои са вдървени за да се подменят изпреварващо преди да позеленеят земя и собственик

                        Позициите са 4, но реално се кара само на една от тях - на нормално ниво. Има една по-висока, за преодоляване на препятствия, но се кара бавно, защото окачване все едно няма. Другите две крайни положения, горно и долно са сервизни. Промяната може да се прави по всяко време, но не е добра идея в движение на скорост, защото колата заприличва на баскетболна топка. Системата е чисто механична, с лост, и няма компютри да те пазят да не правиш глупости, така че се разчита на акъл.
                        Анти-синк имат всички Ксантии и ХМ след 1994-та. Само ХМ V6 моделите с DIRAVI рейка нямат антисинк чак до 1997-ма. Това е свързано с помпата, всички с антисинк имат двукръгова помпа, а тези с еднокръгова нямат.
                        Естествено,имам предвид бавно и по "терлички" преминаване на евентуално препятствие на мек път, след което отново в нормален режим. С моята Шкодичка,най-нежните и ниски соц. колички съм ходил на невероятни места и никога не ме е изоставяла,но карайки я много внимателно и с "любов"-мразя рогашките изпълнения даже и да съм с джуган.
                        Двукръговата помпа на моделите след 94 има ли отношение към сигурността на спирачките, които чувам, че изчезвали при срив на хидравличната с-ма? акумулаторна сфера,помпа,тръба етс.

                        А 1,9тди/хди- надеждния и евтин за подържане дизел монтира ли се и на Пежо и кои са основните преимущества на Цитрона пред Лъвчето в съпоставими по клас модели?
                        ILLEGITIMI NON CARBORUNDUM

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          HDI не е XUD и поддръжката им е различна Темата ти беше за хидроокачването. На тия години без добра ревизия на системата не бих тръгнал на път.Но след това-лодка в спокоен залив.
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Първоначално публикуван от old tramp Преглед на мнение

                            А 1,9тди/хди- надеждния и евтин за подържане дизел монтира ли се и на Пежо и кои са основните преимущества на Цитрона пред Лъвчето в съпоставими по клас модели?
                            Тоя дето ти е казал че 1.9тди е хди по твойте мерки най-добре не го слушай и попрочети малко щото темата тотално се оспами от глупости!
                            LZ(единица) Лима Жоро Жоро
                            2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Тръболяците са два вида: тези за високо налягане повечето са метални и тънки. Останалите за ниското налягане са основно гумени. Металните се гледа дали не им е опадала боята и да са тръгнали да корозират. Където се виждат, пък където не... По мои впечатления там проблемите са много редки. Но пък зрелищни. По-често протичат гумените гнилочи, обикновено на няколко добре известни места - връщащите маркучета от хидроцилиндрите, около конжектьора и други такива. Там течовете са бавни и обикновено се закърпват лесно и на път.

                              Двукръговата помпа няма връзка със сигурността, просто за волана има отделен кръг с голям дебит, а за окачването има отделно две цилиндърчета (6+2). И отпада нуждата от делител на налягането (прословутият паяк). Тъй като за окачването е предвиден нищожен дебит, тези модели по-бавно се вдигат и затова са измислили антисинк за да не полягат като стоят на паркинг. Че после ще брадясаш докато чакаш да стане... Виж, еднокръговите рипат веднага, още със запалването, и не им трябва антисинк. Спирачките си имат резерв в акумулаторната сфера, така че при авария има достатъчно спирачки за няколко сериозни спирания. Задните вземат налягане от задното окачване, така че докато не е спаднала напълно задницата, ще има и спирачки отзад. Не се притеснявай за такъв тип проблеми, статистически се случват по-рядко, отколкото други банални проблеми в нормалните коли. Като скъсан ангренаж или жило на съединител или други подобни гадости.

                              Двигателите на Ситроен са от Пежо, всичките без изключение са общи при двете марки. Преимуществата на Ситроен са точно в хидравликата, в моделите които я имат. И специално Ксантия е по-надеждна в сравнение с братовчеда си 406, поне според статистиките на TUV. Няколко години подред беше някъде около 10-то и 12-то място в класациите при 7-10 годишните коли.

                              p.s.: и няма TDI при Ситроен, това ако го споменеш във нашия форум ще ти наскачат веднага. Има само TD, другото е на Ауди/WV. И 1.9TD е различно от 2.0HDI, последният е комън рейл дизел.
                              Последно редактирано от dhv; 17-12-13, 16:49.
                              "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Първоначално публикуван от old tramp Преглед на мнение
                                Бая тръбопроводи трябва да има...:-), в същност, може ли да се разчита, че при достатъчно компетентен външен оглед,на канал или повдигната,естествено ще се открият опасните места;за маркучите по-лесно се вижда кои са вдървени за да се подменят изпреварващо преди да позеленеят земя и собственик
                                Поне при БХ и единя модел на Ксантия не са чак толкова много . Четири дълги които вървят по левия праг ; Две особени навити като серпентина спирачни на задния мост ; две дълги до сферите и май имаше и една къса някъде около коректора . На ксантията има още една зключваща сфера . Голяма плетеница е при модела актива и хидроактив там май бяха 9 и 11 сфери плюс хидравлична стабилизаця от едната страна на стабилизиращата щанга . На предния мост също са 3-4 тръбички . Обратните се прекарват от най обикновен маслоустойчив маркуч . Проблемен е паяка на предния мост .
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X